patch 0.1

Répondre
Partager Rechercher
pour demain, fin de l'event haloween au passage et nouvel event

Citation :
Greetings all!

We’re excited to see so many people playing and working hard on their characters. We’ve been working just as hard to crush bugs and add features, and we’ve got some surprises for you in this patch.

Although it was mentioned in Patch 0, we’ve moved Elite Difficulty to a feature that everyone can enjoy. We’ll warn you now – this is no walk in the park. If you’ve wanted more of a challenge, you’ll get it.

Amongst the persistent changes and features introduced in this patch, our subscription members are getting a slew of special Guy Fawkes related quests, environments, items, and rewards. Remember, remember the Fifth of November – although we’re going to be celebrating longer than just one day.

Thanks again for playing. See you online!

The Hellgate: London Team

---

World Events
The All Hallows’ Eve event has ended. Halloween item drops and quests are no longer available, although all the goodies still work. If you have Candy, All Hallows Visage, or Zombot – they are yours! NOTE: If you have the plans and parts to construct a Zombot but have not yet done so, the recipe is still active.
UI
Many new UI sounds for better feedback.
Elite Mode button now lights up only when a player has completed the main storyline.
Added a queuing system to the request dialog to better handle concurrent party, duel, trade, and guild requests from other players.
New Account Information in the Options menu.
Character’s level now properly displays after they join a guild
Party members are now always displayed in the Party UI regardless of how far apart they are, as long as the characters are in the same area / level.
New error message/sound when a character attempts to purchase an item without enough gold or room in their inventory.
Graphics
Overall memory usage improved, especially in Stations. This increases client stability, reducing “memory exhausted” crash issues.
Skills
Not many balance changes – mostly bugs.

Templar

Guardian
Prayer of Healing cannot be used while poisoned.
Blademaster
Surge of Speed effects do not stack with Adrenaline boosts.
Cabalists

Summoner
The Summon Reaper cool down is now fixed and independent of other Minions.
Hunters
Escape displays its rate of use.
Engineer
Drones stats/items now save on logout.
Drones now properly receive Armor and Shields when equipped with armor using the Armor Retrofit skill.
Improvements to Haste Bot per-level effects.
Molotov Assault now has a splash damage component in addition to its field effect.
Quests
PDA quest item can now be picked up.
Camera and UI modes only change for the player commanding the RTS quest rather than all party members.
Items
Dual Focus and Dual Melee affixes no longer spawn. This also addresses edge-case bugs associated with dual wield weapons rarely disappearing.
Rebalanced Health and Power regeneration affixes.
Monsters
Addressed numerous sync issues with Ravagers.
Environments
More chests have been added to the Underground Cave passage set.
Miscellaneous
Random recipes (including those found at Crafters) no longer produce Unique items.
Slightly increased character damage in Elite Mode.
Special Subscriber Features
Here’s a host of explosive features for our subscription members.

Themed Events and Items
Special storylines, quests, NPCs and events designed to celebrate special seasons or provide different themed challenges. Some of these take place every so often, while others only happen at a specific time of year.
J'espère qu'ils vont prévoir une autres solution pour lorsqu'on est stuck, ou alors revoir la modélisation des voitures et autres items du genre..

J'ai du déco au moins 5 ou 6 fois parce que je suis toujous tenté de sauter sur le toit des voitures pour plomber les ennemis.. et que je me retrouver stuck sur une portière, ou entre deux voitures :\

Ce qui est assez relou quand on est à 2min de la fin de la mission, en fait.
Citation :
Overall memory usage improved, especially in Stations. This increases client stability, reducing “memory exhausted” crash issues
ah, bien ça.
Message supprimé par son auteur.
Citation :
Publié par Fromgard
Petite astuce qui marche pour moi et un pote , quand on est coincer on prend une pillule d'adrénaline et bizzarement quand on cours vite on arrive a se débloquer
Oep ça marche des fois, mais pas toujours malheureusement )
ben qd j'ai lu ça je pensais que c'était le timer d'utilisation (a moins que mon english est sacrement pris un coup de vieux ^^)...
mais il est déjà en place sur la comp dans la barre de raccourci...
Perso créé en Elite, sans abo, c'est génial
Euh...
Chez moi le pjeu est devenu moche, appauvrissement des textures, plus les memes effets de sorts ( donc pas que dans les stations).
Et j'ai perdu des options graphiques ( shader sur faibles obligatoirement).
Sympas le patch qui me fait revenir a Quake II.
Je suis le seul ?
Citation :
Publié par Tzimisce
Euh...
Chez moi le pjeu est devenu moche, appauvrissement des textures, plus les memes effets de sorts ( donc pas que dans les stations).
Et j'ai perdu des options graphiques ( shader sur faibles obligatoirement).
Sympas le patch qui me fait revenir a Quake II.
Je suis le seul ?
Pas mal leur solution au memory leak.
Citation :
Publié par Orochi
Pas mal leur solution au memory leak.
Surtout que je n'étais pas concerné par ce problème, si c'est toujours des solutions menées à la truelle, je ne vais pas être copain longtemps avec Hellgate.
C'est peut être temporaire, j'ai jamais eu de memory leak en low ou medium et toujours en high.

Je pense - j'espère - qu'ils bossent sur les bugs en high et ont desactivé ces options pendant ce temps.

Sinon un jeu avec medium seulement ca le fait pas, surtout que c'est bcp plus joli - même si c'est pas kick ass - en high.
Répondre

Connectés sur ce fil

1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés