[Guide] Valkyrie (#2)

Répondre
Partager Rechercher
Je joue une Valky sur le serveur Classuc ( lvl 34 pour l'instant ), pour l'instant je joue epee/bouc pour monter en niveau

Mais au 40 j'aimerais respec pour viser un 50 lance 42 bouc

Est il possible de se faire une SC viable sur le classic en etant lance ?
J'ai bien peur que sa doit etre trés dur, non ?
Citation :
Publié par Ashtray
tablette ça passe bien en sc épée mais en lance je crois qu'il faut oublier.
C'est ce que je me dit maintenant que j'ai essayé de les caser dans ma sc pour lance

Par contre, j'aimerais des retour sur des valk qui ont test les deux spe, notamment au niveau des dégâts, les dégâts épées sont vraiment au dessous des dégâts lance ( en tenant compte du type de dégât, des proc , et des éventuels stun de dos ) ou alors épée le seul intérêt est de faciliter les sc ?
Je viens de passer en 42 bouclier 50 lance et la différence est assez énorme :x

Fini de devoir se placer pour profiter de la ligne épée (enfin a part pour le debuff vitesse d'attaque/saignement), surtout pour une valeur égale voir supérieure pour les styles lances. (je parle des procs mais aussi des styles ).
la seule chose qui me manque c'est le snare de dos incassable et enchainable dans la ligne épée

En solo un vrai bonheur
Citation :
Publié par ashony
C'est ce que je me dit maintenant que j'ai essayé de les caser dans ma sc pour lance

Par contre, j'aimerais des retour sur des valk qui ont test les deux spe, notamment au niveau des dégâts, les dégâts épées sont vraiment au dessous des dégâts lance ( en tenant compte du type de dégât, des proc , et des éventuels stun de dos ) ou alors épée le seul intérêt est de faciliter les sc ?
WS Epée = 7/point
WS Lance = 10/point
( en gros ... )

Sur un hybride ( ) qui a sa carac de dégats en secondaire ( ) ou secondaire et tertiaire ( ) tu perds au bas mot 300 WS au 50 sur une SC cappée entre la spé Epée et la spé Lances. Concrètement, j'ai essayé grâce à notre ami l'Etudiant des Artefacts la Lance Dorée en Epée 1h pour voir, avec Battler et/ou la Champion en 2h.

Ben quand tu dépasses difficilement le 200 à la 2h hors proc de style sur de l'écaille, tu commences à couiner pour une pierre de respé

En gros, la Valkyrie, c'est un peu comme le Chasseur, une seconde spé d'armes pour pas dire qu'il y en a une seule /em cache son Chasseur Epées
Citation :
Publié par L'OurSs
Est il possible de se faire une SC viable sur le classic en etant 50lance 42 bouc 39 VO?
Je relance donc mon ancienne question resté sans reponse, et j'en profite pour demander si vous connaissez des videos de Valkyrie utilisant ce template ?
pour les video de valk 50 lances /42 bouclier... a part les quelques essais inutilisable tellement je laguait j'en ai pas vu ( j'avais trouver des video de 50 lance 36 epee reste VO sur classique mais je les ai plus)

sinon pour la SC oui ca doit etre faisable apres ne jouant pas sur le classque je ne me suis jamais pencher sur la question enfin toute sc lance correcte est bonne pour lance/bouclier car avec un bouclier craft ( petit vitesse 2.8s) permet de faire les meme stats ( ou proche) que la lance et tu as encore le slot epee 1 main pour completer si il reste encore des trous
42 en VO ca sert a rien le pulsant est plus la pour faire des interrtupt que des DD...

donc soit tu t'arretes a 37 ( shear d/v) 39 ( shear accuite) le 43 en VO pour le rez ( bon le rez venant d'un tank dans l'assist j'y crois pas trop ... au pire on peut essaye de metre l'oeuf pour l'ae rez)

au dessus on passe a 47/49 pour les shear timer 1 min et cela devient impossible d'avoir un template bouclier/lance

s'arrete sur l'ae DD je vois pas trop l'utilite dans l'optique groupe ( les degats seront pas trop differents et puis ca coute plus cher en mana)

sinon l'ae snare 36 ( 70%) est largement assez

pour le 43 bouclier je suis pa sur que ce soit utile les vrais style utile en spe bouclier en 1.83 sont celui 40 pour son root anytime de 6s et le style 42 pour le stun 9s

pour le style 50 lance sur le serveur de test oui il a ete changer en un style qui proc un cone dd 150 ( donc meme degats que le 2eme de style paboe ) mais avec un cone de 700 de porte et proc aussi un drain de mana de 9% en pbaoe. faudra voir ce que ca donne comme style ( le saignement passe sur la suite de la chain de dos mais actuellement il est de valeur 10 et non 40 comme actuellement c'est peut etre un bug)

enfin pour moi le meilleur template valkyrie reste le 50 arme 42 bouclier 39 VO ( 6 parrade)

sinon Affaihel : ce que tu dois caper depend vraiment de comment tu joues ( solo, groupe tank, groupe mago ... ) en ce momment je me demande si je vais pas faire une SC avec moins de decap force/dex pour plus de pv/constit vu que sur orca ya masse groupe mage et dans ce cas la la valk serait un interrupt bot qui se doit d'etre solide
Quelqu'un a des info sur les nouveaux shear bas lvl, cad leur lvl exact ainsi que la puissance max des buff qu'ils peuvent arracher ( en gros est-il possible de virer un buff red avec ) ?
tu ne peux pas virer les buff rouge ( les jaunes je suis pas sur mais je penses pas)

sinon pour les nivo des sorts :
Frontal Buff Shear (Dex/Qui)

17 Vindictive Graze: Enemy 0s/0/300s 700 range
27 Vindictive Laceration: Enemy 0s/0/60s 700 range

Frontal Buff Shear (Acu)

19 Valkyrie's Authority: Enemy 0s/0/300s 700 range
29 Valkyrie's Supremecy: Enemy 0s/0/60s 700 range
L'abla 40 a on avis c'est inutile, déjà l'abla lvl 50 a 70/6sec me parait limite.

Un abla comme celui banshee a 300/30 sec serait vraiment plus utile, la super un abla de 70 quand le moindre péon qui a reroll banshee te DD a 700+ au 3L sous 3 rk mana c'est vraiment inutile.

je ne pense pas que ca vaille la peine de se passer du slam pour un abla de cette valeur.
Citation :
Publié par kaellie/kaelussia
tu ne peux pas virer les buff rouge ( les jaunes je suis pas sur mais je penses pas)

sinon pour les nivo des sorts :

Frontal Buff Shear (Acu)

ils seront sur des timers différents ou pas ? entre d/v et acuité
Citation :
Publié par daharkva / leowyn
quelque questions.

la chaine qui debuff absorb a un petit GR, est ce rentable de la passer?

le drain mana du style 50 est sur cible unique ou de zone comme le proc DD associé ?

bon actuellement casisment tous changement sont bug sur le serveur de test...
le debuff 3% ( qui a longtemps debuff casi 30%) ne debuff plus rien, le style qui debuff aurait double proc proc debuff abs et proc drain mana ( mais actuellement seul le drain marche) on ne sait pas si au final il y aura les deux et la veuleur du debuff abs ( sinon pour info le GR des 2 1er style est de 0.4.... donc sur un debuff 3% pas sur que ce soit rentable a voir)

tous les drains sont en pbaoe et interrompt en zone ( on change pas de ce coter la )

@Scapin : les shear sont toujours sur le meme timer .... et d'apres mythic c'est pas pres de changer
Citation :
Publié par Scapin
comment c'est gimp même les single -_-

ils sont pas single ils sont toujours conique.

ils ont ete creepour que les valk aient les shear dans les vaux la seule difference est la valeure du buff qu'ils peuvent shear ( les rouges virent jusqu'a 150 de stats d'apres les info IG donc virent tous les buff sauf les selfs , les petits je ne peux pas dire je n'ai pas eur l'info mais je doute qu'ils virent + de 75 de stats a voir ....

sinon a un momment si on avait le shear d/v rouge et l'accuite jaune je crois qu'il y avait un bug de timer ( mais comme c'est vieux je ne me souvient plus trop comment ca marchait. mais a voir si les "petits" shear ont la meme valeur que les "grands" voir si un 37 VO (permetrait d'avoir le shear accuite sur timer 1 min et d/v sur un timer 5 min je dis ca car la valleur du buff d'accuite est plus petite que celle du d/v et il est pas rare sur alb d'avoir acuite jaune des fois ... ce qui permetrait de sheat accuite et 1 min apres d/v )
Je ferai quelque petit test avec ma valkyrie 5L5 sur Gaheris dès que le patch sera mit en place (normalement vers 19h heure fr)

liste des modifications :

Citation :
Valkyrie

- The following changes have been made to Valkyrie Spear and Sword style lines:

Stab will now utilize a 3% ABS debuff spell.
Raze will now utilize a 50 Spirit DD spell.
Razor Edge will now utilize a 7 second stun spell. (This applies to Hunters as well.)
Odin's Wrath will now utilize a bleed spell.
Odin's Madness will now utilize a 150 FAE DD spell.
Ice Storm will now utilize a 20 spirit DD spell.

- Movement restrictions on Valkryie CAE spells have been removed.

- Valkyries may now use large shields.

- Valkyries may now choose Charge as a Realm Ability.

- The Valkyrie's hit points have been increased slightly.

- Lower level versions of the Acuity and Dex/Quick shears have been put into Odin's Will in the following manner:

Frontal Buff Shear (Acu)

- Valkyrie Shield styles have been adjusted in the following manner: Maneuver now leads to Sideswipe, Pin now leads to Brace.

- A magical Ablative chant has been added to Odin's Will in the following manner:

30 Odin's Faith: 0 second cast/6 seconds/pulse/8 second recast, 1500 unit range, 25 Magical Ablative, Group buff.
40 Odin's Virtue:0 second cast/6 seconds/pulse/8 second recast, 1500 unit range, 40 Magical Ablative, Group buff.
50 Odin's Temperance:0 second cast/6 seconds/pulse/8 second recast, 1500 unit range, 70 Magical Ablative, Group buff.

B
Valkyrie

- Odin's Wrath now correctly procs a Bleed instead of Stun.

- Odin's Madness now correctly procs a 150 FAE instead of 50 DD.

- Lower level shears Vindictive Graze and Laceration should now be castable on the move.

C
- Call from Valhalla now grants 35% Power and 65% Health upon Resurrection.

D
Valkyrie

- Aurora now has a 3% Power Rend spell.

- Odin's Bite now has a 6% Power Rend spell.

- Odin's Madness now has a 9% Power Rend spell coupled with a 150 frontal area of effect direct damage spell.
Bonjour,

On peut également se référer à la FAQ Valkyrie - version 1.83, postée sur les VN-Boards par le Team Leader.
Petit oubli au point 33 où il parle du saignement du style 50 lance, qui a justement été modifié en 1.83.

Code:
1. What races can be Valkyries? 
Dwarf, Norse, and Frostalf Females 

2. What's the best race for Valkyries? 
Dwarf - highest con, 2nd in spear weaponskill, 2nd in sword weaponskill, best looking 
Norseman - highest in sword weaponskill, highest in spear weaponskill 
Frostalf - highest piety, highest dex, tied for 2nd in spear weaponskill, lowest sword weaponskill 

3. What type of armor and shields do Valkyries get? 
Start with Studded at lvl 1 (Viking Base class) and get small shield at lvl 2. Large Shields at level 10, Chain at level 12. 

4. What other abilities do Valkyries get? 
Protect 2, as well as Guard and Engage in shield spec. As of patch 1.79, Valkyries (along with Thanes) will get the ability Strength of A Thousand Storms. This buff will simulate multiple attackers against mobs over level 50, leading to more damage and better chance to hit for all attackers attacking the mob. 

5. Do Valkyries get evade? 
Nope, Valkyries do not get evade. The sword style Ice Storm has been changed to a block reactional, while the spear style Return Thrust has been changed to a parry reactional because of this. 

6. What stats to Valkyries gain as they level? 
Con every level, Str every other level, Dex every third level. 

7. What spec lines do Valkyries have? 
Sword, Spear, Shield, Odin's Will, and Parry 

8. How many spec points do Valkyries get? 
2x spec point per level 

9. How many special styles do Valkyries get? 
5 in Sword, 4 in Spear, 4 in Shield 

10. Do the special styles replace any normal styles from the style lines? 
Valkyries get all sword, spear and shield styles, with the exception of Odin’s Madness replacing Gungir’s Fury at lvl 50 spear spec. 

11. What are the special sword styles? 
Aurora at 15 - chain off Northern Lights, 350 radius 3% power leak 
Ice Storm at 25 - block reactional, procs a 20 delve spirit DD 
Odin's Clip at 36 - rear positional 6s root, no immunity, doesn't break on damage 
Odin's Bite at 40 - side positional, 350 radius 6% power leak 
Odin's Deathblow at 47 - chain off Odin's Bite, 150 delve DD proc, Spirit damage 

12. What are the special spear styles? 
Raze at 29 - chain off Stab, procs a 50 delve Spirit DD 
Windmill at 32 - anytime, procs AE DD (CRUSH dmg) centered on target, 250 radius, 50 delve 
Roundhouse at 41 - chain off Windmill, procs AE DD (CRUSH dmg) centered on target, 250 radius, 150 delve 
Odin's Madness at 50 - chain off Perforate (side positional), high style dmg, 150 delve spirit CAE 

13. What are the special shield styles? 
Maneuver at 34 - low dmg, low end anytime 
Pin at 40 - medium dmg, low end, anytime, 6s root, no immunity, doesn't break on damage 
Sideswipe at 43 - high dmg, low end, chain off Maneuver 
Brace at 47 - medium dmg, high end, chain off Pin, procs 300 pt 50% ablative on self. 

14. What affects proc damage from styles? 
The proc damage is affected by your weaponstat, weaponspec (very litte), and ToA magic damage bonuses. You'll gain more of a benefit from gaining strength (Sword and Spear), and Dexterity (Spear), than you will from bonuses to Spear or Sword. Think of it as a spell spec. If your weaponspec is higher than the target level, you'll get no variance. If it's higher, you'll get a slight damage bonus from +skill, but more from +Str/Dex 

15. What weaponskill table and HP table are Valkyries on? 
It appears to be the same as most hybrids, though Valkyries will have high HP from con as a primary stat. In 1.83, Valkyrie HP was bumped up slightly, and should be slightly higher than most hybrids. 

16. What spells are in Odin's Will? 
Instant DD, Pulsing CAE DD chant, Resurrection, Group Melee Proc Buff, Instant CAE DD, Instant CAE Dex/qui shear, Instant CAE Acuity shear, Instant CAE Snare, and magic ablative chant 

17. What levels do I get each spell at? What are the delves? 
Here goes! 

Insta DD: 1500 range, 20s recast 
1 Odin’s Heel, 5 dmg, 4 power 
4 Odin’s Hoof, 12 dmg, 4 power 
7 Odin’s Greater Hoof, 21 dmg, 5 power 
9 Odin’s Claw, 24 dmg, 6 power 
13 Odin’s Greater Claw, 35 dmg, 8 power 
19 Odin’s Horn, 52 dmg, 11 power 
25 Odin’s Greater Horn, 66 dmg, 15 power 
35 Odin’s Ram, 91 dmg, 21 power 
45 Odin’s Greater Ram, 117 dmg, 28 power 

CAE DD Chant: 3s uninterruptible cast time, can be cast while moving, 5 sec pulse, 10% power to cast, 9% power per pulse, 700 radius 
5 Odin’s Minor Retribution, 7 dmg 
12 Odin’s Lesser Retribution, 13 dmg 
22 Odin’s Retribution, 23 dmg 
32 Odin’s Greater Retribution, 33 dmg 
42 Odin’s Major Retribution, 43 dmg 

Group Melee proc: 10m duration, 3s cast time, 1000 radius, 10% chance of going off. 
8 Odin’s Minor Aura, 20 dmg, 3 power 
17 Odin’s Lesser Aura, 40 dmg, 6 power 
26 Odin’s Aura, 60 dmg, 10 power 
34 Odin’s Greater Aura, 80 dmg, 13 power 
44 Odin’s Full Aura, 100 dmg, 18 power 

Insta CAE DD: 30s recast, 700 radius 
8 Valhalla’s Scorn, 20 dmg, 5 power 
18 Valhalla’s Spite, 40 dmg, 12 power 
28 Valhalla’s Contempt, 60 dmg, 16 power 
38 Valhalla’s Disdain, 80 dmg, 26 power 
48 Valhalla’s Rage, 100 dmg, 32 power 

Insta CAE dex/qui shear: 700 radius, enemy realm players/pets only, shared timer with acuity shear 
17 Vindictive Graze, 300s recast, 16 power, max str of buffs removed 75, 56 damage 
27 Vindictive Laceration, 60s recast, 26 power, max str of buffs removed 75, 56 damage 
37 Vindictive Nip, 300s recast, 16 power, max str of buffs removed 150, 112 damage 
47 Vindictive Bite, 60s recast, 32 power, max str of buffs removed 150, 112 damage 

Insta CAE Acuity shear: 700 radius, enemy realm players/pets only, shared timer with dex/qui shear 
19 Valkyrie's Authority, 300s recast, 18 power, max str of buffs removed 75, 56 damage 
29 Valkyrie's Supremacy, 60s recast, 28 power, max str of buffs removed 75, 56 damage 
38 Valkyrie’s Command, 300s recast, 16 power, max str of buffs removed 150, 112 damage 
49 Valkyrie’s Dominance, 60s recast, 32 power, max str of buffs removed 150, 112 damage 

Insta CAE Snare: 30s recast, 700 radius 
12 Odin’s Restraint, 50% snare, 10s duration, 5 power 
24 Odin’s Restriction, 60% snare, 20s duration, 14 power 
36 Odin’s Grasp, 70% snare, 30s duration, 21 power 
46 Odin’s Lock, 80% snare, 40s duration, 28 power 

Resurrection: 65% hp, 35% power rez, 4s cast time 
43 Call from Valhalla 

Magic Ablative: 100% absorb, 6.0 seconds between pulses, instant cast time, 8s recast timer 
30 Odin's Faith, 25 points 
40 Odin's Virtue, 40 points 
50 Odin's Temperance, 70 points 

18. What damage type are Valkyrie spells? 
All Odin’s Will spells are set to the spirit damage type. 

19. The snare value is 80%. What does that mean? 
A player’s movement speed is reduced by 80%. Movement will be 1/5 of normal. By comparison, a root is a 99% snare, meaning that Valkyrie snare isn’t a root, but comes pretty close. 

20. Does the snare break on damage? What happens if people leave the cone? 
Yes, it breaks on damage. Once afflicted with the snare, they will be snared until the effect ends, regardless of where they move. 

21. Do the shears do damage? Do they interrupt? 
Yes to both. 

22. Do I have to be stationary to cast cone spells? 
As of patch 1.83, no, you don't! Hooray! 

23. What about the CAE DD chant? Will the pulses still fire while moving? 
Yes. After you cast the chant, it’ll go off while moving. You can also cast the chant while moving, though it has a 3 second cast time. 

24. The CAE DD chant says it costs 10% per pulse. Does that mean I’ll only get 10 pulses off? 
No. Percentage costs on spells are a percentage of BASE power. With additional piety and power pool bonuses, you can get more than 10 pulses from the chant. 

25. What special RAs do Valkyries get? 
Aside from typical RAs, Valkyries get Ichor of the Deep, Dual Threat, and Charge. 

26. What Master Levels can Valkyries choose? 
Warlord or Stormlord 

27. What is the RR5 "gift" for Valkyries? 
Blessing of Valhalla. Styles used have a 20% chance to not cost endurance, and spells have a 20% to not cost power for everyone in your group for a duration of 45 seconds. 

28. Will higher piety increase the damage from my spells? 
Yes. 

29. Do Valkyries benefit from acuity buffs? 
No, only cloth casters benefit from acuity buffs. 

30. Can Valkyrie spells crit? 
Only if you purchase Wild Power or Dual Threat 

31. If I get Wild Power or Dual Threat, will my style procs and buff proc crit? 
Style procs will not crit, but the DD proc from the group buff can crit. 

32. What advantage does sword have over spear? 
Norse characters can get higher str than any race can get from the average of str and dex. It's easier to overcap strength than both strength and dexterity caps. Sword users get the option of switching from 1h/shield to 2h sword. Sword proc styles won't break mez on nearby enemies, and also allow for shield styles to be used at the same time. 

33. What's the advantage of spear over sword? 
Spears are powerful two hand weapons with both thrust and slash options. The spear styles that proc PBAE can interrupt and damage multiple enemies at a time. The level 50 style's 50 point bleed does excellent damage in high level PvE, as well. 

34. I keep dying in PvE, cause these CAE spells get me killed! 
Until you get a GOOD feel for the size of the cone, use a /groundset 700 macro to make sure mobs are out of range. 

35. Valkyries seem to suck in PvE. Does it get better? 
Try playing one in a PBAE group. In any case, it’s a LOT better in RvR. PvE is a lot better if you focus on your defensive abilities and not on Odin's Well. It also improves once you get the proccing styles. 

36. What artifacts can Valkyries use? 
Spear of Kings, Egg of Youth (partial), Phoebus Harp (partial), Aten's Shield, Winged Helm, Goddess Necklace, Tablet of Atlantis, Ceremonial Bracers, Ring of Dances (partial), Oglidarsh's Belt, Eerie Darkness Lightstone, Belt of Sun, Belt of Moon (partial), Traitor's Dagger, Eirene's Hauberk, Crown of Zahur, Alvarus' Leggings, Harpy Feather Cloak, Night's Shroud Bracer, Arms of the Winds, Orion's Belt, Ring of Unyielding Will, Gem of Lost Memories, Scorpion Tail Ring, Golden Spear, Band of Stars, Crocodile's Tooth Dagger, Dream Sphere, Enyalio's Boots, Wing's Dive, Guard of Valor, Cyclops Eye Shield, Flask, Battler, Shades of Mist, Scalars, Snatcher, Shield of Khaos 

37. Egg of Youth? Can Valkyries use the AoE Rez? 
Sure can! 

38. One handed spears? 
No, no one handed spears. Not going to happen. You can stop asking now. 

39. What is sword weaponskill based on? 
100% Strength 

40. What is spear weaponskill based on? 
50% Strength and 50% Dexterity. 

41. How can a Valk have higher Weaponskill with a spear than a sword when strength is higher than the average of strength and dexterity? 
The "tables" that weaponskill are based on differ on class AND weapon equipped. Spear weapskill is set to be higher than sword, but due to needing only strength, sword is pretty close to spear weaponskill after all things are considered. 

42. Do Valks get Intercept? 
Nope. 

43. Do bonuses to Odin's Will DO anything? 
Yes. However, bonuses to the Odin's Will skill will only increase damage VERY slightly, around 0.5% more dmg per point. How worthwhile it is is up to you. 

44. Does Mastery of Focus affect our proc styles? 
Yep. Mastery of Focus will decrease the outright resists from the proc styles, and in high level PvE, increase damage done. 

45. How about our epic armor? What's that like? 
In patch 1.79, the epic armor was changed. The stats for the 1.79 epic are: 
Chest: 15 pie, 40 hits, 5% power pool, 7% crush, 5 str cap, 40 hits cap, 150 ablative proc 
Arms: 15 str, 18 dex, 6% power pool, 7% slash, 5 str cap, 5 dex cap, 20 end heal proc 
Head: 18 pie, 15 qui, 40 hits, 6% energy, 6% body, 5 dex cap, 150 ablative proc, 
Legs: 15 con, 40 hits, +3 all melee, 7% thrust, 5 con cap, 40 hits cap, 130 heal proc 
Hands: 18 con, 15 qui, 6% matter, 6% spirit, 5 str cap, 5 quick cap, 65 lifetap proc 
Feet: 18 str, 15 dex, +3 all melee, 6% heat, 6% cold, 5 dex cap. 65 lifetap proc 

Totals: 
33 str/con/dex/pie, 33 qui, 120 hits, +6 all melee 
6% all magic resists, 7% all melee resists 
15 str cap, 15 dex cap, 5 qui cap, 5 con cap, 80 hits cap 

46. Why do I always see Valks in winged helms? Aren't those just AF0 toy armor? 
Nope. While other classes get BPs every 5 levels for the lower levels, Valkyries get Winged Helms. The epic helm is also a gold and silver winged helm that matches the armor. The merchants in Darkness Falls also sell Valkyrie only helms that look similar to the epic helm. 

47. Why can't I use Harpy Feather Cloak, Traitor's Dagger or other proc buffs? 
You can only have one offensive proc buff and one defensive proc buff up at a time. Those items have proc buffs that will overwrite your group proc buff. 

48. How about our TG Epic armor? 
Our suits is the Frigid Valor suit. 
BP: +3 OW, 22 str/con, 60 hits, 180 heal proc 
Legs: +3 parry, 24 dex/qui, 48 hits, 150 ablative 
Sleeves: +3 shield, 24 con/pie, 48 hits, 150 ablative 
Boots: +3 all melee, 9% crush/heat, 7% matter, 95 cold dd 
Gloves: +3 all melee, 9% slash/cold, 7% body, 95 cold dd 
Crown: +3 all melee, 9% thrust/energy, 7% spirit, 95 cold dd 

49. What's this Call of a Thousand Storms thing? 
It's a 2 minute duration (3 minute recast) buff that simulates extra attackers. All Valkyries and Thanes get it at level 40. The number of virtual attackers depends on the level of the mob. At level 65, you'll get the most bonus attackers. You'll still get the max bonus for mobs that are higher level than 65. 

50. Can you explain Call of a Thousand Storms in English? 
Ok, your chance to hit a monster is based largely on the level difference. Lower level mobs are easier to hit, while higher level mobs are harder to hit. Chance to hit is also tied to your damage. So, if you have a monster that's hard to hit, you'll also do less damage when you DO hit. Against higher level monsters, the more people attacking, the higher your chance to hit, and thus, more damage per hit. So, against high level mobs, using this buff will make everyone hit more often, and for more damage! 

51. What about Champion Weapons? What are the stats on those? 
See here: http://www.camelotherald.com/article.php?id=186 

52. I'd like to yell at the TL, and give him my 27 page dissertation on how to improve Valks. 
Send in Valkyrie Feedback on the Herald, or email at the predictable email at gmail.com. Or try AIM or Google Talk for Demolira. Or IRC on Stratics or Sorcery. He's probably sitting around doing nothing anyway. 

53. Where are the Team Lead Reports and feedback? 
Here: http://www.camelotherald.com/teamlea...?tl=61&sortby= 

54. I see something in the FAQ that's wrong, or needs adding! 
Post it here, so I can edit it! 

55. Is Demolira male or female? 
Definitely male. Proof in JPEG form can be found at: http://www.legionsofazeroth.org/phpB...php?pic_id=101 

Look over it, if I missed anything let me know before Rags makes it a sticky!
Hypsipylae
Je ferai quelque petit test avec ma valkyrie 5L5 sur Gaheris dès que le patch sera mit en place (normalement vers 19h heure fr)

liste des modifications :
Valkyrie

- The following changes have been made to Valkyrie Spear and Sword style lines:

Stab will now utilize a 3% ABS debuff spell.est le vieux saignement pre 1.83 sur pendragon lors du test de la 183e
Raze will now utilize a 50 Spirit DD spell.
Razor Edge will now utilize a 7 second stun spell. (This applies to Hunters as well.)
Odin's Wrath will now utilize a bleed spell. saigneemnt de 11 et non de 50 comme avant sur le style 50 lance
Odin's Madness will now utilize a 150 FAE DD spell.
Ice Storm will now utilize a 20 spirit DD spell.

C
- Call from Valhalla now grants 35% Power and 65% Health upon Resurrection. ne donne pas d'endu contrairement au modif faites sur pas mal de rez sur ce patch et le mal de rez serait comme un rez 10% ( encore un bug de la 1.83.... )

D
Valkyrie

- Aurora now has a 3% Power Rend spell.

- Odin's Bite now has a 6% Power Rend spell.

- Odin's Madness now has a 9% Power Rend spell coupled with a 150 frontal area of effect direct damage spell. ne marche pas en 1.83e sur pendragon
enfin sur le forum US valk ca gueule car rien n'a peu etre vraiment tester a cause des bug et que la 1.83 sort avec 50% de ce qui a ete mis dans les notes
Bah en regardant les note de version, qu'est ce qu'on a eu au final :

Charge, le root sur style bouclier; le reste pour moi c'est soit useless ( abla magie, debuff abs 3% en deuxieme style de chaine LOL ), soit bug ( kikoo les styles lances ), soit du fix ( les CAE incantabels en mouvements, il était temps )

Pour un patch valk-love sa fait tache, et comparé a ce qu'on reçu les deux autres hybrides, c'est risible. Pas une seule des revendications de la communauté Valk n'a été retenue ( coup d'endu, WS, spé épée viable, nouvelle ra 5L ..) alors je sait pas trop ce que Mythic foutent a dire qu'ils ecoutent leur joueurs si c'est pour faire qu'a leur tete.
Répondre

Connectés sur ce fil

1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés