[Wiki] Entre deux MàJ 4.17 - 4.18

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Il a l'air fun comme streamer, il est tout le temps comme çà ?

Lol, le nombre de conneries corrigés / add dans ce patch, on voit quand même que çà s'améliore d'années en années.

Mais le changement sur le Q d'Urgot était violent oui ... -300 range déjà !
Pour Viktor :

Citation :
So we have Viktor's Q on live. It's a spell that is intended for Viktor to deal sustained damage while his big guns are on cooldown.
Also helps him survive a little bit better with the shield and if you have the augment, opens up kiting and repositioning.
But at the end of the day, it is not a really interesting spell. Especially if you don't augment it.

The weirdest part of Viktor's Q is that it is the shortest of his spells by a large margin. By the time you are using Q, your other spells are presumably on cooldown.
So what are you getting the shield and speed boost for? "To run away" is a valid answer I guess, but having a spell that only works in a specific situation (and not being particularly powerful) is not ideal.

In lane you autoattack after you get the shield for marginal benefit, in teamfights they are worth even less. Well?

(If you love the effects as much as I do please give a shoutout to the talented Riot Kesyerito! Yeah I know his naming skills are kinda suspect but the man knows his particles)

The initial Q will have higher range, but the benefits will be focused on the utility than the damage. As for the damage part? See the above image

Wait you want me to buy on him?

It's a good thing the Hex Core has ridiculous amounts of AP no?

Oh btw, the Q augment is currently the same. It's the only one that has carried over atm.
http://boards.na.leagueoflegends.com...ruer-evolution

"So what are you getting the shield and speed boost for? "To run away" is a valid answer I guess" - Ils pensent vraiment que des gens prennent le passif A ?
Je suis vraiment curieux de voir ce que ça va donner tout ça.
Message supprimé par son auteur.
Victor top : Augment Q/Ryliandry, je l'ai sorti contre une Nidalee au moment où je le spammais un peu aussi en support et ça la souillait.
Message supprimé par son auteur.
Quand je vois les splashs de chargement je vois deux skins :
- Veigar Green Minion
- Yasuo Pantheon Cosplayer

!

Sinon ils sont tous les quatre jolis.

Dommage que les changements cool soit revert sur Gnar, retour a l'ulti au ratio virtuel !
Ca serait bien un petit changement QoL sur rumble genre, un passif rajouté a tazer, qui rajoute un tout petit peu de dommage magique sur les autoshoot(+10/12/14/16/18 + 0.05/0.1 AP) histoire de l'aider un peu aux LH.
Citation :
Publié par Gokudo
Ca serait bien un petit changement QoL sur rumble genre, un passif rajouté a tazer, qui rajoute un tout petit peu de dommage magique sur les autoshoot(+10/12/14/16/18 + 0.05/0.1 AP) histoire de l'aider un peu aux LH.
En meme temps tu en chies en early pour last hit, une fois le Q niv5 + un peu d'ap, une wave fait pas long feu (jeu de mot foireux) et ton systeme donnerait 2,3 AD en early, rien de bien significatif.
Perso c'est plus l'anim de l'AA qui me fait chier
Pourquoi la Vayne se sent obligée de mettre en avant son cul, y'a quand même un peu plus réaliste pour un jump back nan ?
Message supprimé par son auteur.
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