Dota 2 Reborn

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Citation :
Publié par N3o-
Ils ont quand même mis le ranked sur Reborn ? J'ai lancé ce matin le jeu mais j'ai pas lancé de game, mais si c'est aussi buggé que vous le dites, vaudrait mieux pas
Le ranked n'est pas implanté... Essaye pour voir, surtout pour essayer l'optimisation des graphiques.
Citation :
Publié par humanmind
pareil
lY6N8Gy.gif

Bon sinon j'ai test Warlock Brawl en Custom Games et c'est beaucoup trop drôle, j'ai vraiment hâte qu'ils fixent les bugs et que ce soit dispo sur le live.
Ca marche chez vous l'Overthrow ? Pas moi

Impossible de lancer une game, même après avoir dl la map.

Edit : C'est bon, maintenant aç fait 10 min qu'on est 10/10 sur le lobby et la game se lance pas. Normal ?
J'ai redl doto tout content ce matin, avant de me rendre compte que les clients linux/mac n'etaient pas encore sortis. :notcool:

Citation :
Publié par allensan
Kotaku parle d'une fuite des joueurs de LoL pour dota 2 grace ou a cause de reborn ; simplement pour boycotter le fait que riot n'a pas retoucher son interface depuis des années ( plus les replays etc ... )
Y'a une fuite mais c'est minime, faut vraiment pas s'attendre a un exode. Mais ca reste marrant de matter les reactions des loliens a ces annonces, genre la.

Et ne va plus jamais sur Kotaku stp, stop filer des vues a ces guignoles.
Citation :
Publié par allensan
Kotaku parle d'une fuite des joueurs de LoL pour dota 2 grace ou a cause de reborn ; simplement pour boycotter le fait que riot n'a pas retoucher son interface depuis des années ( plus les replays etc ... )
Même si il y avait un exode en masse des joueurs de LoL, au bout d'une semaine 90% retournerait sur LoL à cause du gameplay : Le joueur de LoL n'arrive pas à comprendre que le turn-rate c'est le bien pour l'équilibrage du jeu et la viabilité des carrys mêlées.
Pour eux c'est ultra lent, lourd et moins skillé. Puis c'est frustrant le deny ou le fait de devoir un minimum maîtrisé le cancel d'AA pour pouvoir lasthit correctement.

Et c'est sans parler du fait que beaucoup reviendrait tout simplement parce que leurs potes restent sur LoL.

Et c'est un modo JoL-LoL qui vous dit ça.

Sinon, pour ceux qui ont des soucis de performances sur Dota 2 Reborn (ram/crash), essayez de lancer la version 64 bits qui se trouve au chemin suivant : \Steam\steamapps\common\dota 2 beta\game\bin\win64\dota2.exe

Dernière modification par Matharl ; 18/06/2015 à 20h49.
Citation :
Publié par Matharl
Même si il y avait un exode en masse des joueurs de LoL, au bout d'une semaine 90% retournerait sur LoL à cause du gameplay

Perso, c'est pas pour LOL que je m'inquiéterais mais plutôt pour HotS.
Citation :
Publié par Matharl
Sinon, pour ceux qui ont des soucis de performances sur Dota 2 Reborn (ram/crash), essayez de lancer la version 64 bits qui se trouve au chemin suivant : \Steam\steamapps\common\dota 2 beta\game\bin\win64\dota2.exe
Je rajouterai de ne pas essayer de passer en dx11 car ce n'est pas stable.
Il se lance en dx9, c'est pour une raison.
Pour Overthrow, beaucoup de lobbies restent ouvert malgré l'absence de l'host (afk) du coup plein de monde se connecte mais la game ne part jamais. Ce n'est pas rare est assez chiant. La parade que j'ai trouvé c'est de créer son propre lobby qui se rempli en 5 secondes.
Plein de bug fixes qui devrait bien amélioré l'histoire des hosts afk qui sont en fait fantômes.

Citation :
June 19, 2015 Changelog


  • Fixed a bug where users would not always be properly removed after they left lobbies
  • Fixed a bug where the custom game would not automatically launch when full
  • Fixed players getting 1025 gold in AR
  • Fixed missing particle effect for Winter Wyver's Arctic Burn attack
  • More Terrain fixes
  • Fixed a crash when failing to connect to a server
  • Fixed a crash when selecting a shared announcer
  • Fixed Broodmother Webs blocking neutral camps
  • Fixed crash when moving sliders in material editor
  • Updated Faceless Void hero movie
  • Fixed some issues with voice cutting out
  • Lobby chat is global by default
  • Fixed being unable to respond to whispers in team select or waiting for players screens
  • Fixed pending invites menu blocking tooltips
  • Fixed scrollbar not showing up with emoticon picker
  • Fixed Earth Spirit voice
  • LinkLuaModifier can now be called with three parameters to specify a filename/location (Ex: LinkLuaModifier( modifierName, fileName, LuaModifierType )
  • Fixed a bug related to abilities and scripts being in folders
  • Added OnProjectileHit/Think_ExtraData functions to ability_lua
  • Added GetTexture to modifier_lua
  • Fixed some cases where you would be able to join a lobby with a different version of the custom game
  • Fixed Faceless Void's Timewalk effect
  • Fixed a case where the dota font wasn't showing up on Chinese clients
  • Fixed capitalization not working correctly with unicode characters
  • Fixed some bugs with IME input
  • Fixed sound event not obeying their respective volume sliders
  • Fixed some cases where heroes could spawn incorrectly and be stuck
  • Left clicking on a lobby in the custom game lobby browser will now join the game rather than show game info
  • Fixed various bugs with Smoke of Deceit
  • Added Texture and Shadow qualities to video settings UI
  • Fixed sometimes not filling a lobby if there was one player left
  • Fixed some hardware detection issues that could result in lower performance
  • Added script supported for ExtraData kv with Projectiles
  • Fixed a crash when using the workshop submission tool
  • Fixed some bugs with Lua scripting where table to kvconverssions were missing Boolean types
  • Fixed playing the sound when you create/join a lobby through the UI
  • Fixed some areas where you could place wards that you normally wouldn't be able to
  • Demo mode invulnerability now affects additional units you own
  • Fixed some bugs with using max level in Demo mode
  • Added Lua script support for GetAdditionalOwnedUnits
  • Fixed Watch live minimap showing buildings incorrectly
  • In some cases where there is an error in the install (like the soundmixer error), the game will automatically try to verify the install to fix the issue
  • Fixed a crash when alt tabbing in a UI that uses 3D models
  • Fixed attacking and selecting Nyx while he is burrowed
  • Fixed being unable to target Supernova
Double post mais osef, je suis copain avec les mods


Cliquez ce bouton ou survolez le contenu pour afficher le spoiler

  • Enabled Mac client
  • Enabled Linux client
  • Fixed performance bug relating to Huskar's Seering Dominator and Life Break ability
  • Fixed issues where the units you have selected may be out of date.
  • Fixed Familiars being visible in FoW
  • Fixed an out of memory crash that would occur after playing multiple games in a row
  • Fixed bug where there were spots along the edge of the map where camera grip did not work
  • Fixed a case where alt-tab would return to a blank screen
  • Fixed various layout bugs with active friend lobbies
  • Fixed some unselectable units like Stone Remnants being selectable with certain options
  • Fixed various bugs related to IME input
  • Added support for a wider range of bindable keys
  • Fixed various bugs with non-QWERTY keyboard layouts
  • Fixed character voices getting cut off
  • Fixed audio static in the dashboard on some systems
  • Custom lobby list supports filtering by region name
  • Fixed Auto Attack behavior being inconsistent with Source 1
  • Fixed various areas on the Terrain where you could get stuck
  • Fixed Ember Spirit voice
  • Fixed various bugs and performance issues when playing multiple games without restarting
  • Fixed some juke spots that were unintentionally changed
  • Fixed various bugs with Mud Golem behavior
  • Fixed a bug that could cause voice chat to be garbled
  • Fixed camera height being slightly incorrect in Dota games
  • Added walkable flag to the nonavclip material so that it will set the ground height
  • Various terrain warding fixes
  • Fixed the top bar text in the UI disappearing sometimes
  • Fixed various performance issues and bugs that result from alt-tabbing
  • Custom Lobby list now support filtering by region name
  • The "Unable to load sound system data" error is fixed after validating and restarting Steam.
  • Fixed multi-team bug where Slark's Shadow Dance passive was only disabled by vision from one of the enemy teams
  • Fixed data-driven modifiers being unable to apply MODIFIER_PROPERTY_COOLDOWN_PERCENTAGE
  • Fixed data-driven modifiers being unable to apply MODIFIER_PROPERTY_FIXED_DAY_VISION
  • Fixed data-driven modifiers being unable to apply MODIFIER_PROPERTY_FIXED_NIGHT_VISION
  • Fixed a bug where reloading the same map would cause Lua-based modifiers to fail
  • Panorama's AsyncWebRequest function now works for any URL when used in custom game UI
  • Added GetAttributes() scripting capabilities to modifier_lua
  • Fixed a bug in Custom Games scripting where ReplaceHeroWith would crash if the unit name was invalid
  • Fixed a bug causing the dota_npc_creature class to sometimes not receive its HP upgrade
  • Fixed an issue causing script_help2 and cl_script_help2 to not display certain bindings
  • Fixed a bug where the panorama debugger tries to invoke a nonexistent p4.exe
  • Fixed bug where modifying panorama files didn't cause them to be automatically recompiled
  • Fixed crash in custom games when upgrading an ability on a hero that has more skill points than their level
  • Changed SFM to default to saving in the user’s addon directory, which fixes some "failure to save" problems
  • Tuned SFM light and camera defaults, so that creating a light in a new session now visibly lights the ground
  • Improved the quality of shadows in SFM
  • Fixed the Dota map's radiant and dire base ground meshes not rendering in SFM
  • Added user-editable color tint support for SFM models
Une bonne minute de recherche de plus sur le normal.

/Edit ; sur reborn ça pop extremement vite, mais les gens n'ont pas encore tous conscience qu'ils peuvent quitter à l'envie.
Ce qui, une fois chose faite, rendra le tout invivable sans banlist perso.
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