Aller à la page... |
Quid des stats
Suivre Répondre |
|
Partager | Rechercher |
|
A mon avis, chaque sort fait partie d'une école de magie, et Spirituel etc... c'est tes résistances vis à vis de ces sorts là. Plus t'en a, moins tu morfles
![]() |
![]() |
|
|
Si tu regardes ta fiche de personnage en jeu (P) tu verras qu'il y a les descriptions des stats en les survolant (explication bien détaillées
![]()
|
|
![]() |
|
|
j'ai trouvé ca :
The following describes the calculations used to determine the effects of each statistic on associated abilities/attributes (subject to change) Strength: Strength / 5 = Increases melee ability damage DPS by result. Strength / 10 = Increases melee auto attack damage DPS by result. Toughness: Toughness / 5 = Reduces damage by X DPS. Wounds: Wounds * 10 = Extra Health over default increase per level. Initiative: (Level * 7.5 + 50) / Initiative * .1 * 100 = +% to be critically hit. Initiative / (Level * 7.5 + 50) * .075 * 100 = +% to evade. Weapon Skill: Weapon skill / (Level * 7.5 + 50) * .075 * 100 = +% to parry. Weapon skill / (Level * 5 + 50) * .25 *100 = +% Armor penetration Ballistic Skill: Ballistic skill / 5 = Increases ranged ability damage DPS by result. Ballistic skill / 10 = Increases ranged auto attack damage DPS by result. Intelligence: Intelligence / 5 = Increases ability damage DPS by result. Willpower: Willpower / 5 = Increases Healing Per Second. (Level * 7.5 + 50) / Willpower * .075 * 100 = +% Disrupt spells. Armor: Armor / (Level * 44) * .4 * 100 = +% Damage Reduction Resistance: Value / (level * 3.8) * .4 * 100 = % Resistance Block: Each character in WAR has a set of eight statistics:
|
![]() |
|
|
Merci
![]() |
![]() |
|
|
Mais vu le gameplay du répurgateur ça ne m'étonnerais pas que les coups de pisto soient boostés eux aussi par la force.
|
![]() |
|
Suivre Répondre |
Fil d'ariane
Connectés sur ce fil1 connecté (0 membre et 1 invité)
Afficher la liste détaillée des connectés
|