[Mythic]1.68E On Pendragon

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Sorry for the delay - we needed to post the explanation essay before the notes, so you would all understand the reasoning. There will be another set of notes tomorrow or early next week - just FYI.

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Dark Age of Camelot

Test Version 1.68e Release Notes

February 12, 2004


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NEW THINGS AND BUG FIXES


- Creatures killed by damage over time spells while the original caster is dead should now properly award the various forms of credit for the kill.

- (Pendragon Only) Player hair colors should once again be correct.

- (Pendragon Only) Fixed a bug where other players' guild names were sometimes showing up without the caret symbols around the name (over players' heads).

- (Pendragon Only) Fixed a bug where textures were not appearing on the characters during character creation.



TRIALS OF ATLANTIS WORLD NOTES


Item Notes

- Drops created by the unique item generator will now have reduced haste, damage, and range bonuses. This adjustment includes the following: melee haste, archery haste, spell haste, melee damage, style damage, archery damage, spell damage, archery range, and spell range. This change applies for new unique item drops and any unique item drops received prior to this version. For more information on this change, please go to http://www.camelotherald.com/more/1329.shtml
Source
Citation :
- Creatures killed by damage over time spells while the original caster is dead should now properly award the various forms of credit for the kill.
Un dernier effort svp, remplacez Creatres par Players
Citation :
Provient du message de Morthys
Yo enfin une bonne idée, que de gagner l'exp mérité du mob même quand on est mort. On va pouvoir DING tout en étant mort
Vivement qu'ils appliquent cette règle en rvr comme tu dis Follus
ça serait le rêve ça
Message hors-roleplay
Lien vers la 1.68a et sa traduction.
Lien vers la 1.68b et sa traduction.
Lien vers la 1.68c et sa traduction.
Lien vers la 1.68d et sa traduction.
  • Les monstres tués par des dégâts répétés donnent les récompenses prévues même si l'auteur des dégâts est mort entre temps.
  • Les objets aléatoires sont maintenant crées avec des capacités en pourcentages plus faibles.
Citation :
- Drops created by the unique item generator will now have reduced haste, damage, and range bonuses. This adjustment includes the following: melee haste, archery haste, spell haste, melee damage, style damage, archery damage, spell damage, archery range, and spell range. This change applies for new unique item drops and any unique item drops received prior to this version. For more information on this change, please go to http://www.camelotherald.com/more/1329.shtml
Tiens donc, moi qui croyais béatement que les objets ROG déjà droppés n'étaient pas modifiables...
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