[Actu] Tree of Savior « bientôt » en bêta ouverte occidentale

Répondre
Partager Rechercher
Citation :
Publié par MrGoibniu
SERVEUR UP IS COMMING !!!!!!!

1) l'EU sera US durant l'EA et sera transféré le premier week-end de Mai en Europe.
2) Les comptes EU jouant sur Orsha et Klaipeda pourrons transférer en priorité dessus à la fin de l'EA.

Ma guilde stop, attend 18h00 pour recommencer avec full bonus

https://forum.treeofsavior.com/t/tem...aration/157179
l'eu sera transféré la 3e semaine de Mai au plus tot
Citation :
Publié par Novacorps
Fedimian Server and Consolatory Notice
Greetings, Saviors.

Thank you for your patience throughout our launch for the past few hours.

We are here to bring you news that our new Femidian server is ready to be opened within the next hour.

Please keep in mind that this is a temporary EU server meant to accommodate players who wish to be transferred to our upcoming server in Europe.

When we open the Femidian server, we will let you know through a new post announcing its release.

Related announcement: https://forum.treeofsavior.com/t/tem...ration/157179/

In addition, we would like to make an important announcement regarding the number of players accessing our Exclusive Access servers.

Prior to the announcement, please accept our apologies for rather crowded servers with high traffics.

We had initially planned 2 servers based on our sales data. They were sufficient enough to support the player base without waiting queues.

However, there was an unexpected jump in sales a day prior to our scheduled launch date. There was an additional influx of sales, the amount exceeding well over a third of our most recent total sales, and the statistics were not observed in time due to the data refresh being queued.

As a result, our players experienced heavy lags and connection issues, which is what we previously stated that we would prevent.

In order to make up for the inconvenience we have caused you on the first day of our grand opening due to our inability to foresee this event, we would like to provide you with compensation. We will make a separate announcement later regarding the details.

A great number of mistakes have already been made, but we hope to learn from this and deliver you a stable service and an enjoyable game. We would greatly appreciate your support in this endeavor. Thank you.

Sincerely,
IMC Staff
Message supprimé par son auteur.
Faut prendre son mal en patience. Vous tournez actuellement à un ping de 150-250 ms de moyenne et quand le serveur déménagera ce sera une moyenne d'une 40aine de ms.
Courage !
Citation :
Publié par Ahoryu
Faut prendre son mal en patience. Vous tournez actuellement à un ping de 150-250 ms de moyenne et quand le serveur déménagera ce sera une moyenne d'une 40aine de ms.
Courage !
Jpense surtout qu'il y a une perte de packet assez importante pour le moment avec la release.
Donc tous sur Orsha si j'ai bien compris. Des infos sur le patch fr réalisé par la communauté ? Je voulais me tenir au courant, mais les forums officiels sont en rade ^^

Sinon, je comptais m'y mettre demain, je pense que c'est préférable vu la charge serveur...
Zêtes tous sur Orsha ?

Je viens de refaire mon perso sur le serveur EU, dites moi pas que c'est pas vrai lol

Viendez sur le serveur EU car perso les Canaux sont à un rond blanc et pas de lag.
Citation :
Publié par Novacorps
Zêtes tous sur Orsha ?

Je viens de refaire mon perso sur le serveur EU, dites moi pas que c'est pas vrai lol

Viendez sur le serveur EU car perso les Canaux sont à un rond blanc et pas de lag.
Une bonne partie (beaucoup de monde à commencé sur Orsha et utilisé le pack dessus et attend la migration gratos fin mai).
Répondre

Connectés sur ce fil

1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés