[Training Room]Patch du 13 janvier

Partager Rechercher
Citation :
City Zones

• The “Paragon Dance Party” lighting has returned to normal.

• Crey’s Folly is once again cursed by the Jurassic.

• Issues with strange fog in City Zones (in particular outside of the Magic shops) has been fixed.

Missions

• Fixed several “Black Wall” bugs

• Fixed many of the “Warping Villains” issues

Powers

• Scrapper and Tanker Invincibility now also offer some defense to Ranged attacks.

• Tornado will now knock back foes the same distance, regardless of the level of the target. This is to prevent Tornado from endlessly juggling higher level foes.

• Added Toxic damage type to all Damage Enhancements and Damage Resist Enhancements

• Added inherent Taunt to Pool attack powers for Tankers only: Air Superiority; Boxing; Kick; Jump Kick; Flurry.

• Added Taunt to all Tanker Defensive powers that attack or affect foes: Blazing Aura, Consume, Chilling Embrace, Icicles, Energy Absorption, Mud Pots. These powers also now accept Taunt Enhancements.

• Fixed Dark Melee/Touch of Fear Acc Debuff.

• Fixed Kheldian Group Energy Flight description.

• Fixed Tanker/Battle Axe/Cleave so it Knocks Down properly instead of Knock Back.

• Fixed a bug that was giving Stone Armor/Granite Armor a Damage Buff instead of a DeBuff.

• Fixed text error in Invincibility system chat.

• Removed DoT from Mind Controller/Terrify, and replaced it with a 1 shot damage. The new Fear changes would cause the Feared target to keep attacking (and not tremble in Fear) because it was constantly getting attacked by the DoT.

• Modified Arctic Air Short Help (power is unchanged).

• Added some safeguards to ensure Invincibility DEF and ACC bonus improved with Enhancements for each affected foe.

• Slight increase to Kheldian base damage (human form).

• Radiation Emissions/Fallout now accepts Accuracy Enhancements.

• Updated Scrapper Spined Text to reflect new Toxic Damage type.

• Slightly increased Invincibility defense bonus.

• Stone Armor/Rooted should not longer be mutually exclusive with Granite Armor.

• Stone Armor Set: All new Stone armor f/x! Rock Armor, Rooted, Brimstone Armor, Crystal Armor, and Mineral Armor are no longer Mutually Exclusive.

• Stone Armor/Mineral Armor has been renamed to Minerals.

• Stone Armor/Rooted no longer makes you immobilized. Decreased its recharge time. However, you will walk extremely slow. Rooted can no longer be activated at the same time as Fly, Speed, or Flying powers.

• Stone Armor/Granite Armor will now transform your body.

• Dark Armors are no longer Mutually Exclusive (New Art f/x!).

• Super Strength/Rage: Removed Disorient effect after power expires. Instead, Rage will drain your Endurance when it expires. Reduced its Endurance cost to activate the power, and slightly reduced its Defense Debuff.

• Corrected a bug with Tanker Defense Energy Absorption which was only giving buffs based on a single enemy instead of the number affected by the attack.

• Changed Moment of Glory: If Moment of Glory is activated a second time while currently active, the Buffs will no longer Stack.

• Fixed a bug that allowed players to turn on toggle powers that target foes while the player was phase-shifted

• Fixed bug causing shape-changed Kheldians to sometimes appear as mekmen for a short bit

Game

• Extended Looking for group. You can now look for different types of groups and also search for different types of groups. If you have no team, you can set your search comment in the team window.

• Fixed several general server stability issues.
source

Au menu :
  • quelques correctifs
  • une amélioration de la fonction de recherche de groupe
  • l'impossibilité d'activer des toggles offensifs sous phase shift
  • l'impossibilité de cumuler deux MoG
  • un taunt sur les auras de dégats des tankers et les attaques des powerpools telles que flurry
  • légère augmentation des dégats de la forme humaine des kheldians (ils doivent trainer autour de -15/-10% à présent, sinon il y aurait aussi eu une modif des bonus du buff kheldian)
  • Invincibility a enfin quelques défenses faces au attaques à distances
  • Stone armor et Dark armor ont enfin la majorité de leurs armures cumulables
  • Stone armor/rooted n'a plus de self immobilize et est cumulable avec granite armor, mais faudra pas compter faire un 100y avec
  • Super strenght/rage perd l'effet disorient à l'expiration du pouvoir, mais se retrouve avec un drain d'endurance à la place
  • La prise en compte du type de dégat Toxic par les tous enhancements de dégats et de resistances
Citation :
Publié par Sadyre
Stone armor/rooted n'a plus de self immobilize et est cumulable avec granite armor, mais faudra pas compter faire un 100y avec
A moins que j'étais très fatigué hier soir mais j'ai cumulé Rooted et Granite Armor, sinon bonne nouvelle pour le self immobilize mais je viens de me rendre compte que j'aurai du attendre avant de respec.
Youhou ! Dark Armor Stacking !!!!
D'la balle ! On va pouvoir cumuler Dark Embrace et Obsidian Shield !
Ou encore Dark Embrance et Murky Cloud pour latter la tête des boss Rikti qui font 90% de dégâts avec leurs doubles attaques Lethal/Energy !

C'est deja actif sur le test, on peut donc se dire que d'ici 1 semaine ou 2 si tout ce passe bien ce sera sur le live (enfin ce n'est que supposition ^^)
Je vois deux bonnes nouvelles, en tant que tank :

- Ils ont remis une défense contre les attaques à distance pour Invincibility

- Ils ont mis l'effet Taunt à TOUTES les attaques du Tank (spé secondaire + Power pool) et ça c'est bien car j'adore utiliser Air Superiority
Doux mots à mon oreille :

• Slight increase to Kheldian base damage (human form).

Rhaa NNNOOOOONNN Dite moi pas que c'est pas vrai!

• Dark Armors are no longer Mutually Exclusive (New Art f/x!).

On va enfin pouvoir monter de vrai scrapper Dark/Dark

Mais je rêve :

• Extended Looking for group. You can now look for different types of groups and also search for different types of groups. If you have no team, you can set your search comment in the team window.

ça c'est vraiment le summum du plus maximum extra top
En tant que blaster rencontrant de gros problemes suite a l'update 3, je me sens quelque peu délaissé...
Citation :
Publié par Cesar
Le taunt automatique aussi sur Burn ?
La liste des pouvoirs concerné en dehors des power pools :

Citation :
Blazing Aura, Consume, Chilling Embrace, Icicles, Energy Absorption, Mud Pots
Il vont pas mettre un effet de taunt sur les pouvoirs à effet de fear sinon ça ressemblerait plus à grand chose
(pas d'effet de fear sur Burn, et c'est bien dommage)

D'un autre coté si Blazing aura suffit a garder en permanence les mobs sur soit, ca revient un peu au même (va resloter son blazing aura avec 2 accuracy et 3 taunt!)
Citation :
Publié par METALIK
En tant que blaster rencontrant de gros problemes suite a l'update 3, je me sens quelque peu délaissé...
C'est en cours, stateman dois justement donner la solution retenue lors de la discussion qu'il vont avoir sous peu (=avant le WE) pour diminuer la difficultée accrue des boss
Citation :
Publié par ShadowSam
Excusez mon ignorance mais de quelle patch on parle ? C'est une mise a jour de l'issue 3 ?
C'est un petit patch comme il y en a régulièrement et qui corrigent quelques bugs ou réajustent un peu quelques pouvoirs, en général ce sont des petits corrections.
Citation :
Publié par ShadowSam
Excusez mon ignorance mais de quelle patch on parle ? C'est une mise a jour de l'issue 3 ?
En plus de ce qui a été dit juste au dessus, le training room est le serveur de test, qui reçoit à l'avance ce que l'on est succeptibles de voir arriver sur les serveurs de jeux quelques jours/semaines après
Et j'insiste sur succeptibles, parce que certaines modifs ne sont pas forcément conservées.
Citation :
Publié par Sadyre
[*]Stone armor et Dark armor ont enfin la majorité de leurs armures cumulables
[/list]
Murky cloud et dark embrace toujours pas cumulable pour moi !

Hein ? Ah ! c'est pas encore live ....

Enfin une nouvelle skin pour Dark armor ... Et le son super chiant que font les armures ? Vont pas l'enlever aussi ?
J'en arrive a jouer sans le son a cause de ça

Connectés sur ce fil

1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés