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Work in progress .... please wait... Ce travail vous est offert par la guilde "RAGE"
Voila,
Il est 0h01 précis nous somme le 7/01/09 le NDA tombe sur JOL nous pouvons donc parler librement des leaks sur le jeu.
Je pense que pour le bien de tous et pour que les infos soit clairement classer un post unique serais la meilleurs solution c'est pourquoi je me permet de crée celui-ci.
Voici donc les leaks sur "Darkfall Online" classé par catégorie
Textes
Publié par 29 Janvier 2009
Q/A
Bon résumé rapide du q/A de WeEzy
Il décrit une situation pvp "type" 6 humains venus pour ganker les orcs, les gankent, les lootent plusieurs fois, puis un groupe d'orc se forme les defonce et se bat entre eux pour le loot. (voila pourquoi je joue orc).
Les clans multi races sont faisables
Les clans stones sont à a peu prés 20 minutes de la ville ennemi la plus proche.
Les ressources sont une partie de l'environnement à part les rares qui sont détenus par une ville de clan.
A bas "level" le sprint est un bon moyen pour eviter des joueurs ou s'enfuir (a bas level pas de snare/root/knockback etc)
A peu prés 350 testeurs en heure creuse, 900 en heure de pointe. D'après lui 2k au total
On prends plus de dégats par derrière.
On peut grimper aux arbres suffisament bas, ou s'il ya un rocher à coté.
Concernant les histoires de combattre en faisant en cercle, selon lui c'est surtout du au fait que les gens n'ont pas les bonnes skills. Vu que sprinter coute de l'endu c'est une belle connerie de faire ça selon lui.
Pas de nom au dessus de la tete. Surement des emblemes de guilde.
Les arcs sont bien puissant, font autant de degats qu'une 2H
Le monde est grand sans etre trop grand
Besoin de plus de mob spawns
Il a trouvé un coffre avec 30 gold sous l'eau.
Le combat ressemble à oblivion
La nuit c'est dur de voir, mais pas impossible
On peut entrer dans les batiments
A 2 contre 1 on et pas sur de gagner (friendly fire power)
Les dagues tapent très rapidement.
Tous les mobs qu'il a tappés lui ont donnés ce qu'il voyait sur eux.
Les stats de depart ne font pas de grande différence
Pour changer d'arme c'est juste un raccourci clavier, ca prends 3 secondes.
Le teleport à la bindstone et le chan general seront virés à la release.
Ila vu une clanstone très cool derrière une cascade...
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Bon résumé rapide du q/A de Justaguy
Il y a un 3é coup directionnel en plus de horizontal et vertical, le coup d'estoc valable que pour les dagues, épées et polearms (hallebardes/lances je crois)
Le coup dans le dos fait double degats.
Un coup d'epee enleve entre 10% et 15% de hp autant pour les arcs d'aprés lui (il vérifiera)
Pour lui en 2 contre 1 (les trois protagonistes étant des débutants -donc sans skill de combat ni stuff-) le duo gagnera, surtout s'ils se positionnent un devant et un derrière.
Les stats de depart ne font pas une grosse différence
Il joue avec ce PC ou presque http://secure.newegg.com/WishList/Pu...umber=13902907
Il suffit de tuer 2 personnes (de sa race) pour etre rouge et se retrouver bind au milieu de nulle part.
Il y aura, aux dernière nouvelles, 44 ville de clans et 53 villages.
Chaque arme de mélee à une skill de coup puissant et une autre qui a un nom chelou (il a oublié le nom) mais pas de description.
Certains sorts sont des instants hits.
Il y a un manque de joueurs evidents dans les zones de depart orcs .
Ping de 175 à 300 pour un US central
Le reste blabla et redite, ou du j'ai pas vu...
Important les deux leakers disent qu'il est necessaire qu'il y est plus de spawn de mobs.
Edit : Ha oui WeEzY mets 8/10 à DFO et justaguy 8,5 les deux auraient mis plus s'il y avait plus de spawn de mobs.
Source: http://s1.zetaboards.com/beta*leaks/topic/1143795/1/
Source: http://s1.zetaboards.com/beta*leaks/topic/1144090/1/ > pour aller sur les liens veuillez enlever l'étoile entre beta et leaks (le mot beta leaks écrit en attaché est censuré sur jol)
Résumé et traduction par priape777
Publié par leakreader2 January 8, 2009
In response to comments by Skeptic, the tradeskills listed earlier are the ones you start with. Not a complete list.
The surface of the world appears complete and runs well with the small population in it now. You can PvP, kill and loot monsters outside, craft some and build cities. Although there is nothing to really update you guys about beyond the *********.com
discussion, because as far as I know everyone is still waiting for what comes next.
For some good news, the game was fun before and is still fun. They made a great world and have a solid foundation to build on. Goes without saying that Darkfall will be the place to go if you are a PvPer.
-leakreader2
Publié par Monday, January 5, 2009
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Leaker rates darkfall....subjectively? 08/01/09
I want to remind everyone that nothing is set in stone at the moment. These only subjective ratings. Also he inst rating combat...he is rating combat sounds. At first glance i was mistaken to.
Regards and thanks
Faithy
Some subjective ratings and thoughts on the different aspects of Darkfall.
Environmental Sounds 8/10
Music 6/10 - because there is only one song that I have heard, but it is ok.
Melee Combat Sounds 3/10 - very limited and repetitive - perhaps temporary?
Archery Combat Sounds 6/10
Magic Combat Sounds 7/10
World Graphics 8/10 - Trees, grass, clouds, mountains, and so on.
World Design 10/10 - Best world design of any MMORPG - explored quite a bit.
Character Models 5/10
Animations 3/10 - Pretty much like EQ. The game runs fast though.
Monster Models 7/10 - Creative so I think it deservers higher than a 6, and there is a variety of monsters out there.
City Design & Graphics 8/10 - Varies .
Outdoor Static Camps 10/10 - Very well laid out and feels realistic, not repetitive. Makes exploring fun. The AI helps.
Monster AI 9/10
As for the stuff they are adding in it is still in process so there isn't much to talk about in that regard. Dungeons are in but they are being populated still, I think, maybe some are complete? Lots of outdoors areas to explore.
First Person works great. A good reason to use it in general is so you can run up and loot faster, or interact with NPCs faster.
-Leakreader2
Publié par Monday, January 5, 2009
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Cast slower with bigger chance of fizzle?
New leaks from a protected source....the title sounds like its trying to sell viagra!?
Keep those leaks coming guys :P
-Weapons have different range, can switch weapons in fight.
-Races have different starting stats. 20 is default (humans), Orcs 25str,15int/wis, Alfar 25int...
- You can precast spells. (Release LMB when you want to cast the spell...)
- Wearing heavy armour --> Cast slower with bigger chance of fizzle
- When dying you respawn at lifestone naked with only starting weapon.
- You regen stamina in combat.
Publié par Sunday, January 4, 2009
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Stats, skills and combat leaks
Thanks again to Leakreader2. oh and before i finish please note that ********* is under maintenance for a week or a few weeks then we will open registration.
Weapon Stats:
Weight
Durability
Rank
Damage
Speed
Armor Stats:
Acid
bludgeoning
cold
fire
holy
impact
lightning
piercing
slashing
unholy
weight
durability
encumbrance
Crafting Skills:
Fishing
Herb Gathering
Skinning
Logging
Mining
Woodcutting
Cooking
Smelting
Repair
Weapons and stances change very fast and you can mix combat easily. Providing you think and react fast enough.
As for melee combat, it is fine really. I notice people are going insane on the main forums about it. It is the most complex and involved of any major MMORPG, so it is good enough in my opinion. If you have been following Darkfall forever I am sure you will like it just fine. Ranged combat is just much harder to deal with on offense and actually hit someone, so I think it takes more skill initially. When you are close in it is much easier to hit people. The melee speed is closest to Oblivion, again, so it is not as fast close in as most FPS. It still gives plenty of challenge, and is by far not my biggest concern with Darkfall. My biggest concern would be them finishing the game, and the game simply being way too hard for the vast majority of players who are not hardcore Darkfall fans. Still, I think this also is what makes Darkfall special and unique. Time will tell how it plays out.
-Leakreader2
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Version Française 
Les métiers
Fishing = Pêche
Herb Gathering = Herboriste
Skinning = Travail du cuir
Logging = Travail du bois
Mining = Mineur
Woodcutting = Bucheron
Cooking = Cuisine
Smelting = Fonderie (Dans le sens fondre des métaux)
Repair = Réparation
Publié par Sunday, January 4, 2009
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Positive leaked feedback
Our good friend Leakreader2 has just sent me an email with this... SWEET amirite?
Seems *********.com
has gone down for changes. You can post the following on your blog if you want.
There are more stats for weapons and armor after I double checked, so I made some errors. You can run in windowed mode. You can easily switch weapons and modes with the hot key bars. They tweaked some things and have improved it I think.
They have added in a bit more content as well and the game is starting to get pretty addictive. So I will give it an 8/10 right now and would rate it higher once it is complete. I will be buying and playing it for sure.
Guess that is all... take care.
-leakreader2
Publié par Friday, January 2, 2009
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Leaked beta update
Got sent this Pm. Waiting on conformation to see if its real or not...it might not be, but i personally think it is.
"
Default Beta Update and server downtime.
First of all I'd like to apologize on behalf of the team for the Christmas server down-time. It was caused by a combination of technical problems having to do with our full server deployment, technical issues at the office with our communication with the servers, and key personnel being in transit over the holiday.
Again we have to bring the servers down to address several issues, to catch up, and to get out the new patch. Servers will be back up on Friday January 2nd in the evening (Europe). When they come back we expect more monsters and the dungeons to be in. We'll also have playtesting guidelines for you having to do with skill and spell balance and pvp. To facilitate PvP and advanced testing, we'll start letting in more testers, around 1000 next week and more the week after that.
We're going through your feedback and taking it very seriously. In order for us to be able to use your feedback it has to be as clear as possible. Long drawn-out posts just make it more difficult for us. Bitching is very counter-productive. You won't get an emotional response from us, all we want is to find out what kind of problem you're having, what you're basing it on, why you're having it, what percentage of players are likely to feel the same way - so that we can decide if this is something we need to address and when. On Friday we should also come back to you with guidelines for feedback as we enter the next phase in testing. We're spread very thin, so efficiency is paramount.
Most of you are doing a great job, we've been trying to keep up and we'll be doing a better job working with you. On behalf of the Darkfall team, I'd like to thank you again and wish you a Happy New Year.
Publié par Thursday, January 1, 2009
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Client size 18.4 gig and other stuff
source
This guy is a real beta-leaker
"1. Anything that's being discussed about an Open Beta."
I think it is supposed to happen. Not sure when.
"2. Are big guilds just going to zerg anyone? Or numbers don't really matter?"
I would guess yes. Alliances and politics should matter much like they did in Shadowbane.
"3. Would you pay to play the game as it is on release? I mean there's not much stuff 30 devs can do in 3 weeks."
I would. It is my type of game and my type of world though.
"4. How big is the DF client?"
18.4 GB
"5. Is ping a big factor in winning a PvP? Or even PvE for that matter?"
Ping is not an issue at all. I know players on the opposite side of the world from the server and they do fine.
"6. Maximum range of a bow & mage shots? I mean you cant shoot an arrow and expect it to hit someone on the other side of a mountain."
Not sure max range on bows. Magic missile I think could hit about as far as you could see. They would see this glowing bit of magic coming at them however and could just move a bit.
"7. Any details about crafting. Like how important do you think it will really be? Seeing as you can easily zerg a dozen of humanoid mobs and get a few sets for your group.
What exactly are the benefits of a player crafted item? Things like that."
I have not crafted anything. I heard it is critical. Pretty much like UO I hear.
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Version Française
Ce mec ets un vrai beta leaker
"1. Est ce que ça parle de quelquechose concernant une open beta."
Je pense que c'est supposé arriver. Je sais pas quand
"2. Est ce qye les grosses guildes vont juste faire des zergs ? Ou le nombre n'a pas d'importance ?
J'aurais tendance à dire oui. Les alliances et la politique auront plus d'importance que dans Shadowbane.
"3. Paierais tu pour jouer à DFO s'il sortait en l'etat? Je veux dire il n'y a pas tant de trucs que ça que 30 dev' peuvent faire en 3 semaines"
Je le ferais. C'est mon type de jeu et mon type de monde.
"4. Quelle taille fait le client?"
18.4 GB
"5. Est ce que le ping est un facteur important pour le PVP? et eventuellement pour le PVe ?"
Ping n'est absolument pas un problème. Je connais des mecs qui jouent de l'autre coté de la terre et qui se débrouille bien.
"6. Portée maximale pour un arc et les shots magiques?? Je pense que tu ne peux pas t'attendre à toucher quelqu'un avec ta fleche de l'autre coté d'une montagne
Je suis pas sur de la portée max des arcs. Les missilke magiques, peuvent -à mon avis- toucher aussi loin que tu vois. Ils devraient voir une boule magique arriver sur eux, et n'aurait qu'a se deplacer un peu.
"7. Quelques détails sur le craft ? Quelle importance penses tu que ça (le craft) aura ?Sachant que tu peux facilement zerg une douzaine de mobs humanoides et avoir quelques sets pour ton groupe.
Quels sont exactement les bénéfices d'un objet crafté par un joueur( a player crafted item)? Des trucs comme ça."
Je n'ai rien crafté pour l'instant. J'ai entendu dire que c'était compliqué, carrément dans le style de UO.
Publié par Wednesday, December 31, 2008
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Tester leak - Some thoughts on Darkfall
Click the title for the source
My first impression was that the world graphics are decent enough. The ground, trees, paths, water.. all designed and placed well.
I ran for great distances to explore the terrain and found that it changed like it should, and felt much like a real world and not fake like some games.
I could climb any hill for example, and generally didn't feel boxed in at all. So this part of the game was impressive to me. The environmental sounds were also good enough as well.
The sunrise was simply stunning, gorgeous. Clouds and night sky looked good as well. I did not notice any weather like raining, but, it may be either very rare or not turned on yet.
Generally it did feel pretty empty though. There are camps of monsters to be found here and there. There are also animations of small birds in the distance.. So this empty feeling may have just been from so few players being around.
The Character models looked ok from the close in 3rd person weapon drawn perspective. Not great, but ok for a PvP game. They looked a bit better while looking at another person on the screen, or while viewing your character while resting. Armor looks good as well. Aflar's glowing eyes look excellent.
The buildings and cities look well designed and are functional. I could not find any doors to open, but it felt natural enough with archways and open doorways. NPCs are functional but sparse.
I expected the interface to be horrible, but found it was very simple and easy to understand. It is like a nicer UO interface that could use a bunch of work, it is very crude I admit, but it is functional.
The biggest problem is that there are lots of things they say are not turned on yet. I have no idea if they just have to turn these things on or if they have to create them still, but I hope it is as they say.
As for bugs, there are a few, but less than I normally see in betas. The stability is pretty much perfect or better than most released MMORPGs.
At least with the small amount of players on now. This is the most shocking thing for me. I expected Darkfall.exe crashes, yet the game just doesn't crash. I could also alt-tab just fine, and generally it just works really well.
Melee combat feels like you are just trading blows. Back and forth. What can you say? They need to work on it and tweak it some.
Jumping does not really matter much with melee combat, it might with avoiding AOE spells aimed at the ground though, in theory. Sprinting is very cool because you can sprint for a very long time. You also skill up with it.
You can sprint and fight at the same time as well.. If you run out of stamina you are doomed.. Ranged combat is amazing on the other hand. Just great as it is. It is however very difficult to change weapons rapidly and switch between modes, unless I am missing something, which is possible.
As for the feel of the world, it feels very dangerous, it feels more like a world or a sim than just a game. There is also a sense of equality right away with other players.
Without levels it does feel like you matter from the start. While the skills still give a variety of things to work on and improve. So I think it can be a game for casual or hardcore players, provided they are seeking the most harsh environment possible while playing. The main point is that you don't have to grind for months to make a difference, but everything is going to be deadly hard right away, and stay that way. This part of the game just feels right to me.
As for the difficulty in general, it is simply very hard. The monsters alone are enough of a challenge, to say the least. They group, run away, attack you at extreme distances, you name it. I think they might need some easier mobs for players to start with, but with enough tactics you can kill these initial monsters.
Finally, it is hard to say how the game will be at release or to give a complete review with so many things turned off or not finished, but Darkfall certainly has a great amount of potential for PvPers seeking a harsh and deadly world. The game clearly needs work and some tweaks, but it does offer what they promised and what many of us have been waiting for. Darkfall is a dark world of harsh consequences. There is no denying that.
Edit/Delete Message
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Version Française
Voici la traduction
"Ma premiere impression fut que les graphiques sont décents (ok). le sol, arbres, chemins, eau....tout est bien modélisé et bien placé. J'ai courru sur de longues distances pour explorer le terrain and trouvé que cela changeait quand ça devait changer, et me sentait bien plus dans un vrai monde et non dans un "hertzat" de monde comme dans certains jeux."
"Je pouvais grimper n'importe quelle colline par exemple, et généralement je ne me sentais pas coincé du tout. C'est une partie du jeu qui m'a impressionné. L'environnement sonore fut assez plaisant aussi."
"Le levé du soleil était tout simplement "impressionnant, clouant sur place ", très beau. Les nuages et le ciel de nuit avaient l'air bien aussi. Je n'ai pas observé de temps pluvieux ou autre, mais il se peut que ça soit assez rare pour l'avoir raté ou pas encore activé."
"De manière générale, on a l'impression que c'est un peu vide cependant. Il y a des camps de mobs qui peuvent être trouvés ici et là. Il y a aussi des animations de petits oiseaux que l'on peut observer au loin. Par consequent cette impression de "vide" est peut être due au faible nombre de joueurs aux alentours."
"Les personnages sont ok en vue à la troisieme personne équipés d'une arme. Pas super, mais ok pour un jeu pvp. Ils ont l'air un peu mieux quand on regarde une tierce personne à l'ecran, ou pendant que votre perso récupère. Les armures sont bien aussi. les yeux rougeoyant des alfars sont excellents."
"Les batiments et les villes sont bien designés et sont fonctionnelles. Je n'ai pas pu trouver une porte a ouvrir, mais ca avait l'air naturel avec les arcades et les chemins ouverts. Les NPC sont fonctionnels mais en nombre insuffisants"
"J'attendais une interface horrible, mais je l'ai trouvé très simple et facile à comprendre. C'est comme celle de UO en plus jolie qui pouvait aller pour un ensemble de taches, c'est tres cru je l'admets mais c'est fonctionnel"
"Le plus gros probleme est qu'il y a beaucoup de choses annoncées qui ne sont pas encore présentes. je n'ai aucune idee si elles sont désactivées ou s'ils ne les ont pas encore crées, mais j'espere que c'est tel qu'ils l'annocent."
"Concernant les bugs, il y en a quelques uns mais moins que ce l'on est habitué à voir en béta. la stabilité est proche de la perfection ou du moins meilleure que la plupart des MMORPG au moment de la release. Du moins, avec le faible nombre de joueurs actuellement. C'est la chose la plus choquante pour moi actuellement.
J'attendai des crash Darkfall.exe, jusqu'à présent pas de crash...etc etc"
Les CaC donnent l'impression qu'on s'échangent des coups. De dos ou de face. Que dire? Ils ont besoin de travailler dessus et de procéder à quelques améliorations. Sauter n'a pas bcp d'incidence en CaC, mais il se pourrait que cela en ait avec des AoE lancés au sol, en theorie. Sprinter est très cool car on peut courrir pendant un bon bout de temps. Le skill s'améliore avec.
Tu peux sprinter et combattre en meme temps...Si tu te retrouves en dèche de stamina, t'es bloqué...le combat a distance est incroyable de l'autre côté. Super tel qu'il est. C'est cependant tres difficile de changer d'armes rapidement et de switcher entre les modes à moins que j'ai raté quelque chose, ce qui est possible (ils parle peut-être de shortcut ou autre)
Concernant l'immersion dans le monde, on a vraiment l'impression que le monde est très dangereux, on a plus l'impression d'un monde ou d'une simulation qu'un jeu.
Sans levels, on a l'impression que tu t'impliques dès le début. Tandis que les skills donnent une varieté de choses à travailler et améliorer. Alors, je pense que ce jeu peut être aussi bien pour les casu que pour les HcG, dans un environnement le plus hostile possible en jouant. Le point principal est vous n'avez pas à grinder pendant des mois pour faire la différence, mais tout sera mortellement difficille à atteindre et garder le rythme. cette partie du jeu me convient parfaitement (un peu de mal sur cette partie)
Concernant la difficulté globale, c'est tout simplement super difficile. Les monstres seuls sont dejà un challenge, pour parler du moins. Ils groupent, s'enfuient, t'attaquent à des distances extrêmes, tu le nommes(?). Je pense qu'il faudrait quelques mobs plus faciles pour commencer, mais avec assez de tactique tu peux tuer les premiers mobs.
Finallement il est difficile de dire comment le jeu sera à la release, ou donner une revue complete avec autant de choses desactivées ou non finies, mais DFO a certainement un super potentiel pour les PvPers à la recherche d'un monde difficile et lethal. Clairement il y a encore du travail sur le jeu et des améliorations à faire, mais il offre ce qu'ils ont promis et ce que beaucoup d'entre nous attendent. DFO est un monde sombre rempli de dures consequences. On ne peut le nier.
Images
Image du 06/01/09
http://img149.imageshack.us/img149/1...rkfall1sh5.jpg
http://img133.imageshack.us/img133/4...rkfall2av4.jpg
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Image du ????
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http://img387.imageshack.us/img387/4...reball1bm2.jpg
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Image du ???
http://i34.tinypic.com/20z339k.jpg
Vidéos
Nous vous conseillons de visionner ces vidéos en HD, pour cela double cliquez sur la vidéo en question puis sur "regarder cette vidéo en haute qualité" (en bas à droite de la vidéo) pour afficher son contenue Haute Définition
Ecran de création de personnage:
Zones de départ/Capitales:
Humains
Nains
Mirdains
Mahirims
Combats PvE:
Combat CaC avec des squelettes:
combat à l'arc:
Combat en groupe, mêlée, cast, Full Loot :
Divers
Question/Réponse avec un leaker!
- One question: Is the weather in the game yet, and does it affect any gameplay, such as wind on arrows, etc? Also, one little fluff question, does the grass move as you go through, such as AoC was supposed to do?
- I did not see weather, yet, or notice grass moving like that. The natural environment looks nice and loads fast though.
- One question have you noticed anyone \\\"Sparring\\\" for skill gain with other players instead of just killing MOBs?
- I asked someone about that and they said you can get skill gain through normal pvp, so I would think you could. You would still need to kill mobs or players for loot though. On mobs I could get skill gain only by hitting them. With spells I was able to skill up just casting. Which is fine with me.
Monsters provide realistic loot. If you see a monster with a bow or a shield, they drop it, far as I can tell. Sometimes you will see a half dozen pieces of loot on a monster.
Skills take a reasonable amount of time to go up. Personally I feel it is just right. Every now and then a skill goes up and it feels good to know you are getting ever so slightly more powerful.
Reply With Quote
The no drop stuff is really crappy. A player running around naked with just those would be very weak. The initial stuff you can buy or find I think is very slightly better. I assume it just keeps getting better.
Hard to tell how much the initial stuff helped. People say it is better.
- "Uo, daoc, wow, war, aoc?"
- This compares the most to UO. I don't want to get into exactly what games I have played and beta tested, but I have tested lots of them.
In general it is more stable than any other beta, but it is lacking some things that I hoped would be in by now. I hope it works out.
- How hard is it to sneak up on some one?
- Easy if they are fighting. Hard if they are resting and paying attention.
The spells remind me of AC1 the most. I have not seen the variety of spells like you mention. They might be there though, so I can't really say.
The graphics look much better than the noob previews. If you look at the best screenshots at the darkfall site, they look like that on a decent system. Overall the graphics have a realistic look to them.
- I've to be honest, i've a friend in darkfall beta and said me gloomy things about the beta and i don't know if i've to believe him or not...
He said the game seems to be an alpha version and it won't be ready for sure for 22 jan. Said warhammer online it's a lot better (and he hates war) and aoc at release was more complete (and we all know how aoc was at launch)...
I hope he will be really wrong.
- I don't know the answers. I would guess if they just have to turn things on they could be ready in time. If they have to create it then they will not be.
I have been in alphas before so it is not like an Alpha to me. Feels more complete and stable than that. Like I said before, I would hope they just start an open beta by the 22nd and take whatever time they need to get the game as perfect and complete as they can.
1. Do NPCs have voiced dialogue? How about player characters? Any voices that aren't automatic (sort of like how you can hit the numkeys in Diablo and make your character say things like 'Run!')?
2. Is there an in-game voice communication system?
3. Do NPCs (not mobs) just stand in one spot all day, every day?
4. Do you know what the maximum size of party members is? If you don't, perhaps the largest party you've been a part of?
5. Can you list what stats there are (such as STR, DEX, etc.) and how they are raised? Does health increase with stats or does it stay the same (same with mana)?
Thanks again.
1) The only voice I heard was a weird voice in greek I guess, saying a funny word when you die. No idea what it means. Sounds like 'Shoshosho shosho'... Very basic text boxes and such. This is not EQ2.
2) Not that I know of.
3) They move around within a certain fairly large range. At least in the camps. I do not know about wandering mobs or what their behavior is.
4) I don't know how many people you can have in parties. I have done very little grouping.
5) I heard attributes are not in yet so I didn't care much about what they were. Servers still down as well.
-1 month ago racial bonus wasn't in, i'm curious, if now, racials bonuses are ingame
-Can you still create more than 1 character in the beta?
-Not in.
-Can create plenty of characters.
- what about char animation..do they still look as shitty as in the videos?
- Yes.
- What about the quests?How are you finding them?What do they usually involve doing?
- They seem to involve going to a goblin camp and gathering four axes or some such thing. The reward was like a couple gold for doing them. Found most or all of the NPCs have a little quest tab, but the quests are very basic and not really needed or worth doing. Not a quest based game to say the least.
I think they just threw that in for people that are not used to Sandbox MMOPRGs, to get them started.
For me it is a non issue and I didn't feel like it was a problem. If you expect it to be 100% fair, then I guess it wont be. People having the best pings will have a slight advantage. I do not want to say what ping I have exactly or where I am at, but it was better than I expected.
- I take it those quests where you can help alternate factions try and bring down your race's regime aren't in the game yet then?
How about the items? Are there many different model variations?
If they are I did not see them. I would guess not.
- There appears to be a decent amount of variation on items that I have seen. They all look realistic.
-oh ty, of course it couldn't ever be 100% fair (then you would have to play CS:source or something :P) but i was just worried that melee was simply Guildwars w/out autoattack and took 0 twitch
-If you have Oblivion or Morrowind, Mount and Blade, go play it some. Pretty close to that. Close enough.
Guild Wars would be about the last game I would think of compared to Darkfall. Nothing alike at all.
You have to mouse over to see their name and guild and color. So I would hope there are emblems or something put in later, but I don't know.
Right now it would be very hard with more than a few players, unless the races were different and that kind of thing
-Whats the music like in comparison to other MMOs?Better?Worse?
-Are there many physical emotes in game? /dance etc...
-What's the coolest thing you've seen so far,that hasn't been present in most MMOs.
Thanks in advance once again.
-Not sure about the music. I think I heard some, it was ok.
-I did not see any emotes, or look for them.
-Seeing skills go up in a 3D world without classes and levels, and thinking about the potential of it all.
"1.Out of /10 what do you rate this game now?"
I don't think it is fair to give it a rating like that right now. The good news is they are going to enter the next phase of testing right away and turn many things on. More beta testers should be getting in soon as well.
"2.Are you enjoying your self more then any other mmo? If not which is better?"
Difficult question to answer since things are not turned on and there are not many people around.
"3.Can you see big/small potential in dfo"
I am biased in that I started in the first three MMORPGs and prefer free for all PvP worlds. It was a shame that only one of those main concepts was cloned over the years, so I honestly do see tons of potential in taking many of the ideas from UO and AC1, instead of just EQ like most MMORPGs. I also think the basics are solid and that PvP players can forgive a little polish if things work well and provide the type of world they are seeking.
I imagine it could carve out a niche like Eve, and with luck find and keep a few hundred thousand players. Which would make it fairly successful in the big picture and show that different ideas can succeed.
1. is stealing (skill like uo) or similar in?
2. can you write ur system specs and have u in-beta friends with older systems?
1. No.
2. I have an older system with a high end video card. Everything on max, runs perfect.
- What about player cities? Are they in?
-Yes.
- This may be public knowledge, I don't know, but I also thought it was interesting that there is a key for ganking people, literally a gank key, and a key for healing people low on life a bit who are resting. I guess a moral choice of sorts if you come upon a low health player resting.
What does that mean? Care to explain further??
- There is a key you set up to do lots of damage to players that is a gank key, I believe for backstabbing or killing players while they rest, the key is x by default. There is also a heal other key for helping the player in the same situation. The heal key has an icon of an Ankh on it.
It was just something odd about the game I was commenting on.
So I was right.
This is what I posted earlier...
\\\"He appears to be really in the beta test but he's not leaking things for our benefit, he's leaking things to combat the negative review by another beta tester.\\\"
.
- That was true for the first response in the other forum. After that, the next day, I have tried to remain as objective as I could and have tried to answer the questions I knew the answers for.
It would certainly be easy to rant and give terrible reviews of the game and start lots of controversy, but I do like it for the most part so that would not be honest or fair.
- What about recolecting resources? can you take wood from any tree or is more similar to tipical mmorpgs (wow, lotro, etc.) Anything you can tell about that matter will be nice.
- Macros macros and more macros ... some \\"leakers\\" said that they were macroing ... and i think i remember heard Aventurine saying Darkfall is not going to have macros. Do you know something about that ¿?
Resources are like UO. When you get near a resource the center reticule shows an icon of the harvest tools. You then place the harvest tool in your hand and harvest it.
You can use macros.
Sounds like you're not entirely impressed by the game, i mean we all knew it looked shit from the screenshots etc but we thought maybe there was some magic we hadn't seen yet that would bring back the years of UO.
I will be honest. I was a bit let down when I first logged in, because I thought the game would have been farther along. After I adjusted the settings and spent some time exploring and testing it, I found I was impressed by many of the elements. Mostly being like UO in a more modern game.
Ultima Online is exactly what this game is the most like. If you loved UO I can't imagine you wouldn't like this game. Assuming they get it all worked out and ready.
1. I was a bit confused about the swing with weapon thing. Is it like M&B with, 3 types of swings. Left, upper, right
2. How is the mount combat?(if you tried it yet)
3. Does crafting count as much as they said?(Crafting is very important for everyone)
1) Melee combat starts out simple with one swing. I believe you get more abilities over time, but it is still one swing I think. The hardest part is moving around and keeping the target centered as everything is moving. So it is one swing but you have to aim and time it right.
2) I have not seen any mounted combat.
3) Yes. If nothing else you will be buying from them plenty.
- UO for me was so much more than just a feeling. I think the biggest thing for me was the tangible \"feel\" to everything. Like everything could be formed to your will and adjusted just the way you wanted it. You actually had something to fight over in that game. It didn't feel like you were in a paintball arena, it felt like you were in the actual hotzone. Most MMO's today are more \"look but can't touch\" as far as the environment, items, housing, etc. goes.
-That is essentially what Darkfall is like.
- Uhmmm, any restriction (only for combat or only for crafting) or you can macroing what you want? Have you tried it?
Thanks again.
- I tried it with a macro keyboard briefly just to see if it would work.
- My last question. Can you really hit an enemy with a melee weapon where you want with a 3rd person camera ¿? Can you really point ¿?
- If you don't aim well you miss and will be killed. It takes a little practice but it is not that difficult. It is about moving and aiming and attacking at the same time. Not sure about damaging different parts of the target, if that is what you mean.
- leakreader2 can i ask ur system components? i have pentium 4 3ghz 1gb ram and geforce 6200 256mb ram and guessing if i could run darkfall >_<
- I would guess you could. The settings are easy to adjust and start real low.
- I am curious about the gear.
What detajls pops up when you aim on a item like a headpiece?
Like weight, armor etc etc
- There is a stat for the armor, the weight, and durability/endurance, if I recall. If I had any idea I was going to be asked all these questions I would have paid more attention when the game was running last.
Everything wears out far as I can tell. When you cast spells your staff slowly loses durability for example. Might have been called endurance. It is pretty slow however if it is in.
- You mentioned you can walk up to resources but are they \\"veins\\" that appear and disappear when mined like in the big mmo or is every resource harvestable like UO (ie see a ridge and hit it with pick axe or any tree).
Have you seen mines?
- How long does it take for a name to pop up after you hover your cursor on them?
Like UO that I have seen. Could be other stuff though.
Names pop up right away and are easy to read. They are the same size no matter targets distance. I tested quite far back and could mouse over. It is hard if they are moving. If they move behind something you cannot mouse over.
- In my mind the most important questions at the moment are the following
What do the other players talk about?
According to the rumors in beta forum/in game chat when do you estimate we'll be seeing the journalist beta/open beta?
Also do you feel that the players/developers are confident that the release will be on time and feature complete?
- I don't really want to speak for others, but I can give you my opinion on it.
I think most players pretty much like the game but wish the stuff was turned on and complete. I believe most want a later release date because of the first point. Most are deeply invested in the game and want it to be a success. That is the impression I get.
As for will it be ready and feature complete. Guess we will have to wait and see.
_______________
Version Française
Une question: Est ce qye le climat est implémenté ? Et est ce que ça affecte le gameplay, comme par exemple le vent dévirait les fléches? Et une question pourrie, est ce que l'herbe bouge quand tu passes dedans, comme ça aurait du etre le cas pour AoC ?
- J'ai pas vu le climat, pour l'instant, ou remarqué que l'herbe bougeait.Les environnements naturels sont bien (looks nice) et chargent vite.
- Une question as tu vu certains joueurs "s'entrainer" contre d'autres PJ("sparring") pour gagner du skill à la place de tuer du mobs?
- J'ai demandé à quelqu'un, qui m'a dit que tu peux augmenter tes skills en PVP, donc j'aurais tendance à dire que c'est possible. Tu devras quand meme tuer du mobs ou du joueur pour looter. Sur les mobs mes skills up que quand je l'ai touche (pour le CaC).Avec les sorts je pouvais skill up en castant juste. Ce qui me va bien.
Les monstres lootent des objets réalisres.Si tu vois un monstre avec un arc ou un bouclier il le droppera. Parfois tu pourra voir une demi douzaine de pièces d'équipement sur un loot de monstre.
Les Skills prennent un temps raisonnable à monter. Personellement je trouve que c'est bien.Every now and quand une skill augmente, ca fait du bien de savoir que tu deviens un peu plus puissant.
Le stuff non droppé est vraiment pourri. Un joueur courant à poil avec juste ce stuff est vraiment faible. Le stuff initial que tu peux trouver ou acheter est à mon avis meilleur. J'assume que ça va en s'améliorant.
Dur de dire à quel point le stuff initial aide. Des gens disent que c'est mieux/meilleur.
- "Uo, daoc, wow, war, aoc?"
- Dfo se compare plus à UO.Je ne veux pas dire exactement à quels jeux j'ai joué et beta testé, mais j'ai testé beaucoup d'entre eux.
En general le client est plus stable que pour les autres bétas. Mais il manque toujours des trucs que j'aurais aimé voir dedans. J'espére que c'est en cours.
- Quelle est la difficulté d'attaquer quelqu'un furtivement ?
- Facile s'ils sont en train de se battre. Difficile si ils se reposent ou font attention.
Les sorts me rappellent ceux de AC1. Je n'ai pas vu la variété de sorts que tu mentionne, ils doivent etre la donc je ne peux pas vraiment dire.
Les graphismes ont plus belle gueule que dans the noob preview. Si tu regarde les plus beaux screens du site officiel, ca resemble à ça sur une machine décente. Overall the graphics have a realistic look to them.
- Je vais etre honnete j'ai un pote que la beta et il m'a dit des trucs flippants (gloomy), et je ne sais pas si je dois le croire...
Il dit que le jeu à l'air d'etre une version alpha et qu'il ne sera pas pret pour le 22. Il dit que WAR est meilleur (pourtant il deteste WAR) et qu'a la release AOC était bien plus complet ...
J'espère qu'il a tort.
- Je ne connais pas les reponses. J'aurais tendance à penser qu'ils n'auront qu'a activer certaines features et ils pourront etre pret à temps. S'ils doivent tout créer c'est mort.
J'ai été sur des Alphas avant, donc ce n'est pas une Alpha pour moi. Ca à l'air bien plus complet et stable qu'une alpha. Comme je disais précedemment, j'espére qu'ils commenceront l'open beta le 22 et prennent le temps de rendre le jeu aussi parfait et complet qu'ils le peuvent.
1. Est ce que les NPCs ont des voix ? Et les PJs ?Y'a t il des voix qui ne sont pas automatiques (Un peu comme dans Diablo quand tu appuies sur les numkeys et que ton perso dit "Run")?
2. Y'a t il un systeme de com' vocal in game?
3. Les NPCs (pas les mobs) se tiennent au même endroit tout le temps?
4. Connais tu la taille max d'un groupe? Si tu ne le sais quel est le groupe le plus grand dans lequel tu as été ?
5. Peux tu lister les stats (DEX, STR, etc.) et comment elles augmentent ?Est ce que les pvs augmentent avec les stats ou ca reste tjs le meme montant (de PVs) (idem avec la mana) ?
1) La seule voix que j'ai entendu est une voix bizarre en grec je pense, qui dit un truc marrant quand tu meurs, aucune idée de ce qu'elle dit, ca ressemble à "shoshoso"... Les boites de dailogue sont très baisque, rien a voir avec EQ2.
2) Pas que je connaisse.
3) Ils se déplacent avec une distance assez large. Au moins dans les camps. Je ne sais rien sur les mobs flaneurs ou leur comportement (probleme de trad' je pense qu'il pourrait vouloir dire qu'il ne connait pas le comportement des NPCs quand ils croisent des mobs errant).
4) Aucune idée. Toujours été dans des petits groupes.
5) J'ai entendu que les attributs ne sont pas implemtés donc je m'en suis pas occupés. Les serveurs sont offline pour l'instant
Il y a 1 mois les bonus raciaux n'etaient pas implémentés. Le sont ils maintenat ?
-Peux tu tjs créer plusieurs persos dans la beta?
-Pas dedans.
-On peux en créer pleins.
- A propos de l'animation des personnages, est ce toujours aussi merdique que dans les videos?
- Oui.
- Et a propos des quetes ? Comment les as tu trouvés ? En général qu'implique t elle de faire ?
- Elles demandent à aller dans un camp gobelin et de ramasser 4 haches ou des trucs du genre. La recompense est du style 2 pièces d'or. La plus part des NPCs ont des petites quets, mais les quetes sont basiques et tu n'as pas vraiment besoin de les faire. Ce n'est pas un jeu basé sur les quetes.
Je pense qu'elles sont la pour aider ceux qui ne sont pas habitués aux Sandbox MMO, pour les aider à demarrer.
Pour moi ce n'est pas une conséquence et je n'ai pas l'impressuin qye ce sera un probleme. Si tu imagines que ca sera bon, je pense que ça ne le sera pas. Les personnes ayant les meilleurs pings, seront avantagés. Je ne veux pas dire quel ping j'ai, ou où je me trouve, mais c'etait meilleur que ce à quoi je m'attendais.
Citation:
- J'ai entendu dire que les quetes ou tu aides les differentes factions de ta race pour renverser le régime en place ne sont pas encore implémenté est ce vrai ?
A propos des items? Y'a t il beaucoup de modéles et de variations?
Si elle sont implémentés je ne les ai pas vu. Je pense qu'elles ne le sont pas.
- Y'a un bon paquet de variation pour les items que j'ai vu.Elles ont toutes l'air réalistes.
-oh ty, Bien sur ca ne peux etre parfait (Pour ça tu devrais jouer à CS:source :P) mais j'étais pas content que la mélée soit simple comme guildwars sans auto attaque et prenne 0 saccade.
-Si tu as Oblivion ou Mount&Blade va y jouer. C'est proche, très proche.
Guild Wars serait le dernier jeu avec lequel je comparerais DFO. Rien a voir du tout.
Tu dois passer la souris sur quelqu'un pour voir son nom, sa guilde et sa couleur. Donc j'espere qu'il y aura des emblemes ou autre implémentés plus tard, mais je ne sais pas.
Dés maintenat, c'est trés difficile avec okus que quelques joueurs, sauf si les races étaient différentes et ce genre de truc.
-De quoi à l'air la musique comparé aux autres MMO ? Pire ? Meilleure ?
-Y a t il de nombreuses emotes IG ? /dance....
- Quel est le truc le plus cool que t'es vu et qui ne soit pas présent dans un autre MMO ?.
-Pas sur pour la musique. Je pense en avoir entendu. C'était ok.
-Je n'ai pas vu d'emote, j'en ai pas cherché non plus.
-Voir les skills augmenter dans un monde en 3D sans classes ni levels, et penser au potentiel.
"1.Sur 10 tu lui mettrais quel note?"
Je ne pense pas que ca soit juste de noter maintenant. La bonne nouvelle c'est qu'on rentre dans une nouvelle phase de test et de nombreuses features vont etre activées and turn many things on. More beta testers should be getting in soon as well.
"2.Prends tu plus de plaisir que dans les autres MMO? Si non lequel est le meilleur?"
Difficile de repondre, tant que certaines features ne sont pas activés et qu'il n'y a pas plus de monde en jeu
"3.Grand ou petit potentiel pour dfo"
Je suis partial dans le sens ou j'ai commencé avec les 3 premiers MMO et que je préfére les mondes FFA-PvP. C'était honteux que ce concept ne soit cloné qu'une seul fois. Donc honnétement je vois une porentiel énorme du fait de la reprise d'idées de UO et AC1, au lieu de EQ comme la majorité des MMO. Je pense donc que les bases sont solides et que les joueurs PvP peuvent oublier un peu le manque de pollissage si ça fonctionne bien et apporte le type de monde qu'ils recherchent.
J'imagine que ca pourrait créer ( NdT : to carve) une niche comme Eve, et avec de la chance trouver et garder plusieurs centaines de miliers de joueurs. Ce qui serait un grand succés et montrerait que les idées différentes peuvent triompher/réussir.
1. Peut on voler (dérober pas voler dans les airs hein )(comme dans uo) ou un systéme du même genre ?
2. Sur quel machin tu joues et y'a t'il des beta testeurs avec des systémes plus vieux?
1. Non.
2. J'ai un systéme ancien avec une carte video high end. Tout au max, marche impec'.
- Et a propos des villes de joueurs? Implémentées et activées?
-Oui.
__________________
- C'est interressant qu'il y ait une touche gank, littéralement une touche gank, et une touche pour healer les gens avec peu de vie qui se reposent. Je pense que c'est un choix moral, si tu vois un joueur low life se reposant. Qu'est ce que cela signifie ? Tu peux nous en dire plus ?
- Il y a une touche que tu configures pour faire bcp de degats c'est la touche gank,je pense pour le backstab ou pour tuer un PJ qui se repose, la touche est "x" par défaut. Il y a aussi une touche pour healer les autres pour aider les PJ dans la meme situation. La touche heal est une icone avec "Ankh" dessus.
It was just something odd about the game I was commenting on.
Donc j'avais raison.
Voila ce que j'ai posté plutot...
\\\"He appears to be really in the beta test but he's not leaking things for our benefit, he's leaking things to combat the negative review by another beta tester.\\\"
.
- C'était vrai pour la première réponse dans l'autre forume. Aprés ça, le jour d'après, J'ai essayé d'etre le plus objectif possible et essayé de rpondre aux questions dont je connaissais les réponses.
Ca serait certainement facile de faire des reviews horribles de ce jeu et commencer tout un tas de controverses,mais je l'aime en grande partie donc ca ne serait pas honnête et juste.
- A propos de la collecte de ressources?Peux tu couper les arbres que tu veux (n'importe lesquels) ou est ce plus similaire aux autres MMOs (wow, lotro, ...) Tout ce que tu peux dire à ce sujet serait cool.
- Macros macros et encore des macros ... certains \\"leakers\\" disent qu'ils en ont utilisés ... et je me rappelle avoir entendu Aventurine dire que DF n'aurait pas de macros. Tu sais quelque chose la dessus?
Resources sont comme dans UO. Quand tu es pret de ressources le réticule te montre un outil, tu équipes l'outil et commence la recolte.
Tu peux utiliser des macros.
Citation:
On dirait que tu n'es pas entièrement impressioné par le jeu, je veux dire nous savons tous que les graphismes ont l'air merdique etc mais nous pensions que peut etre uk y avait un peu de magie, qu'on avait plus vu depuis UO.
Je vais etre honnete. J'ai été un peu déçu quand je me suis logué la première fois, parce que je pensais que le jeu en était plus loin. Après avoir ajusté les réglages et passé plus de temps à explorer et testé, j'ai été impressionné par quelques éléments. La majorité étant comme dans UO dans un jeu moderne.
UO est exactement le type de jeu que j'aime le plus. Si tu as aimé UO je ne peux imaginer que tu n'aimeras pas ce jeu. Assumant qu'ils ont encore du taf avant d'etre pret.
1. J'ai été un peu déçu a propos du coup avec l'arme. Est ce comme dans M&B avec, 3 types de coups. Gauche, haut, droite
2. Comment est le combat monté ?
3. Est ce que le craft est si important qu'ils le disent ?
1) Le combat en Melee commence avec un seul coup. Je crois que tu as d'autres acompétences avec le temps, mais il y a toujours un coup je pense. La prtie la plus dure est de bouger autour et garder la cible centré tout en bougeant. Donc il y a un coup mais tu dois viser et avoir le bon timing.
2) J'ai pas vu de vombat monté.
3) Oui. If nothing else you will be buying from them plenty.
Citation:
- UO pour moi était bien plus qu'une impression (feeling). Je pense que la chose la plus importante pour moi est le sentiment que tout est tangible. Comme si tout pouvait etre modifié à volonté et ajusté juste comme tu le veux. You actually had something to fight over in that game. Ca ne te donne pas l'iompression d'etre dans une arene de paintball mais d'etre dans une zone de combat (hotzone). La majorité des MMOs actuels sont du genre "regarde mais ne touche pas" .
-C'est exactement ce à quoi ressemble DF.
- Y a til des restrictions quand à l'utilisation de macros ?
- J'ai essayé une macro clavier briévement juste pour voir si ca fonctionne.
Citation:
- Peux tu vraiment toucher quelqu'un en mélée avec la camera à la 3è personne ? Can you really point ¿?
- Si tu ne vises pas juste, tu rateras et sera tué.Ca demande un peu d'entrainement mais ce n'est pas si difficile. Il faut bouger viser et attaquer en meme temps. Pas sur qu'il ya it différents dégats selon la ou tu tapes. (NdT c'est sur que non, y'a que 2 hitbox devant ou derrière).
- leakreader2 can i ask ur system components? i have pentium 4 3ghz 1gb ram and geforce 6200 256mb ram and guessing if i could run darkfall >_<
- Je dirais que tu pourras jouer avec ton systeme, les settings sont très réglables et commencent de très bas.
- Je suis curieux a propos du stuff? Quels sont les carac. ?
- Il y a une stat pour l'armure, le poids la durabilité/endurancel, si je me souviens bien j'y ai pas fait trop gaffe (NdT question répondue plus tard tout un tas de stats sur les armures)
Quand tu cast un sort ton baton perds doucement de la durabilité par exemple. Ca doit etre appellé endurance. C'est plutot lent.
- Tu as dit que tu pouvais aller jusqu'aux ressources, mais y'a t il des filons qui apparaissent et disparaissent quand elles ont été minés comme dans les gros MMO ou toutes les ressources sont elles récoltables comme dans UO (peut on couper n'importe quel arbre ?).
As tu vu des mines?
- Combien de temps mais le nom a poper aprés que tu aies passé ta souris dessus?
D'après ce que j'ai vu comme dans UO. Il peut y avoir d'autres trucs aussi.
Les noms popent directement et sont faciles à lire. Ils font tjs la meme taille peut importe la distance. J'ai testé de loin. C'est dur s'ils bougent. S'ils se mettent derrière quelque chose tu peux plus passer la souris dessus.
Qu'en disent les autres joueurs ?
Selon les rumeurs sur le forum beta/chat IG dans combine de temùps verrons nous une beta journaliste ou une open beta ?
Tu penses que les joueurs/dev sont confiants que la release sera faite en temps et en heure avec des features complétes ?
- Je ne veux pas vraiment parler pour les autres mais je peux te donner mon opinion.
Je pense que la plus part aiment le jeu mais souhaite que tous les trucs soient implémentés et activés. Je pense que la plus part voudrait une release retardé. La plus part sont très investi et veuillent que le jeu soit un succés. C'est mon impression.
As for will it be ready and feature complete. Guess we will have to wait and see.
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