[Patch] 1.0.5

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17 pages ? Y'a des polices inférieures a la 72 hein.
Plus sérieusement, pas étonné que ca sorte vu que beaucoup d'abos se terminent le 8, pour les beta testeurs ayant eu du rab en particulier.
Perso je demande pas la lune, je veux juste qu'on me corrige les bugs graphiques de sorcière.
En espérant que l'aura armure du pg sois débug..que le snare de zone de la voie courroux le sois aussi...
Que le pg sois up au niveau du dok...

Euh si tout ca pour ma classe est pas fait...euh ben j'attend la 1.1...euh si c'est toujours pas fais avec la 1.1 .....euh...ben j'attendrai aion.
Citation :
Publié par Firstball
Je l'attendais celle-là. T'es 40 ? go open RvR, défendre ta faction, faire ton taf de lvl 40 quoi...
C'est vrai WAR c'est un taff pas un jeu. T'es pas là pour t'amuser qu'est ce que tu crois. Et oublies pas de pointer le soir avant de déconnecter !
Citation :
Publié par Firstball
Je l'attendais celle-là. T'es 40 ? go open RvR, défendre ta faction, faire ton taf de lvl 40 quoi...
Oui et tu as quoi en 2change ?? a part un switch de couleur sur la map ??

Hâte de voir le patch, j'espère voir une amélioration du netcode et de l'intérêt pour le rvr open.
17 pages ca me fait marrer

on a deja eut le coup sur la beta avec le patchnote de 25 pages qui en faisait que 1.5 au final avec des caracteres normaux ...........
Tient au passage là comme ca...

Si ils viraient cette chaine de montagne qui sépare la Destru des Ordeux, les Scénars et la protection RvR : là je dirais OUI !

Yes we can .. Go to fight !

Edit : Fight dans un gros bac à sable par tier. humm
-HS ON-

Excuse moi Tanzit, mais je viens de flasher sur ton pseudo !! ce n'est pas celui d'un boss nain dans guild wars qui filait une hache verte sympatoche ??

Merci

-HS OFF-

Kewl l'add-on ^^
Citation :
Folks,

I'm hoping for pie. Blueberry preferably but cherry pie works as well.

I'm always hoping to post Part 1 of the update shortly (within 30 mins). The full patch notes will have to wait till tomorrow due to their rather hefty size and widespread impact and they need a little extra review time.

Mark
http://vnboards.ign.com/Message.aspx...tart=109321059

1ère partie dans 30mn, le patch note complet demain.
Voila la 1ère partie.

http://vnboards.ign.com/Message.aspx...2997&replies=3

Citation :
Folks,

Okay, here’s the first part of the 1.05 patch from us. The 1.05 patch is the anxiously awaited “Combat and Careers” patch. As I mentioned already, it is over 17 pages long and still growing and it includes, among other things, adjustments to every career in the game. Some careers got a special shot of extra-loving goodness and some careers also got some tough love as well as some goodness as well. We hope to post the full patch notes tomorrow morning but as we continue to conduct a final review of all the preliminary changes and the notes themselves, it might be held up a bit longer, but I certainly hope not. It is, by far, the largest WAR patch yet and is by its very nature, full of far-reaching and sweeping changes. Here are some of the highlights of the patch.

1) We are pleased to announce the official opening of our Public Test Server. Similar to our Pendragon sever for DAoC, this server will be both open to all players but players will be able to copy (not transfer, your original character remains on its server) their existing characters over to this server at anytime. This server will get the latest, but not final, version of the game and feedback from this server will be used in making any further adjustments to the version. We encourage all players who want to help in the development process to give it a shot. More information on the PTS will be posted on the Herald.

2) Rally masters have been put at every Warcamp to make moving around the world a bit easier and faster. This is only the first part of some improvements we are making to the transportation system to cut down on the time that players have had to spend simply running back and forth between places. The next step will be to allow players to have multiple bind points.

3) Players’ should be able to use the morale button abilities more effectively now. In other words, the darn thing should work every time.

4) Many of the issues with spell/abilities animations not firing off/ending properly have been corrected. Hopefully we got all of the issues but only time will tell.

5) An additional gold bag will be generated when a keep or fortress is taken.

6) Morale abilities will now display their cooldowns correctly at all times. This is just one of many UI fixes.

7) The "Ability Not Ready" message will no longer display when the remaining cooldown on an ability is less than or equal to the full global cooldown.

8) Corrected an issue with the cooldown timers on the action bar buttons that was causing them to count down improperly. The timers will now count down in half-second increments beginning at 3 seconds remaining. See, I said there was more than 1 other UI fix.

9) Another “warhammer to the head” to those that try to AFK in scenarios and PQs.

10) All classes have had some abilities buffed and some abilities have been debuffed a bit. For example, the Squig Herder has gotten 30+ adjustments to its abilities. Out of those 30+ adjustments, the phase “damage has been increased” shows up about 80% of the time. As part of this update, the team has looked at every career in the game and made adjustments. Things such as Electromagnet, Fire Cage and snares/roots in general have drawn particular attention from the team and have had numerous changes/fixes made to them. Of course, where major changes have occurred to the careers a free re-training has been offered. Tomorrow’s notes will detail all of the changes and considering that the career changes are about 14 out of those 17+ pages, I think you can say that we made a whole lot of changes.

So, hopefully qill tomorrow's 1.05 patch notes will put an end to the “Mythic doesn’t respond, doesn’t want to make changes” threads eh? Nah!

Again, 1.05 is primarily the C&C patch, expect more other big patches coming as well over the next month or so. When you see the contents of the patch, I hope most of you, if not all of you, will see why we have been taking "baby steps" with C&C changes up to now.

Mark
Citation :
Publié par Apo Kalypse
Je sens qu'il va pleuvoir des ouin ouin très prochainement
Tu m'étonnes.

Citation :
Le patch note de demain détaillera tout les changements, considérant que les changements de carrière représentent 14 de ces 17 + pages, je pense que vous pouvez dire que nous avons fait un lot entier de changements.
Je sens qu'il ont pris soin de mon chasseur.
En gros :

1°) Ouverture d'un serveur test, comme Pendragon sur DAoC.
2°) Mise en place de nouveaux " transporteurs " dans chaque bivouac pour plus de simplicité et de rapidité pour limiter le temps des déplacements dans les zones. ( prochaine étape = avoir des sortes de checkpoints)
3°) Morales plus efficaces.
4°) Animations améliorées.
5°) Un sac d'or additionnel sera implanté lors de prise/défense de fort.
6°) Morales se lanceront bien dorénavant.
7°) " La capacité n'est pas prête " => n'apparait plus quand la capacité est réellement prête.
8°) Plus de bugs de cooldown de compétences.
9°) Un autre " warhammer to the head " à ceux qui sont AFK en scenar/QP's.
10°) Ajustements des abilités pour toutes les classes en bien ou en mal. Aspis/ Cages/ Snares/ Roots furent un problème pris à coeur par l'équipe dont le but était de fixer cela rapidement. Où des changements majeurs ont eu lieu, une réinitialisation de l'arbre de competence sera offerte.

MJ dit également que ce n'est qu'un aperçu de la MAJ et qu'ils ont réalisés des changements en masse.
Ce patch devrait faire taire les gens disant " Mythic doesn’t respond, doesn’t want to make changes". ( AHAH )

Voili Voilou
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