L'entre deux MAJ (#13)

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Citation :
Publié par tartichevre
Quelque chose qui allie la chance dans un Moba j'aime pas trop.
Oui m'enfin sa correspond bien au champion et puis sa reviendra toujours a une moyenne d'a peu près 3,5
Citation :
Publié par tartichevre
Quelque chose qui allie la chance dans un Moba j'aime pas trop.
Pareil je comprend pas, de même un passif qui permet de gagner de l'or je comprend pas ( même si c'est bien bien nerf en comparaison de l'ancien)
Ouais enfin le farm, normalement, c'est un nombre suffisamment élevé pour qu'on puisse appliquer la loi des grands nombre, donc l'aléatoire n'est pas encore significatif.

Ca me choque carrément moins que les randoms coups critiques de tryndamere/GP lv 2.
Message supprimé par son auteur.
gagner 1-6 d'or sur les last hit (donc ça arrive vite à 200 et +) c'est quand même relativement stable. ça a moins d'impact qu'un critique par exemple ^^

edit: erf m'apprendra à pas refresh la page
C'est très bon ça. Son passif avant était quand même bien trop puissant pour ce qu'apporte déjà TF (easy gank, split push/push easy, poke à 3Km, stun).
Une explication sur le WIP de Karma:

Citation :
Publié par Volty
A number of Karma changes recently briefly appeared on PBE. They appeared because I've been working on some updates to Karma. They appeared briefly because they were originally intended for the 3.10 patch, but that is no longer the case, so I pulled them.

Why were these changes so broad when they first appeared on PBE?
At first it seemed that Karma needed more changes in order to be a successful champion with a valid place in the game. In the last few weeks, we've seen and heard a lot of evidence that Karma is already finding a successful niche as a mage playing out of the top lane. Players seem happy with this and so am I, so I don't need to make as many changes as I originally anticipated. (Karma is a flexible champion though, and I'm not forgetting Karma employed in mid or bot lane either.)

What am I trying to do with these changes now?
I'd still like to take the opportunity to touch up a couple of things with Karma. First and foremost, that is reinforcing the Gathering Fire mechanic visually and mechanically. Some similar (and purely visual changes) are slated for Focused Resolve / Renewal. I'd also like to add a little bit of power to a few key mechanics.

With those things out of the way, here is the changelist as I'm currently looking at things. Of course, this is highly subject to discussion and iteration. Your feedback is welcome.

---Draft of Upcoming Changes--------------------

Make Mantra/Gathering Fire interaction more clear and satisfying
- Gathering Fire effect made more readable and clear.
- Visual/audio reinforcement that Mantra has come off cooldown and is off cooldown.

Make Focused Resolve more distinct from Renewal, and clarify the effect of Renewal.
- The heal VFX are presently appropriate for a heal-over-time, but Karma gets one big heal upfront and another big heal at the end. Update VFX to fit the current mechanics.
- The beam isn’t distinguishably different between Focused Resolve and Renewal, it should be easier to tell these apart.

Gathering Fire
- Provides full 2 second CD reduction for basic attacks on champions, like spells do, up from 1 second.

Inner Flame
- Slow to 25/27.5/30/32.5/35% from 25%

-----------------------




Now these changes below are no longer slated for Karma, given feedback and recent observations and data about how she's being used. But for clarity's sake, here's what was also on PBE earlier this week, in addition to the changes above.

Inner Flame (Q)
- Base slow to 20/25/30/35/40% from 25%

Soulflare (Q with Mantra)
- Slow to 60% from 50%
- Mantra bonus does not improve initial damage. Was 25/75/125/175 (+0.3 AP)
- Explosion damage increased to 80/230/380/530 (+1.1 AP) from 50/150/250/350 (+0.6 AP)

Focused Resolve (W)
- Cooldown to 12 from 16/15/14/13/12

Renewal (W with Mantra)
- Mantra bonus does not improve damage.
- Heals for 30/70/110/150 (+0.3 AP) + 20% of missing health instead of 20% (+1% per 100 AP) missing health

Defiance (E with Mantra)
- Damage ratio lowered to (+0.25 AP) from (+0.6 AP)
- Shield numbers changed to 40/85/130/175 (+0.25 AP), up from 30/70/110/150 (+0.3 AP)
http://na.leagueoflegends.com/board/...1#post39913751
Citation :
Boots of Speed

Now states: “Limited to 1″. (for anti-trolling purposes)
Wtf dans ce cas autant empêcher les perso manaless d'acheter des objets à mana.
Citation :
Publié par Kon-
Wtf dans ce cas autant empêcher les perso manaless d'acheter des objets à mana.
Ou pas, certains items peuvent passer sur des persos sans mana.
Typiquement l'ancien ancien DFG était faisable sur Vlad/Kennen sans problème.
Ca m'arrive aussi de faire un frozen heart sur Shen, sans pour autant troller
Citation :
Publié par Kon-
Wtf dans ce cas autant empêcher les perso manaless d'acheter des objets à mana.
pareil, c'est un peu bizarre quand même... mobility + mercury/tabi/swiftness par exemple ça pouvait avoir un vague intérêt dans une partie fun/largement dominée.
surtout qu'il y a maintenant l'annulation du dernier achat pour réparer les erreurs (et que tu peux tjrs faire 6 archangel sur riven ou autre si t'as envie de troll)

edit pour dessous: mon point est le même que Kon- en fait où commences le "troll vraiment inutile" par rapport à Lichbane akali, trinity shen, LW sur Lucian ap, tank katarina, etc ?

Dernière modification par Celice ; 19/07/2013 à 14h28.
C'était un exemple les objets à mana, juste pour dire que si ils commençaient à mettre des limitations dans le genre autant y aller jusqu'au bout.
Parce que si je veux troll je vais toujours pouvoir le faire même avec une seule boot quoi.
Citation :
Publié par Celice
pareil, c'est un peu bizarre quand même... mobility + mercury/tabi/swiftness par exemple ça pouvait avoir un vague intérêt dans une partie fun/largement dominée.
Ca fait cher l'armure quand même.
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