Des News sur le patch de demain matin ?

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Il semblerait que la 1.15 soit implémentée demain matin (d'après le site officiel "The server will be offline at 12pm Central for an update to v1.15.0.") soit je pense 8 heures du matin heure francaise.

Quelqu'un a des infos sur le contenu du patch ?

Ma seule reference sur la 1.15 est ce vieux post :

http://discussions.playnet.com/viewtopic.php?t=87992
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Starfix OrionHaze
Ex Almageste, Ex Justice Divine
Fondateur Secret Circle
Personnellement j'ajouterais que, de toute manière, une SMG suffit à rendre inutile un Fairmile, tout comme un straff d'avion, alors un ATR ne sera pour moi qu'un moustique de plus !
Citation :
Publié par Bratisla
Personnellement j'ajouterais que, de toute manière, une SMG suffit à rendre inutile un Fairmile, tout comme un straff d'avion, alors un ATR ne sera pour moi qu'un moustique de plus !

oui mais dois je te rappeler que les moustiques ce camoufles mieux que la tapette(a mouche)
Allez, on va trouver un moyen détourné de dire ce qui doit être dit. Les Rats n'ont jamais parlé de nouvelle UI pour la 1.15.

Apprêtez vous à vous déboîter l'épaule avec les ATR.
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World War Two Online
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Version 1.15.0.255 (Release Candidate) 07-21-04

Infantry: (Please visit the Production Notes forum for information regarding the ATRs)
-Added new ATR troopers for French, British and German countries
-Added Boys ATR
-Added PzB39 ATR
-Removed ability to deploy lmg/atr while standing on an enemy vehicle
-Added new sounds for ATRs
-Adjusted all rifles ammunition timeout to a minimum of 1000m(the distance at which infantry is drawn)

Vehicles:
-Added descriptions for French and German Bofors guns
-Adjusted critical components for Z34
-Adjusted flight and damage models for the Destroyer (initial pass)
-Corrected weight for 5 inch naval shell
-Fixed sound issue with Vickers
-Fixed Daimler mantlet hits causing ammo explosion
-Fixed a hitmap component in R35
-Fixed a hitmap component in SdKfz232
-Fixed collider issue which caused some rounds not to strike external components (MG/HE bug)

Terrain:
-Added new garage building
-Added new radial clutter object system (non concealing)
-Added Settings adjustments to new radial clutter objects (players can turn on/off)
-Added mipapping to clutter objects
-Added new clutter objects (concealing)
-Increased LOD range of clutter objects to 1000m
-Fixed reported problems with badly terrainized forest clumps
-Fixed reported problems with badly terrainized ground berms and ditches
-Fixed reported supply problems in towns
-Fixed reported spawn problem with FBs
-Fixed reported problems with duplicate capture tables

Global:
-Optimized pixel shader routines for improved performance
-New Settings.exe with adjustments for radial clutter
-Removed option from settings.exe to disable small clutter
-Fixed detected memory leaks

Host:
-Added ".fbs" command - similar to .own, describes who has which fbs for the current or named town
(".fbs" lists the closest town, ".fbs bergen op zoom" to list a town by name)
-Increased side lock to 2 hours
-Improved side-locking system
-Improved range for destroyed and ownership state updates
-Fixed a crash bug in the map host
-Fixed several causes for ghosted vehicles
-Fixed a cause for loss of building state updates
-Fixed tuning to "origin", "hq" and "gm" by name
-Added auto-recovery system to map host in case of additional crashes (already in place)
Pour l'UI j'ai cru voir une légende pour les icones Overrun, Fallback, Hold etc .... sur la map des missions.

Techniquement, c'est une modif de l'UI, conceptuellement, c'est pas une révolution
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