minor artefact des news sur stratics !!

Répondre
Partager Rechercher
Minor Artifacts
A lesser artifact is basically an item where its theme is visible through its name, hue, and properties, but isn't necessarily the best of the best. Therefore, these items should very rarely exceed the maximum intensities and should very rarely have multiple maximum intensities.

Minor Artifacts will have a chance of spawning in each attacker's backpack after a paragon creature or a leviathan is slain. This chance is computed and scaled based upon its fame level. Furthermore, the luck value of each attacker will also influence his/her chance to acquire a minor artifact.

Here are the minor artifacts that will appear for Publish 27.

Polar Bear Mask
Cold Resist 21
Physical Resist 15
Night Sight
Hit Point Regeneration 2
Self Repair 3

Luna Lance
Lance
Chivalry 10
Damage Increase 35%
Strength 5
Swing Speed Increase 20%
Poison Resist 5

Captain Quacklebush's Cutlass
Cutlass
Use Best Weapon
Damage Increase 50%
Hit Chance Increase 10%
Dexterity Bonus 5

Night's Kiss
Dagger
Hit Slayer: Repond
Hit Life Leech 30%
Damage Increase 35%
Swing Speed Increase 25%
Damage Physical 50% Poison 50%

Ship Model of the H.M.S. Cape
A Minature Ship Model

The Admiral's Hearty Rum
A Bottle of Rum

Candelabra of Souls
A Candelabra

Iolo's Lute
Lute
Undead Slayer
Demon Slayer
Charges (1600)

Gwenno's Harp
Harp
Repond Slayer
Reptile Slayer
Charges (1600)

Arctic Death Dealer
War Mace
Hit Harm 33%
Hit Cold Area 66%
Damage Increase 40%
Cold Resist 10%
Swing Speed Increase 20%

Enchanted Titan Leg Bone
Short Spear
Hit Lightning 25%
Hit Physical Area 60%
Damage Increase 20%
Hit Chance Increase 10%
Physical Resist 15%

Nox Ranger's Heavy Crossbow
Heavy Crossbow
Mage Weapon -15 skill
Spell Channeling (no fast cast penalty)
Hit Poison Area 25%
Swing Speed Increase 30%
Poison Resist 10%

Blaze of Death
Halberd
Hit Fireball 50%
Hit Fire Area 50%
Damage Increase 35%
Swing Speed Increase 25%
Fire Resist 10%

Violet Courage
Female Plate Armor
Luck 95
Defense Chance Increase 15%
Physical Resist 14%
Fire Resist 12%
Cold Resist 12%
Poison Resist 8%
Energy Resist 9%
Mage Armor
Lower Requirements 100%

Cavorting Club
Club
Self Repair 3
Damage Increase 35%
Swing Speed Increase 25%
Poison Resist 8
Energy Resist 8
Fire Resist 8
Cold Resist 8

Burglar's Bandana
Bandana
Stealing 10
Stealth 10
Snooping 10
Dexterity Bonus 5
Physical Resist 10
All other resists default

Dread Pirate Hat
Tricorne Hat
Fencing 5
Archery 10
Dexterity Bonus 8
Luck 80
All resists default

Phillip's Wooden Steed
Wooden Horse

Gold Bricks
Stack of Gold Bricks

Alchemist's Bauble
Bracelet
Magery 10
Enhance Potions 30%
Lower Reagent Cost 20%
Poison Resist 10%

Bow of the Juka King
Bow
Reptile Slayer
Hit Chance Increase 15%
Damage Increase 40%

Gloves of the Pugilist
Leather Gloves
Wrestling 10
Damage Increase 15%
Dexterity Bonus 8
Physical Resist 18

Orcish Visage
Orc Helm
Strength 10
Stamina Increase 5
Self Repair 3
Physical Resist 8
Fire Resist 5

Staff of Power
Blackstaff
Spell Damage Increase 5%
Faster Casting Recovery 2
Lower Mana Cost 5

Shield of Invulnerability
Order Shield
Defense Chance Increase 15%
Reflect Physical Damage 10%
Physical Resist +8%

Related to Minor Artifacts (Ancient SOS and Fabled Fishing Nets)

There is a 1 in 40 chance that any message in a bottle becomes 'an ancient SOS' instead of 'a waterstained sos' when opened. Essentially, 'an ancient SOS' is a level 4 treasure chest that will always contain a new type of special fishing net called 'a fabled fishing net'. When 'a fabled fishing net' is used deep in the sea, it will spawn a new sea creature called a leviathan. Like other special fishing nets, various sea creatures will also spawn, but in greater number. For comparative purposes, leviathans are equivalent to a paragon blood elemental in difficulty. Like with paragon creatures, possible minor artifact items may be rewarded to player characters who battle and defeat these legendary creatures. Along with typical loot, a leviathan always carries two kinds of ropes and a message in a bottle. It also has a 25% chance to carry a level 5 treasure map.
Ils se foutent de la gueule des Fencer ?

Apres les armes sword ssi 30 stam leech 100%.... voici :

Blaze of Death
Halberd
Hit Fireball 50%
Hit Fire Area 50%
Damage Increase 35%
Swing Speed Increase 25%
Fire Resist 10%

La Blaze of Death ou comment faire 40hp de domage et foutre 2-3 mec low-life en 2s...
et niveau fencer ? ba euh... une dague ? une short spear ? mais les mods ca donne koi ?
DE LA "SHIT" !

Gloire au Sword, un peu d'aide aux Macer avec le club sympa qui dismount AUSSI et les fencer... allez voir chez Hemisphere, ya ptete des armes a acheter pour qques millions.
Petite question tiens...
j'y connais rien a ses fishing net mais le fait est que certain de couleurs rare se vende chers....y'à quoi comme différence au niveau du spawn et loot???

J'ais un fire blaze .. sa vaut combien ses trucs?
les monstres paragorn spawneront avec une chance sur 20 et ceci concernant n'importe quel monstre. en gros en tuant 20 blood élé dans une des room du blood donjon, un paragorn blood élé spawnera, idem pour tout autre monstre ou animal, ca comprends également le paragorn sheep qui aura lui aussi une chance de faire spawner un minor artifact, moindre évidement qu'une paragorn bally.
Ensuite les monstres qui d'habitude spawn des tmap auront la possibilité d'avoir pour loot (en plus ou que ?) un tchest locké et trappé, que l'on pourra mettre dans sont bag, d'un niveau égale à la valeur courante des tmap spawné par ce monstre +1. Donc un paragorn titan pourra spawner un tchest de level6 sur son corps. comme un paragorn daemon aura la possibilité d'avoir un tchest level 5 sur son corps.

Pour ce qui est des special net et ancient sos toute sos OUVERTE après l'apparation de la pub27 aura une chance sur 40 (de mémoire) de se transformer en ancient message sos, tout ancient sos sortira des profondeur un coffre de level4 contenant également un fabbled fishing net. Ce fabbled fishing net pourra etre utilisé par n'importe quel perso, fisher ou pas et spawnera un leviathan et quelques autres monstres et le léviathan aura la possibilité tout comme les paragorn monsters d'ilshenhart de dropper un minor artifact dans le pack d'un de ces killer.

Bon j'espère que j'ai été clair. Dans tout les cas je crains un peu pour le leviathan sachant que si il spawn avec 2 kraken, 2sea serp et 2 water ele c'est l'insta death presque assuré.

Merci

P.S.: les fishing net coloré spawnent avec un monstre de plus que les fishing net standart, c'est la seule différence hormis l'aspect décoratif.

P.P.S: j'ai tout lu ce que je viens de dire sur des posts réliés à stratics dont j'ai donné les liens il y a deux jours
il y a juste une chose que mime semble c'etait marker je crois qui fallait pas ouvrir les bouteille de sos avant que le pub soit lancer pour avoir une chance de recevoir un ancient sos (il dit que c en sortant le sos de la bouteille que le programme prend en compte si sa va etre un ancient sos donc ) faut pas ouvrir les ptite bouteille avant le patch si jai bien lus bien sur
Citation :
Publié par Macrophage
La question est vont ils baisser le spawn des mibs qui est très correct actuellement après la pub?
Dans ce cas autant aller pêcher de suite!
hehe t'as raison. Moi jm'y suis remis cet aprem.
2mibs et 1net en 40min de peche
Répondre

Connectés sur ce fil

1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés