10 jours offerts pour les comptes inactifs

Répondre
Partager Rechercher
A partir du 18 mai et pour une dizaine de jours, il sera possible de rejouer à Xsyon et découvrir ce qui a changé depuis le lancement du jeu (il est encore en vie et a vraiment progressé !).

Citation :
Since the game’s official launch in 2011, Notorious Games has put in a lot of hardwork and dedication to improve Xsyon. We are very proud of how the game has evolved!

We now welcome back all previous players to once again experience Xsyon. If it’s been a while since you played you will see many changes.

Starting Friday May 18 we will be giving players a 10 day free pass to join us in Xsyon!

Free time will be available for inactive past subscribers in groups over the course of a few weeks. You will receive another email with the exact dates when Xsyon will become available to you. Free time will occur over the course of five weeks.


Here are some of the improvements we’ve made since the official launch:
  • Expanded, flexible, part based construction system allowing players to build expansive buildings and towns.
  • Completely new twitch based manual combat system with held directional swings and parries.
  • Enhanced creature system. Many new and stronger creatures now inhabit Xsyon, breeding, ageing, growing in power and becoming mutants.
  • Improved crafting system providing crafting tool and material bonuses.
  • Redistributed rare and valuable resources.
  • Forestry system with trees that grow spread and can be planted by player characters.
  • Revised User Interface based on player input, including tabbed chat, a map panel, weather gauges and improved customization.
  • Improved rendering with HDR lighting, detailed soft shadows and enhanced visual effects.
  • Player made carts for transporting large amounts of goods.
  • Buildings used as storage.
  • Revised lock and permission system to control shared access of private and tribal goods.
  • Vastly improved client loading times and memory management.
  • Enhanced server back end for increased stability and improved command processing.
In the next few weeks we will roll out a few more improvements we feel will greatly increase game balance and player interaction:

· Skill decay,balancing, locks and usage display.

· Balanced statusage and increased stat gain based on actions performed.

· Health based onstats and skills instead of leveling over time.

· Improved experience and leveling system. Using the experience system to gain skills increases and balances stats and other skills as if you preformed the associated actions.

· Enhanced player created quest system. Players can view and drop quests from their personal quest panel. Quests give experience points to questors and quest givers providing an entirely new way for players to build their characters over time.

· Improved bonuses to crafted end products such as armor and weapons.

In addition we’ve made many minor tweaks based on player feedback and hope youwill find Xsyon a user friendly and fun experience!

Once the free time period ends, Xsyon will enter a totem decay phase. Totems not marked active and without any active players will become abandoned one week after the free time ends. During this phase the following important changes will happen

· Abandoned totems will decay and be removed, freeing up claimed lands and any buildings and containers on these lands. Totems will be marked as abandoned if no player in thetribe is active or subscribed. Keeping an active subscription will protect atotem from being removed.

· All containers,resources and buildings on public land will be accessible by all players.

· Revenants will appear throughout the world at abandoned tribe locations. Revenants will be aggressive creatures with the ability to loot players.

· All actively subscribed players will be given twoweeks of free game time.

You will receive another email soon with your specific allotted free time slot. We will then provide you with contact information in case you are unable to take advantage of this time and would like to do so during a different set of dates.

Of course you are welcome to join us now! We are currently running final tests on the big skill / stats / and quest system patch and have much in store!

We hope you enjoy how the game world has evolved and look forward to seeing you in Xsyon!

Notorious Games
Citation :
Publié par Mhaggar
Ce que j'aimerai bien, c'est une période d'essai (même courte) pour tout le monde
C'est une toute petite boite. Ils n'ont pas les moyens pour ce type de promotion commerciale. Il n'y a qu'a voir comme les serveurs se sont vautrés à la release avec leurs seuls abonnés.

Ceci dit, je garde un bon souvenir de la beta et espère qu'ils pourront perdurer.
J'attends mon e-mail...
Du 25 mai au 3 juin...
Je peux comprendre leurs soucis de ne pas surcharger les serveurs, mais cet étalement ne sera pas sans conséquence pour les groupes de joueurs.
Citation :
Publié par exodiuss
Orlok nous avons les même planning, on essaye de s’arranger pour jouer ensemble?
Ca marche pour moi et plus on est de fous...
S'il y a d'autres intéressés pour cette période ça pourrait être fun.
Citation :
Publié par Orlok
Du 25 mai au 3 juin...
Je peux comprendre leurs soucis de ne pas surcharger les serveurs, mais cet étalement ne sera pas sans conséquence pour les groupes de joueurs.
idem 25 mai au 3 juin mais je serais sûrement présent
Arf j'avais un poil oublié, du coup je télécharge le jeu.
Bonne nouvelle ? il y a le choix entre US et EU...
Avons-nous réellement un serveur européen ?
A l'époque, sur le serveur US j'avais un ping entre 150 et 500 selon l'heure.
Ce serait une bonne nouvelle.
Plus de lag, c'est déjà une bonne nouvelle. A l'époque où j'y jouais, le lag, c'était pas ce qui manquait.

Allez, balancez nous des retours ceux qui sont déjà en jeu !
Alors premier jour de test : Pas grands choses on changer, à part quelques nouvelles construction possible et apparemment la possibilité de monter des construction sur plusieurs niveaux...

D'ailleurs je n'ai toujours pas trouver comment faire...

La possibilité de construction reste toujours aussi peut maniable ...

Le lag est la, moins important, mais c'est due au nombres restreint de joueurs...

Les bugs graphiques sont toujours présent, et sont les mêmes...

Les animaux sont toujours buggers ...

Le combat reste ce qu'il est ... impossible

Bref, y à pas grands choses...
j'ajouterai que l'interface est plus modulable et un poil plus agréable qu'avant

Il est possible de planter des arbres à profusion, d'une densité à ne plus pouvoir passer entre.

J'ai vu des chariots de transports à l’arrêt dans certains villages.

Les idées sont toujours là, il y a du bon et des bugs mais je comprends mal leur politique de faire revenir des anciens joueurs avec aussi peu de changement.

Il y a très peu de monde, un ping régulier à 150ms, parfois un peu de lag

Le taming n'est toujours pas actif et malheureusement il est impossible de tester soi même la construction en si peu de temps.

Le soucis est qu'ils demandent un abonnement excessif pour un jeu en beta tout juste en phase 1... Alors, jouable oui, social oui, très axés construction et terraforming mais le housing en lui même est très basic (pas d’aménagement)
Le PvE et PvP très rudimentaire, je n'ai pas non plus vu d'évolution de ce côté.

Pour autant, le jeu m’intéresse toujours, je vais suivre son évolution, mais ne suis pas prêt à payer un abonnement mensuel pour servir de beta testeur dans un jeu finalement très loin d'une réelle release.
Mouais, je reste septiques, il y a personne on s'ennuie quand même bien.... Et en ce qui concerne les serveurs EU et US cela ne concerne que les serveurs de téléchargement de patch...
Répondre

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés