"Prowess bug", Fix, crafting skills lost etc

Répondre
Partager Rechercher
je me réponds moi-même, les gens qui ont perdu des skills ou des prowess les ont définitivement perdus, Tasos reste muet la dessus,

par contre AV a réussi à ajouter un nouveau dupe, et un bug de persistence sur els items, les skills et les prowess. Comme si rien n'était enregistré après une déco/reco, sauf les prowess dépensés (mais pas les skills dans quoi on les a dépensé)

chaque jour,je me demande comment une team aussi incompétente a pu arriver jusque là.

Dernière modification par Numz dePimche ; 26/03/2013 à 19h01.
C'est assez simple. Ils se font de l'argent sur des mensonges, du coup ça leur donne les moyens de faire de la merde approuvé par Breannor. (je déconne viens pas mordre au pull)
Citation :
Publié par konys
C'est assez simple. Ils se font de l'argent sur des mensonges, du coup ça leur donne les moyens de faire de la merde approuvé par Breannor. (je déconne viens pas mordre au pull)
ben ils ont quand même sorti un produit presque fini, qui était DF1 (j'ai dit fini pas complet), donc ya eu quelque chose derrière les mensonges, une fois.
Message supprimé par son auteur.
Citation :
Publié par Numz dePimche
chaque jour,je me demande comment une team aussi incompétente a pu arriver jusque là.
Simple : moteur 3D maison coder avec les pieds bourré de bug Bohr et confrère.

Ou comment n'avoir que 30 fps en jeu alors que mon ordi fait tourner Crysis 3 en full, que mon UC n'est utiliser qu'a 20% et que ma carte graphique ne chauffe quasiment pas.
Citation :
Publié par Unlock
Simple : moteur 3D maison coder avec les pieds bourré de bug Bohr et confrère.

Ou comment n'avoir que 30 fps en jeu alors que mon ordi fait tourner Crysis 3 en full, que mon UC n'est utiliser qu'a 20% et que ma carte graphique ne chauffe quasiment pas.
On le dit depuis le début que vous êtes Tasoed, va bien falloir commencer à nous croire...
Et alors ? Ça change pas le fait que le jeu est pas trop mal et qu'il n'y a rien d'autre pour le moment... enfin, y'a OoM hâte de le tester.
Citation :
Just keeping you informed of our actions: A fix is now live on the servers which should correct new issues the patch introduced to the game. We appreciate your feedback in helping us address these issues as well as your good will in dealing with them.

We are fully aware that there are players who have been affected by the prowess point bug. As it's 1.30 am in Greece, we'll take inventory of the situation with the game in a few hours from now and post another update for the community to that effect.

In the event there are issues left over from this latest fix, we would appreciate your feedback in this thread.

thank you
enjoy.
Citation :
Concerning yesterday’s patch, the issues it introduced and the fixes applied: we would like to apologize about all the problems during this process, we also feel we owe you an explanation. I’ll try to explain in simple terms what happened:

The prowess point bug was difficult to isolate but not difficult to address once found. This is why it took a few days to find. Once we had isolated it, we proceeded to fix it quickly and tested the fix locally. Since it had taken so long and every moment the bug was live it was affecting players, we put together the live version and rushed it out without following proper QA procedure by retesting on the live server, trusting the initial testing. Unfortunately during the transfer one of the files wasn't updated and the players faced further issues. This was fixed within the hour and a subsequent fix during maintenance today should have cleared up all related issues completely.

We understand that several players were affected but unfortunately we do not have the mechanism in place to reimburse them for their losses. We'd like to thank all of you who risked your items and skills to help us test the patch and give us feedback.

It’s very unlikely that any of these issues would have occurred during the live game, possibly not even the initial prowess point bug. Unfortunately during beta we stretch ourselves too thin in order to deal with our long backlog of issues that we want to address, and to try to satisfy tester requests, and this makes us vulnerable to these kinds of situations. It’s a very thin line and sometimes things will go very wrong. We sincerely apologize to everyone that was affected in the past few days and we promise to be more diligent in the future.

Thank you for reading
Niveau communication il font des progrès.
Répondre

Connectés sur ce fil

1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés