Nouveau patch: florilege

 
Partager Rechercher
A entendre les fanboys (Greyfox et Syl en tete) le nouveau patch aurait corrige tous les bugs du jeu et fait de celui-ci une production digne des mmorpgs commerciaux les plus recents.

Pour rectifier le tir, et vu que je ne peux plus poster sur le fofo off, je me propose de vous faire ici une petite liste des differents posts trouves de ca de la sur lesdits forums et concernant ce fameux patch miracle tout beau tout propre qui sent la rose.

C'est parti.

Citation :
Not sure what this patch was supposed to do as the dev notes and actual play are inversely proportional.... A couple of MAJOR issues listed below..

The only positive change I've been able to see has been the XP window is now readable (/showwinxp)

This was to have cleared Lag.... have more lag now than before patch .. this includes damage during fights as well as registering of overall xp gained After battle( 8 to 10 second delay).

As a level 57 Ranger ALL damage to mobs is in the chit can!
Example -
Level 57 Ranger vrs. Level 50 Mob(Satyr)

Missle attacks
Before patch using Sniper shot - Steady 150 Damage
After Patch - 20-30-68-80 damage a real el'Duh here. Roll of the dice should not determine damage!

The Area attack "frenzy Arrow" with it's trashed timer and now crippled damage is totally worthless at this point...

Melee attacks

Weapons now do 50 to 80 percent less damage
Using Missile weapons actually wears out Melee weapons to the point of
One Kill requires 2500+ goth to repair melee weapon.

Totally disgusted with combat changes....

As for the new crafting recipes.... Lets all point the middle finger at the fool who forgot to provide sellers of components in proximatety of the recipe sellers. It seems we've all been turned into traveling crafting whores ...

In conclusion, and as a word to the wise at DnL....
THIS PATCH REQUIRES A ROLLBACK....

INSTEAD OF THE EYE-CANDY OF A NEW LOGIN SKIN ---- CONCENTRATE ON THE ISSUES CRIPPLING PLAY..
ISSUES LIKE -
CONSTANT CRASHES DURING SIEGES
ARBITRARY LOCKING UP OF YOUR SYSTEM WHILE PLAYING
DISAPPEARING WALLS AND TOWERS
GHOSTS(KILLED CREATURES GOING UNDERGROUND)
LAG
65 PERCENT REJECTION RATE FOR TAMING CREATURES 50 LEVELS BELOW YOU
WEIGHT GAIN DUE TO CRAFTING .. EACH TIME I CRAFT FOR ANY LENGTH OF TIME, I GAIN APPROXIAMATELY 20 POINTS OF BURDEN AFTER I DUMP ALL ITEMS .. I.E. WITH EMPTY BACKPACKS HAVE 67 PERCENT BURDEN SHOULD ACTUALLY BE 27.6
KEEPING KILLED SIEGE PLAYERS AT LEAST 100 METERS FROM SIEGE WHILE BATTLE IS STILL RAGING. PRESENTLY ATTACKERS BIND AT SIEGE AREA AND CAUSE DISTRACTIONS DURING BATTLE. THIS IS ESPECIALLY BAD AS THE ATTACKING FORCE IS IN THE HABIT OF BRINGING 8 TO 12 PLAYERS TO ATTACK, AND AS WE KILL THEM THEY COME BACK TO DISTRACT. ITS IMPOSSIBLE TO TELL WHO IS STILL IN SIEGE WITH THE MULTIPLE "RED PETS" AND RETURNING "DEAD PLAYERS".

I'll not get into the Lights with their GM weapons still..

So
No more sieging
No more Combat
Very little crafting
I've tried to keep this short and only provided a few of the combat issues.
I wonder if the chinese market will actually sustain this substandard game.

Hmm, what does that leave? Ahh yes ..
Cancelling the Click and buy subscription account .. *sigh
We had real faith the 40 additional programs could fix at least some of the in-game issues .. BAH!!!!

1 Disgusted Player
Naufragium

On continue dans la joie et l'allegresse:
Citation :
SO GLAD YOU IDIOTS DID SUCH A QUALITY JOB TESTING THIS PATCH FOR OVER A MONTH. LETS SEE WHAT SLIPPED BY YOU..............ARMOR IS BUGGED ( FOR EXAMPLE i CAN NOT EQUIP NOR UNEQUIP MY MASTER CHEST, AND UPON LOGGING OUT / IN BOTH MY ORIGINAL PIECE AND THE NEW PIECE DISAPPEAR. SO I TRY TO PUT A NEW PIECE ON AND THEN IT WORKS. ). WEAPONS AND ARMOR BREAK AFTER 1 FIGHT, WHICH IS GREAT SINCE I CAN MAKE 200 GOTH FROM KILLING A MOB, BUT IT'S LAST DYING ACT OF REVENGE IS TO COST ME 7K IN REPAIRS. LETS SEE, OPPS, WE DIDN'T REALLY FIX THE SEIGE CRASHES, BUT WE GAVE YOU A PRETTY NEW FXP / SXP / CXP BAR. NOW THAT WE ARE DOING CRAP DAMAGE, SEIGES ARE ALMOST IMPOSSIBLE. SEIGE WEAPONS SAY THEY HAVE A RANGE OF 80M, YET YOU HAVE TO GET AROUND 55M BEFORE THEY ATTACK. NOT TO MENTION THEY HIT FOR CRAP DAMAGE, WHILE TOWERS DO QUICK INSANE DAMAGE, OH AND BREAK YOU WEPS AND ARMOR. PETS ARE STILL BUGGED ON LOGIN. YOU CAN STILL NOT READ THE WHOLE TIMER ON FORT INFO....EXAMPLE IT WILL SAY 20HR 0..... HOW DAMMN HARD IS IT TO FIX THAT ! SAME ISSUE WITH HOLDINGS. TOWERS CAN HIT YOU FOR UP TO 120M AWAY NOW. CANT LEAVE SEIGES EASILY. WHAT A JOKE OF A "GAME" ( AND I DO USE THE TERM VERY LOOSELY). STILL CAN NOT BUY / SELL ITEMS IN BULK ( AGAIN SOMETHING MMO'S FROM 6 YRS AGO HAD ). AND NOW THIS GAME IS CAUSING MY NETWORK TO RESET......HOW FREAKING NICE IS THAT. ITEMS DISAPPEARING IN BAGS. AND SPEAKING OF BAGS..........HOW GOD DAMN HARD IS IT TO CHANGE THE CODE SO THAT MY BAGS DO NOT RE-ORDER THEMSELEVES.


THEN YOU FUCKING RELEASE A PATCH ON FRIDAY AFTERNOON ON YOUR WAY OUT THE DAMN DOOR, AND OFFER NO SUPPORT FOR THE WEEKEND. PEOPLE CAN NOT EVEN LOGIN, HOLDINGS ARE BUGGED AND UNUSUABLE, TOONS ARE BUGGED SO THEY CAN NOT EQUIP ARMOR.

I KNOW YOU DON'T GIVE A SHIT ABOUT THE FEW OF US THAT ARE LEFT, BUT DON'T WORRY, YOU WILL BE OUT OF WORK WHEN THE FREE PERIOD IS UP. SINCE I WILL GET BANNED FROM THE FORUMS, AND WITH ANY LUCK FROM THE TRAINWRECK OF A GAME, LET ME LEAVE YOU WITH A CLOSING THOUGHT................................YOUR GAME IS A POS, YOUR PROGRAMMING SKILL ( FOR LACK OF A BETTER WORD ) IS NOT EVEN ON PAR WITH A JUNIOR HIGH SCHOOL STUDENTS, AND BY THE WAY............KISS MY < FILL IN THE BLANK >

OH AND WE JUST CRASHED FOR THE 5TH TIME DURING A SEIGE, ONCE 1 CRASHES THE REST OF US FOLLOW ( GREAT TEAMWORK ). SO LET ME REITTERATE....................YOUR GAME IS A GIANT STEAMING PILE OF CRAP.
Ouch, le monsieur n'est pas content.

Tiens j'en profite pour glisser ici le post d'un des GM:
Citation :
Greetings,

The first post is right; we GMs are not able to log in game since a bit more than 24h. We didn't announce it and I can personally apologize about it, I see it sure was a mistake.

However, please be ensured that we have informed the devs about the ongoing problems after the patch, and we have urged them to be given any news they might get about it in order to announce them.

We will provide you with an update of the situation as soon as we get one.

Thanks
__________________
Eisenherz
w00t! Les Gms ne peuvent plus se connecter et "oublient" de le signaler a la communaute. Tres tres pro.

Mais ca ne s'arrete pas la:

Citation :
1. Constant crashes during seiges / defenses.
2. Armor just disappearing after trades or trying to equip new Master Armor
3. Pets still bugged (unable to manage pets), have to relog a few times to clear.
4. Unable to buy anything other then Weak Towers ( tried with diff accts / toons )
5. Weapons / Armor breaking after 1 or 2 fights
6. Unable to equip any armor at all
7. Towers still attacking / hitting you with no LOS and at over 100m range
8. Seige weps listed at 80m range when in reality won't attack until you are w/in 55m of the target
9. Holdings now bugged ( some items are listed at -1 )
10. AF makes no difference in damage from towers. Towers hit me for 168 regardless of whether I have 57.3 or 72.0 AC
11. Crashes when opening a vendor for the first time ( not first time ever, just first time in that session)
12. LOGIN ISSUES AGAIN FOR ALOT OF FOLKS
13. No GM support for the weekend
14. No Dev support EVER
15. Weapon Damage calcs seem off to put it mildy
16. Mounts disappearing randomly, including during flight
17. Fort walls / defenses just disappearing or going invis

There are countless more bugs, but those are the ones that I can think of this morning.

I rate this patch, really can't even call it a patch, at -10 ( for WHAT A POS patch this was)

You tested the patch my ass. Some of these are basic gameplay bugs that should have been seen right away. Perhaps you should stop using GM accounts and let players test this nonsense, since WE ARE BETA / ALPHA TESTING this dog of a "game" anyway.

When the free period is up, do you really think anyone will be around to play ?
The Asian release will not go smoothly, do you really think they will tolerate this POS as much as we have ?

And once again, I login to check the forums for news about fixing the patch, and nothing but crickets from the Devs. GOOD JOB AS USUAL.
Comme dirait Cabrel "et ca continue encore et encore...."
Citation :
Prior to the patch my Ranger had a 65% rejection rate when attempting to tame creatures ... I reported the same

After patch ... *sigh ... get this message
"You don't be able to charm this mob" ...
1st - we are talking about the Ranger TAME spell and yes the charm spell gives same error message...

Game play and Economy has gone to hell in a hand basket .. see below

Setup - God faction +30,000
All armor and weapons repaired.. gated to twin lakes - killed 10 satyrs level 50 and 10 skeletons level 45 battle time about 30 minutes

Result -
Goth received 178, 42, 143, 159
Total loot = 522 Goth

Repair cost -
Weapon used Club = 2,755 Goth
Belt = 4,412 Goth
Breast Plate = 1,155 Goth
Spaulders = 950 Goth
Helmet = 744 Goth
Epaule = 462 Goth
Total cost = 10,478 Goth

So lets summarize
10 Satyr level 50 = 820 fxp
10 Skeletons lvl 45 = 380 fxp
Total = 1200 fxp

No matter how you look at it .. thats a shitty ROI. Combat in this game has negative return on investment to the point of breaking the bank .. *pffft ...

Weapon and breastplate repair requirement is beyond stupid" now .. Play 20 to 30 minutes maybe .. then run and get club repaired .. wtf ? With most of the towns inoperable, again we spend all our time runing around instead of playing.

Master Weapon - powder used in construction for durability.. (yea right !! Durable *pfft)

Nauf
Allez encore un:
Citation :
Well I downloaded DnL just for a laugh factor and reinstalled it.... ALI(I havnt played in a LOOOONG time) Seriously you were testing this patch for 2 months supposedly what did you test? Honest answers here, my guess would be nothing. NP3/Farlan you should all be ashamed of yourselfs, it would be one thing if you told us flat out that your community college courses didn't cover coding and development but to claim to be game developers and put out the most shoddy product and the worst patching I have ever witnessed is a disgrace.


You lack talent of any sort. You have lied, cheated and stolen from not only this community but every other MMO community as well. You have seriously injured the entire genre and for that may your souls be damned. I really hope gaming companys use you as a benchmark for failure because thats what I consider everyone involved with this project. The only exceptions are AD(you guys should pull out) and _Pix_'s team. Everyone else is garbage through and through.

I'm not being mean spirited here I'm only mirroring popular opinion on this one. Try to find more than a handfull of delusional people who think this waste of bandwidth is even mediocre and I will retract my statements. But I doubt you can because if you look at this honestly here is what you get.

A. You took one of the largest fan groups of any game out there with the exception of WoW and in less than 3 months from release reduced them to at most a couple hundred, that takes such an alarming lack of ethics and skill to accomplish it is mind boggling. You had 700K+ registered forum users anticipating your product and now have less than .03% left, astounding.

B. You fabricated details and features trying to hoodwink the gaming community into thinking this stinking pile of vomit was anything other than what it was, and to what purpose? Honesty right from the start would have bought you more time. Lies however only bought you the scorn and revile from the gaming world that you so richly deserve.

C. Since releasing this game with the claims that it was our fault due to pressure from the community or financial woes that were the root cause of your failure you have done nothing and in most cases less than nothing to fix the aborted abomination you whelpped upon us. Your patching has been shameful and you take more and more time putting out the same shoddy, untested and useless code. Why is that? Do you have so little respect for you last few faithful fans that you would insult thier intelligence by releasing yet another patch that breaks more than it ever fixed?

In summation, quit, give up, throw in the towel. Do us and the rest of the genre a favor and admit your incompetence, appologize and quietly fade away.
Alors, ce patch, une sacree reussite non?

Ps: Ce post est un emprunt direct du post d'Indiramourn sur mmorpg.com
Hum, il faut croire que, vu le bordel sans nom patch après patch, ils n'arriveront jamais à rétablir un certain équilibre. Je pense qu'il n'ont eu aucune méthode conceptuelle pour mettre en place et harmoniser l'ensemble de leurs bases de jeu.

Ils donnent l'impression de ne jamais savoir ce qu'ils font, ou du moins, qu'il n'ont aucune maîtrise sur leur code. Il n'y a qu'a voir le patch note et les catastrophes qui en découlent...


Mais bon, cela va de pair avec tout ce projet finalement.

Je pense que le Lead Game Designer, devrai, non seulement être viré, mais que son nom doit être placé sur une black list pour l'empêcher de récidiver.
C'est la faute à Farlan. Qui est farlan ? une societe ecran je pense.

Mais bon, l'amateurisme est flagrant ici. J'aimerais bien savoir le nombre de membres AD qui restent , car il y en avait une tripoté au fur et à mesure la liste des modos etaient impressionnantes.
Citation :
Publié par Brinbrin
Mais bon, cela va de pair avec tout ce projet finalement.
Bien sûr.

Ma vision personnelle de la chose :

La tactique NP3/Farlan est simple en somme, ce logiciel est comme les innombrables daubes qui sortent dans le monde tous les mois, payante ou non.

Sauf que le projet décrit comme pharaonique avec son RvR ultra-réaliste a attiré une partie de la nouvelle vague DAOCienne, déçue à la longue du logiciel de Mythic car DnL répondait à beaucoup de features non dévellopées et très souhaitées par ceux demandant plus de réalisme dans le combat et l'exploration.

Au fil du temps, vu l'ambition quasi-utopique du logiciel, le camp du pour et du contre se sont radicalisés à un point que le dialogue fût pratiquement coupé, ce qui a permit à NP3/Farlan d'exploiter cette communauté d'un côté pour la promotion, de l'autre en dénonçant la diabolisation, jusqu'a la sortie désastreuse et le pot aux roses que l'on connaît aujourd'hui.

Pour moi, c'est le simple système de la propagande, se basant sur la victimisation et le militantisme exarcerbé (marketing viral), rien de bien ingénueux, en somme.
Pas content du tout le monsieur et encore je reste poli

http://www.dnl.net/forums/showthread.php?t=69058



EDIT/

En plus cela se trouve sur la partie players only, donc le ressenti du gars est basé sur le test du jeu et sur la capacité à NP3 de faire et exploiter un jeu. Donc ça plus tout ce que l'on connait déjà et qui c'est avéré vrai, que l'on m'explique alors pourquoi certains se sont permis de venir vanter les mérites (invisibles) ou bien encore de nous faire passer pour des bip ?

Car le résultat est là c'est dire rien..................
Citation :
Publié par Feeol
Pas content du tout le monsieur et encore je reste poli

http://www.dnl.net/forums/showthread.php?t=69058
Sa dernière phrase résume bien ce que quasiment tout le monde pense.
Citation :
In summation, quit, give up, throw in the towel. Do us and the rest of the genre a favor and admit your incompetence, appologize and quietly fade away.
En y pensant et malgré ce que je pense de NP3, je n'imaginais pas un tel degrés d'amateurisme, c'est du bidouillage, du bricolage, ils ont crée une "chose" dont ils n'ont plus du tout le contrôle ou alors, c'est du sadisme envers leurs quelques clients. Cela en devient pathétique, on a envie d'achever la bête.
Y'a un truc qui m'echappe totalement...

Ce "patch" a été testé pendant presque 1 mois il me semble.
Or il apparais evident qu'il suffit de quelques minutes de "jeu" pour s'apercevoir que c'est encore bourré de problemes (suffit de faire un combat et voir le resultat en reparation, par exemple).

Alors COMMENT les devs peuvent admettre avoir testé ce patch ?

La ca m'echappe totalement....

Si encore c'etais des bugs bien sournois, ne se declanchant qu'a des moments precis, etc....
Mais la non : un log banal de 5 mins suffit pour en trouver des tonnes.

Hallucinant.
Pour moi la réponse est simple : mensonge et incompétence.

Personne ne peut croire qu'un patch aussi piteux résulte d'un mois de travail et de test. Cela à été pondu sous le coude, aux heures perdues de chacun, sans supervision sérieuse. Cela a été ajouté à la manière du beurre sur une tartine, sans aucun état d'âme ou respect du joueur.
Citation :
Publié par Darkfalcon
Apparement ils vont rectifier le tir (normal avec autant de pb)

http://www.darkandlight.net/forums/s...ad.php?t=69067

Je donnerais mon avis une fois ce patch testé (ce week-end) car là j'avoue être déçu des retours de beaucoup de players et j'aimerai voir par moi même ce qu il en est.

Surtout que je suis Ranger...
J'ai toujours l'ALI, impossible de me connecter.

Citation :
Publié par grosbill
'a un truc qui m'echappe totalement...

Ce "patch" a été testé pendant presque 1 mois il me semble.
Or il apparais evident qu'il suffit de quelques minutes de "jeu" pour s'apercevoir que c'est encore bourré de problemes (suffit de faire un combat et voir le resultat en reparation, par exemple).

Alors COMMENT les devs peuvent admettre avoir testé ce patch ?

La ca m'echappe totalement....

Si encore c'etais des bugs bien sournois, ne se declanchant qu'a des moments precis, etc....
Mais la non : un log banal de 5 mins suffit pour en trouver des tonnes.

Hallucinant.
Parce que le groupe qui test les patchs est composés du meme petit groupe qui a participer au mensonge et à la propagande pendant la phase de beta (pre-sog).
Ils ont résolu 3 bugs et on fait "chouette ca marche !"
Après ils se sont envoyés des fleurs pendant 3 semaines.

Ou alors

Ils ont identifiés le premier bug, et on mis un mois à le résoudre !


J'aimerais bien avoir une sorte de chronologie de toutes les étapes de développement, un gantt des phases du projet, bref tout savoir sur la conduite de ce projet, car je suis sur que ca doit être super instructif.
Non mais je veux bien croire que les beta testeurs soient des nuls complets, mais quand meme....
Suffit de se log 5 mins et de faire 1 combat pour se rendre compte des problemes.

Comment oser sortir un truc pareil, et/ou pretendre que ca a été testé ?

Si les fans continuent encore de croire au suivi et aux competences des devs/testeurs, la moi j'y comprend plus rien......
Citation :
Publié par Kaworu-kun
Parce que le groupe qui test les patchs est composés du meme petit groupe qui a participer au mensonge et à la propagande pendant la phase de beta (pre-sog).
C'est vrai mais le mystère reste l'application d'un patch aussi grossier dans l'atmosphère que l'on connaît. C'est pas très bon pour la propagande ça...Ou alors, en plus d'être malhonnêtes, ils sont idiots.
Il n'y a jamais eu de petit groupe de betatesteur. Les seuls beta testeurs qui resent, ce sont les internes : NP3.

Donc beta tester leur propre produit ^^
Citation :
Publié par silkr
Il n'y a jamais eu de petit groupe de betatesteur. Les seuls beta testeurs qui resent, ce sont les internes : NP3.

Donc beta tester leur propre produit ^^
Ca n'en reste pas moins qu'une des parties des tests
Mais il est vrai que les beta testeurs permettent d'identifier plus d'erreurs qu'une équipe qui a développé le logiciel.
Citation :
Publié par Brinbrin
Je pense que le Lead Game Designer
Question à propos. Comment il s'appelle déjà? Vuaar? Un truc du genre? La dernière fois que j'en ai entendu parler, c'était par Aratorn sur le forum officiel qui s'étonnait de sa disparition sur le forum officiel pendant une semaine, et qu'on l'imaginait en chine.
Des nouvelles depuis?
Ce jeu est dans une situation assez fascinante en tout cas, pour quelqu'un comme moi qui vient prendre des nouvelles de DnL 2 ans après avoir cessé de suivre le projet.

L'étrange trial offline ayant réveillé ma curiosité, ça fait 2 jours que je lis ce forum, je suis remonté jusqu'à une douzaine de pages en arrière et ai aussi dévoré le forum officiel et divers sites en rapport sans pouvoir m'arréter de lire, toujours plus sidéré par ce que je trouvais. "Non ils ont pas pu faire ça", "Non ils ont pas pu annoncer ça", "C'est pas possible et ils ont fait payer pour ça ?", "Mais lol ça il y a 3 ans ils annonçaient que c'était déjà dans la béta", etc...

Je pense que ce jeu va rentrer dans l'Histoire. Même s'il y a déjà eu de gros ratages et des entourloupes dans celle des MMO, et si les patchs ajoutant des bugs ne sont en rien une chose nouvelle, il semble que DnL détienne en tout points un record qui sera difficile à égaler. Ca donnerait presque envie d'y jouer pour pouvoir dans 15 ans, à ceux qui évoqueront la légende dire "j'y étais en vrai" (c'est peut être ça le vrai plan pub de DnL ).

Enfin voilà, c'était juste mon petit message de passant pour souhaiter bon courage à tous ceux qui continuent à suivre ce jeu, et merci d'avoir continué à faire vivre ce forum qui est une lecture des plus passionnantes.
Citation :
Publié par Coin-coin le Canapin
Question à propos. Comment il s'appelle déjà? Vuaar? Un truc du genre? La dernière fois que j'en ai entendu parler, c'était par Aratorn sur le forum officiel qui s'étonnait de sa disparition sur le forum officiel pendant une semaine, et qu'on l'imaginait en chine.
Des nouvelles depuis?
Ben oui, il a développé le patch pendant 2 mois et après il l'a testé pendant un mois... Là il vient de le livrer !!

Mais hé tout seul c'est pas facile !!
Citation :
Publié par Coin-coin le Canapin
Des nouvelles depuis?
La dernière fois que je l'ai vu écrire un message sur le forum officiel, c'était pour répondre à un joueur, qui par un texte assez inspiré, lui a dit ses quatre vérités.

Touché dans son amour propre, Vuaar n'a pas pu s'empêcher de répondre.

http://dnl.net/forums/showthread.php...hlight=kiff%E9
Je pense que même les différents modules développés séparément c'est du flanc, en fait c'est plus simple que ça, depuis le départ des personnes les plus indispensables (pix et la vague de départ des "historique" on va dire) ben le bébé à commencer a se noyer et depuis l'usine a jeux c'est transformer en une usine a gaz, plutôt que de revoir tout le concept ou de tout simplement tout arrêter.

Non on a continué de plus belle dans la direction du mur en utilisant comme carburant les fan et leur euros/$ en leur gavant de "Soon" et les autres c'est des méchants et en plus vous bon petits soldat on est en contactes étroit pas comme la plèbe hateèsque qui bien sur ne disait que des conneries.

En résumant DnL c'est "l'incapacité à certains de réaliser a bien leur projet et pour d'autres l'incapacité a ce remettre en question quand à leur position.


Sinon ne relisez pas les post des années passés car soit vous allez pleurer, et oui ce jeu avait une très bonne communauté a la base ou bien rire en revoyant tout les noms et les arguments des pro DnL qui continue a sauter par ci par là ou bien ont disparu certes par ennui ou lassitude mais que diable pour certains a les lire je trouve que vous avez vite lacher l'affaire alors qu'en relisant vos interventions nous allions bientôt être brulé par la flamme du DnL Sacré
Citation :
Publié par Kaworu-kun
Parce que le groupe qui test les patchs est composés du meme petit groupe qui a participer au mensonge et à la propagande pendant la phase de beta (pre-sog).
En fait, j'aimerai savoir ce qui peut faire penser que les Beta-testeurs sont externes. Parce qu'il n'y a même plus vingt fanboys.
Alors, j'avoue pencher pour un mensonge, voir un détournement de la vérité qui aurait fait d'un : Le patch est testé par 20 devs, à le patch sera désormais testé par 20 betatesteurs.
 

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés