He is here !

Répondre
Partager Rechercher
I'm happy to be abble to say to all of you that we have one member of the HonourBound dev. team on our Forum

His name is Surric, he will probably have a VIP title in a few days, and i'm sure that he will be happy to speak with all of you. As you probably know it, the Adellion Dev. Team always listen players ideas, ..., so if you have some questions or ideas, you can speack with him of them (if you don't have a good english, i will translate what you want to say; but my english isn't really perfect too ).

Je suis heureux de pouvoir vous dire que nous avons sur ce forum l'un des membres de l'équipe de développement d'HonourBound.

Son nom est Surric et il va probablement disposer d'un titre VIP d'ici quelque jours. Je suis sûr qu'il sera ravît de parler avec chacun d'entre vous, car comme vous le savez, l'équipe de dev. d'Adellion est très à l'écoute des idées ou suggestions des joueurs, donc si vous avez quelques questions, idées ou autre, vous pouvez lui en parler.

si votre niveau d'anglais ne vous permet pas de dialoguer avec lui ou de lui dire ce que vous voudriez lui dire, je traduirai tout ça, mais je n'ai pas pour autant un niveau d'anglais hyper approfondie

voila
[Message effacé à la demande de l'auteur]
[Message effacé à la demande de l'auteur]
I will also help answer questions.
I am Teila, the leader of the Dalmites. I can also answer questions if presented to me in English.

Thank you for supporting Adellion and I look forward to meeting you in the game.

Teila, Leader of the Dalmites
Lore Developer
Adellion
Re: I will also help answer questions.
Citation :
Provient du message de Teila
I am Teila, the leader of the Dalmites. I can also answer questions if presented to me in English.

Thank you for supporting Adellion and I look forward to meeting you in the game.

Teila, Leader of the Dalmites
Lore Developer
Adellion
Nice to meet you

I'm KingStone, a strange member of the Adellion - JoL team
Répondre

Connectés sur ce fil

1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés