Retour du PTS 2.0

Répondre
Partager Rechercher
Citation :
Publié par kekestyle
viens pas du PTS, mais voila le dernier boss du Besh Temple (derniere instance du jeu).
Bah purée il envoie le foin le dragon...

Paye ta raclée !

Cela dit, dommage pour ce groupe d'avoir été kill avec le peu de life qui restait au boss.
Citation :
Publié par Max-x
D'ailleurs l'asn et le glad m'on l'air d'être a l'arc en afk coup blanc.
non, ils sont juste intelligent et évite les phase ou il ne peuvent pas tenir

comme d'ailleurs la quasi totalité des boss qui font des aoe a l'heure actuel, il faut juste les eviter.

et je dirais plus qu'ils sont mort car ils ont pas eviter une des tornade...
au contraire il a l'air un minimum technique ce boss XD

ici ils le tombe et justement on voie bien le coté bien hard de la fin du boss
http://www.youtube.com/watch?v=mAg8A...eature=related

plus sa va et plus y a de tornade a eviter et plus il a besoin d etre kite pour eviter sa double aoe de malade
sa donne une courses poursuite entre les tornade, ca a l'air assez bon quand même
Sur le pts j 'y ai vu du stuff 55 gold mais je n'est pas accès aux zones balaurea , y a t'il le fameux stuff orange pvp que l'on vois sur divers database en vente ?

Autre question, je commence à comprendre qu'au final balaurea n 'est autre qu un remake de belu/heiron , bref je suis un peu déçu , je m'attendais vraiment à des "abysses terrestres" mais cependant , une fois les 2 fortos acquises ( pas bien dur si y a pas d 'elyos pour contrer ><) il y aura des rift via le couloir des sirenes (dites moi si j'ai bon jusque là), rift constant ?

Enfin , Il y a rumeur par si , rumeur par là, y aura til des balaurs lâchant des ap ( miam les pexeur d ap ) ou carrément des item d' ap ( couronnes , timbales ect..)

Une astuce pour terminer , dois je continuer sur le 50 elite ou dois je attendre ce fameux "55 elite pvp "(l'orange)
Comme dit plusieurs fois dans les pages précédentes, le stuff 55 Orange n'est pas encore implémenté, ça sera fait dans un patch ultérieur.

T'as tout bon concernant l'accès à la zone élyos via le Silentra Canyon, y a plusieurs accès comme montré sur les maps 2 ou 3 pages avant.

Y a pas mal de balaurs en Balaurea (Sans blague o//), mais y a aussi plein d'autres types de mobs qui lachent des AP, donc pas que les balaurs.

Pour ta dernière question, à ta place, c'est le 40 élite que je ferais et que j'enchanterais au max
A ce propos, une petite question : Des news du future Miragent? C'est inclus en 2.0 ou C'est prévu? ou c'est juste une méchante rumeurs?
en tout cas, ce que je sais,

2 armes gold accessible via quetes... une assez facilement et l'autre plus difficilement
1 arme orange via quete.... accessible EXTREMEMENT difficilement qui ne vera pas le jour avant un bon moment.

1 book vert 51 (attak/incant 9%) que l'on transforme en bleu (attak/incant 14%) (rien que le vert est mieu que betoni)
que l'on transforme en gold au 55 (attak/incant 17%)

puis la quete d'athana... arme avec 19% d'attaque/incant mais des stats moins bien que c'elle du dessus qui a 17%...mais qui est extensible

Apres pour le nouveau miragent je dirais "piece de platine"? ou il y a une autre quete pour un fat stuff?
Pour l'upgrade du fenris/miragent, j'voudrais pas trop trop m'avancer mais j'ai l'impression que c'était une rumeur. En tout cas j'ai rien vu à propos de ça coté Asmo, mais ça m'a peut-être échappé.

Petit patch mineur pour la PTS (2.0.0.2)

Citation :
Patch Notes 2.0.0.2 Patch Notes 2.0.0.2 Edit
View Edit History | PowerWiki Home

2.0.0.2 Client Updates

Added event files and information for upcoming in-game use

Patch Notes [EN-Language] 2.0.0.2

UI

1. Chantra Dredgion map is now in English, rather than Korean.
2. Edited many system messages to be now shorter, clearer, and more accurate.
3. Fixed text/button overlapping issues on the crafting, game options, manastone socketing, and other UI screens, that caused the new features not to display properly.
4. Fixed some names on the Dark Poeta map that did not match the locations’ actual names.
Corrected “Lake Maravata” to “Marabata Lake”
Corrected “Lukha Plantation” to “Dragrint Plantation”
5. Fixed some slash commands that didn’t work because they had spaces in them
Changed /Invite to League to /InvitetoLeague
Changed /Leave League to /LeaveLeague
Changed /Expel from League to /BanfromLeague
6. Changed some new player titles to sound more like titles:
Changed Shulack Protectorate to Shulack Friend
Changed The Lesson Giver to Lesson Giver

Quests

1. Fixed some references in various quest text, where the names of the monsters in the quests did not match the monsters’ actual names.
2. Quest cutscenes now all have voiceovers in English.
3. Changed some quest titles to fit the character limit or to fix grammatical and factual errors:
Changed [Alliance] Daeva Fear To Tread to [Alliance] Daevas Fear To Tread
Changed Laughter’s Wing to Mocking Condor’s Wing
Changed Investigate the Refugee Village to Sweeping the Ruins
Changed [Group] Get ’Em When They’re Young to [Group] Get ’Em Young
4. Changed the following quest titles because they were new quests with the same titles as existing quests:
Changed Supplies Party to Tracking Supplies
Changed [Group] The Big Sleep to [Group] Mine Vengeance

NPCs

7. Fixed references to some monsters
King Myrn was sometimes incorrectly referred to as King Tranti
8. Changed the following NPC names because they duplicated the names of existing NPCs:
Changed Huirunerk in Gelkmaros to Russonerk.
Changed Tassinerk in Inggison to Shaorunerk.
Changed Lania in Taloc’s Forest to Tialla.
9. Changed “Kerubiel Sentinels” in Theobomos to “Kerubiel Watchers”, to distinguish them from the Sentinels in Heiron.
10. Changed “Frillneck Hatchlings” in Heiron to “Frillneck Juveniles”, to distinguish them from the Hatchlings in Verteron.
11. Changed “Undead Laborers” in Brusthonin to “Undead Serfs”, to distinguish them from the Laborers in Heiron.
12. Changed several monsters in the Nunglark Ruins that were called “Naduka Legionary” to unique names (“Naduka Enforcer” and “Naduka Warrior”), so that when a quest called for a player to kill a particular type, they would know which one. There are still “Naduka Legionary” mobs in Antagor Battlefield, and these are separate.
13. Changed “Basrasa Sentry” in Angrief Wastes in Inggison to “Basrasa Sentinel”, to distinguish them from the Sentries in Mephistis Farm, a little to the southeast.
14. Changed “Basrasa Healer” in Angrief Wastes in Inggison to “Basrasa Fixer”, to distinguish them from the Healers in Mephistis Farm, a little to the southeast.
15. Changed “Stinky Clodworm” in Heiron to “Smelly Clodworms”, to distinguish them from the Stinky ones in Morheim.
16. Changed the name of new named mob “Spinat the Undying” to “Thurzon the Undying”; “Spinat” means “Spinach” in German, and that’s not very menacing for our German players!
17. Changed new named mob “Rootbound” to “Cobaltan” so it sounds like more of an individual’s name.
18. Changed new named mob “Ethereal Windwisp” to “Gossamos” so it sounds like more of an individual’s name.
19. Changed one of the new “Dukaki Watcher” mobs in Haramel to “Dukaki Watchman” to clear up confusion with other Watchers.
20. Changed new named mob “Starket who turned into a Drakan” to “Starket in Disguise” to be shorter, less clunky, and more accurately descriptive.

Items

1. There used to be several quest items for different quests that were all called “Research Diary”. This led to some issues with the in-game dictionary’s locate feature, since it didn’t know which Research Diary it was trying to locate. We renamed these diaries to unique names to cut down on confusion.
Diary for the [Elyos] “Project Drakanhammer” quest is now called “Pretor Research Diary”.
Diary for [Elyos] “Creating a Monster” is now called “Research Journal”.
Diary for [Elyos] “A Lepharist Monstrosity” is now called “Lepharist Research Diary”.
Diary for [Elyos] “Adias’s Report” is now called “Research Report”.
2. “Crafted” Balic items now say “Crafted” in their recipe names rather than “Handicrafting”, to match the item names themselves.
3. Changed the names of items for the series of quests involving Siel’s Supreme Weapons to clarify the relationship of the items to one another. The improved versions of the weapons themselves used to be called “Siel’s Supreme Noble X” and are now called “Noble Siel’s Supreme X” to indicate that the second is a Noble, or improved version of the former.

Skills

1. Fixed the name of “Gale Arrow III”, which was appearing as “Gale Arrow II” in the name of its stigma stone as well as in the skill list.
2. Changed new [Chanter] Stigma skill “Spell of Impregnable Fortress” to “Elemental Screen” to be shorter and less clunky.

Known Issues

A new Ranger Stigma skill, "Exploding Trap", is named very similarly to the existing "Explosive Trap" and "Explosion Trap". This new one will be renamed to "Blazing Trap" in the next build to avoid confusion.
A new Templar skill, "Chilling Blow", should have a name that better fits its function and animation. (It has nothing to do with cold, and in fact the animation is in warm orange colors.) It will be renamed to "Pitiless Blow" in the next build, because it is used against a foe that has stumbled.
Franchement j'aime bien la manière dont ils ont tourné le patch note, du style :

"16. Changed the name of new named mob “Spinat the Undying” to “Thurzon the Undying”; “Spinat” means “Spinach” in German, and that’s not very menacing for our German players!"

Beaucoup de traduc', et à mon avis la version Fr est pas prête d'être à 100% opérationnelle avant un moment.

T'façon, faut jouer en version EN, eux au moins ils ont les criticals en jaune D:
ben moi je peut même pas patcher ca me met une erreur 36. et quand je lance les jeu sans patcher ca me fais d'enorme lag en jeu..peut même pas m'envoler ds la zone de taloc
Quoi ? Tu télécharges pas les mises à jour, donc le client est en 2.0.0.1 et le serveur en 2.0.0.2, et ça marche pas ? Alors là, franchement, tu viens de découvrir l'eau chaude
Bah... Un dredgion tout con, avec encore un peu plus de pve vu que les petits boss tombent beaucoup moins facilement... L'avantage justement est qu'avec un peu de maitrise, tu peux tomber un groupe qui fait un boss et le récupérer pour chopper les drops
Alors le Dredgion Chantra a déçu pas mal de personnes.
Avant tout pour lever les quiproquo, il n'y a aucun dredgion à 12v12 ou 24v24 comme certaines rumeurs le disaient. Donc c'est soit pas encore implémenté, soit de l'intox.

Le Dredgion Chantra est accessible aux 51-55 de la même façon que le Dredgion normal et est très très trèèès similaire à celui que l'on connait tous. Quelques couloirs qui changent, des mobs 55, les gardiens des Surka qui ne sont plus contrôlables.
Y a des nouveaux named (Lakhane a laissé sa place), dont un de type héroique qui se fait en +-10min d'après un post sur Aionsource.

Après la question que je me pose, c'est est ce que les AP gagnés en Dredgion sur PTS sont doublés ? J'avais vu un screen d'un Dredgion gagnant avec seulement 3k points qui donnait au final 10.5k AP. En moyenne, l'équipe victorieuse sort avec 13k AP. Si c'est le cas, y a pas de changements niveaux points par rapport au Dred de la 1.9.
Répondre

Connectés sur ce fil

1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés