[TBC] Les druides, infos

Répondre
Partager Rechercher
D'abord un petit message de blizzard (regardez la réponse 4) pour pas que les méchants modos qui n'y connaissent rien viennent m'embêter avec une soit disante NDA

Ensuite, un petit screenshot de Tree of LOL histoire de rigoler un peu. A votre avis, comment il danse ?

Et puis enfin, les quelques nouvelles qui semblent bonnes Sympa tout ça, je trouve. A voir, bien sûr, en tout cas le problème de l'itemization a l'air de se régler.
une question que je me pose est a propos du chef de meute, ainsi que de l'aura du moonkin... le systeme de crit sera mnt un systeme de resilience vs critic rate, mais ces aura montrent une augmentation de 5% des crit... est-ce 5% de plus au critical rate (auquel cas c'est une bonne blague), ou est-ce 5% de critique, indépendamment de la resilience?
Citation :
Publié par Eva / Celivianna
Tu t'appelles rayne ?
Ya un petit truc marquer a coté du nom [Unsk] qui me permet de penser que je sais qu'il a fait l'alpha et qu'il fait la beta
Citation :
T'as fait du pvp avec ton druide ?
C'est pas moi le druide en question.
Et avec 30 persos log en heure de pointe, dur de faire du pvp
Y a du nouveau pour nos chers Druides

Druid:
  • Feral Combat
  • Feral Instinct - Reduced to 3 ranks, 5/10/15%.
  • Thick Hide - Reduced to 3 ranks, 4/7/10%.
  • Nurturing Instinct - Reduced to 2 ranks, 50/100%.
  • Survival of the Fittest - Reduced to 3 ranks, same 1/2/3% improvements.

Balance
  • (NEW) Focused Starlight - “Increases the critical strike chance of your Wrath and Starfire spells by 2/4%.”
  • Improved Thorns - Renamed "Brambles", now increases damage from Entangling Roots as well.
  • Omen of Clarity - Swapped with Insect Swarm, prerequisite from Natural Weapons removed.
  • Improved Wrath - Renamed "Starlight Wrath", reduces cast time of Wrath and Starfire by .1/.2/.3/.4/.5 sec.
  • Improved Starfire - Reduced to 3 ranks, no longer reduces cast time of Starfire, just has the 5/10/15% stun chance.
  • Natural Shapeshifter - Moved to Restoration tree, where Improved Enrage was.

Restoration
  • Improved Healing Touch - Renamed "Naturalist", in addition to the cast time reduction of Healing Touch it also increases all physical damage by 2/4/6/8/10%. Essentially, we folded Natural Weapons into it.
  • Natural Weapons - Removed.
  • Improved Enrage - Removed.
  • Reflection - Renamed "Intensity", mana regen in combat as it did in addition to causing Enrage ability to instantly generate 4/7/10 rage.
  • Natural Perfection - Changed to "Your critical strike chance with all spells is increased by 1/2/3% and melee and ranged critical strikes against you cause 4/7/10% less damage."
Y a des changements sympa je trouve

Je viens de voir ca sur le forum US
http://forums.worldofwarcraft.com/th...32190255&sid=1
Encore un up monstrueux du druide feral, qui deja n'en avait pas specialement besoin sur les dernieres build de la beta. Maintenant, le feral "pur" aura le minumum vital en resto pour heal correctement, sans se gimp dans la voie choisie.

C'est enorme.
Y'a mieux (j'ai la flemme de traduire ) :
Citation :
Publié par Forums US
Lacerate - instant attack in bear form, stacks up to 5 times. Bleed damage cannot be mitigated. Ouch to plate, mail, and other bears.

Mangle Bear - Estimated at approximately 90% of the damage of mortal strike, instant attack useable every 6 seconds. Wow.

Mangle Cat - Better damage per energy point than shred = higher max dps for druids.

Maim - 6 second disorient, + small damage component, bleed damage does not break this effect. (It is still unclear to me on whether or not you will be able to restealth before this breaks, but if so... wow.)

Nature's grasp now castable in feral forms... yikes.

Pounce - Duration inreased to 3 seconds (4 with talents), range increased to 10 yards, positional requirement removed, base damage increased to 600ish and scales with attack power. Oh my god.

Rake and swipe also scale with attack power, a much needed improvement but who knows if rake will be better damage per energy point than mangle.

Cyclone - yet another form of crowd control, presumably on different diminishing returns from our stuns, roots, and disorient.

Leader of the Pack - Crit Percentage increased to 5 from 3.

Improved Leader of the Pack - Heals party members for 6% of their life when they crit, can only happen once every 6 seconds.

Nurturing Instinct - 100% of your strength = plus healing for 6 seconds after you shift. This will make my bash/heals, nature's grasp/heals, maim/heals, feral charge/heals or cheetah away/heals in full dps gear comparable to my heals in full healing gear.

Lifebloom - While on the subject of heals, this little number will be great for quick heals before going back into forms.

Primal Tenacity - You get feared and stunned 15% less for 3 talent points. Yay.

Predatory Instincts - Plus 15% bonus damage from crits and 15% chance to avoid aoe attacks for 5 points, a solid talent.

Survival of the Fittest - 3% bonus to all stats, 3% less chance of being crit. Good.
A noter qu'aux us, on est déjà en train de parler de tactiques du genre : pounce, mangle, mangle, maim, cyclone, restealth, pounce, mangle, mangle, maim....
il n'y a plus rien d'utile en spe equi pour feral c'est bien tout ca on va pouvoir se concentrer sur 2 arbres pour se spé feral ! ( et accessoirement pas deprimer en farm en spe heal )

Druide, Sins, Illidan
Y'a une nouvelle tactique (un peu débile mais bon, c'est drôle) dont on a parlé sur les forums us.

Le truc c'est que quand on charge (feral charge ou charge/intercept) on se prend zéro falling damage.

Alors pour les druides ça fait....

Bird form... Bear/cat form + feral charge/pounce RAWRBOMB

Il va pleuvoir des ours et des chats
moi qui pensé laissez mon druide pour les raid guilde et rerol une elfette vu les nouveauté je pense que sa va etre tres dure de rerol avec notre nouvelle classe

enfin j'ai toujour trouvé le druide a la traine des autre classe au vu de notre dps mais la je pense que sa va bien s'arrangé
Citation :
A noter qu'aux us, on est déjà en train de parler de tactiques du genre : pounce, mangle, mangle, maim, cyclone, restealth, pounce, mangle, mangle, maim....
Sert a rien cette sequence. Maim etant un gouge like (mais dont la durée varie fonction des cp accumulé) le dot de pounce cassera direct l'effet.
Répondre

Connectés sur ce fil

1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés