Provient du message de Tiduam El Leizard
imaginons quelqu'un qui a chaque fois qu'il se prend 300 de dégats, peut se soigner de 250 ( au tape heal, chiffres au pif hein je diminue les differences degats/soin pour accentuer lexemple) il prend 50 de dégats par round...
avec un soin moitié efficace, il se soigne de 125, il prend donc 275 de dégats par round... soit presque 6 fois plus de dégats 
300-125=175 
De rien, je suis en maths, c'est normal 
PS:
Curse(malé)
Official Description: Greatly hinders the target's ability to use light-based spells, including healing spells.
Note: Spell doesn't affect healing effects of ring of the healer/priest, bluestone and aura.
Use: Not a favorable spell for xping, finds use at PVPs and Colosseum. Decreases light power by 2/3
Target: Single enemy target.
Type: Mental
Duration: 00:30
Mana: 5
et
Plague (peste)
Official Description: Plague: The plague spell lowers the target's max HP and ability to cast Light spells, as well as periodically dealing a small amount of damage.
Use: Useful mainly in PVP's, but it's also very useful for high hp's monsters (e.g. Colosseum monsters). Decreases target's max HPs by 25%, target's light power by 2%, and inflicts some damage over time
Target: Single enemy target.
Type: Physical
Duration: 5:00
Mana: 40
|