Open Beta

Répondre
Partager Rechercher
Citation :
In the coming days we will start rolling out access to open beta. The players who joined us on Sunday will be given a small head start with the rest of the closed beta players joining them on Thursday. Early next week we will officially go into open beta and the game will be open to everybody.

Starting today, the credit shop will be open. From now until open beta officially starts, all credits purchases will receive an additional bonus 30% credits. The servers are also open full time now, unless there is an issue that requires them to be brought down.

Closed beta characters have been wiped and all new characters created from this point forward will be permanent. If you aquired any rewards from the closed beta stress tests, those will be in your new characters inventory.

You will also notice some changes to the website. The Game Guide, Knowledgebase, and Credit Shop are now open for you to browse. The forums will also be getting a revamp in the coming days.

Thanks everyone for helping us in the Earth Eternal closed beta. We are very excited to see the game go to the next level and we can't wait to show Earth Eternal to the world!

Thanks and see you in-game!

-The Sparkplay Media Team
voila
Une chose bête (mais j'ai mis un moment à m'en apercevoir) : Si on lance le jeu via le menu démarrer/tous les programmes/SparkplayMedia on a le jeu en plein écran, sans la pub du navigateur

Pas mal ce "petit jeu", pour l'instant le côté négatif est le lag serveur je dirais, qui empêche d'avoir quelque chose de fluide à l'écran quand les options sont poussées à fond.
Citation :
Publié par Magician_boy
Une chose bête (mais j'ai mis un moment à m'en apercevoir) : Si on lance le jeu via le menu démarrer/tous les programmes/SparkplayMedia on a le jeu en plein écran, sans la pub du navigateur

Pas mal ce "petit jeu", pour l'instant le côté négatif est le lag serveur je dirais, qui empêche d'avoir quelque chose de fluide à l'écran quand les options sont poussées à fond.
ca m'est arrivé au debut, le jeu doit download la map pendant qu'on joue, mais passé une bonne demi heure plus de lag. je conseil de passer le clavier en anglais pour avoir les bonnes touches directionnelle (alt+shift) =).

le jeu est sympa, ce qui me plait c'est qu'on est pas perdu! on fais généralement 1-3 quêtes en meme temps et c'est pas l'invasion comme dans les autres jeux sa j'aime bien pour mon petit cerveau

même si les graphisme ne suivent pas le reste du jeu reste très bon, et peux tourner sur toutes les machines.
Répondre

Connectés sur ce fil

1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés