mise a jour aujourd'hui

Répondre
Partager Rechercher
Citation :
Publié par armaradian
mise a jour en ce moment sur l'alpha a 8.00am pdt pendant environ 4h donc sa reprend a 21 h chez nous j'ai juste ?
8.00am PDT = 5.00pm GMT (Paris) donc 17H00 chez nous.

Par contre j'ai rien trouvé sur le fait que ça dure 4 heures ? tu a un lien armaradian stp ?
ArcheAge Version 1.2 Build 4.3: Patch Notes
GENERAL
* Serpentis and the weekday version of Sea of Drowned Love should now progress normally.
* Nui's Lily should properly appear in the Regal Alchemy station crafting menu.
* Adjusted distribution of Gilda Stars given from story quests so the quests reward fewer at the beginning and more toward the conclusion of the quest series.
* Corrected misaligned option tooltips in the Settings > Functionality menu.
* Fixed a case where pirate characters could become invulnerable while under the jail debuff.
* Updated text with latest localization build.
* Further security measures have been added to client-server communication.


KNOWN ISSUES
* Switching between Windowed and Fullscreen mode in DirectX9 with 2 or more monitors can in some cases result in a client lockup or stretched resolution. This is a known issue from Korean live versions.
* Composition for percussion/drum sets has been disabled while this feature is made more stable
Je viens de commencer un nouveau perso et effectivement on ne gagne plus qu'un seul Gilda Star lors des premières quêtes. Pour le moment je suis lvl 11 et je n'en ai qu'une. J'espère que j'aurais rapidement les 50 Gilda Stars pour m'acheter une ferme... (quoique le vrai défi c'est de trouver un emplacement disponible pour poser sa ferme sur le serveur Alpha ).
Citation :
* Adjusted distribution of Gilda Stars given from story quests so the quests reward fewer at the beginning and more toward the conclusion of the quest series.
Très bonne news, fini le rush maison pour réserver des emplacements
Répondre

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés