Dota 2 - Au centre de la rivière

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c'est le titre de la section jol en haut

quand tu rentre dans l'article il est bien dans jeux multijoueurs, mais il est aussi dans la section MMO.

Vas sur portail généraliste MMO dans le menu déroulant (Portail ) , ou même sur google tu clic sur jol , et de base tu rentre dans la section MMO ( c'est marqué en haut ) , donc d’où mon étonnement de voir DOTA 2 ...

Dernière modification par SansNom ; 14/01/2012 à 12h05. Motif: 3 messages à la suite.
Pareil à propos des nouveaux objets, je les trouve trop puissants. Genre la Heaven's Halberd qui donne des HP, de l'esquive et un Disarm (activable), que des trucs utiles pour tout les héros. J'aurais plus vu le Disarm sur un objet qui donne de l'Int histoire que moins de héros ne soient tentés de le faire.

Et on arrête avec la guerre HoN-Dota 2, ce n'est pas le sujet.
Citation :
Publié par Christobale
Moi j'aime vraiment pas les nouveaux items. Foutre un superior magic stun à tout le monde bof bof.
Tout le monde peut se payer un item a 3800+2950 qui ne donne quasiment pas d'hp, pas de mana, pas de regen, pas d'effet spécial a part un stun qui se lance au cac, qui a un cd énorme et qui passe a travers la bkb.
C'est juste un item totalement useless sérieusement.
A moins que t'aie un farm gigantesque, que t'aie déjà l'attack-speed pour le rendre utile, déjà les stats pour survivre, etc. Donc en gros, a moins que la game soit pliée.
Je vois ça comme une upgrade du basher sur la demi-poignée de héros où cet item est situationnellement décent (Lifestealer, Lycan me viennent en tête) et que ton inventaire est plein. Mine de rien ça arrive de temps à autres.

Dernière modification par Milith ; 14/01/2012 à 20h02.
L'abyssal blade est un item qui sortira probablement jamais dans une game serieuse.
Le ring of Aquila me parait totalement crétin et ne sert qu'à libérer un slot sur les carry agi range tel que Sniper/Morphling/Drow/'Dusa/PotM/Weaver. Utilité zéro pour le reste du roster.


Coté items brokens, j'ai plus peur du Rod of Atos qui me semble juste ultra puissant et impossible à passer à coté. un slow assez balaise de 4s (autant qu'une frost arrow max de Drow) pour seulement 50 de mana/20s de CD et surtout qui a une portée de 800 (donc plus que la portée d'autohit de la plupart des héros) combiné à pas mal de HP et un gros boost d'intelligence (et donc de mana)
Maj toute fraiche avec la release d'invoker et de la page profil de chaque joueur.

Citation :
Updates to Dota 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. Fixes include:

GAMEPLAY

  • Enabled Invoker!
  • Bloodseeker: Fixed Rupture not hurting heroes when they blink.
  • Bounty Hunter: Fixed Track ignoring Linken's Sphere.
  • Morphling: Fixed Morph removing Curse of the Silent.
  • Puck: Fixed Ethereal Jaunt from triggering Last Word/Magic Stick.
  • Puck: Fixed Phase Shift autocasting if you were already stunned before.
  • Puck: Fixed being able to move in certain situations while auto-casting Phase Shift.
  • Silencer: Fixed being unable to steal Int from dying magic immune heroes.
  • Silencer: Fixed Last Word silencing invulnerable units.
  • Silencer: Fixed stealing intelligence from Reincarnating heroes.
  • Spiritbreaker: Fixed Charge of Darkness picking units that are invisible or in the fow when it tries to find a new target.
  • Spiritbreaker: Fixed Charge of Darkness ignoring Hex.
  • Spiritbreaker: Fixed Greater Bash working with illusions
  • Spiritbreaker: Fixed Greater Bash bonus damage working on Towers, Wards and Denies
  • Spiritbreaker: Fixed Charge of Darkness and Greater Bash going through Magic Immunity
  • Storm Spirit: Fixed Ball Lightning costing draining more mana if you cast it again while still in it.
  • Tiny: Ultimate Scepter upgrade is now enabled.
  • Tiny: Fixed Toss damaging allied units.
  • Fixed Dagon int bonus being off by 1.
  • Fixed Arcane Boots giving 300 mana instead of 250.
  • Fixed night vision radius being a little smaller than intended.
  • Standing right next to a tree no longer removes its vision obstruction.
  • Silencer: Fixed Global Silence silencing only heroes.
  • Enabled Silencer and Spirit Breaker in Captain's Mode.
  • Fixed Healing Ward and Windrunner auras' sticky durations to 2.5 seconds.
  • Fixed Dagon's incorrect intelligence bonus values.
  • Fixed Heaven's Halbred's disarm allowing attack-spells to be cast through it.
  • Fixed Orchid using the old values at the new price.
  • Fixed Pipe not costing any mana.
  • Fixed Flying Courier HP not being upgraded after the last update

UI

  • Added Steam avatars to the dashboard.
  • Added Dota Profile page to the main menu, showing your personal match history, commendations and most successful heroes.
  • Fixed a bug where your control could be lost if you were selecting a enchanted/converted unit. It now goes back to your hero.
  • Party area of miniprofile now uses Steam avatars.
  • Party area of miniprofile now shows rich presence for friends
  • Party area of miniprofile now shows "View Steam Profile" link for non-friends
  • Party chat channel automatically gets focus when you join a party
  • Added a '*' to channel tabs with pending messages
  • Fixed being able to sell back an item for full price if it was combined using an item that had an active ability.
  • Added spacebar to pause games during replays.
  • Fixed clicking on the minimap border and then dragging into the minimap resulting in the camera getting stuck to the cursor.
  • Chat channels now get deleted if the last member in the channel goes offline.
  • Fixed clicking on blank space in the UI sending move orders to invalid locations.
  • Default private lobby version is now Tournament Mode.
  • When player names draw they now draw with player color instead of white.
  • Added leave party button in mini profile.
  • Now when attempting to cast-attack a target while hard disarmed, the error message "Can't Attack" will appear when you reach attack range of the target.
  • Holding now spotlights your hero.
  • Illusions now copy the number of charges in source unit's inventory items.
  • Fixed Courier purchase having no cooldown (now 7 seconds, primarily for accidental purchases early on).

BOTS

  • Fixed bots repurchasing a courier when their courier died.
  • Fixed a case where bots would buy duplicate flying courier recipes.
  • Improved Earthshaker bot's Echoslam logic -
  • he'll now search for optimal places to Blink + Echoslam.
  • Made bots better about detecting attacking units without cheating and detecting other units' right-clicks.
  • Fixed Windrunner's buildout which broke due to the new Orchid recipe build. Also added force staff to her build.

Dernière modification par Ze_HailD ; 20/01/2012 à 02h02.
j'ai l'impression qu'il gagne pas les stats quand il skill quas/vex/exort o_o
(je gagnais pas de pvs en montant quas)
ça fait gros, comme bug, quand même
Citation :
Publié par Exxaxion
En quoi est-il bugger actuellement?
Je les pas encore tester il me semble un poil compliquer pour un débutant ^^
ses orbes donnent pas les stats
Citation :
Publié par Carré²
Et en plus de ca, on va voir tout les abrutis le pick et fail avec, sa va être assez drole je pense.
À chaque fois, je prie pour pas que ça soit un mec dans ma team (jusqu'à maintenant ça a fonctionner)
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