Patch 1.7.6

Répondre
Partager Rechercher
Sep. 29th v1.7.6 Update Details

Hi, it's Com2uS!

Summoners War v1.7.6 has been updated. Please check below for details!

* The actual update will be applied through an auto update during the maintenance. (Android/iOS)
* Details can be checked through the maintenance notice.

=====================================
v1.7.6 Update Details
=====================================

▶ 4 new Monsters have been added to the game.
wwww_175.jpg

ww_286.jpg

www_422.jpg

w_686.jpg

▶ The drop spots for Runes(Dungeon & Scenario) have been rearranged.
- Check the following.
1_971.jpg

- Some of the selling prices of the Runes have been readjusted accordingly to the change of drop spots.
* The price changes will be applied to the Runes that are acquired after the change has been made, and will not apply to Runes that are in possession already.
11_919.jpg

- The Runes have been distributed across the Giant's Keep, Dragons Lair, and the Necropolis. Now you will be easier to get the Rune you want.
- However, Vampire and Despair Runes, the two Runes that have had exceptionally high drop rates, have had its drop rate decreased.
- The actual drop rate of the Runes remain the same.

▶ You will now get rewards for Evolving a Monster to 5 Stars for the first time. (1st time only, regardless of the Attribute)
- The following is the list of rewards you will get when you Evolve your first 5 Star Monster.
111_281.jpg

▶ An icon to indicate the Evolution reward has been added to the Power-up Circle. (Upper left side of the Power-up Circle menu)

▶ A safety measure regarding dismissing Monsters has been added to the game. Now you will have to enter randomly generated numbers when you dismiss a 4 Star or higher Monster.

▶ The Mana Stone Pack has been added to the Package Menu at the Shop.

▶ A Monster Review pop-up will appear when you level up a Monster to Lv. 40.
- Your reviews can be great help to other Summoners!

▶ Skill Error Fixes
1) Occult Girl (Water/Dark) - [Girl's Prayer]
: HP recovery will now be applied properly.
2) Neostone Fighter(Light) - [Born to Fight(Passive)]
: The issue regarding the shield not activating under certain situations has been resolved.

▶ Bug Fixes
- At the Necropolis, the issue of some passive skill icons being displayed twice when the Ancient Lich King uses Dark Barrier has been fixed.
- The issue of Monsters that are under Shield effects skipping turns after taking damage from Continuous Damage or Bomb effects has been fixed.

http://www.withhive.com/help/notice_view/11935
Pourquoi la momie eau 3* me parait mieux que mon Shi Hou?
edit: Hahahaha... Je n'avais pas lu les skills des 4* eau... C'est encore pire! Need un maxi up pour le singe eau!

Sinon sympas, toujours plus de monstres. Maintenant c'est l’Égypte

Dernière modification par akitjai ; 30/09/2015 à 09h38.
Pour info :

PSA: Update has been delayed, new times are as follows:
Global – 3:30am PDT
Europe​​​​ - 12:15pm CEST
Asia – 6:00pm Taiwan Standard Timezone
South Korea – 6:00pm KST
Japan - 6:30pm JST
China - 5:45pm CST​​

EDIT : purée les Horus semble être de magnifique support nat 4* O_O

Nouvelle méta pour Giant B10 : 5 Mummy Vent !

Dernière modification par AlexRiot ; 30/09/2015 à 09h40.
Citation :
Publié par Ori Sacabaf
Ça le serait s'il y avait une immune dans le tas.

Nouvelle meta tout : 4 momies feu et un healer
Clairement un anti theomar , tu le met en tank et il crève sans que tu bouge le petit doigt

Si je le choppe je le monte rien que pour le GvG y a moyen de contrer des compo bien pourris
Citation :
Publié par Ori Sacabaf
Wind, tu veux dire. Parce qu'il faut voir le cd du 3 de la water avant de savoir si c'est vraiment cheaté. Si c'est un taunt avec 4 ou 5 tours de cd, bof bof.
Non non, je parle bien de la water, pour les boss du hard... un taunt de deux tours qui te donne un bouclier + immunité (pour peu que tu couple avec neal....) c'est complètement allumé.

Après c'est sur qu'il faut voir le cd, mais sur le papier, ca m'interesse
Citation :
Publié par Savroth
J'avoue certain semble fumé: Horus water, nouveau meilleur pote de Katarina

En tout cas je suis content qu'il sorte autre chose niveau skin que des lolies.
Dans le data mining j'avais cru avoir lu que ca mettait l'invul sur un mob mais si c'est tout les mobs tant mieux .
Ca permettrait de virer chloe et sieq et de faire bernard/horus/kat/lushen au lieu de mon chloe/sieq/kat/lushen.
La Momie Wind à l'air d'être un très bon Boss killer. Seul sont élément fait défaut en Dragon.
L'Horus Water c'est la fusion de Chloé et de Sieq/Aquilla .
La Desert Queen qui a set proche de celui d'Akia, bon pour ToA en Despair.

Le reste me semble assez bof sur le papier.

EDIT:
LAULE y'a déja des gens avec des Deserts Queens... -_-

Dernière modification par NoraRockSplit ; 30/09/2015 à 13h39.
Citation :
Publié par AlexRiot
Ca arrive à chaque update malheureusement.

Bon et les rêves d'Horus Water + Kat s'effrondre...le tooltip du skill est mal traduit, l'invincibilité est sur une seule cible unique.
Autant en AO, ça dérange pas trop, mais en AD, c'est mort ^^
C'est bien ce que j'avais lu dans le data mining donc. Ca paraissait pété sinon.
Dans une optique AO c'est toujours intéressant couplé à un buff atb.
Le drop des runes vampire c'est quand même pas cool, faimon hell s'éloigne de plus en plus.. D'abord quand j'ai drop Veromos et maintenant en tentant de runer Susano... Sérieusement faut qu'ils arrêtent !
Répondre

Connectés sur ce fil

1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés