Patchs PTS

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Citation :
Publié par Stasie
On pourra enfin lui parler et valider sa quête ou il faut parler aux 5 champions ?
(*a complètement oublié cte "grognasse" à la release*)
Non c'est mort. La mission ne se valide que dans le tuto :/
Citation :
Publié par Stasie
On pourra enfin lui parler et valider sa quête ou il faut parler aux 5 champions ?
(*a complètement oublié cte "grognasse" à la release*)
Il n'y avait pas le systeme flashback qui etait prévu dans cette maj ? (tout comme le systeme de modif de la difficulté du jeu d'ailleurs).
Ils en avaient parlé dans la même déclaration que l'annonce de vibora bay (revelation maintenant).
Ce systeme devrait normalement permettre de corriger ce genre d'oubli.
Cela ne sera peut etre disponible que mi mars cela dit.
J'ai pas trouvé hier où aller pour tester cette nouvelle zone, quelqu'un peut il m'aider?

Peut être est ce du au fait que mes persos sur le pts sont 40 et que je ne vois pas de ! pour des missions levels 37?

Edit: j'ai trouvé ma réponse sur le fofo off, je devais être fatigué hier... Un pnj vers le doc Silverback
Donc oui, c'est un PNJ à coté de silverback à Millenium City (hall du craft science dans renaissance center)

Ca enchaine vers la visite d'un PNJ au club Caprice puis 3 missions qui prennent plus de temps pour y aller que pour les faire (du moins avec un lvl 40)

Et après direction la crise à Vibora Bay.
J'ai juste fait un tour vite fait et graphiquement ca déboite !

Alors la ville a moitié en ruines bizarrement, ça a beau être une map de crise, ca fait assez gigantesque.
Une vraie ambiance, l'équipe des champions au complet plus de nouveaux héros charismatiques ( et un peu loufoques ).
Au niveau de l'ambiance j'accroche direct, je vois pas comment retourner à monster Island ou Lemuria après ça.
J'espère juste que la ville va pas redevenir toute mignonne et reconstruite après la crise sinon c'est du gachis.

Post-apo power !!!
Hé bien, pour avoir justement testé cette nouvelle zone sur le PTS, je dois avouer que Vibora Bay m'a totalement séduit.

La crisis zone façon apocalypse met tout de suite dans le ton et l'ambiance est tout simplement énormissime (ciel et lumisoité de couleur rouge, des flash par la foudre alentours, ruines, ambiance halloween etc...)

Par contre Newen, au regret de te décevoir une fois la crisis zone passée cette ambiance apocalyptique disparaît pour faire place a une vibora bay très "classieuse", mais je n'en dirai pas plus pour spoiler car la fin de la crisis zone te sera très explicite et explique également beaucoup de chose sur le nouveau style adopté propre a cette zone

Pour finir et conclure ce post de ma part, j'ai noté aucuns soucis particulier durant cette phase de test durant la crisis zone mis a part sur une mission en particulier appelé "Down The Drain" ou il fallait faire intervenir un GM pour nous la valider a distance.

J'ai passé 2 bonnes heures voir + sur cette crisis (le temps de la découverte)

Passé la Crisis zone, la "full" vibora bay est tout simplement grandiose a découvrir et a parcourir, par contre pour ma part c'est a ce niveau du jeu que les choses se gâtent... ayant beaucoup d'éléments du décors qui ne s'affichent pas ou qui disparaissent/réapparaissent sans raison aucune (faiblesse du moteur de CO lors d'un trop plein de détail en jeu).
A ce moment la, c'est bien dommage car cette zone est tout simplement magnifique a découvrir et c'est a ce stade que l'on voit que Vibora Bay a été très travaillé.

Je garde pour espoir qu'il s'agit d'une version test et que certaines choses seront améliorés d'ici la mi-mars.


Bilan: très impressionné par cette nouvelle zone d'un point de vue graphique et d'ambiance, une intro qui met tout de suite dans l'ambiance et on se laisse porté avec beaucoup d'enthousiasme vers cette vibora bay depuis son déclenchement a MC jusqu'a la fin de la crisis zone. Points noirs: juste une quête bugguée dans la crisis zone, et une zone très bien chargé et détaillé dans sa version "full" mais la rendant malheureusement indigeste (personnellement d'un point de vue config) rendant l'expérience un poil gachée.

Désolé de ce petit pavé, mais je tenais a donné mon avis comme tout ceci est encore tout fraîchement vécu
Citation :
Publié par Newaxx
Passé la Crisis zone, la "full" vibora bay est tout simplement grandiose a découvrir et a parcourir
Bon, je garde espoir alors si c'est bien aussi après.
Citation :
Publié par Newaxx
Points noirs: juste une quête bugguée dans la crisis zone,
gros point noir assez chiant tout de meme car impossible de continuer sans cette quete. enfin les dev sont au courant, y'a plus qu'a.
Citation :
Publié par Newaxx
Points noirs: [...] une zone très bien chargé et détaillé dans sa version "full" mais la rendant malheureusement indigeste (personnellement d'un point de vue config) rendant l'expérience un poil gachée...
Je m'auto-quote pour reprendre ce passage, je reviens une fois de plus du PTS (après un second crash du client).

Il faut savoir tout de même que ces problèmes d'affichages, même s'ils existaient déjà depuis les tout début de CO sur le serveur live sont ici TRES accentués.
Pour vous donner un ordre idées, dites vous qu'il ne s'agit pas d'une simple poubelle ou de quelques effet spéciaux graphique... mais bien de bâtiments complets, parfois de portions de route (je viens d'en avoir le cas aujourd'hui) saccageant complètement le décors et l'expérience de jeu.

Visiblement il y a un problème de mémoire aussi, car j'ai crashé mon client pour la seconde fois depuis que je test sur le PTS...

Encore une fois, la faute tombe sur le moteur du jeu qui peine beaucoup d'un point de vue technique lors d'un trop plein de détails a l'écran (suffit de vous rappeler lors des divers évents comme la lune sanglante ou les jouets malicieux lorsque les boss popaient dans MC dans les gros rassemblement du D-Day).

Je garde confiance tout de même pour la release de Revelation, mais c'est bien dommage que le moteur de CO ternisse le tableau, car Vibora Bay est vraiment prenante de prime abord.
Citation :
Publié par Darkwolf.
Testé le pts hier soir, j'ai rencontré le pnj du club Caprice et je n'ai pas les missions .... un bug sans doutes
Car c'est le PnJ qui se trouve près du Dr. Silverback a MC qu'il faut aller voir, pour enclencher la quête qui te mènera donc au PnJ du club Caprice par la suite
Newen l'a très bien expliqué plus au dessus dans le fil.
En effet, cette nouvelle zone a de la "gueule". (pas vu encore la zone apres crise et ca ne sera pas pour ce soir).
Et effectivement quelques soucis de disparitions d'objets (je n'ai pas eu le plaisir de voir les batiments ou routes disparaitre quand même pour ma part. ouf je dirais.).
Un crash aussi alors que cela ne m'arrive jamais en jeu. Jamais de chez jamais.

Bref, ils ont 3 semaines pour regler les pbs (au moins les pbs majeurs) d'ici la release.
J'espere que l'experience des pbs auxquels ils ont du se confronter, pour rendre les zones de lemurie et monster island depuis l'ajout graphique de végétation jouables, les y aideront.

En attendant, n'hesitez pas à leur rendre compte des pbs que vous voyez pendant que vous testez la zone.
Vous contribuez ainsi à faire de votre jeu ce que vous voulez qu'il soit!
Citation :
Publié par Associal
[...] Et effectivement quelques soucis de disparitions d'objets (je n'ai pas eu le plaisir de voir les batiments ou routes disparaitre quand même pour ma part. ouf je dirais.)...
Tout simplement car ce "phénomène" se produit une fois la crisis zone terminée lorsque l'on met les pieds dans sa version complète.
Si tu as eu le cas dans la crisis zone, c'est que ça ne devait pas être grandement génant ou alors c'était très minime car tout me semblait "normal", en revanche dans la version "full" de vibora bay, c'est l'apothéose...
Citation :
Publié par Newaxx
Car c'est le PnJ qui se trouve près du Dr. Silverback a MC qu'il faut aller voir, pour enclencher la quête qui te mènera donc au PnJ du club Caprice par la suite
Newen l'a très bien expliqué plus au dessus dans le fil.

Oui mais justement j'ai été en premier voir le pnj et après j'ai donc été au Club Caprice, pas l'inverse!!!
Je termine sur un dernier post concernant Vibora Bay et les "gros soucis" d'affichage de la zone appuyé par quelques screens prit sur le tas.
Bien entendu, pour ceux et celles voulant garder le plaisir de la découverte je vous déconseille de regarder ces screens sous peine de vous gâcher un peu la surprise.
Les images que je vous présente sont en 2 parties: la 1ère montre le problème et la 2eme le résultat tel qu'il doit être au final.

Je commence par le plus petit cas, la Power house et ses alentours:
Cliquez ce bouton ou survolez le contenu pour afficher le spoiler

http://images2.hiboox.com/vignettes/0810/bc6b2d19f9fcb633b57ff4b6fe7f930b.jpg http://images2.hiboox.com/vignettes/0810/1ca3076b974b49b92b20926253258cf2.jpg
On voit clairement ici qu'un gros morceau de la PH a été amputé ainsi qu'un stand sur la gauche. Il faut savoir que j'ai été un peu lent sur la prise de ce screen, car la PH était totalement absente a mon arrivée dans la zone. Seul l'effet "électrique" au centre était visible des le départ au milieu de nulle part...

Et le plus gros morceau le voici:
Cliquez ce bouton ou survolez le contenu pour afficher le spoiler

http://images2.hiboox.com/vignettes/0810/26a39874e5552a231306a3ddf556d382.jpg http://images2.hiboox.com/vignettes/0810/be5e59d5fabd48b1f51220d009d86418.jpg
Comme vous pouvez le constater, sur la première image il y a clairement "rien du tout"... et pourtant je me trouvais bel et bien au pied d'un bâtiment totalement "invisible" sans compter le décors de fond comportant une immense tour avec une horloge (visible sur le 2eme screen, je me suis décalé pour mieux rendre compte de la situation). Dernier point la encore, si j'avais été plus rapide sur la prise de ce screen, le bâtiment que l'on voit sur la droite (avec l'insigne en néon symbolisant un pêcheur) était totalement absent...


Voila, vous savez maintenant exactement, preuve a l'appuis, l'importance des dégâts.
Je rassure cependant que ca ne se déroule pas dans TOUT Vibora Bay, mais énormément de détails des plus petits aux plus grands sont affectés un peu partout sur la map.
Pour terminer, j'ai bien entendu remonté le bug auprès de Cryptic, en espérant qu'une solution soit apporté au moment de la sortie officielle de Révélation sur les serveurs live.

Edit: Passage des images et commentaires en Spoil

PS: Si d'autres personnes ont réussis a passer la crisis zone de VB, j'aimerai savoir si eux aussi on ce même problème. Merci d'avance
Patch Notes du 1/03

Citation :
General
Players should no longer get out of sync with one another.
Players should no longer see two prompts to enter Club Caprice.
More music has been added to Vibora Bay!
Many Trey Kings encounters across Vibora Bay Crisis and Vibora Bay now wander and animate rather than standing still.
Objects on Juryrig's Roof in Vibora Bay Crisis can no longer be thrown.
More storm FX have been added to Vibora Bay Crisis.
Therakiel does not summon adds as often anymore and his death animation has been slightly tweaked.
Music, sound FX, and power sound FX have been added to Therakiel's cutscene in his lair.
Exit to Redsnake's Dojo has been restored.
Text changes have been made to Valerian Scarlet in Club Caprice.
Interact prompts for Millennium City's jet should once again display correct text.
Vibora Bay's introduction cutscene will no longer play every time a player enters the Vibora Bay map.
Text corrections have been made to Police Chief "Iron Tom" Buford's Tier 4 power information dialogue.
UI
Items will now display full names in all UIs.

Tailor
The skin color palette has been restored.

Missions
Devices for "I, Zombie" are now usable.
Zombie Bombs used in "Baptism by Ire" now damage critters. A minor text issue for this mission has also been corrected.
"Trail of the Werebeast" witnesses were changed to full contacts with dialogue boxes and specific names and costumes.
Robert Caliburn now grants "Dog Pounding" if players miss the mission granting item in "Serum & Secrets".
A waypoint for "The Plot Thickens" has been adjusted.
"Down the Drain" mission can now be completed.
"Cazulon vs. Miniature Hero" can now be repeated.
Another exit has been added to "Braving the Elements". The ending cutscene for this mission has also been slightly altered.
Trey Kings no longer pop up multiple times in the "Sweetest Thing" cutscene.
Taffy and the Immortal have been given voice-overs in the "Winters of Discontent" cutscene. Also, Taffy no longer despawns if player dies.
Spawns for "Strange Bedfellows" have been moved around to help with population flow.
Exit door for "Who Let the Dogz In?" will no longer become inactive.
Prompt text for torches and braziers now read "Make Torch from Brazier" or "Take Torch" in "Burn ‘em Out". Coffins were also moved, and all hostages now give proper credit and do not require interaction before running off. They will also thank players. Additional spawns were also added so mission can be completed.
Bone items in "Give the Dogz a Bone" now stack.
In "Dojo a Go-Go", Olmacher and Redsnake will no longer despawn if player dies and respawns at the beginning of the map.
Dr. Ka now offers a handoff mission to Theomistekles.
The timing on the "Preternatural Potpourri" cutscene has been slightly tweaked.
"Plan for the Fan" can now be completed, and by multiple players.
"Unfriendly Fire" mission and item text have been changed to be more clear. Also, hostages for this mission should now always despawn.
Text corrections have been made to "The DEMON's in the Details" and "Seething on the Dock of the Bay".
"Fiend or Foe" objective now correctly informs player to kill Feeders instead of Sanguinarians.
Players who drop "The Plot Thickens" will still be able to enter Club Caprice to interact with Vibora Bay contacts.
A typo in the map display name for "How Argent Gets Ahead" has been corrected.
Briefcases have been moved to more obvious locations for "Saving Heroes in Little Jars".

Perks
"Sammie's Lost Dollies" now has its clarification text in green, so the player understands it is a level 38 collection mission for the "Voodoo Child" perk.
The reward for "Park Ranger" was incorrectly listed. The item display name has been corrected to reflect the actual reward.
Vibora Bay perk rewards have been added to the perk vendor in Millennium City!

Powers

Darkness:
Training Darkness powers now correctly unlocks the Tier 4 Mystic power.
The Tier 4 Mystic power will now appear when Darkness is selected in the powers UI.

Martial Arts:
Fury of the Dragon – This power now properly expires Focuses. Damage has also been rebalanced.

Might:
Unleashed Rage – A cooldown has been added to this power in addition to an increase in cost and damage.

Mystic:
Planar Fracture – Audio for this power has been slightly tweaked, and a typo in the power's description has been corrected. Also, Confuse is no longer one of the potential debuffs this power can apply.

Power Armor:
Chest Beam – The damage resistance debuff from this power no longer scales with Characteristic Focuses.

Supernatural:
Has been restored to the Powers UI.

Crafting
Crafting components will once again appear in player's inventory when harvested and looted.

Items
Power Replace items should now be displaying the correct level requirement.

KNOWN ISSUES
Several cutscenes are playing the incorrect voiceovers.
Electricity energy builder power "Electric Bolt" is not counting towards unlocking the Tier 4 power "Energy Storm"
Voodoo Dolls from "Sammie's Lost Dollies" are not being removed from the character's inventory when the mission is turned in.
Wow, l'arrivée de cette mise a jour a changé un paquet de choses pour ma part niveau performance de la zone.

Vibora Bay est devenue super agréable a parcourir, je la redécouvre d'une certaine façon.

Je constate également que je peux maintenant pousser les détails du jeu a fond (qualité maximum dans les options graphique) sans perte de fps (très peu)...
Le plus étonnant c'est que ce n'est pas spécialement mentionné dans le patch note... mais je ne vais pas m'en plaindre

Superbe tout simplement !
Pas mieux. Super fluide tout à fond. Et je n'ai pas les pbs graphiques sus-cités.

C'est plaisant de voir enfin des devs réactifs àprès la traversée du désert sur des jeux avec des devs à moitié éclopés (AOC, Chronicles of spellborn, pire: WAR).
Qu'ils continuent comme ca sur les ajouts de contenu et le peaufinage. Ils font du beau boulot depuis la sortie du jeu.
Patch Notes sur 5/03

Citation :
Art
Map no longer displays black squares as you move around Vibora Bay.

Audio
Additional audio and voice over added to Vibora Bay.

Critters
Black Talon, Mechassassin, Mechaniste, Tiger (Blood Moon event) - The duration of the hold applied by this attack did not reduce when players attempted to break free. This has been fixed.
Critter version of Sorceress Binding (possessed by Witchcraft, Valerian Scarlet, etc.) - The duration of the hold applied by this attack did not reduce when players attempted to break free. This has been fixed.
Entrancing Snare (Newshadows Sanguinarian) - The duration of the hold applied by this attack did not reduce when players attempted to break free. This has been fixed.
Ego Hold from Telepathic Nemesis has reduced durability. It should now match the player version of Ego Hold.

General
Slightly changed the way numbers are rounded in the Character Status Screen. This may result in slightly lower displayed number, but will not affect the actual value.
VIB Crisis: Stars sold by the charity vendor will now be correctly applied to filling their star meter.
Added buy full product pop-up to the start screen if player HAS a demo account. Modified buy full product pop-up to show on left side of screen during gameplay.
The /keybinds command will now properly open up the keybinds interface. Also, changed the description of the /keybinds command to reflect that it opens the keybind interface, not the in-game mail interface.
When sending a reply mail, RE: will not be appended to the beginning if it's already there (e.g. no more RE:RE:RE:RE
Mail is now split into pages for easier perusal.
Logitech LCD keyboard crashes will now give a useful message to players.

Items
The Tachyport Bracer - The duration of the hold applied by this item did not reduce when players attempted to break free. This has been fixed.
Larval Terrors summoned by Cerebro-Stimulator and Dimensional Alliance will no longer last forever if their target is killed. They will correctly despawn after 60 seconds. Also, they also are now using the appropriate Pet Table instead of the incorrect Villain Table.
Qularr Shotgun no longer has the old damage resistance debuff that had been removed from Qularr weaponry when they were given their damage boosting buff instead.
Secondary Mutation French Amazon retail bonus Upgrade now correctly applies a fixed toxic damage bonus that is highly effective at low level and diminishes in value at higher levels, instead of a stacking 100% damage buff.

Missions

Millennium City
Added an open mission waypoint for "War On Peace".
Monster Island
Made several tweaks to make Crisis more playable:
Ironclad is less likely to follow the player around with 0 health after the beach is secured.
Mega-terak heals after a while if it is defeated.
Teleiosaurus and Qwyjibo are more inclined to target each other (although players can still take aggro from Qwyjibo!).
The final cutscene should display the explosion effect more clearly.
Nemesis
Prison Break: Fixed a bug that could cause rescued prison guards to respawn and become un-rescued again.
Vibora Bay
Lowered the level requirement for Vibora Crisis to 34.
Made three missions that gate progression to and from Vibora Bay Crisis non-shareable: Seething on the Dock of the Bay, Blast to the Past, and Contact Dr. Ka. Players could share these and go through doors they weren't supposed to. This was causing players to get stuck partway in Blast to the Past, sneak into or out of Crisis without playing through the story missions, etc.
Updated Black Mask, Papa Perrault, Theomistekles, and Caliburn to display in the crime computer.
Massaged encounter placement in Argent's Acquisition, Out of Town Visitors, and The Demon is in the Details.
Civilians now have messages with Vibora Bay-specific entries.
Thinned out cemetery population around the Robinson crypt door
Players can now re-enter Therakiel's Temple after completing it once.
Assembling the Antidote: Added a floater message telling the player what to get and includes a Show Count for the number of items.
Baptism by Ire: Zombie Bombs can now correctly damage critters
Bauble (Blood) Bath: Fixed an issue that would not allow for players to turn in the mission and receive the next mission.
Blast from the Past: Players should no longer receive "Can't see Therakial" even when targeted.
Bloodsucker Beatdown: Removed the progress counter from the mission.
Burn em Out: Mission now takes wall torch form player on mission completion.
Caliburn Baby Burn: Addressed an issue where players who had turned in “Caliburn Baby Burn” couldn't get “Who Stole the Soul”. Also, made some small positioning and text tweaks.
Crocodile Rock: Le Blanc is now immune to knockback.
Crocodile Rock: Marinette-Bwa-Chech now as more HP and has been tagged as Tough.
Crocodile Rock - Marinette-Bwa-Chech now summons additional adds based on the number of players near her.
Demonic Fandango: Fixed various text issues.
Demonic Fandango: Tweaked the mission to make it easier.
Down the Drain: Added one additional encounter group to the end of the mission.
Fiend or Foe: The mission now correctly requires players to defeat Sanguinarians instead of Feeders.
Fishy Business: Added waypoint to Juryrig's Warehouse for the "return to Juryrig" step.
Imeres Pyros: Tweaked the encounter to make it easier for teams of 3 and 5.
I, Zombie: Zombiesword and Chainsaw mission devices no longer have an energy cost.
Juryrig Duty: Changed the mission tracker text to inform the player the power core needs to be charged first. Also, updated interact and failure text on the power cores.
King's Throng: Added a cutscene to Stage 2 of the fight.
King's Throng Open Mission will no longer shutdown and restart if stage one goes too without any players in the area.
King’s Throng: changed the last group with the boss to be tougher and made them patrol when not immediately engaged in combat. Changed the respawn time of the first sets of waves from 90 to 60 seconds.
Made it easier to find Astral Dr. Ka and the mission Doctor in the House
Mark Their Territory: Adjusted the waypoint so all hang locations now fall properly inside the marked waypoint
Preternatural Potpourri: Set Bludhound to tough
Redsnake's Dojo: Added Ambient Civilians to the contact map. Removed the extra exit prompt from the door. Also, a "No Duel Zone" has also been placed around the entrance hall and the rock garden room.
The Plot Thickens: Reward items are now sellable.
To The Rescue of Noobs: Tweaked the encounter to make it easier for teams of 3 and 5.
UNTIL's Most Wanted # 8: ASCII Oakley & Take off to Canada, Eh'? now gives proper XP rewards
Vamps & Werewolves & Nephilim? Oh My!: Tweaked the encounter to make it easier for teams of 3 and 5.
Voodoo Child: Sammie now correctly takes all her dollies when the player turns the mission in.
Voodoo Child: Sammie's lost dollies clarification text in now written in green to explain to the player that it is a Collection Perk related mission, and what they are expected to do.
UNITY
UNITY HQ: Dr Black and Dr White no longer cast their defensive auras on soldiers in UNITY HQ
Cazulon: The mission is now repeatable.

Perks
Vibora Bay Perk Rewards have been added to the Perks Vendor in MIL
Vibora Bay Historian: The Gang part of the overall mission will no longer complete on the Easton mission complete
Vibora Bay Explorer can now be completed
"Wolf Tail" Contaminated Wildlife R3 reward was incorrectly listed. The reward is "Bear Claws" glove unlock. The item display name has been fixed to reflect the actual reward.
Sovereign Sons now records the correct critter group.

Powers
Increased damage and energy cost for Unleashed Rage
Force
Force Cascade: “Containment Field” advantage - The duration of the hold applied by this advantage did not reduce when players attempted to break free. This has been fixed.
Containment Field power: The duration of the hold applied by this power did not reduce when players attempted to break free. This has been fixed.
Ice
Ice Cage: The “Sub-Zero Cellblock” advantage now properly applies an actual interrupt instead of a very short duration hold.
Ice Column: “Freeze, Dirtbag” advantage - The duration of the hold applied by this advantage did not reduce when players attempted to break free. This has been fixed.

Tailor
Freeze/Unfreeze no longer appears in the tailor when on the weapons tab.
Hydraulic Arm now displays corrected in the Tailor. Also, the costume piece can now be properly equipped on the right arm.

UI
Mouse tray supports click-and-hold (charging, maintained powers, etc.) now.
The player search filter, market search filter, crafting text filter, create new ticket summary text field, chat tab configuration name text field, custom chat channel text field, and guild bank tab name will no longer steal focus when players use the keyboard only during play.
SuperGroups: Fixed a bug that sometimes causes player name colors to not update correctly if players leaves and rejoins the group
It is now possible to trade part of a stack of items.
A prompt has been added before an unbound BoE bag can be equipped.
Weak critters now show "Weak" next to their ranks. (Similar to "Tough" critters.)
Activating bar will no longer appear when blocking.
Changed cursor rendering to not rely on the GPU, this should resolve issues with disappearing cursors on SLI configurations.
French Language Only - Health and energy should now properly display as X / Y instead of XY (for example, 50/100 instead of 50100).
When dropping a mission with team size suggestions, the team size suggestion will now clear from the UI.
Citation :
French Language Only - Health and energy should now properly display as X / Y instead of XY (for example, 50/100 instead of 50100).
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!

/me se félicite d'avoir râlé un coup sur le forum off.

(enfin j'espère qu'il a compris que le bug s'appliquait aussi au craft)

Par contre ça prouve que les tickets, même rédigés en anglais, servent à rien... Faut aller leur dire clairement sur le forum, et là c'est vrai que la réaction est rapide.
Citation :
Publié par Ralf le preux
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!

/me se félicite d'avoir râlé un coup sur le forum off.

(enfin j'espère qu'il a compris que le bug s'appliquait aussi au craft)

Par contre ça prouve que les tickets, même rédigés en anglais, servent à rien... Faut aller leur dire clairement sur le forum, et là c'est vrai que la réaction est rapide.
Ha enfin une super bonne nouvelle !
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