Patch Notes v0.4.2.25464 : Meet Voltage !

Répondre
Partager Rechercher
Un nouveau patch mineur est actuellement en cours de déploiement sur les serveurs, la version 0.4.2. Cette fois ci on a droit à un léger up de M. Amber, un léger nerf de Sam B, divers bug fixs mais surtout l'arriver d'un nouveau personnage aperçu récemment dans un trailer : Voltage !

http://forum.deadislandepidemic.com/filedata/fetch?id=30504&d=1404380526&type=full

Comme son nom l'indique elle se base sur l'électricité, se jouant aussi bien au corps à corps qu'à distance.

Citation :
Voltage has her trusty inventions to control the battlefield with electricity. She rarely lets enemies get away from a fight, and her sparks both help her with dealing damage and filling her suit with static electricity as a defense.

Q: Electric Lash
Lash with your electric current, dealing damage and pulling enemies towards you.
E: EMP Field
Emit a short burst EMP that disables enemies and deals area damage.
R: Static Discharge
Primary melee attacks have a chance to generate sparks. Activate to spend sparks and shoot a bolt of lightning, dealing damage. Sparks on their own reduce damage dealt to you.
F: Connective Swap
Connect with an ally or enemy through your device and switch places with them. Target ally is healed and target enemy is damaged in process.
Détails des skills de Voltage

J'ai personnellement hâte de l'essayer !

Présentation de Voltage
Patch notes v0.4.2
Ah tiens j'avais complètement zappé l'éxistence de ce jeu, je me suis inscrit à la béta du coup. Ca envoie des clefs souvent ou faut prendre un founder pack ?
Répondre

Connectés sur ce fil

1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés