...avec un message d'une logique implacable:
Hello Nibb Tardis,
You are receiving this message because you participated in the Second Life SLim beta program.
The program has been a great success. Thousands of Residents have found the service useful on a regular basis, and we have learned a lot about some of the ways in which we can break down the walls of connection and communication across the virtual frontier.
We are writing to let you know that we have decided to end the SLim beta program, effective immediately, in order to channel our resources toward some of the promising new opportunities we discovered in the beta process. Stay tuned for those announcements, and in the meantime, please accept our sincere appreciation for your efforts. Your participation and perspective are what make Second Life such an amazing and always-changing experience.
For more information, please visit the SLim Wiki page.
Best regards,
The Second Life SLim beta team
Traduction:
Ce programme a été un immense succès. Donc, on arrête et on se concentre sur d'autre fonctionnalités prometteuses que personne n'a demandé. Merci de votre patience.
J'ai toujours eu l'impression que le projet SLim était un machin bricolé en 2 jours par un gars de chez Vivox dans son coin, sans aucune directive, ni specification, ni support QA et que personne n'a eu le courage de froisser son ego en lui disant que c'était pourri. Appeler ça un "immense succès" alors que la beta était sorti il y a 2 ans, pourri de bugs, pas du tout pratique, et sans aucun suivi, c'est quand même gonflé, et ça en dit long sur l'amateurisme qui règle chez LL.
Je me demande aussi où en est cet autre "great success": le projet Avaline
|