[ Mise à jour 1.7 ] Patch Notes From Test Live

Répondre
Partager Rechercher
Citation :
GENERAL
* Look for a banner and sign displaying the names of the Music Contest winners in London!
* (Testlive) A Trail of Breadcrumbs - Fixed an issue with the Vengeful Wraith.
* (Testlive) A Trail of Breadcrumbs - Gave a new name to the Vengeful Wraith.
* (Testlive) When the Hatchet Falls - You can now only carry one of each key at a time.
* (Testlive) A Trail of Breadcrumbs - Super Charged Seeders will not walk through solid objects anymore.



COMBAT
* Anaesthesia will no longer apply 2 stacks of Rising Vigor.
* (Testlive) Fixed another issue with Fatal Flourish.
Citation :
NEW!
* A new story mission is available for testing! In addition to the three story missions already available, we have now enabled You Only Die Twice. If you have completed the first three story missions, you should be able to get the fourth mission from Dragan Dzoavich. (If this does not work, you may need to re-complete the first three story missions to get this mission)
* A new item mission called "Red Snow" is now open for testing! This mission can be found during You Only Die Twice.


GENERAL
* Added 'Powered by Dreamworld Technology' logo to the login screen.
* Added some text to the top of the bug report window to help players better understand the difference between bug reports and /petitions.
* Fixed the combat log to show proper leech percentages
* Fixed an issue that prevented players from crafting multiple items using stacks of materials
* Fixed an issue with the Signet of Fortification which could cause it to make players take more damage than expected
* Fixed players being bound to their nightmare instances even when trying to travel to normal dungeons


MISSIONS
The Besieged Farmlands
* The Cost of Magic - Fragmentation Grenades found during Tier 5 should now always properly highlight yellow
* (Testlive) Who Horrifies the Horrors? - Report is now present at the end of the mission
* (Testlive) Who Horrifies the Horrors? - Mission now appears in your mission log and has a cooldown
* (Testlive) The Howling - Fixed several issues with this mission
* (Testlive) The Howling - Report is now present at the end of the mission

The Shadowy Forest
* (Testlive) Ashes to Ashes - Ravening Elder Leech encounter has been moved to new location
* (Testlive) Ashes to Ashes - Improved visibility of Vampire Ashes
* (Testlive) Ashes to Ashes - Additional waypoints have been added to this mission
* (Testlive) Assorted Nasties - Additional waypoints have been added to this mission
* (Testlive) A Trail of Breadcrumbs - Updated and replaced temporary text throughout the mission
* (Testlive) When the Hatchet Falls - Updated and replaced temporary text throughout the mission
* (Testlive) When the Hatchet Falls - Mission now has a cooldown

The Scorched Desert
Black Sun, Red Sand - Players stuck on Tier 7 will get their goal updated when interacting with the Song of the Sentinel


PVP
* Fusang - Fixed an issue that could sometimes make players not automatically get formed in a raid correctly
* Token reward amounts should now properly be displayed in PvP Minigames
* Fixed an issue that could cause players to be invisible in PvP Minigames
Yééééé le scooter des neiges!!!!!
par contre c'est méga chaud pour le conduire l'engin
Citation :
Publié par Argant
pfff suis bloqué sur le pass de l'ordi ..

il y a un autre moyen que "l'aide" de l'ordinateur, pour le deviner ?
Cliquez ce bouton ou survolez le contenu pour afficher le spoiler
regarde à coté

Dernière modification par Suho ; 21/06/2013 à 13h51.
Ils vont sûrement coupler la mise à jour avec la date d anniversaire du jeu, histoire d envoyer du lourd niveau marketing avec quelques offres promotionnelles sur les abos. En tout cas funcom doit profiter de cette fenêtre de tir où les sorties de mmo ne sont pas au top pour recruter.
Ps: je kiffe ce jeu ^^, dommage que son manque de succès ai ralenti le calendrier mais je suis derrière eux à fond
Citation :
Publié par edhiltir
Vous pourriez mettre des balises spoils, qu'on ai au moins le plaisir de tout découvrir par nous même quand il sera sur le live ?
oupsss dsl a pas fait gaffe
(en plus en générale c'est moi le premier à faire cette remarque )
Citation :
Publié par bizhard
Ils vont sûrement coupler la mise à jour avec la date d anniversaire du jeu, histoire d envoyer du lourd niveau marketing avec quelques offres promotionnelles sur les abos. En tout cas funcom doit profiter de cette fenêtre de tir où les sorties de mmo ne sont pas au top pour recruter.
Ps: je kiffe ce jeu ^^, dommage que son manque de succès ai ralenti le calendrier mais je suis derrière eux à fond
Il y a beaucoup de nouveaux dernièrement, effet lfg + solde steam?? Espérons que le bouche à oreille commence à lui être bénéfique.
Citation :
Publié par -IKOS-
oupsss dsl a pas fait gaffe
(en plus en générale c'est moi le premier à faire cette remarque )
Rassure toi, juste après cette remarque, je me suis souvenu d'un indice que j'avais donné ailleurs.... me suis empressé d'aller mettre des balises spoil et de report le message suivant qui m'avait quote
Citation :
Publié par -IKOS-
Cliquez ce bouton ou survolez le contenu pour afficher le spoiler
regarde à coté
merci, mais pas certain que l'on parle du même,

je n'ai pas précisé quelle quête, ça aide pas ^^

Cliquez ce bouton ou survolez le contenu pour afficher le spoiler
Je suis sur la quête: "chute du complexe (phase 7/7)
et j'ai (l'impression d'avoir vraiment cherché partout )
idem via le web (wiki) mais il me semble que des fausses pistes
Citation :
Publié par Argant
merci, mais pas certain que l'on parle du même,

je n'ai pas précisé quelle quête, ça aide pas ^^

Cliquez ce bouton ou survolez le contenu pour afficher le spoiler
Je suis sur la quête: "chute du complexe (phase 7/7)
et j'ai (l'impression d'avoir vraiment cherché partout )
idem via le web (wiki) mais il me semble que des fausses pistes
oui moi aussi je vient de la refaire , et ils ont rajouter toute une bonne partie
Cliquez ce bouton ou survolez le contenu pour afficher le spoiler
peut etre lumley brian, qui a ecrit les necroscope, avec dragosani justement
Bah je sais pas trop .. enfin rien qui me parle vis à vis de l'indice du pc (russe ?)

Cliquez ce bouton ou survolez le contenu pour afficher le spoiler
Pour me part je suis parti, sur les hydres, puis les dragons slaves (zmej, zmij, smok) rien, et un dragon russe : Zmej Gorynytch..
mais rien.. rien non plus avec les daždaja et daždaha

suis perdu

edit:"En Slovénie les dragons sont nommés zmaj, cependant un mot archaïque, pozoj, est parfois également utilisé"
pozoj aussi, ne passe pas.

Dernière modification par Argant ; 22/06/2013 à 01h25.
Fausse joie ...

Citation :
Server Update - June 26th, 2013

The servers will come down for Update '1.7 Features' on June 26th at 12:00 GMT / 8am EDT / 5am PDT (check this link to see when this is in your timezone). The downtime is scheduled to last 2 hours.

This update will not yet activate the new content of Issue #7 but it will contain all the fixes and code features that were planned for Issue #7.
Source
Citation :
Publié par Karmacoma
Pourquoi fausse joie ?
C'est très bien de sortir la version "patch" de la 1.7, mais la partie "contenu" n'y est pas encore...

Très certainement qu'ils la gardent au chaud pour la sortir au moment de l'anniversaire du jeu, mais ça commence à faire long comme l'a indiqué Frère Casto.

(et j'ai pas upgradé mon cou exprès pour utiliser celui de la 1.7 et il commence a être grave à la bourre par rapport au reste du stuff )

Dernière modification par edhiltir ; 25/06/2013 à 17h00.
Citation :
Publié par edhiltir
C'est très bien de sortir la version "patch" de la 1.7, mais la partie "contenu" n'y est pas encore...

Très certainement qu'ils la gardent au chaud pour la sortir au moment de l'anniversaire du jeu, mais ça commence à faire long comme l'a indiqué Frère Casto.

(et j'ai pas upgradé mon cou exprès pour utiliser celui de la 1.7 et il commence a être grave à la bourre par rapport au reste du stuff )
FC ne fait pas "expres" de garder sous le coude le contenu... la derniere mission n'est disponible sur testlive que depuis hier... et n'est testable que depuis aujourd'hui...

ca aurait ete chaud de la patcher demain sur le live.

Je prefere largemetn attendre quelque jours de plus et avoir la chaine de quetes complete.
Rien ne dit non plus que le contenu n'a pas été lâché sur le test live au compte goutte afin de ne pas dévoiler l’épisode 7 trop rapidement (ce que je peux tout à fait comprendre) et ainsi le faire coïncider avec l’anniversaire (et en effet, pure spéculation)

Bref, quelle qu’en soit la raison, cela ne change rien au fait que l'issue 7 ne sortira pas en juin et que j'en suis déçu..
Citation :
Publié par edhiltir
Rien ne dit non plus que le contenu n'a pas été lâché sur le test live au compte goutte afin de ne pas dévoiler l’épisode 7 trop rapidement (ce que je peux tout à fait comprendre) et ainsi le faire coïncider avec l’anniversaire (et en effet, pure spéculation)

Bref, quelle qu’en soit la raison, cela ne change rien au fait que l'issue 7 ne sortira pas en juin et que j'en suis déçu..
Hum .. FC ferait expres de mécontenter les joueurs ?

Ca c'est de la theorie du complot !
Dévoiler le contenu au compte-goutte peut aussi servir à s'assurer de traiter les bugs sur les quêtes les uns après les autres et de bien déboguer une quête avant de passer à une autre, hein !

Déjà, on verra ce que donne ce fameux rééquilibrage !
S'ils estiment que commercialement c'est plus judicieux de le sortir pour l'anniversaire du jeu, ou si techniquement c'est moins pénible/coûteux de faire une seule update qui intègre en même temps et l’épisode 7 et les événements qui vont arriver dans l'agartha, pourquoi pas ?

D'ailleurs :
Citation :
Publié par Joel Bylos
This event will consist of both solo and group elements and will begin not long after Issue #7 is released, coinciding closely with the first Secret World anniversary,
(source)

On pourrait même leur accorder le fait qu'ils préfèrent ne faire qu'une seule très grosse MaJ plutôt que 2 grosses, mais ils vont quand même faire une MaJ assez conséquente demain (à une semaine de l'anniversaire).

Par ailleurs, la lettre de mai annonçait de nombreuses choses avec une deadline serrée (épisode 7 en juin, puis des événement dans l'agartha liés a Tokyo pour l'anniversaire début juillet) et je ne comprend pas ces effets d'annonce quand on sort d'une restructuration et qui remettent une pression supplémentaire a courte échéance si on a pas déjà une grosse partie du contenu déjà prêt.

Auquel cas, on peut aussi s'attendre à un décalage assez conséquent des débuts des events dans l'agartha.

Dans tous les cas, même si j'aime a croire que Funcom a déployé tous les efforts possibles pour sortir l'épisode 7 en juin, et que je serai ravi d’acquérir cet épisode, le découvrir et en profiter quand il sortira, je reste déçu que cela ne soit pas en juin (même s'il reste jusqu'à dimanche ).
Ils disent que le contenu ne sera pas "activé" demain. Pas qu'il ne sera pas ajouté demain.

Un anniversaire est un anniversaire. Il faut le marquer aussi bien que faire se peut. Même si c'est se rajouter de une pression.

De toutes façons, tout va arriver très vite. Et certaines modifications me semblent aussi importantes que le fait d'ajouter du contenu.
C'est dommage de ne pas tout avoir aussi vite qu'on aimerait. Mais réjouissons nous tout de même que tout ça arrive.

(Et je me demande si les abonnés auront accès au Chapitre 7 pour l'anniversaire de l'accès anticipé et les autres pour l'anniversaire de la sortie officielle. )
bon en attendant voici le patch note

NEW!
* A new story mission is available for testing! In addition to the four story missions already available, we have now enabled The Sound of Children. If you have completed the first four story missions, you should be able to get the fifth mission at the entrance to The Nursery where you finished You Only Die Twice. (If this does not work, you may need to re-complete the first four story missions to get this mission)


GENERAL
* (Testlive) Fixed an issue that prevented players from toggling run/walk
* Fixed a location in Blue Mountain where players could get stuck


COMBAT
* Fixed an issue that caused Big Forty Five to consume an extra Pistol resource
* Made adjustments to the way Elemental Force and Fatal Flourish build counters
* Signet of Opportunism damage effect can no longer critically hit or penetrate
* Channeling abilities can now be properly queued with themselves


GUI
* Removed the ability to zoom in on the Skill Wheel
* Fixed an issue that caused shortcut bar items to disappear when using some quantum brace abilities
* Auxiliary weapon abilities and ability slots are now hidden until auxiliary weapons are unlocked
* Players can now join Fusang Projects as a group


MISSIONS
Seoul
* (Testlive) Assault Rifle - Fixed an issue the prevented players from doing the Assault Rifle mission

The Blue Mountain
* (Testlive) The Research of Tyler Freeborn - Fixed an issue that caused the holding cell for Tier 2 to disappear

The Besieged Farmlands
* (Testlive) Who Horrifies the Horrors? - Fixed an issue that could cause players to get stuck on Tier 3

The Shadowy Forest
* (Testlive) Crying Wolf - Syringe now has a range of 5 meters

The Carpathian Fangs
* (Testlive) You Only Die Twice - Fixed an issue that caused characters to appear dead while riding the snowmobile
* (Testlive) You Only Die Twice - Added an option to restart from previous tier when failing to reach a checkpoint in the allotted time
* (Testlive) You Only Die Twice - Fixed an issue that prevented players from being able to move on the snowmobile after dying and restarting from the last checkpoint
* (Testlive) You Only Die Twice - Made adjustments to the snowmobile controls


DUNGEONS
* The Facility - Fixed an issue with unkillable resurrecting monsters around the pit in The Facility
dernier petit patch avant la sortie ?!?

***Note: The non-Testlive notes here have already made their way to the Live servers on Friday, June 28th. This update is to get Testlive caught up with Live.

GENERAL
* The Forgotten Ashes item can now be purchased again
* Time Tomb Raider title can now be purchased again
* Fixed a clipping issue with Strapless blouse and long gloves
* Large frame glasses, black have been renamed to Large frame glasses, brown to match their actual color


COMBAT
* Fatal Flourish will now trigger properly when using non-targeted AoE abilities
* Fixed an issue that caused some attacks to not build and/or consume Elemental Force
* Elemental Force and Fatal Flourish will no longer be gained when not hitting a target
* Signet of Opportunism will no longer hit for more damage than it should
* Using quantum abilities no longer causes item shortcuts to disappear


MISSIONS
New York
* Questions and Answers - The door used to exit to New York can be used again

Kingsmouth Town
* Dirty Laundry - The phone can once again be used

Blue Mountain
* Dawning of an Endless Night - Players can now enter the Blue Ridge Mine

The Scorched Desert
* Tomb Raiders - The fifth tomb can once again be used
* A Flight of Locusts - The keycards can once again be used
* Headhunter - Players can now interact with Karim el Touni
* Tainted Dreams - Players can now close the nightmare rift
* From Oxford, With Love - Players can now retrieve the first artifact

City of the Sun God
* They Were Beautiful Once - The digging machines can once again be used

The Besieged Farmlands
* A Body of Work - Weapon cache can once again be used
* Bearing Gifts - The note can now be inspected
* Spy vs. Spy - Players can now interact with Zaha

The Shadowy Forest
* (Testlive) When the Hatchet Falls - Adjusted collision of the blast doors
* (Testlive) When the Hatchet Falls - Fixed areas where footsteps were triggering the wrong sound
* (Testlive) Dead Chamber - Fixed an issue that prevented the use of active dodge in the room with Janos Dragosani
* (Testlive) Ashes to Ashes - The mission now awards proper XP
* (Testlive) A Menagerie Darkly - The mission now awards proper XP
* (Testlive) The Man with the Silver Tongue - The mission now awards proper XP
* (Testlive) Assorted Nasties - The mission now awards proper XP
* (Testlive) Crying Wolf - The mission now awards proper XP
* (Testlive) A Trail of Breadcrumbs - The mission now awards proper XP
* (Testlive) A Trail of Breadcrumbs - The Child's Angry Echo will spawn more reliably
* Red Hand Down - The skeleton can once again be used

The Carpathian Fangs
* (Testlive) You Only Die Twice - Fixed an issue that allowed the Snow Mines ability to be used multiple times before going on cooldown
* (Testlive) You Only Die Twice - Blue guide walls have been replaced with arrows
* (Testlive) You Only Die Twice - Improvements to the snowmobile animations
* (Testlive) You Only Die Twice - Players should no longer be in the snowmobile suit after the final cinematic of this mission
* (Testlive) You Only Die Twice - Fixed an issue that prevented players from interacting with the communications terminal during tier 1


WORLD DESIGN
* Blue Mountain - Fixed an issue where players could get stuck behind some crates
* The Shadowy Forest - Moved a dead Orochi body so it is no longer floating
* The Shadowy Forest - Moved a C4 explosive so it is no longer floating
* The Shadowy Forest - Fixed an issue where an Orochi Computer was using an Illuminati symbol


Cela dit, c'est le patch note de la feature que l'on a eu sur le live. mais on peut test les nouvelles missions

Dernière modification par -IKOS- ; 02/07/2013 à 08h13.
Répondre

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés