Scrooge McDuck |
Trouver plus de messages par Scrooge McDuck |
Aller à la page... |
Dark age of FAIL 1.122C
Suivre Répondre |
|
Partager | Rechercher |
Roi / Reine
|
Just a question,
Are BS staff play DAoC? |
![]() |
|
Scrooge McDuck |
Dieu / Déesse souverain(e)
|
Does.
|
![]() |
|
|
Exact !
J'ai un peu édulcoré ton message ! |
![]() |
|
Scrooge McDuck |
|
Can we talk about this post : http://www.postcount.net/forum/showt...ncerned-player
and this one https://forums.jeuxonline.info/showthread.php?t=1346764 We have like 110 people who are not happy, 110 it's a bus group, it's like 1/3 of the DaoC Population at some time, ? And I bet there would be more people who will agree those term And be smart, don't bother the 18 who said "stop whine" there're a bunch of Necro enjoying the FOTM. How can you say stuff like that ? "By every metric, 1.122b has been a huge success thus far. We'll keep tweaking some of the changes but by and large we're very happy with how the playerbase has embraced them, specifically the pet-class changes. Reading the Postcount echo-chamber of negativity you'd never know it of course, but our feedback forms, in-game conversations, and probably most objectively, our metrics have been vastly positive since both 1.122A and continuing through 1.122B. Citation :
![]() I feel like BS is making some rude gesture at me, at us, to all the beloved population of DaoC. And Knight confirm what i think ![]() Btw, I'm Community Manager Irl, tell me if you leave your job ![]() Dernière modification par Tourni ; 22/12/2016 à 00h16. |
![]() |
Graveen*Savage |
Trouver plus de messages par Graveen*Savage |
Dieu / Déesse souverain(e)
|
Je comprends pas cette idée d'instance temporaire jack frost avec des nouveaux loots. L'instance est très sympa et est a mon gout très intéressante pour la communauté. Les guildes ont un truc a farm, les joueurs sont contraint de jouer ensemble et de se comporter correctement. Fini l'afk stick Ca fait longtemps qu'il n'y a pas eu ça, pourquoi l'enlever? |
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Roi / Reine
|
Voila dernier fix avant les vacances nerf des degats pet caba, enchant, spirit. Cette fois o moin ils ont pas attendu que des mecs montent 12 l pour les nerf apres.
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Roi / Reine
|
|
![]() |
|
Alpha & Oméga
|
|
![]() |
|
Alpha & Oméga
|
Citation :
Je suis sur qu'ils rajouteront autre chose pour conserver l'attention des joueurs une fois que Midwinter sera fini. |
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Suivre Répondre |
Fil d'ariane
Connectés sur ce fil1 connecté (0 membre et 1 invité)
Afficher la liste détaillée des connectés
|