Ce qui est dommage c'est qu'ils ne donnent pas les valeurs réduites avant/après.
On va devoir trouver par nous même...
Arrer O' Mork
Morale Rank 4 No Cost 40 ft range Instant cast 60s cooldown
Deals 800 damage to all targets in front of you within 40 feet, and then deals an additional 800 over 10 seconds.
Morale 4 - 40 feet
Bad Gas'
20 Action Points 100 ft range
Instant cast 30s cooldown
Your Squig expels noxious fumes, increasing the cooldowns of enemies within 30 feet of your pet by 5 seconds for 10 seconds.
100 feet/30 feet
Big Bouncin'
20 AP / Sec 5 ft range
3s cast 8s cooldown
Requires Squig Armor
You force your Battle Squig to bounce in the air for up to 3 seconds, repeatedly dealing 17 damage to all enemies within 30 feet.
5 feet
Explodin' Arrer
40 Action Points 100 ft range 2s cast 10s cooldown
An Ailment which deals 136 Elemental damage to your target and then explodes, dealing an additional 168 Elemental damage over 9 seconds to the target and all other enemies within 20 feet of them.
100 feet
Farty Squig
60 Action Points 100 ft range Instant cast 20s cooldown
Requires an active pet
You cause your pet to explode, dealing 300 damage to enemies within 30 feet. For the next 10 seconds, the next different squig other than the one that just exploded will be summoned instantly.
100 feet/30 feet
Goop Shootin'
INCONNU AU BATAILLON
Indigestion
30 Action Points 5 ft range
Instant cast 5s cooldown
Requires Squig Armor
You prod the inside of your Battle Squig, causing it to deal 45 Corporeal damage to all targets 40 feet in front of you.
40 feet
KABOOM!
35 Action Points No range
1s cast No cooldown
Requires Squig Armor
Your Battle Squig explodes, causing you to be launched upward out of your Squiggy armor. All enemies within 30 feet take 50 damage and are knocked back.
30 feet
Lots Of Shootin'
Morale Rank 4 No Cost 100 ft range Instant cast 60s cooldown
Deals 1648 damage to all targets within 30 feet of your target.
Morale 4 - 100 feet
Run Away!
55 Action Points 100 ft range Instant cast 45s cooldown
Requires an active pet
You command your squig to Taunt all enemies within 40 feet and knock yourself forward.
100 feet/40 feet
Shoot Thru Ya
50 Action Points 2s cast
A piercing arrow which deals 166 damage to all enemies in front of you, up to 65 feet away. This ability will continue to build up even if you move.
65 feet
Shrapnel Arrer
40 Action Points 100 ft range 2s cast 10s cooldown
Deals 67 damage to your target. On contact, it will explode in to shrapnel, dealing 205 damage to all enemies within 45 feet of the target over 15 seconds.
100 feet/45 feet
Soothin' Mushroom Wrap
Morale Rank 1 No Cost Instant cast 60s cooldown
Your group member's actions cost 50% less AP for 10 seconds.
Morale 1 - ??? feet ?
Splinterin' Arrers
Run 'N Shoot will now also damage all enemies within 20 feet of your target.
Tactique - 20 feet
Spore CLoud
Compétence du Squig Gaz 30 feet
30 feet
Squig Goo
Morale Rank 2 No Cost 100 ft range Instant cast 60s cooldown
Targeted AE attack that deals 720 over 9 seconds to all enemies within 30 feet, and snares the targets by 60%.
Morale 2 - 100 feet/30 feet
Sticky Squigz
30 Action Points Instant cast 20s cooldown
All enemies within 30 feet become Rooted, making them unable to move for 5 seconds. Rooted targets have a 50% chance to break free when they suffer damage.
30 feet
Wind Up Da Waaagh
Morale Rank 4 No Cost Instant cast 60s cooldown
Deals 1600 damage to all targets within 30 feet of you
Morale 4 - 30 feet
Et maintenant, la discussion sur les évolutions...
Arrer O' Mork - OSEF (inutile)
Bas Gas' - Qu'est ce qui va être réduit ? La distance à laquelle on peut lancer le sort (100 feet) ou bien l'AOE (30 feet) ?
Big Bouncin' - OSEF c'est un sort de fin de voie et personne ne se spé. poignardage et bon l'AOE fait 5 feet ils vont la réduire au contact seulement ? ? ?
Explodin' Arrer (flèche Kiboom) - 20 feet d'AOE par contre pour celle là c'est quand même dommage car 20 feet c'est vraiment pas énorme.
Farty Squig - 30 feet d'AOE dommage de le réduire surtout maintenant que les squigs sont suffisament costaud pour arriver au contact. Je comprends pas...
Goop Shootin' - Je ne connais pas ce sort, si quelqu'un peut corriger, merci
Indigestion - 40 feet mais bon inutile aussi car comme dit plus haut la voie poignardage vaut pas une crotte de squig en l'état...
KABOOM - 30 feet qui vont être réduit, autant dire que cette skill va devenir useless s'ils la réduisent de trop...espérons que la réduction sera faible.
Lot's of Shootin - 30 feet AOE réduit, pas tellement un problème puisqu'on lance la M4 sur les GROS regroupements, donc pas d'effets notables je pense.
Run away! - 30 feet d'AOE taunt, réduit...pas d'idées je ne vois pas ce que ça va changer oO
Shoot Thru Ya - 65 feet il va donc falloir s'avancer plus mais vu qu'on peut la lancer en mouvement, je ne pense pas que ça change grand chose non plus
Shrapnel Arrer - 45 feet, vu le peu de dégats de cette flèche, ça la rendra encore plus useless et ça nous permettra de sauver un point de spé. pas d'importance
Soothin' Mushroom Wrap - Morale 1 de regen PA et le tooltip ne semble pas donner de distance, incompréhensible donc.
Splinterin' Arrers - Tactique 20 feet, je pense que les QS vont être dégoutés, courage les mectons
Spore CLoud - Skill de Squig Gaz, 30 feet AOE alors là c'est vraiment un nerf, je suis un peu dégouté surtout que le nuage de spore permet aussi de heal les autres squig et armure de squig...
Squig Goo - Morale 3 - 30 feet Pas d'effet je pense car peu de SH l'utilisent.
Sticky Squigz - Notre sort de root sur 30 feet, nerfé reste à voir quelle valeur ?
Wind Up Da Waaagh - Morale 4 30 feet je ne pense pas que cette M4 soit très peu populaire non plus donc pas d'effet.