WoW - L'Auberge du Dragon Noir

oui mais encore

Fil fermé
Partager Rechercher
Bonjour, voila en ouvrant moi boîte mail j'ai eut 2 gentils mail de Blizzard au sujet d'un compte que j'aurais. Le petit souci si il en est c'est que depuis que le jeu est sortie, c'est la 1er fois que je poste dans cette sections, 2e j'ai jamais mis les pied dessus quand je dis jamais, c'est jamais, car je suis pas fan du graphisme.

------------------------------------------------- 1er mail ---------------------------------------

Greetings!
This is an automated notification regarding the recent change(s) made to your World of Warcraft account.
Your password has recently been modified through the Password Recovery website.

*** If you made this password change, please disregard this notification.
However, if you did NOT make changes to your password, we recommend you Login verify your password:

If you are unable to successfully verify your password using the automated system, please contact Billing & Account Services at 1-800-59-BLIZZARD (1-800-592-5499) Mon-Fri, 8am-8pm Pacific Time or.

Account security is solely the responsibility of the account holder. Please be advised that in the event of a compromised account, Blizzard representatives typically must lock the account. In these cases the Account Administration team will require faxed receipt of ID materials before releasing the account for play.

Regards,

The World of Warcraft Support Team
Blizzard Entertainment

------------------------------------------------- 2e mail -------------------------------------------------

Hello,

This is an automated notification regarding your World of Warcraft account. Your account options was recently modified through the Account Management website.

If you made this change to your subscription type, please disregard this automatic notification.

*** If you did NOT make any changes to your account or subscription, we recommend you login to Account Management at the following link to review your account settings.

If you cannot sign into Account Management using the link above, or if unauthorized changes continue to happen, please contact Blizzard Billing & Account Services for advanced assistance.

Billing & Account Services can be reached at 1-800-59-BLIZZARD (1-800-592-5499 Mon-Fri, 8Am-8PM Pacific Time) or at.

Account security is solely the responsibility of the accountholder. Please be advised that in the event of a compromised account, Blizzard representatives will typically lock the account.
In these cases the Account Administration team will require faxed receipt of ID materials before releasing the account for play.

Regards,

The World of Warcraft Support Team
Blizzard Entertainment

------------------------------------------------- -------------------------------------------------

A noté 2 des trois liens sont mort, erreur de connexion, j'ai essayé de contacter la faqs mais c'est bordélique donc j'ai laissé tombé.

Si des explications, des aiguillages. Je tiens à dire que je ne suis jamais allé et que j'ai aucun compte actif sur WoW. et que j'ai pas envie d'y allé pour le moment.
c'est un mail de phising destiné à récupérer tes infos de connexion. Si tu as cliqué sur les liens (que je te conseille d'éditer au passage pour ne pas que des âmes crédules cliquent dessus) je te conseille fortement de scanner ton PC à la recherche de malwares et autres keyloggers
lol, de toute récupérons riens la page est suprimé par les fai and co

erreur sur la page diagnostiquer les problèmes de connexion, tu veux qu'il récupère sur cette page ! mais tkt spy cc awast et l'autre truck de window on tout scanner et c'est a jours z'ont rien trouvé.
Fil fermé

Connectés sur ce fil

1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés
Rechercher
Rechercher:

Recherche avancée