Pas mal d'infos sur les futurs contenus avec images ou videos

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12Ez2cyxGMIG76.gif

http://i.giphy.com/fkaNZCoUmuNs4.gif

http://i.giphy.com/21zn6p30msErm.gif

Et :

Citation :
All -
Odin's Bounty will return this friday, and with it will have Danger Room and Age of Ultron mode added to the rotation. Chests will drop in the following way:
Age of Ultron:
1 chest per phase box, any level (bronze - gold)
Danger Room:
Chests will only drop from the Danger Room Riches Box at the end of a scenario
Common/Uncommon Scenario: 1 Chest
Rare Scenario: 2 Chests
Epic Scenario: 3 Chests
Cosmic Scenario: 4 Chests
Please test these modes out and let us know if you see different amounts or issues with chests not dropping.
Thanks!
Citation :
The numbers are conservative now for the first run of the event. Once we see how it works this week we can re-evaluate numbers for the next event.
Since both Danger Room and Ultron are level 60 only modes, we will run them at the same time as ICP and MM so sub 60 players don't have rotation periods without a boosted zone. The rotation will look like this:
Terminals
ICP/Danger Room
MM/Ultron
Terminals
Etc
Et le contenu de ce patch ci : http://forums.marvelheroes.com/discu...es-1-13#latest arrive cet apres midi.

Dernière modification par Associal ; 14/01/2016 à 08h05.
Citation :
Fixed an issue where Otherworldly Nova would not always deal damage to all possible targets due to terrain issues. Note that visually these instances of terrain may still cause the power to appear to fire upwards. That visual issue will be fixed separately in a future patch, but until then should no longer cause the power to fail to deal damage.
Fixed an issue that could cause Specializations to become unselected when changing regions.
yeaaah 2/3 fix pour magik !
manque plus que régler le toggle qui saute !
Citation :
Publié par Associal
On droppe des splinters tellement rapidement, j'en ai des milliers en stock, en fait j'ai déjà de quoi prendre les 7 persos de l'année prochaine sans débourser quoi que ce soit et sans farmer un seul splinter.
Il
Tain mais, je te souhaite de subir les neufs premières plaies d'Egypte (ouais je te fais grâce de la mort de ton premier né dans un excès de bonté).

Sinon, ma petite déception, pas de Pyro cette année Je sais pas pourquoi je le sentais pas, et je voyais bien Green Goblin

Bref, tant pis, on se vengera sur le futur nouveau contenu
Citation :
Publié par Erevane
Tain mais, je te souhaite de subir les neufs premières plaies d'Egypte (ouais je te fais grâce de la mort de ton premier né dans un excès de bonté).
Héhéhé, merci bien

Allez un petit coup de dataminage pour la route sur les prochains costumes:
Miniatures attachées
Cliquez sur l'image pour la voir en taille réelle

Nom : f_drstrange_1602.png
Taille : 300x420
Poids : 64,5 Ko
ID : 259896   Cliquez sur l'image pour la voir en taille réelle

Nom : f_rogue_1602.png
Taille : 300x420
Poids : 59,7 Ko
ID : 259897   Cliquez sur l'image pour la voir en taille réelle

Nom : f_lukecage_90s.png
Taille : 300x420
Poids : 53,6 Ko
ID : 259898   Cliquez sur l'image pour la voir en taille réelle

Nom : f_humantorch_inhumans.png
Taille : 300x420
Poids : 53,8 Ko
ID : 259899  

Dernière modification par Associal ; 14/01/2016 à 20h39.
Modifications sur le serveur test pour le craft (ainsi que la derniere review 52, celle de deadpool et des modifs pour Rogue) :

Citation :
Hello all -
With today's Test Center update, you will notice some changes to how crafting operates. Our changes to the crafting system are still being worked on and will come soon, but I want to outline the changes for you.

There are 3 main changes we are focusing on to crafting for the 2016 rebrand:

-CURRENTLY NOT IN: Reduce the tiers of elements to 1 tier. This means that there will only be 4 different types of elements going forward. This means that there will be a conversion done, however, there is nothing the player will need to do. When the update is released, we will automatically take all the elements you have(of any tier) and break them down in to a pool of their equivalent of simple elements and then convert all of those to the new element (the same amount it would take to combine simples to 1 pure (2187 Simple = 1 Pure). In the event that a player has a remainder left over, we will round up to give the player an extra element.
The new elements:
Ionic Particle
Astral Essence
Nanotech Filament
Enhanced Genome

We will also allow these to stack much higher than previously, final number is still TBD.

-CURRENTLY IN: Many crafting elements now auto-populate in to recipe inputs. You will see when you go to a recipe that requires elements that elements stored in your inventory or stash already appear automatically.
qsdjwTq.jpg
The numbers in the inputs denote how many of that element you have vs how many are needed to craft the item. In that screenshot, it shows I have 57 genomes and the recipe needs 1. Auto-populating is restricted right now only to stackable items of the allowed item type for the recipe. Things like costumes, uniques, etc still will need to be manually entered into the recipe.
Please test this out and let us know of any feedback you may have.

-CURRENTLY NOT IN: Recraft button! For recipes that get used many times in succession, we are adding the ability to recraft the item in one click. There will be more about this functionality coming soon!

Thanks for testing and let us know of any issues you may have!
Des fois, quand même, je me demande si les game designers de Marvelheroes tentent vaguement de réfléchir. Mettre à jour les pouvoirs de Rogue, sur le papier c'est une bonne idée. Mais si c'est pour doubler la puissance des pouvoirs qu'on voit dans tous les builds et détruire ceux qui ne servent déjà à rien, l'intérêt est quand même assez limité :/
Deadpool à l'air d'être un peux trop OP =/
Car bon oui il à l'air vraiment fun ( perso un spé Area me donne beaucoup envie), mais un perso no mana va falloir trouvé le juste milieu niveau dégât, ou il sera trop OP ou trop mauvais !

Et quand un perso est trop OP, le nerf est pas loin...

Ma pauvre SW est toujours en deuil xD
Citation :
Publié par acecel
Han bordel

Depuis le temps que j'attendais cette review, je suis pas déçu, cela devrait arriver quand sur le live?
Le plan c'est dans 15 jours, à la fin du mois. A priori.
Le chapitre 10 et la nouvelle patrouille hightown sont sur le serveur test.
Le chapitre 10 est sympa, mais les events de la patrouille ne sont pas encore finis, il faudra attendre une ou plusieurs mises à jour pour avoir une idée réelle de ce que cela donnera en live à la fin du mois.
(J'ai bien aimé le système d'egouts permettant de se rendre très vite d'un côté à l'autre de la patrouille et ce, beaucoup plus rapidement qu'en dashant ou utilisant un tp en surface par contre).

Voici quelques images (même si ce sont loin d'être les plus jolis endroits mais au moins ils ne spoilent pas l'histoire):
Miniatures attachées
Cliquez sur l'image pour la voir en taille réelle

Nom : 5sGAl1P.jpg
Taille : 1920x1080
Poids : 466,6 Ko
ID : 260235   Cliquez sur l'image pour la voir en taille réelle

Nom : oMpmR1U.jpg
Taille : 1920x1080
Poids : 434,7 Ko
ID : 260236   Cliquez sur l'image pour la voir en taille réelle

Nom : Zro2gzA.jpg
Taille : 1920x1080
Poids : 320,0 Ko
ID : 260237   Cliquez sur l'image pour la voir en taille réelle

Nom : Marvel%20Heroes%202015%201_20_2016%2012_28_32%20AM_1.png
Taille : 1024x574
Poids : 1 017,8 Ko
ID : 260238  
Deux petites modifications, mais qui simplifient la vie, vont être ajoutées au reste des nouveautés:

1) Cap de crédits augmenté à 9,999,999
2) La nouvelle ligne "Avg. Effective Health" qui prend en considération toutes les stats défensives de notre perso. Pas juste la mitigation de dégat.

Sinon, "Black Cat", l'assassin de D2 en gros, et "l'Agent Venom team up" sont arrivés aussi ce week end sur le serveur test.

Et aussi au niveau de l'ajout du support de la manette, voici pour ceux qui sont intéressés, les touches de fonction prédéfinies ainsi que l'option de ciblage. (A noter que vous avez un moyen de désactiver la config manette par défaut, si le mappage ne vous convient pas).
Miniatures attachées
Cliquez sur l'image pour la voir en taille réelle

Nom : 97sd5OX.jpg
Taille : 484x703
Poids : 106,4 Ko
ID : 260579   Cliquez sur l'image pour la voir en taille réelle

Nom : HNvMdWk.png
Taille : 282x460
Poids : 182,2 Ko
ID : 260580   Cliquez sur l'image pour la voir en taille réelle

Nom : 2lw2k9h.png
Taille : 358x642
Poids : 414,9 Ko
ID : 260581   Cliquez sur l'image pour la voir en taille réelle

Nom : 697V4GS.png
Taille : 735x550
Poids : 864,3 Ko
ID : 260582   Cliquez sur l'image pour la voir en taille réelle

Nom : IiJ7pEM.jpg
Taille : 784x518
Poids : 145,8 Ko
ID : 260583  

Cliquez sur l'image pour la voir en taille réelle

Nom : 1xJcswo.jpg
Taille : 1600x900
Poids : 197,9 Ko
ID : 260584   Cliquez sur l'image pour la voir en taille réelle

Nom : b9yjMm9.jpg
Taille : 1600x900
Poids : 166,2 Ko
ID : 260585   Cliquez sur l'image pour la voir en taille réelle

Nom : OB3oz3v.jpg
Taille : 636x173
Poids : 13,1 Ko
ID : 260586  

Dernière modification par Associal ; 26/01/2016 à 07h11.
j'avoue que je suis HS d'avance , mais ce post est le plus suivi sur marvel heroes et donc il y a de grande chance que je tombe sur de gros lecteur marvel qui suivent les parutions.

J'aimerais savoir si il y a un site FR ou l'on peut voir les parutions broché dans l'ordre de sortie.
Car la je suis interressé par la série spiderverse et secret wars, mais aucun moyen de savoir si ils ont fait des intégrales broché en français.
Panini fait vraiment de la merde la dessus comparé a DC avec urban comics dont il est très simple de savoir ou en sont les parution DC.
J'ai eu pas loin de 2Go via launcher, puis des petits patchs, suivis d'un patch de 1.8Go perso...
Enfin comme à chaque fois, mais ce coup-ci c'est justifié par Marvel Heroes 2016, et pas 3 bouts de correctifs pour 5Go huhu
Après quasiment 100h cumulé sur la Saison 5 de Diablo 3

Un petit MH 2016 qui point le bout de sont nez de quoi ruiné ma vie sociale *on m'annonce a l'oreillette que j'en est déjà pas*
A Marvel Heroes?
Bah disons que le jeu etant ce qu'il est, tu n'as pas besoin d'avoir des mois/annees de jeu au compteur pour avoir un bon niveau de jeu.
Donc je dirais que oui.

Le seul "retard" que tu peux avoir c'est les prestige, et c'est totalement optionnel et n'affecte en rien le niveau de jeu.

Essaye et tu te feras ton opinion, dans son genre, MH est un tres bon jeu et est tres accessible, et le p2w est inexistant.
Pour moi, c'est tout simplement le meilleur hack'n'slash actuel.

Et oui, on peut tout à fait s'y mettre maintenant sans problème.

EDIT : Je précise 2/3 trucs car sans argumenter, c'est pas glop.
En fait, je le trouve très bon dans son contenu, excellent niveau nb de perso et de gameplay dispo (c'est vraiment ouf), graphiquement plaisant, très dynamique, des raid en multi, du contenu solo pas mauvais (journalière, cosmique, etc), etc...
Bref, y a vraiment de quoi faire. Et le tout gratuitement. Même si assez vite il devient indispensable de dépenser un peu d'argent pour s'acheter quelques slots de coffres histoire d'être tranquille lorsqu'on compte vraiment s'y investir.

Pour Diablo 3, j'ai bien apprécié, même si je regrette toujours D2, et le fait de pas pouvoir choisir ses compétences à améliorer, etc...
C'est pas plus mal d'avoir accès assez rapidement à presque tout, et le système du runes pour les améliorer est bien vu.
Mais le contenu à terme, avec les grift à farm, mouais. Sans compter qu'on est très dépendant du stuff dans ce jeu. Au final, c'est l'équipement qu'on loot, les sets, qui vont définir la façon dont on doit jouer. Dommage... C'est vraiment ça que je regrette en fait.

Dans Marvel Heroes, tu es libre de faire tes propres builds, utiliser tes propres compétences, comme tu veux. Alors oui, certaines seront plus utiles que d'autres, surtout dans certaines situation (leveling, hl, aoe, cible unique, etc), mais voilà, et tu peux changer à tout moment pour tester d'autres tout en étant assez compétitif. Va utiliser des compétences qui ne sont pas améliorer par ton set dans Diablo 3. Ce serait inutile.

Pour Grim Dawn, on retrouve l'essence de Titan Quest. C'est pas mal. Mais après avoir joué à D3 ou MH, il faut dire ce qui est, c'est moins dynamique. On est plus dans du gameplay de hack'n'slash à l'ancienne. Attention, c'est sympa, mais c'est tout simplement différent en fait. Moi, j'ai eu du mal à cause de ça, faut croire que je me suis trop habitué à du hacknslash speed.

Pour Path of Exile, niveau gameplay on est plus proche de Grim Dawn aussi, ça rappelle un peu D2. Par contre, la personnalisation de son personnage avec le sphérier géant peut en rebuter plus d'un tellement il semble être complexe. (et en anglais)
Du coup, on recherche des builds sur le net pour éviter les bêtises, car en plus on peut pas réinitialiser comme on veut pour tester d'autres trucs si on le souhaite.

Mais au final ça fait quand même un bon nombre de hack''n'slash très sympa et qui peuvent plaire à plusieurs types de joueurs au sein même des fans de hack'n'slash.

Dernière modification par BelXander ; 30/01/2016 à 00h39.
D'autres changements à venir pour le craft ce mois ci:

Citation :
Hello all -
Thanks for all the feedback on the crafting changes that were released in the update last week. I wanted to give an update on what we are doing in response to concerns from players about crafting recipe costs.
  1. We are increasing the amount of crafting elements that will drop from cosmic content. The idea is for them to drop in single stacks of several so that you wont need to manually pick up several different single elements.
  2. We will be adding a recipe that allows you to reroll just a costume affix value. For example, you will use the offensive affix recipes to roll different offensive affixes you may want, and then you can use the new recipes to reroll ONLY the value.
  3. We will be doing a broad pass of crafting recipe costs for the release later this month. This will be done after seeing how things are settling out after the first 2 changes. We want to make sure that we aren't turning too many knobs at once.
The first 2 items are being targeted for next week's patch as it would be too risky to try to rush them out for this weeks patch.
We have no plans to allow crafting materials to autoloot currently. We have some plans in the pipleline that would assist with this, but nothing to announce right now. We will, as always, continue to listen to feedback and adjust accordingly.
Thanks!
Citation :
Player: Just to clarify (because this seems too good to be true), we can roll JUST critical damage rating?
Dev: Once you get the affix you want from the random affix recipe (like now), you can reroll that to your hearts content with the affix value reroll recipe.
Citation :
Player: will the recipies be automatic, or something we have to spend our comendations on to unlock?
Dev: They will be automagically added to your crafter.
Et aussi un avant gout du patch note à venir (non complet):

Citation :
Controller Changes

The closest item on the ground will now have the interaction notification without having to use the loot stick.
Fixed an issue where certain powers would continue to activate after releasing the gamepad button.

Minor Changes & Bug Fixes

Fixed an issue where all players would be booted from an instance when the party disbands.
Defeating Skrull Elektra in the Pagoda in will now grant a single Omega orb.
Gathering all intel from the three Skrull invaded regions will now grant a single Omega orb.
Reduced the amount of healing the Impostor X-23 has when Psylocke is defeated.
Lowered the health of War Skrull minibosses, which were being incorrectly multiplied.
Fixed an issue with Impostor Nick Fury’s turret that would cause it to not be destroyed by the turret.
Fixed an issue where Imposter Nick Fury would become stuck trying to walk through the turret.
Fixed an issue where the Saturday and Tuesday Shared Quests would not properly award players for Industry City Patrol.
Added Mystic Mystery Volume 4 and 5 to count towards the Top Secret achievement.
The "Party Time, Excellent!" Danger Room achievement can now be completed while in a party.
Black Cat’s Taser Trap can no longer be destroyed by enemy area attacks.
Black Cat’s Cat Suit now mentions the Spirit cost reduction to Trap powers coming from Predator & Prey instead of Cat Scratch Fever.
Black Cat should no longer lose 2 of her 9 “lives” on defeat.
Black Cat’s Fortune & Favor specialization should now correctly add the Brutal Strike Rating listed in Bad Luck’s tooltip.
Black Cat’s Fortune & Favor specialization will now correctly reset the cooldown of Master Thief when The Cat’s Meow is activated.
Deadpool’s Bang Boom Pow should no longer misfire.
Rogue’s stolen Criminal Mastermind power is no longer a Toggle power, reverting back to its Passive form.
Rogue’s stolen Curse of Hellfire power can now critically hit.
Rogue’s stolen Hardened Leadership health bonus now correctly updates when you use a power after your Summoned Ally Health changes. Can now be stolen from the Hightown version of Skrull Nick Fury.
Rogue’s stolen Volcanic Eruption power damage slightly adjusted to account for the new bonus damage affix.
Rogue’s Final Form power now allows Crimson Force Field to be active while Final Form is active.
Rogue's Anna Marie's Bomber Jacket no longer lists bonus ranks to Attrition powers (this did not function and was incorrectly listed on the item's tooltip).
Rogue's Age of Apocalypse Boots no longer lists bonus ranks to Support powers (this did not function and was incorrectly listed on the item's tooltip).
Non non, il n'y a pas d'oubli sur le flight bug:
Citation :
It's the top priority bug right now, the bug fixes on TC today are just the result of a single day of work.
Citation :
Hi guys,
We're hard at work on two bugs:
1) Get stuck in "flight mode": This has been reproduced and is being investigated by the engineering team
2) Get into a state where you cannot damage enemies without relogging.
Pour info:

Citation :
Official: February Event Schedule
Here is the event schedule for this month:
2/5 - Operation Omega
2/12 - Cosmic Chaos/Valentines Day Event
2/19 - Odin's Bounty - Will add Hightown Patrol into rotation!
2/26 - Mystic Mayhem
3/4 - ARMOR Incursion
Happy eventing!
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