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[Sujet général] Hack et sécurité
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Empereur / Impératrice
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Hello ici, pour ma part, tjrs rien
Soit on est vraiiiiilment nombreux, soit ca les alarmes pas plus que ca. |
01/09/2012, 09h35 |
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Si ils existent (lol) mais bon on a plus de nouvelles concrète depuis longtemps la
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01/09/2012, 09h36 |
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j'ai aussi été hacké hier et j'ai reçu une réponse de leur part il y a quelques minutes a peine mais réponse qui n'a aucun rapport avec le probleme de hack :/
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01/09/2012, 09h43 |
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Une bonne blague d'arena net posté la tantôt sur twitter : Guild Wars 2 FR@GuildWars2_FR
Si vous avez soumis un ticket au service d'assistance, nous n'avons pas d'estimation du temps de réponse. Merci ^SL Edit: pour ceux qui veulent suivre https://twitter.com/GuildWars2_FR |
01/09/2012, 09h44 |
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Empereur / Impératrice
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Ils pourraient au moins faire un communiqué, je pense pas qu'on soit un probleme isolé quand meme.
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01/09/2012, 09h46 |
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2 nouveautés
Via le wiki http://wiki.guildwars2.com/wiki/Game_status_updates via fb Guild Wars 2 Here is a quick update regarding support tickets; obviously there are a number of issues we can help you address without having to go through the process of submitting a support ticket. Firstly we are experiencing a high volume of support tickets many of which have been solved prior to them being dealt with by a team member. If you have since managed to fix the issue (either through time or with the help of our Knowledge Base http://en.support.guildwars2.com/app/answers/list/, please take the time to respond to your ticket and ask for it to be closed. Current hot topics include: Email validation on the game launcher; please be aware that this is currently not active, you are able to play as normal (just by clicking the red “Play” button) If you have been emailed regarding a reset request for your password, but you haven’t requested it, as always please be ever vigilant when it comes to emails sent to you in regard to your game account. If you didn’t request the email, do not click the link, just ignore it. Alternatively you can change your email by following these instructions: http://en.support.guildwars2.com/app...tail/a_id/8987 If you are experiencing a connection error when you try to login (error 42), please untick the remember password and username boxes on your launcher and restart. Issues regarding registration, firstly please make sure you have registered your game code to an account (this is the general cause of error 1038), you should be asked to create a unique name when you have done so. If you are getting an error regarding the code already being in use, please try to log in at https://account.guildwars2.com/login as you are more than likely already to go. If you are experiencing an issue purchasing Gems or the digital version of the game from our website, please first check that you are typing in the registered details of your card exactly as it is printed on a card statement, secondly take a break between purchase attempts as repeated attempts in a short period of time will either fail or see you charged more than once. If none of the above help, please contact support by using the “ask a question” feature here: http://en.support.guildwars2.com/ ~AT |
01/09/2012, 09h55 |
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il y a qq minute sur fb
De Guild Wars2 Bonjour tout le monde, nous continuons à travailler sur différentes questions en jeu et vous pouvez obtenir plus de détails sur cette page du wiki officiel de Guild Wars 2: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Game_status_updates (si la page renvoie une erreur, veuillez cliquer sur ce lien une fois de plus) si vous recevez des courriels sur le changement de nom de compte, veuillez contacter le support via http://en.support.guildwars2.com/ si vous recevez des courriels sur le changement de mot de passe, veuillez les ignorer. Veuillez noter que nous avons activé l'authentification Courriel pour tous les joueurs. Pour plus de conseils pour garder votre Guild Wars 2 compte sécurisé, veuillez consulter : https://www.guildwars2.com/en/news/t...unt-secure/~SL (Traduit par Bing) nb: Le 2eme lien ne donne rien, on nous prend pour des c.. |
01/09/2012, 10h13 |
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Empereur / Impératrice
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J'eatait que lvl 12, ca m'importe peu. Je veux juste recupe mon investissement de jeu, c'est tout.
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01/09/2012, 10h21 |
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Empereur / Impératrice
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01/09/2012, 10h29 |
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#152097 |
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J'ai recu un super mail Anet qui me demandais si c'etait normal qu'un mec essaye de se connecter en chine et si je voulais le laisser faire
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01/09/2012, 10h36 |
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#152097 |
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