PATCH DAY : 19 Aout 2009

Répondre
Partager Rechercher
Citation :
Server Downtime for Game Update – August 19th
All EverQuest Live Servers (except Al'Kabor) will be coming down around 2:00 am PDT (PDT is -7 GMT: 3:00am MDT, 4:00am CDT, 5:00am EDT, 9:00am GMT) on Wednesday, August 19, 2009 for a Game Update. The servers are estimated to be down for about 6 hours. We apologize for any inconvenience. We'll update the status if the downtime changes.
Alors que vont ils nous faire cette semaine après ce patch de 6 heures !
RDV vers 17:00.
Citation :
August 19th, 2009

*** Quests & Events ***

- Fixed an issue with the Arcstone encounter of the Giants, Giants, Giants! event that could cause it to be unwinnable.

*** Items ***

- Removed the Corruption focus from Spawnmaster’s Missive. Added Improved Dodge to Spawnmaster’s Missive and Ageless Lantern.
- Chalandria's Fang will now give poison instantly, but it still needs time to recharge.
- Talisman of Vah Kerrath now has an augmentation slot.

*** Spells ***

- Fixed some issues causing inconsistent heights when zoning with illusions active.

*** AA ***

- Corrected a problem that caused swarm extension AAs to function incorrectly.

*** Memory Changes ***

- The "Original" memory mode will now use a different graphics .dll, which more closely matches the original display code.

*** Spam Filter ***

- Players can now report (positively or negatively) tells when using tell windows.
- Fixed an issue with audio triggers being unable to recognize tells from specific players.
- Players can once again gain skill in languages through group chat.

*** Miscellaneous ***

- Anibarean of the Light and Vacurasa of the Dark have returned and hope to begin coordinating soon.
- Removed restrictions from being able to talk while dead and in hover mode.
- Fixed an issue causing boats to place players below the world.
- Fixed an issue causing vendors to not "stack" items without charges.
- Fixed several issues with height after zoning.
- The NPC Journal now defaults to "disabled" when characters are created or renamed.

*** Previously Updated ***

- The Distribution Facilitator in the Plane of Knowledge can now replace your platinum abacus if you lost or destroyed it.
- Players should now be able to re-enter the Giants Giants Giants instances if they get bounced out for whatever reason.

- The EverQuest Team
Fix d'un bug GGG a arcstone (GGG = Giants, giants, giants).
Leur truc de mémoire c'est vraiment utile ? Ca sert a quoi en fait nerf la quantité de mémoire utiliser ou en prendre plus pour mieux jouer ?
Il faudrait qu'ils m'expliquent comment ca marche leur "nouveau" système antispam si on peu pas reporter une personne comme spamer.
Leur truc de mémoire c'est vraiment utile ?

Bof , je vois pas de différence quand je 3 box , par contre au lieu d'avoir 1 écran de chargement pour zoner , j'en ai 2 .
En gros en zonant je passe de 2 sec a 2 x 3 seconde donc 6 secondes ..
Comment pourrir un peu plus le jeu par des systèmes inutiles .

Il faudrait qu'ils m'expliquent comment ca marche leur "nouveau" système antispam si on peu pas reporter une personne comme spamer .

En gros tout messages qui va au delà de 3 lignes est considère comme spam .
Au lieu d'avoir un roman a lire , tu as juste (SPAM) . Il suffit de clicker dessus pour voir le dit message .
Pratique contre les annonces de power PL et $$$ contre pp mais si un pote de raconte sa vie .. c'est chiant ..

A Propos , une nouvelle loi est sortie ( elle est internationale ) . La loi stipule que les programmeurs de jeu sont propriétaires de leurs propres monnaie de jeu . Sony est propriétaires des PP .
Donc toutes personnes qui vendraient des PP contre des $$ est passible de prison car c'est comme si tu volais à Sony de l'argent .

Les chinois commencent déjà à chercher une solution à cela en "blanchissant" l'argent des jeux par une autre monnaie fictive pour pouvoir la revendre , quittes à crée une nouvelle monnaie sur le marché réel . Non , ce n'est pas une fiction ou une film , il essaye vraiment .....
Répondre

Connectés sur ce fil

1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés