Evolution des Patchs

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Citation :
Publié par Ploufyyy

Quelques questions:
- Les probabilités d'avoir chacun des items de l'anniversary box. Je ne cracherais pas sur les +45vit, mais pas à n'importe quel prix.
PW database donne un résultat mais il ne contient pas les token of luck, les token of best luck et le scroll of tome.
http://www.pwdatabase.com/pwi/quest/18412

- Il devait y avoir des changements dans les drop de frost et warsong. Quelqu'un a testé?

- La difficulté de frost a-elle changée ?
l anniversary pack sur pwdatabase n est pas le meme.. elui que nous avons permet de recevoir une certaines quantite de ces objets, ou des best luck ( par 1) ou des token (par 15) ensuite tutrade les token aupres du pnj

Frost est plus simpel quand aux mobs de bas niveau

le premier boss nous a exploser ( mais on s y est mal pris)
il pose des mines en dessous des membres du groupe et tu as 5 sec pour bouger.. ou sinon Boom comme en TT.
patch du Jedi !!! ou sont les siths?

Citation :
Patch Version 184
Released September 10, 2009

Fixes/Changes:
Removed some of Duke Blacke announcements from the Anniversary Box items.

Returned the Dragon Orb (1 Star) (10) pack to the boutique.

Fixed an issue where the Guardian Scroll Icon was not appearing correctly for Male characters.

Renamed the Training Esoterica in the PW Boutique Agent’s Gift Exchange to Martial Arts Scroll. Turn these into the Martial Arts Master for a Golden Silkworm that provides a %50 bonus to EXP and Spirit gains during combat. You can only trade these to the Martial Arts Master up to 4 times per day.

Untamed Spiritual Cultivation Quests

These quests are still in the process of being fixed. We hope to have this finished very soon.

Primeval Stone / Stone of Savant

The descriptions for these items should read as follows:
Primeval Stone:
+1 Crit to Weapon
+10 Vit to Armor

Stone of the Savant:
-3% Channeling
+10 Vit to Armor

The current in-game text does not fully reflect these stats. This will be fixed in the next update.
rien a dire reelement... qq bugs corriges ( Les annonces des acahts anniversary, les dragon orb par 10, les gardians angels, et renomage des Mijis qui etaient obtenus via le PWi boutique agent.)

la culti pour les untamed n est pas encore corrigee

Les textes de descriptions sur Stone of savant / primeval stone (Gemmes G12) vont etre corriges.. mais ils devraient etre ce qui est annonce ici
Citation :
Primeval Stone:
+1 Crit to Weapon
+10 Vit to Armor

Stone of the Savant:
-3% Channeling
+10 Vit to Armor
Il y a aussi, d'après la page d'accueil de pwi:

Un bonus de 15% de rabais sur leur prochain achat de Zen pour ceux qui finiront froscovered city entre le 9 et le 14 sept.

Citation :
Remember that we are referring to full completion, so just stepping inside to kill a few mobs will not make you eligible for this contest. Make sure that you complete every quest possible when running this dungeon in order to ensure your eligibility!
Vu le level qu'il faut pour terminer le mode squad, je ne sais pas si beaucoup de monde est concerné par ça.
Ils disent aussi qu'ils feront ce genre d'event aussi pour les levels plus bas.

Ils annoncent aussi la réapparition du charm-pack. 5 golden charms à 3 golds chacun au lieu de 4.

Sinon, ils annoncent le lancement d'une communauté X-Fire.

Voila, voila, moi j'attend toujours mes emots nounours et ma monture kangourou!
patch du 10/09 pour PW-MS

- Le PvPvE d'Aion est annoncé dans perfect World. Toi ô grand combattant vient déifier les bots voleur de mobs.
- Un nouveau système de chasse à l'homme : il faut trouver des joueurs (des vrai bien sur) sur le serveur.
- En attendant 2012 pour la venu des nouvelles classes et races, une nouvelle religion apparaît : la traduction française du jeu !
- Une compétition PvP acharné sur tout le serveur entre deux guildes ! Et la possibilité de parier sur le nombre de semaine qu'il faudra pour voir une carte bicolore !
- La possibilité de profiter d'encore plus de drama avec les francophones.


Venez sur PW-MS, j'y suis depuis fin novembre et je désire moi aussi que d'autres personnes se fassent escroquer.
Citation :
Publié par Ploufyyy
Il y a aussi, d'après la page d'accueil de pwi:

Un bonus de 15% de rabais sur leur prochain achat de Zen pour ceux qui finiront froscovered city entre le 9 et le 14 sept.

Vu le level qu'il faut pour terminer le mode squad, je ne sais pas si beaucoup de monde est concerné par ça.
Ils disent aussi qu'ils feront ce genre d'event aussi pour les levels plus bas.

Ils annoncent aussi la réapparition du charm-pack. 5 golden charms à 3 golds chacun au lieu de 4.

Sinon, ils annoncent le lancement d'une communauté X-Fire.

Voila, voila, moi j'attend toujours mes emots nounours et ma monture kangourou!
le bonus 15 % boff. boff je ne m appel pas Rosthchild et je ne mets plus d argent dans le jeux depuis qq temps (en 8 mois j ai mis lequivalent que j aurais mis en 1 an sur un jeu payant.. ca suffit je trouve)

Le charm pack est en vente depuis hier matin.

Frostcover => lv 75, le lead doit avoir fait une quete prealable. 1 groupe de 6 de classes homogenes suffit

a 4 (3 veno/WF entre 87 et 94) et un cleric bot (lv70) on arrive au 8me boss sur 10 en 2h... on a bloque car on n avait pas la technique pour le passer... on la connais maintenant et on va retenter...

les boss sont plus technique que "force brute"

une fois la technique connue pour chacun des boss ca passe tout seul.. charm vie conseille tout de meme.

Si tu finis toutes les quetes donnees dans le donjon il y a 800K d xp .. peu d argent et un pack avec un anneau 85
(http://www.pwdatabase.com/pwi/items/16036 ou celui la http://www.pwdatabase.com/pwi/items/16032) une chance d avoir l une des armes du donjon, ou armure

le donjon se fait en 3h a peu pres..

(ca change de l ancienne version)

X-Fire.. ca a toujours merdu .. et a mon avis loin d etre bien fini.
sniff sniff pourquoi mardaille et pas mercredaille ??

parceque mardaille d abord.

Citation :
Title: Patch Notes Version 188
Date: 2009-09-15

Note: Version 188 pre-loads data for the upcoming Rising Tide Expansion.

Genie System Revised

EXP Gaining with Genie has been changed so that Genies can now gain EXP while you kill monsters or hand in quests. Each Genie, while equipped, will gain 10% of the total XP gained. This is in addition to the EXP your character gains (Your character will not gain 10% less EXP). When your Genie reaches the same level as your character, and the Genie reaches 99% of its current level, the 10% EXP gain will be disabled. The old method of infusing EXP or Spirit, or the EXP cubes still remain.

Genie Skill Slots

Previously the amount of Genie Skills a genie was able to learn was determined by the number of Magic Points put into your Genie. The new system determines the number of skills your Genies can learn by the amount of Lucky Points your Genies have. The following table is used to determine how many skill slots your Genie can have.

* Lucky Points 0-50: 4 Skill Slots
* Lucky Points 51-70: 5 Skill Slots
* Lucky Points 71-80: 6 Skill Slots
* Lucky Points 81-90: 7 Skill Slots
* Lucky Points 91 or more: 8 Skill Slots

Genies that have more skills than the maximum amount allowed after this change will have the excess skills grayed out and unavailable. You will need to unlearn skills until the amount is appropriate to the maximum skill allowed.

Due to these changes and the following list of Genie Skill changes, the Watcher of the Earth will offer 1 free Stone of Refreshment, and 80 Origination Orders to re-spec your Genie. Please note that this quest is only available once per character.

List of Genie Skill changes

LEVEL 1 SKILLS

Adrenaline Surge - Genie Strength and Dexterity points now reduce the Energy cost by 1 per 5 points. The effect will now always have the same duration, based on skill level.

Qi Manipulation - Genie Strength points now increase the amount of Chi drained by 10 per point. The effect will now always last for 15 seconds.

Blinding Sand - Now only affects one target. Accuracy and casting speed are now reduced by the same amount. Genie Strength and Dexterity points now increase the reduction value by 1% per 8 points. The effect will now always last for 8 seconds.

Healing Ripple of Rebirth - Energy cost reduced by 10. Genie Strength and Dexterity points now increase the amount of health and chi regenerated by 1% per 5 points. The effect will now always last for 9 seconds.

Cauterize - Energy cost reduced by 10. Base success rate reduced slightly. Genie Strength and Dexterity points now increase the success rate by 1% per 4 points (up from 10 points).

Blood Clot - Genie Strength and Dexterity points now reduce the energy cost by 1 per 5 points. The effect will now always have the same duration, based on skill level.

LEVEL 2 SKILLS

Blade of Supreme Heat - Energy cost and fire damage reduced slightly. Physical damage increased. Cooldown increased to 8 seconds. No longer reduces Metal resistance.

Spark - Base Fire Resistance reduction lowered. Genie Dexterity points now increase the damage by 6.7 per point and the Fire Resistance reduction by 0.7% per point. The effect wil now always last for 6 seconds.

Earthquake - Genie Dexterity points now increase the damage by 3.1 per point (old: 1% per point).

Aiding Ripple of Luck - Base duration reduced from 8 seconds to 5.

Solid Shield - Genie Dexterity points now increase the amount absorbed by 1% per 4 points (down from 10) and the duration by 1 second per 25 points (up from 20).

LEVEL 3 SKILLS

Wind Shield - Genie Dexterity points now also increase the damage reduction by 1% per 8 points.

Nullify Poison - Genie Strength and Dexterity points now reduce the energy cost by 1 per 5 points. The effect will now always have the same duration, based on skill level.

Sand Shield - Genie Strength and Dexterity points now reduce the energy cost by 1 per 5 points. The effect will now always have the same duration, based on skill level.

Leaf Dance - This skill has been completely redesigned. Now increases your cristrike rate by 2%. Genie Strength points increase the duration by 1 second per point.

Essence Penetration - This skill has been completely redesigned and renamed "Second Wind." Now instantly heals you for a small amount. Requisite Affinity Wood 1/Earth 1/Water 1. Minimum level 10. Genie Strength points increase the potency of the heal by 2% per point.

Soul of Fire - Genie Strength and Dexterity points now reduce the energy cost by 1 per 5 points. The effect will now always have the same duration, based on skill level.

LEVEL 4 SKILLS

Heart of Steel - Genie Strength and Dexterity points now reduce the energy cost by 1 per 5 points. The effect will now always have the same duration, based on skill level.

Extreme Poison - Energy cost reduced by 10. Genie Dexterity points now increase the duration by 1 second per 10 points.

Tai Chi - Energy cost reduced by 10. Base movement speed increase reduced. Genie Dexterity points now increase the speed effect by 1% per 4 points.

Impact - Energy cost reduced by 10. Genie Strength points now also increase the damage by 6.7 per point.

Yin Yang Seal - Energy cost reduced by 10. Genie Strength points now also increase the damage by 3.7 per point.

Celestial Sword - Now consumes all energy. Damage dealt is based on energy consumed. Stamina cost changed to 500. No longer does double damage to targets in melee range.

Acidic Ripple of Poison - Energy cost reduced by 10.

Whirlwind - Energy cost reduced by 10. Cooldown increased to 15 seconds. Genie Strength points now increase the damage by 4.3 per point, the slowing effect by 2% per 5 points, and the duration by 1 second per 30 points (old: increased the duration by 1 second per 40 points).

Remove Paralysis - Energy cost reduced by 10. Genie strength points now also increase the success rate by 1% per 4 points.

LEVEL 5 SKILLS

Wind Prison - Energy cost reduced by 10. Base success rate reduced. Genie Dexterity points now increase the success rate by 1% per 4 points (down from 5).

Fortify - Energy cost reduced by 10. Base duration reduced to 3 seconds (down from 5). Genie Dexterity points now increase the duration by 1 second per 30 points (down from 50).

Evil Ward - Genie Strength and Dexterity points now reduce the energy cost by 1 per 5 points. The effect will now always have the same duration, based on skill level.

Relentless Courage - Energy cost reduced by 15. Base values for all three effects reduced. Genie Dexterity points now increase the potency of all three effects by 1% per 20 points (old: only increased attack rate and channeling speed).

Piercing Flames - Energy cost reduced by 10. Now also usable by Barbarians. Success rate now based on the caster's accuracy. Genie Strength points now also increase the damage by 3.7 per point.

Lightning Chaser - Energy cost reduced by 14. Stamina cost increased by 25. Genie Strength points now increase the damage by 6.7 per point (old: 1% per point). Genie Dexterity points now also increase the interrupt chance by 1% per point.

Mantle Ripple of Death - Energy cost reduced by 10. The damage component of this spell has been removed. The chi reduction effect is no longer 100% at lower skill levels. Genie Strength points now increase the chi reduction by 1 per point and the duration by 1 second per 5 points.

Oxygen Bubble - Genie Strength points now reduce the energy cost by 1 per 5 points. Genie Dexterity points now reduce the energy cost by 1 per 80 points. The effect will now always have the same duration, based on skill level.

LEVEL 6 SKILLS

Air Strand - Energy cost reduced by 10. This skill now uses Genie Strength instead of Dexterity.

Will Surge - Genie Strength points now reduce the energy cost by 1 per 5 points. The effect will now always last for 7 seconds.

Frenzy - Every 10 Genie STR point decreases the energy cost by 1. Effect time is 8 seconds.

Life Drain - Reduced base energy cost to 60. Genie Dexterity determines the amount of damage and healing.

Earthblaze - Reduced base energy cost to 70. No longer provides a speed buff/de-buff. Genie Dexterity increases fire reduction and fire damage.

Mantle Ripple of Rage - Reduced base energy cost to 70. Skill level now determines the effect range while Genie Strength determines effect duration.

Stunning Blast - Reduced base energy cost to 70.

Holy Path – Now self cast only.

True Emptiness - Genie Strength determines damage, duration, and max shield absorption.

LEVEL 7 SKILLS

Rumbling Thunder - Reduced base energy cost to 75. Increased base Stamina cost to 500.

Poisonous Swarm - Reduced base energy cost to 70. Genie Dexterity determines HP reduction. Genie Strength determines MP and Chi reduction.

Earth Strand - Reduced base energy cost to 75. Increased base Stamina cost to 500. 100% damage success rate. Immobilize for 2 seconds.

Occult Ice - Reduced base energy cost to 80. Genie Strength determines chance to freeze rate.

Thunderstorm - Reduced base energy cost to 75. Genie Dexterity determines damage output.

Lawbreaker - Reduced base energy cost to 75. Genie Strength determines success rate.

Tree of Protection - Reduced base energy cost to 70. Increased base Stamina cost to 700. Requisite Affinity: Wood 3, Water 4. Genie Level Requisite and Spirit: 31 (2780), 36 (4000), 41 (5620), 46 (7780), 51 (10640), 56 (14480), 61 (19660), 66 (26600), 71 (36200), 76 (59000). Genie Strength determines Max HP increase. Genie Dexterity determines the amount of HP restored during the effect.

Badge of Courage - Reduced base energy cost to 75. Genie Dexterity determines success rate.

Earth Claw - Increased base stamina cost to 600. Increased cooldown to 30 seconds. Only useable on the ground. Deals 3x damage to ground units.

LEVEL 8 SKILLS

Electro Dance - Reduced base energy cost to 85. Genie Dexterity determines damage output.

Elemental Weakness - Reduced base energy cost to 85. Genie Dexterity determines the amount of Physical Defense increase and Elemental Resistance decrease.

Dust Storm - Reduced base energy cost to 85. Increased base Stamina cost to 500. Increased cooldown to 30 seconds. Genie Dexterity determines damage and slow percentage. Slow effect duration fixed at 5 seconds.

Battle Ripple Oblivion - Reduced Base energy cost to 85. Genie Dexterity determines Water resistance %.

Aquaflame Armor - Reduced base energy cost to 95. Genie Dexterity determines damage reduction and increase %.

Seal - Increased base stamina cost to 600. Increased cooldown to 60 seconds. Genie Dexterity determines chance to Silence.

Hollow Fist - Reduced base energy cost to 85. Increased base stamina cost to 700. Genie Strength determines Phys and Metal damage, and Bleed damage.

LEVEL 9 SKILLS

Balance - Reduced base energy cost to 108. Genie Strength determines effect time.

Alpha Male - Increased base stamina cost to 900. Genie Level determines reflect damage. Genie Strength determines effect duration.

Mage Star - Reduced base energy cost to 108. Genie Dexterity determines effect time.

Reflective Aura - Reduced base energy cost to 70. Genie Strength determines effect time.

LEVEL 10 SKILLS

Blazing Shield - Reduced base energy cost to 120. Increased base stamina cost to 999. Genie Strength determines chance of immune to Silence and Sleep. Genie Dexterity determines chance of immune to Slow and Stun. Reduced effect time by 50%.

Weakness - Reduced base energy cost to 115. Lowered the amount of attack speed lowered by 20%.

Aquaflame Shot - Reduced base energy cost to 115. Increased base stamina cost to 600. Removed Paralyze effect. Now has a chance to recover 20% of HP.

LEVEL 11 SKILLS

Frozen Domain - Reduced base energy cost to 125. Genie Dexterity determines damage and reduced attack/casting speed effect.

Dampen Magic Curse - Reduced base energy cost to 125.

Expel - Reduced base energy cost to 125.

LEVEL 12 SKILLS

Phoenix Dance - Reduced base energy cost to 135. Genie Dexterity determines damage and effect duration.

Absolute Domain - Reduced base energy cost to 135. Increased base stamina cost to 999.

Cloud Eruption - Reduced base energy cost to 130. Increased base stamina cost to 500. No longer effects the opponent's Chi.

LEVEL 13 SKILLS

Bramble Rage - Reduced base energy cost to 140. Increased cooldown to 60 seconds. No longer has a Chi reducing effect.

Dragonfire - Reduced base energy cost to 140. Genie Strength determines Physical damage and Reduced Defense effect duration. Genie Dexterity determines Fire Damage.

Inflame - Reduced base energy cost to 140. Genie Dexterity determines damage output, chance to confuse, and effect duration. Damage levels slightly increased.

LEVEL 14 SKILLS

Chi Siphon - Reduced base energy cost to 130. Lowered the amount of Chi reduced and removed the target's Chi increase effect.

Ice Blast - Reduced base energy cost to 160. Reduced the amount of Max HP lowered. Always lasts for 5 seconds.

Chaotic Spirit - Reduced base energy cost to 160. Genie Dexterity determines success rate. Lowered the base success rate.

Faith - Reduced base energy cost to 160. Genie Strength determines final energy cost. Increased base stamina cost to 500. Increased cooldown time to 60 seconds. Effect duration lasts 5 seconds.

Note: Not all skill changes are reflected accurately in-game. This should be fixed in a future maintenance

Bug Fixes/Changes

Untamed Spiritual Cultivation - Untamed players will now be able to once again receive their Spiritual Cultivation quests.

Auction House Update

Added new filters for the following items:

* Tiger, Cheetah, Zebra Bikini Set
* Male/Female Yukata Set
* Male/Female Summer Camp Set
* Plumed Bracers
* Twilight Temple Gear
* Frostcovered City Gear
* Lunar Glade Gear
* Warsoul Gear
* Primeval Stone / Stone of Savant

Shattered Gear can no longer be auctioned.

The descriptions for these items have been fixed and now read as follows:

* Primeval Stone:
* +1 Crit to Weapon
* +10 Vit to Armor

* Stone of the Savant:
* -3% Channeling
* +10 Vit to Armor
Purgatory Lion Lord - Fixed an issue where the tail flames did not animate properly.
Source : http://pwi.perfectworld.com/news/pat...rsion-188-6561

Les points a retenir=

Changement du moyen d xp des genies. ils gagnent dorenavant 10% de l xp que vous ferez.
Vous ne perdez pas d xp.

il y a une liste de skill genies qui sont modifies.

Des pierres de restats genies sont gratuites aupres du pnj.

Le nombre de slots pour le genie depends maintenant de son nombre de lucky point.

La culti des beast bas level est corrigee

de nouveaux filtres de recherche sont ajoutes dans l auctioner ( pour refleter les derniers ajouts en jeu)

et correction IG des pierres G12
Z'en ont pas marre de mettre le souk dans le fonctionnement des génies!

J'avais enfin un génie pve qui correspondait à mes besoins et je pouvais passer à autre chose. (solid shield, tree of protection, holly path, alpha male et reflective aura avec 36/70 en lucky)

Mais non, c'est reparti pour un tour, relecture de qu'est-ce qui fait quoi, comment et combien de temps, à faire des petits calculs débiles pour essayer d'optimiser ce truc.
Citation :
Holy Path – Now self cast only
Pourquoi ? Ca les dérangent que les gens jouent ensemble?


Citation :
Tree of Protection - Reduced base energy cost to 70. Increased base Stamina cost to 700. Requisite Affinity: Wood 3, Water 4. Genie Level Requisite and Spirit: 31 (2780), 36 (4000), 41 (5620), 46 (7780), 51 (10640), 56 (14480), 61 (19660), 66 (26600), 71 (36200), 76 (59000). Genie Strength determines Max HP increase. Genie Dexterity determines the amount of HP restored during the effect.
Rien compris mais comme mon génie à 5 en str, je ne vais probablement pas y gagner.

Pas envie de regarder la suite...

Citation :
Lucky Points 0-50: 4 Skill Slots
Super, j'en ai fait 12 pour arriver à 36/70, je frétille d'impatience à l'idée de faire les 20 suivants

Pour ceux qui débutent, ça permet de ne pas tout mettre en mag et l'xp qui est absorbée en cours de jeu est sympa, mais bon, ça ne m'arrange pas.
En gros d'après ta citation pour le skill génie de soin:
-le skill demandera 3wood 4water
-lvl requis pour que le génie l'apprene et le cout en SP du skill :31 (2780), 36 (4000), 41 (5620), 46 (7780), 51 (10640), 56 (14480), 61 (19660), 66 (26600), 71 (36200), 76 (59000)
-la str du génie augmentera le nombre de HP max que ton perso bénéficiera au moment de lancer le skill(en effet ce skill avant de soigner monte ta limite de HP d'abord)
-La dex changera le nombre de HP soigné par le skill durant son effet regen.
ToP est devenu surtout hors de "prix" en stamina.

et mis a part un HL (90+) il n ya aucun interet a tenir ce skill

en remplacement il y a "Essence penetration" pour des soins d appoint.
Citation :
Publié par ollieno
ToP est devenu surtout hors de "prix" en stamina.
et mis a part un HL (90+) il n ya aucun interet a tenir ce skill
en remplacement il y a "Essence penetration" pour des soins d appoint.
Pas pour les barbs ou les builds avec beaucoup de vit! J'ai 10k de hp.
Essence penetration donne au level 10 800 et avec 50 de str 1600! Donc pas trop utile pour moi. Tree of protection me reviendra moins cher que les charms ou les potions.
Je mettrai Essence penetration sur mon archer.

Sinon, il y a encore des problèmes de traduction et de description des skills.
Essence penetration est appelé différemment suivant les endroits, et ToP indique 200 de stamina alors qu'il en utilise 700

Bref, avant j'avais tout en mag, et maintenant principalement de la str et on en a pas encore fini avec les changements dans les skills des génies.
Je te conseille surtout de la dex(agile) pour les génies c'est une stat que je trouve très utile pour les 3/4 des skills, car booste la durée d'effet x)

Après avec le changement ça a peut-être changé qui sait xD
jeudaille jeudaille.. jedi ou es tu ?

Citation :
Patch Notes Version 192
Date: 2009-09-23

Bug Fixes / Changes:

Free Genie resets are no longer available via in-game quests anymore.

Corrected the Genie Lucky Points Skill Amount tooltip.
Fixed an issue of the Genie window where the Genie EXP bar was not displaying the appropriate amount of EXP after un-equipping and equipping a Genie.
Added a tooltip for the Genie green gem icon to explain the new EXP gain system.
Fixed an issue in the auction house where the Citrine and Turquoise item filters were switched.
Fixed an issue where the Badge of Wisdom Dragon orders quest was not appearing.
Fixed an issue where various player skill animations were not synced properly with the action.
Removed the red text from player to player mail.

Localization
Updated all Genie skills to reflect the accurate changes from patch 188.
Fixed an issue with Chinese text appearing at the Illusion Stone.
Updated various other localization throughout the game.
source http://pwi.perfectworld.com/news/pat...rsion-192-6751

que des petits correctifs de traduction

et les dernieres series de vetements mise en vente hier
http://pwi.perfectworld.com/news/new...hion-week-6631
On touche à la fin du mois d'anniversaire de pwi, cette année, comme beau cadeau, ils ont reçu des tonnes de pognon.

Les anniversary packs ne sont déjà plus qu'un mauvais souvenir.
Reste plus qu'à espérer que le prix des golds redescende. Mais pwi risque fort de trouver de nouvelles idées pour motiver les cash-shoppers à faire chauffer la carte bleue.
jedi jedi ... ou es ton padawan ?

Citation :
Patch Notes Version 196
Date: 2009-09-30

This patch pre-loads roughly 300mb of the upcoming Rising Tide Expansion.
cette semaine téléchargement de 300 Mo pour la nouvelel extension ..

et c est tout !!!

(enfin il y a des miji en vente ..mis bon ... )

Citation :
Publié par plouffyyy
Reste plus qu'à espérer que le prix des golds redescende. Mais pwi risque fort de trouver de nouvelles idées pour motiver les cash-shoppers à faire chauffer la carte bleue.
ce ne sont pas les Zenners qui augmentent le prix de l argent, mais les gold farmers.. qui achètent le gold à moindre prix pour te le revendre plus cher..

une fois que PWI ( ainsi que les autres versions du jeux) auront compris qu il faut supprimer toute opération de boursicotage... le jeu retrouvera sa sérénité
Citation :
Publié par ollieno
ce ne sont pas les Zenners qui augmentent le prix de l argent, mais les gold farmers.. qui achètent le gold à moindre prix pour te le revendre plus cher..

une fois que PWI ( ainsi que les autres versions du jeux) auront compris qu il faut supprimer toute opération de boursicotage... le jeu retrouvera sa sérénité
C'est un tout: que des mecs achètent à 90 et revendent à 120k ou qu'ils le fassent entre 400 et 430k ça leur revient à peu près au même. (avec des prix élevés, l'écart augmente, mais le nombre de transaction va diminuer)
Après il faut que d'autres cautionnent ce bousicotage et échangent leurs coins à ce prix.

Sur Dreamweaver, on est redescendu de 400 à 300k. C'est encore trop à mon goût, mais au moins ça va dans le bon sens.
Tellement rien cette semaine sur qu'ollieno n'a pas daigné en parler.

Mais bon, tout de même un patch.
Un mini-patch pour implementer de la localisation pour 'Rising Tide'!
Bref, pour l'instant, on s'en fiche

Et sinon, ils ont remis leur cochonnerie d'anniversary pack.
Cette fois il n'y a aucun anniversaire à fêter, aucune raison si ce n'est pour se faire un max de pognon et pour que les cash-shopper aient du meilleur stuff et level beaucoup plus vite que les joueurs.

Voila, j'attend toujours les emoticons nounours...
Citation :
Publié par Ploufyyy
Tellement rien cette semaine sur qu'ollieno n'a pas daigné en parler.

Mais bon, tout de même un patch.
Un mini-patch pour implementer de la localisation pour 'Rising Tide'!
Bref, pour l'instant, on s'en fiche

Et sinon, ils ont remis leur cochonnerie d'anniversary pack.
Cette fois il n'y a aucun anniversaire à fêter, aucune raison si ce n'est pour se faire un max de pognon et pour que les cash-shopper aient du meilleur stuff et level beaucoup plus vite que les joueurs.

Voila, j'attend toujours les emoticons nounours...
tu as oubliee de signaler les miserables 20% de reduc sur le iron hammer et les battle packs (4 G a la palce de 5 et 40 silver a la place de 50 avec un traux de change du gold avoisinant les 500k)

ils devaient remettre les anni pack .. pour les tokens.. mais pas sous cette formes..

la meilleur solution eut ete de mettre des packs de tokens au 1/4 du prix de pack .. ca aurait bien marche et ete plus interressant. (quel drole de choix de vouloir faire sage dans un jeu asiat .... Choisissez demon ca seraplus simple et moins cher ^^ )
petit patch cette semaine

patch numero 199
Quelques traductions supplementaires pour "Rising tide"

mais les choses interressantes sont la:
http://pwi-forum.perfectworld.com/sh...d.php?t=469452

Reponses precises a des questions concernant RT

Citation :
Rising Tide F.A.Q.

Will there be new territories for guilds to battle for?
A: Absolutely.
Will the squad limit still be 6 players?
A: Yes. Even though the total number of classes is being raised to 8, we still feel that a squad of 6 is ideal for group type content.
Will there be new quests/content for high level players or only new quests for Tideborn 1-19?
A: There are some new quests for all existing classes, as well as the quests for Tideborn 1-19.
Will Psychic and Assassin be multi-gender like Wizard/Blademaster? Or will they be restricted like Barbarian/Venomancer?
A: The new Tideborn classes will be multi-gender.
Will there be an underwater dungeon?
A: There will of course be new content that takes place underwater. At release there will not be an underwater dungeon, but that doesn’t mean that it isn’t in the pipeline.
What kind of flying mounts will the Tideborn use?
A: The Tideborn will use a new set of wings exclusive to their race.
Will the level cap increase?
A: No. The level cap will not increase with the Rising Tide Expansion.
donc=
A= Il y aura t il de nouveaux territoires (pour lesTW) avec RT , reponse OUI

B= La limite de groupe restera a 6 places , meme si il ya 8 classes aevc RT

C= Il y aura de nouvelles quetes TOUS niveaux en plus des quetes 1-19 des tideborns

D= Les classes tideborns ne sont pas "gender relatives" ( un assassin poura etre M ouF, tout comme un psychic)

E= il y aura t il un donjon sous marin aevc RT, non pas de la sortie de RT, mais par la suite.

F= les tideborns auront leurs propres series d 'ailes' (C$ encore^^)
G= pas de level cap increase avec TD 'on reste a lv105 max)

En boutique vous pouvez trouver des pierres de reset 200 single et 100 multi a 15 gold piece...


pas d event pour halloween ( qui avait ete implanté l an dernier le 21 octobre)

[off topic...] l an dernier tout pour halloween, on avait une tenue gratos pendant 15 jours (la tenue Fairie) qui se revendait 10000 coins au pnj; le premier jolly jones event ( echange de Ga contre pack a la con) et surtout un charm de degats d une duree d 1 semaine.. qui aidait pas mal pour debuter le jeu.[fin du off topic]
Finallement il y a un event pour Halloween.
Pas de citrouilles partout, pas de gamin à qui donner des bonbons, pas de zombies tout moches qui donnent plein d'xp

Jolly old jones est de retour et donne des oracles, des shards, des montures ou de la daube contre des gardian scrolls ou 100k. Pour ceux qui ne le savent pas, c'est un pnj près du lieu de naissance.
Il peut aussi donner un collier avec +3% xp, mais il y a un bug et les chanceux élus devront attendre le prochain patch pour pouvoir le sortir de sa boite.

En prime et gratos, on peut avoir un blessing d'une durée d'une semaine avec attack level +30 (les dd voleurs d'aggro vont pouvoir s'en donner à coeur joie) ainsi qu'un costume de pirate d'une durée d'une semaine aussi.
Le costume est tradable et les couleurs sont aléatoires, donc si vous obtenez des trucs vraiment moches, créez des alts.

Dans le patch de la semaine, rien de spécial, ils sont toujours en train de préparer Rising Tide.
Citation :
Publié par oredayo
J'ai visite' et je dois dire que ca donne envie cette nouvelle race.
Toujour pas de date?
Non, toujours pas.
Pour 'Age of the Spirits' ils n'ont jamais vraiment annoncé de date non-plus, mais il y a eu environ un mois entre l'annonce et la sortie. Mais ça sera probablement un peu plus long cette fois.

C'est toujours prévu pour 'cet hiver'.
Dans le dernier patch il y avait juste une correction de bug concernant l'auction (il n'tétait plus possible de rechercher les mats TT-Frost-Lunar).

Sinon il y a de nouvelles montures terrestres et volantes.

Et surtout.
XP, SP et % deDrop x2 pendant ce week-end !
sur les 15 derniers jours les infos interressantes ne sont pas dans les annonces mais plutot sur le forum

- presentation des " public quest"
- annonce de la 'mise en place' du la daily des couples ( quete implantee aevc AoSprit sur My et Ph)
- presentation du nouveau donjon et du systeme pour faire les armes/ armure G15 (Lv 100+ , amelioration des equipement Tt99-100 et Lunar 95, a premiere vue ca ne concerne que les equiments jaunes de ces 2 donjons)

2 week end double Xp a la suite, annonce des beta de la nouvelle extension pour Cn et Ph a partir du 25 ....

avec tout ce qui a ete annonce, et la msie en place de la page de presentaion de la nouvelle extenson.

peut on s attendre a l activation de cette extension des le 25 ??? (je ne rerollerais pas.. aucun interet.. a mon gout)

mais si ils nous activent= le couple daily, et le achievement quest, cela peut etre tres interressant. ( achivement quest = obtention de certains molds non obtensible d autre facon, et bcp de reput)
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