Malygos: Unthinkable! The mortals will destroy everything! My sister, what have you...
Alexstraza: I did what I had to brother. You gave me no alternative.
Alexstraza: And so ends the Nexus war.
Alexstraza: This resolution pains me deeply; but the destruction; the monumental loss of life had to end. Regardless of Malygos's recent transgressions, I will mourn his loss. He was once a guardian, a protector. This day, one of the world's mightest has fallen.
Alexstraza: The red dragonflight will take on the burden of mending the devestation wrought on Azeroth. Return home to your people and rest. Tomorrow, we will bring you new challenges and you must be ready to face them. Life goes on...
Traduction approximative:
Malygos: Impossible! Les mortels détruiront tout! Ma soeur, qu'avez vous...
Alexstraza: J'ai fait ce que j'avais à faire mon frère. Vous ne m'avez pas laissé le choix.
Alexstraza: Ainsi se termine la guerre du Nexus
Alexstraza: Cette résolution me peine profondément; mais la destruction, les pertes monumentales devaient s'arrêter. Indépendement des récentes transgressions de Malygos, je pleurerai sa perte. Il fut un jour un gardien, un protecteur. En ce jour, un des plus puissants est tombé.
Alexstraza: Le vol rouge assumera la charge de réparer la dévastation causée sur azeroth. Retournez chez vous et reposez vous.
Demain, nous vous apporterons de nouveaux défis et vous devrez être prêts à y faire face. La vie continue...
|