Up des pet de l'enchant

Répondre
Partager Rechercher
Ben honnêtement, je vois pas de quoi on se plaint.. en pve, c'était énorme mais sympa, surtout depuis le nerf du focus, et ça reste (et c'est même un up, plus besoin d'avoir 25% de durée dans une sc pve); en RvR, c'était totalement fumé, que ce soit sur les hels, les sorciers ou les BD (je sais pas comment les gens en face ressentent mon pet ML9 ), et je trouve ça *logique* que cette ML n'ait plus autant d'influence sur le jeu d'une classe. Parce que une classe à pet qui envoie son pet taper et qui fuit, sans ML9, c'est de la blague, alors qu'avec, ça peut tout à fait fonctionner...
Tout les up n'ont pas été indiqué, l'enchant gagne un taunt castable sur le pet (je crois) et le temps de cast du heal est amélioré (la encore pas sur)

Il serait bon de mettre l'ensemble de la version ^^.

La note est longue, j'ai tenté d'isoler les infos touchant à l'enchant...

Citation :
Publié par Wenceslas
===================================
Dark Age of Camelot
1.87 Release Notes
Tradeskill and Class Changes
January 11, 2007
With 1.85 we granted a free Mythic Respec to every character in recognition of the many changes to the game which were made over the last year. With 1.87, we continue to move forward with class enhancements and understand that players will need to adjust accordingly. To make this process easier on our players, we are pleased to announce we have decided to grant all characters a Mythic Respec with every patch starting today with 1.87.

...

- When a controlled pet parries or blocks, a message will now appear in the controller's combat window.

...

COMBAT AND REGENERATION CHANGES

- The bonus to regeneration while standing out of combat has been greatly increased. The amount of ticks a player receives while standing has been doubled and it will now match the bonus to regeneration while sitting. Players will no longer need to sit to regenerate faster.

- While in combat, health and power regeneration ticks will happen twice as often.

- Each tick of health and power is now twice as effective.

- All health and power regeneration aids are now twice as effective.

- Fatigue now regenerates at the standing rate while moving.

...

WATER CHANGES

- There will no longer be a one-second delay for characters when diving or surfacing.

- Players can now target enemies through the water. If you are above the water, either on land or swimming on the surface, you can hit players below the water.

- If you are underwater, you can only attack a player who is in or under the water.

- Enemy player names will not display if you are looking at them through the water from above the surface regardless of how close they are to you.

- You also cannot attack a no-land NPC, like a shark, who is underwater from the land. As opposed to a land NPC that happens to be underwater.

...

CLASS CHANGES

General

- All pets that use melee styles, whether newly added or previously existing, have had their style lists rearranged to be used more effectively. This increases the possibility of positional styles and style chains.

...

Enchanters

- All Enchanter pets have gained a new PvE taunt ability called Enrage. This functions as an offensive proc buff that is cast by the pet when commanded via keyword or menu options.

- Enchanter pets have received a new look.

- Enchanter pets now wield weapons. This allows the melee oriented Underhill to parry if commanded to do so via keyword menu.

- The Underhill Companions and Zealots now have a choice between using a dagger or staff and can no longer parry.

- The Underhill Friend now has chance to proc a Damage Over Time Spell (DoT) while in combat.

- The Damage Shield value for the Underhill Zealot has been increased.

- The Underhill Friend now has a dual wield weapon, and has a chance to double strike in combat. The second strike damage type is always Thrust.

- The Underhill Ally will now begin to cast healing spells when it detects group members at below 50 percent health as opposed to 40-45 percent.

- The Underhill Ally's regeneration spell has had its value increased. This will stack with the new regen rates introduced in this patch.

- The Underhill Companion and Zealot will now cast more frequently in the beginning of melee combat, as opposed to never casting once melee was initiated.

- The heal spell cast by the Underhill Ally has had the cast time reduced by 50 percent.

- The Underhill Ally and Compatriot can now equip shields when commanded.

- The Underhill Ally and Compatriot now have offensive procs.

- The Underhill Companion now has access to a pet version of Moon Blast.

- The Underhill Zealot now has access to a pet version of Illusory Pain.

- The Underhill Ally now has access to Blunt styles.

- The Underhill Compatriot now has access to Blade styles.

- The Underhill Friend now has access to Piercing and Critical styles.

- The Underhill Friend now have a chance to evade.

...

TRIALS OF ATLANTIS WORLD NOTES

General

- Cowering Bellow has been modified so that it will work in PVE as well as PVP combat. The PVE functionality will behave similarly to the PVP functionality, but the cower effect will break if the monster is attacked while under the influence of the cower. The PVP functionality has been unchanged.

[Removed three items referring to Dissonance Trap, Battlewarder, and Energy Tempest. We had tried some stuff out that ended up being either stupid or annoying or both, and reversed ourselves so that these notes were no longer applicable.]

...

Master Levels

- The Convoker Master Level 9 ability now has two versions, one for PvE and one for RvR. The PvE version and Gaheris version can no longer be affected by +duration bonuses but has had its base duration increased from 5 minutes to 6 minutes and 30 seconds. The RvR version has had its level increase value reduced from 20 to 10 in any RvR zone, such as New Frontiers, Labyrinth, Darkness Falls or Passage of Conflict. This version can no longer be affected by +duration gear. The duration of the spell remains at 5 minutes.

- The duration of the debuff placed upon players by the Speedwarp ability has been reduced from 30 seconds to 6 seconds.

- The node placed by the Speedwarp ability will now have a visual radius indicator. Each realm will have a different colored ring, similar to Prescience node.

...

++ Thasus
Voué , mais bon tout cela ne remplacera pas MA PET LURIKEENNE, et MA PET ELFE, qui ont disparues lors d'un précédent patch, la vie est très beaucoup TRISTE sans elles, Je proteste et demande le retour des pets féminins !!!
Citation :
Publié par Ashlea
Marsu, plus je regarde ton avatar, plus j'ai l'impression qu'il balaye plus vite
ca doit etre une illusion d'optique (generalement j'ai plutot tendance a ralentir)
mais je vois pas ce que vous leur reprocher a nos beaux males hiberniens ^^

moi perso je leur un charme fou (meme si j'admet qu'une lurinette habillee en cuir c'est un bon delire )
Citation :
Publié par marsuvivi
ca doit etre une illusion d'optique (generalement j'ai plutot tendance a ralentir)
mais je vois pas ce que vous leur reprocher a nos beaux males hiberniens ^^

moi perso je leur un charme fou (meme si j'admet qu'une lurinette habillee en cuir c'est un bon delire )
c'est bien toi qui te balade en firbi violet ( ou rose , car trolldejardin sa le vexe alors prend celui que tu préfère pour pas te vexer) avec un chapeau pointu

pour la note de thasus je v tenter de la traduire.

Citation :
Publié par note de version by Thasus
Citation:
Posté par Wenceslas
Dark Age of Camelot
1.87 Release Notes
Tradeskill and Class Changes
January 11, 2007
With 1.85 we granted a free Mythic Respec to every character in recognition of the many changes to the game which were made over the last year. With 1.87, we continue to move forward with class enhancements and understand that players will need to adjust accordingly. To make this process easier on our players, we are pleased to announce we have decided to grant all characters a Mythic Respec with every patch starting today with 1.87.

En gros : en 1.87 on regagne tous une respec mythic ( respec all conservable en uppant de niveaux)
...

- When a controlled pet parries or blocks, a message will now appear in the controller's combat window.

lorsque un pet controllable ( exclu donc les pets animistes et théurgiste ainsi que les sous pets bodgar) part ou bloque, un message apparait désormais dans la fenetre de combat de son controleur
...

COMBAT AND REGENERATION CHANGES

- The bonus to regeneration while standing out of combat has been greatly increased. The amount of ticks a player receives while standing has been doubled and it will now match the bonus to regeneration while sitting. Players will no longer need to sit to regenerate faster.
le bonus a la regeneration hors combat a été grandement augmenter, la frequence des ticks de regeneration a doublé et se regenere désormais aussi vite debout qu'assis, on a donc désormais plus besoin de s'asseoir.
- While in combat, health and power regeneration ticks will happen twice as often.
en combat, la vie et le mana se regenerent deux fois plus souvent

- Each tick of health and power is now twice as effective.
chaque tick de vie ou de mana a désormais 2fois plus d'effet
- All health and power regeneration aids are now twice as effective.
tout sort de régénération dans le temps ( Hot et pom) ont désormais leur efficacité doublé ( si sa marche pour le séide miam! )
- Fatigue now regenerates at the standing rate while moving.
l'endurance se regenere désormais lorsque l'on bouge
...

WATER CHANGES

- There will no longer be a one-second delay for characters when diving or surfacing.
il n'y a désormais plus de délai de passage surface/sous l'eau
- Players can now target enemies through the water. If you are above the water, either on land or swimming on the surface, you can hit players below the water.
les joueurs peuvent désormais ciblé les ennemis sous l'eau. Si vous etes en dehors de l'eau, sur la rive ou en surface, vous pouvez infliger des dégat au joueurs en dessous de l'eau ( à noter que la transparence de l'eau est toujours la meme)
- If you are underwater, you can only attack a player who is in or under the water.
si yous etes en dessous de l'eau, vous pouvez seulement attaquer un joueur qui se trouve dans l'eau ou à sa surface ( donc pas sur la rive ou sur le pont a coté)
- Enemy player names will not display if you are looking at them through the water from above the surface regardless of how close they are to you.
le nom des joueurs ennemis ( enfin sa reste breton chevalier-alérion sa devient pas riquiqui-c hein) apparait désormais si vous les ciblé en dessous de l'eau depuis la surface ... (le reste j'ai pas compris désolé)
- You also cannot attack a no-land NPC, like a shark, who is underwater from the land. As opposed to a land NPC that happens to be underwater.
vous ne pouvez pas attaquer un mob, tel un requin, qui se trouve sous la flotte depuis la surface , pour cela vous devez etre dans l'eau ( ils disent meme sous l'eau) (dommage sa nous aurait fait de chouette exploit bug)
...

CLASS CHANGES

General

- All pets that use melee styles, whether newly added or previously existing, have had their style lists rearranged to be used more effectively. This increases the possibility of positional styles and style chains.
tout les pets ont désormais des styles de combats, de nouveaux sont ajouté en plus de ceux qui existé deja, leur liste de style a été modifié de facon a ce qu'ils soient plus efficace. cela accroit les possibilité de coup positionnel et de chaine de style.
...

Enchanters

- All Enchanter pets have gained a new PvE taunt ability called Enrage. This functions as an offensive proc buff that is cast by the pet when commanded via keyword or menu options.
tout les pet d'enchanteur ont gagné un taunt en pve appelé enrager, cette fonction est un proc offensif lancé par le pet lorsque on le commande via une commande au clavier ou une option de menu ( comme actuellement pour passer luri/elfe)
- Enchanter pets have received a new look.
les pet de l'enchanteur ont reçu un nouveau look
- Enchanter pets now wield weapons. This allows the melee oriented Underhill to parry if commanded to do so via keyword menu.
les pets de l'enchanteurs portent désormais des armes. cela permet au familier du voile (ndt : c'est bizarre il précise pas quels pets , a mon avis il manque un bout car si cela concerné tt les pets ils aurait dit enchanter's pet) de parrer
- The Underhill Companions and Zealots now have a choice between using a dagger or staff and can no longer parry.
les compagnions et zelotes du voile ont désormais le choix entre une dague et un baton et ne peuvent plus parrer ( ndt : ou erreur de traduction de ma part , ou bien une erreur dans la note finale lié a une modification dans les sous notes)
- The Underhill Friend now has chance to proc a Damage Over Time Spell (DoT) while in combat.
l'ami du voile a désormais une chance de déclencher un poison pendant le combat (c'est pas dit qu'il se cumule à la capaciter enrager , on vera)
- The Damage Shield value for the Underhill Zealot has been increased.
le bouclier de dégat du zelote du voile à vu sa valeur augmenter
- The Underhill Friend now has a dual wield weapon, and has a chance to double strike in combat. The second strike damage type is always Thrust.
l'ami du voile à désormais deux arme et a une chance de taper deux fois en combat, le deuxieme coup et obligatoirement un coup perforant.
- The Underhill Ally will now begin to cast healing spells when it detects group members at below 50 percent health as opposed to 40-45 percent.
l'allié du voile commence désormais a lancer son sort de soin lorsque un membre du groupe atteint 50% ( la ou avant il commencé a 40-45%).
- The Underhill Ally's regeneration spell has had its value increased. This will stack with the new regen rates introduced in this patch.
le buff de régénération de vie de l'allié du voile a vu sa valeur augmenter, cela s'ajoute a l'augmentation des ratios introduite précedemment dans la version.
- The Underhill Companion and Zealot will now cast more frequently in the beginning of melee combat, as opposed to never casting once melee was initiated.
le compagnion et le zelote du voile lanceront désormais plus souvent leur sorts en combat de mélée contrairement a avant ou il passé obligatoirement en mode attaque de mélée
- The heal spell cast by the Underhill Ally has had the cast time reduced by 50 percent.
le temps d'incantation du soin de l'allié du voile a été reduit de moitié ( youpi!!)
- The Underhill Ally and Compatriot can now equip shields when commanded.
le compagnion et le zelote du voile peuvent désormais équiper des boucliers lorsque cela leur est demandé (via probablement la méthode luri/elfe)
- The Underhill Ally and Compatriot now have offensive procs.
le compagnion et le zelote du voile ont désormais des procs offensif ( on ne sais pas si cela se cumulera a la capaciter "enrager")
- The Underhill Companion now has access to a pet version of Moon Blast.
le compagnion du voile a désormais accès a une version pour pet de "moon blast" (après révision de la formulation cela ressemble plus a un nouveau sort qu'a une nouvelle skin pour les sorts existents.)
- The Underhill Zealot now has access to a pet version of Illusory Pain.
le zelote du voile a désormais accès a une version pour pet de "illusory pain" (voir la parenthese au dessus)
- The Underhill Ally now has access to Blunt styles.
l'allié du voile a désormais accès au styles de masses
- The Underhill Compatriot now has access to Blade styles.
le frere du voile a désormais accès a des styles de lame
- The Underhill Friend now has access to Piercing and Critical styles.
l'ami du voile a désormais accès a des styles de perforant et de attaque sournoise.
- The Underhill Friend now have a chance to evade.
l'ami du voile a désormais des chance d'esquiver
...

TRIALS OF ATLANTIS WORLD NOTES

General

- Cowering Bellow has been modified so that it will work in PVE as well as PVP combat. The PVE functionality will behave similarly to the PVP functionality, but the cower effect will break if the monster is attacked while under the influence of the cower. The PVP functionality has been unchanged.
"cowering bellow" (je ne sais pas ce que c'est) a été modifié pour qu'il fonctionne en pve en plus du pvp. le fonctionnement pve est simillaire au fonctionnement pvp, mais l'effet du sort est cassé si le monstre est attaqué dans la zone d'influence du sort (si quelqun peut me dire ce que c'est que sa sa m'aideré bien.)
[Removed three items referring to Dissonance Trap, Battlewarder, and Energy Tempest. We had tried some stuff out that ended up being either stupid or annoying or both, and reversed ourselves so that these notes were no longer applicable.]
le piege de dissonance , le gardebataille ( je le traduit comme sa , donc il me semble bien que c'est ml6 augure sa mais bon) et la tempete d'energie ( ml seigneur des orages me sembles) sont victime d'une modificiation de modification mais a part qu'ils disent que c'est stupides je comprend pas , donc ces trois sorts la ne change pas ( super comme info hein??)
...

Master Levels

- The Convoker Master Level 9 ability now has two versions, one for PvE and one for RvR. The PvE version and Gaheris version can no longer be affected by +duration bonuses but has had its base duration increased from 5 minutes to 6 minutes and 30 seconds. The RvR version has had its level increase value reduced from 20 to 10 in any RvR zone, such as New Frontiers, Labyrinth, Darkness Falls or Passage of Conflict. This version can no longer be affected by +duration gear. The duration of the spell remains at 5 minutes.
la ml9 augure possede desormais deux version , une version pve et une version pvp. Désormais la version pve passe a 6min30sec ( au lieu de 5min) mais les pourcentages a la durée ne fonctionne plus ( ou comment simplifier encore nos sc pve). La version RvR elle reste à 5minutes, augmente le pet de seulement 10lvl et elle n'est plus affecté par les bonus a la durée ( genre je doit avoir 6% a la durée dans ma sc rvr, donc sa va pas nous changer la vie sa)

- The duration of the debuff placed upon players by the Speedwarp ability has been reduced from 30 seconds to 6 seconds.

le debuff mis sur les joueurs par le cut speed n'a désormais plus une durée de 6seconde ( au lieu de 30 avant , cependant j'espere qu'ils ont augmenter ses ticks sinon sa sert plus a rien)
- The node placed by the Speedwarp ability will now have a visual radius indicator. Each realm will have a different colored ring, similar to Prescience node.
nos bos cut speed ont désormais un effet visuelle semblable a celui de la sphere de prescience afin de savoir quel portée ils ont

...
par endroit la traduction est un peu libre mais normalement c'est sa
Merci pour la traduction, pour le sort que tu n'as pas traduit, j'ai buté dessus également donc je l'ai laissé dans le doute mais ca ne concerne probablement pas l'enchant... de toute facon j'ai laissé ces infos car les changements avaient été annoncés lors d'une version avant d'être retiré la version suivante ... Certains auraient pu manquer l'annulation.

Encore merci.

++ Thasus
Cowering Bellow, c'est bien le bidule antipets du Stratège, dont j'ai oublié le nom français.

Et pour les dernières lignes
Citation :
Ca donnerait :
Nous avons retiré les références (dans les patchnotes, donc) aux Champ de Dissonnance, Gardebataille et à la Tempête d'Energie. Donc avons essayé diverses choses qui se sont avérées être stupides, ennuyeuses, ou les deux, et nous avons changé d'avis, ce qui rend les notes (celles où il était question de l'effet en PvE de ces 3 MLs) précédentes caduques.

J'avais lu la version anglaise vite fait, pas regardé la traduction, si y'a des trucs qui restent un peu obsurs je peux tenter de sortir quelque chose
Répondre

Connectés sur ce fil

1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés