[Wiki] [Android iOS] Star Wars Galaxy of Heroes

Répondre
Partager Rechercher
Citation :
Publié par Aragnis
P1 : Teebo - Fives - Phasma - Rey - QGJ -> si pas de gros coup de malchance ça finit la P1 et ça fait 10 à 20% du Rancor en P2
ça c'est faisable je pourrais tenter Teebo - Leia - Phasma - Rey - QGJ merci

Citation :
Publié par nosgoth
P1 Teebo (65% potence)/QGJ/Cinq/IG88/IG86 (je sauve ig88/86) (je fait 90% de la p1 avec)
P2 Hk/GG/ij/ig88/ig86

mais je vise
P1 Tebbo/qgj/dengard/rey/leia
P2 Hk/GG/ij/ig88/ig86 (et peu ètre caler puggle)
Trop de persos PTP pour moi, mais merci
Phasma toute seule n'ai pas suffisante pour garder le buff en permanence, si elle loupe tes bon pour attendre 3 tours c'est pour ça qu'on utilise fives pour le garder en continue

le tout c'est d'avoir un teebo avec un max de puissance et de speed, plus tu en auras plus tu iras loin

Je suis entrain de travailler une autres team mais j'ai pas les mod qui suivent
oui QGJ tu fait le 2 quand teebo est fufu
y a aucun perso premium dans ses compo (vue que je FTP perso)

et dengard slow 3 tour ce qui a un assiste et pose une réduction de résilience donc je me dit que ça peu le faire (je suis en train de le monter )
Citation :
Publié par DarkRaven
Trop de persos premium, inaccessibles pour moi
Si j'ai bien compris, on spam les 1 de teebo et de QGJ ?
je vois pas ou sont les persos prenium, tous les persos listés je les ai et hormis le pack avec dooku au debut, j ai rien paye, le seul un peu chiant a monter en * c est dengard car faisable uniquement via le shop guilde (le mien est 6, j essaye de le up 7 mais y a pas toujours ces shards a la boutique guilde)
Ben moi je me dis la team ultim c'est : Teebo/tusken/ewok/chewie/five
avec les mods au max, normalement tu ne te fais pas taper une seule fois :/ (faut juste gérer le premier tour face aux cochons .. )
ps: Avec Rex à la place de chewie pour ceux qui ont les sous

Avec ça en théorie tu peux faire de la P1 à la p3 en une traite
Citation :
Publié par nosgoth
je met vraisment bcp d'espoir en dengard en raid
Le plus dur c'est pas forcément la P1, c'est de tenir un max en P2 ..

Dengard je miserai pas beaucoup dessus pour le buff speed, il a de base 50% de chance d'appliquer le buff (sans parler de la puissance) et à un cooldown de 3 tours

Fives à 15% de puissance - 100% de chance de l'appliquer sur son 1 ( pas de CD)
phasma 36% de puissance - 90% de chance de l'appliquer ( CD 3 tours)
Dengard 21% de puissance - 50% de chance de l'appliquer ( CD 3 tours)

si tu doit en choisir qu'un c'est fives mais en boostant à bloc sa puissance, en plus il s'applique sur appel à un allié et contre attaque.
Update et mise à jour... je vous laisse la lecture en anglais

Citation :
Hiya!
I'm excited to share this weeks update notes for 9/28/2016 :smiley: Please note it may take up to 24 hours before you see the update on Google Play or the App Store. DOUBLE NOTE: Not all of these changes will be visible in game until all players are on the same version on 9/29. Players who have not updated to the latest game version will have their game automatically updated with the client restart on 9/29.
What’s New:
The Geonosian spy is now available in Cantina Battles Stage 4 Mission D
Achievements have been added for completing Cantina Battle stages
TIE Fighter Pilot is the new daily login character for the month of October
We have added MK 5 CEC Fusion Furnace and the MK 6 Nubian Design Tech to PVE shipments
Features:
New Event Type, Squad Tournaments, allow players to compete for prizes including characters from Rogue One: A Star Wars™ Story.
A short in-game tutorial will explain the new Tournament Event.
Tournaments are designed to provide a competitive environment for all players. We do this by grouping everyone by player level (ex. Players level 30-39 compete) or by max squad power for players at the level cap.
To further insure tournaments are competitive, players need to meet entry requirements to join. The requirements scale based on the player’s level (ex. 9 characters at Gear Lvl II for level 40-49 players vs. 15 characters at Gear Lvl VI for level 80).
Tournaments give players additional strategy by introducing the Defensive Squad. This is the squad other players will fight when they attack the player during a tournament. A strong Defensive Squad can prevent other players from earning points.
As players have less characters in the early levels, we scale the number of characters in a player’s squad based on player level (ex: 3 characters in a squad for level 30-39 vs. 5 characters in a squad for level 80).
Both the Defensive and Offensive squad require this number of characters.
Squad Tournaments limit players to one use of each character, rewarding a diverse roster. Every 24 hours the characters are refreshed automatically, but players can also refresh characters with crystals.
Players earn points in combat for each enemy unit they defeat and earn bonus points for their surviving units. These points scale based on the difference in cumulative points between the player and opponent.
Players are ranked based on cumulative points and receive rewards based on rank. The rewards scale based on the players level grouping.
In Tournaments, the retreat button has been replaced with an “End Battle” button, which allows the player to end the battle early and receiving points for defeated enemies. This is meant to cover an edge case where an infinite stalemate occurs.
Polish:
Improved Character Filtering!
Now players can filter by category in the characters screen. (ex. Just show me Droids)
Filter and Sort selections throughout the game are no longer a cycling toggle, but rather a popup window to more quickly select desired filter
Arrowing between characters in character details will only display the filtered characters making comparison of characters much easier
All preexisting filters remain and new ones have been added
Additional Sort criteria added to the characters screen (ex. Sort by Speed)
The event timer is displayed under the "Event Active" Icon as a quick reference for the length of the event
Bugs:
In some instances, a player who did not enter messages in chat would not receive any messages from other players
Fixed an issue where the Multi Sim button in campaigns would look active even though you couldn't sim
Navigating to unit details from a squad edit screen will now retain the current squad configuration when returning via back button.
Fixed issue where refreshing events would only visually update a single mission to show that it was no longer on cooldown. Now will refresh the entire list.
Fixed an issue with the Yoda icon displaying on home screen if you've already completed the event
Fixed an issue where starring up more than one character in a session would sometimes not complete during the 2nd or later run through of the animation sequence.
Battle tooltips now sort above other UI elements
Corrected issue that would sometimes allow non dark characters to be used as an ally unit in dark side campaigns
When applying taunt to a currently stealthed unit, the unit no longer retains the stealth shadow visual effect.
On mission list items "REFRESH" text now shows instead of a timer when you can refresh daily action caps. "COMPLETE" now shows if there are no more attempts before the challenge or event ends.
The Stealth transparent effect has been fixed to always display when a unit enters stealth
Stealthed units who receive a taunt lose their stealth as well as the visual effects for the stealth
Fixed a bug that allowed Daka's Unique ability to continue reviving allies after she has Escaped a Raid battle.
Fixed a bug that allowed Escape to be available immediately to units entering Phase 4 of The Pit raid
Adjustments have been made to Power calculations to more accurately reflect percentage-based statistics from Mods in addition to statistics that equally affect two other stats (e.g. Offense affecting both Physical and Special Damage).
Miscellaneous
We’ve upgraded from Google Play Services version 4.1.32 to 9.4.0 for Android
Players can upgrade themselves, or if they have auto-update enabled on their devices, they should have already gotten the new version
If the user has an out-of-date version, the game will prompt them to upgrade at startup.
This prompt will then take users to the Google Play Store listing for Google Play Services.
Please note that failure to upgrade will result in non-functional platform services (authorization, purchasing, etc.)
Tenacity Down has been improved to reduce Tenacity by the same amount that Tenacity Up increases Tenacity
Citation :
Publié par nosgoth
oui mai dengard a un down ténacité et son slow tien 3 tour et 60% de chance d'assist
de toute façon je le monte la je ferai mon rapport une fois testé
Tous les slow tienne 3 tours, le souci c'est si tu rate tes mort pendant 3 tours, hier j'ai tester fives solo avec 60% de puissances et sur les cochons pas de problème mais sur le rancor c'est 1 fois sur 2 ça rend fou.

Du coup ma nouvelle team va un peu plus loin mais teebo rate trop sur le rancor qui a une résistance de malade faut au moins du 80% de puissance+ ou avoir une chance de cocu
ok j’avoue que pour l'instant me concentre surtout sur la P1 (et j'aime pas five ^^)
après je fait 800 000 sur la P2 avec une team sans réduction de TM
et je mise sur le fait que dengard réduise la ténacité pour facilité le down tm
Citation :
Publié par Highglandeur
je vois pas ou sont les persos prenium, tous les persos listés je les ai et hormis le pack avec dooku au debut, j ai rien paye, le seul un peu chiant a monter en * c est dengard car faisable uniquement via le shop guilde (le mien est 6, j essaye de le up 7 mais y a pas toujours ces shards a la boutique guilde)
Oui, j'ai lu un peu vite
je ne sais pas si vous etes retourné sur le site https://swgoh.gg/ mais franchement leurs mise à jour de présentation est devenu vraiment top pour gérer sa team. bien plus rapide que l'application elle meme pour voir qui ou quoi modifier
pi GG est pas transcendantal mais il a la classe (j'attend une maj de grevious pour rendre son 3 efficace car la il sert pas a grand chose mais vue que personne le joue personne ce plein donc ça avance pas ^^ (et je parle pas anglais donc je peu pas posté sur l'off
Citation :
Publié par nosgoth
pi GG est pas transcendantal mais il a la classe
J'avoue qu'il déboite niveau style. Un des plus beau perso du jeu.
Il serait un peut plus fort j'aurais investi sur lui mais là ... vu le temps qu'il faut => la flemme
Répondre

Connectés sur ce fil

1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés