[Script] Erreur introuvable

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Bonjour à tous,

Je suis désespéré. Je viens de finir un script d'ethnies, mais apparement, il y a quelque chose qui cloche. Jugez-vous même.

Code PHP:

 //::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
//:::::::::::::::::::::::: Shayan's Subrace Engine :::::::::::::::::::::::::::::
//:::::::::::::::::File Name: sha_on_modload :::::::::::::::::::::::::::::::::::
//::::::::::::::::::::: OnModuleLoad script ::::::::::::::::::::::::::::::::::::
//:: Written By: Shayan.
//:: Contact: mail_shayan@Yahoo.com
//
// Description: This is an example of script of how to use Shayan's Subraces on
//             your Module.
//
// The OnModuleLoad script is where you define your subraces. (Look below)
//
// Double click on any of the methods below to get know how to use them.
//
//
// :: Version 2.0: Pre-made subraces are now seperated into categories (Monsterous, and Normal)//                 and put into scripts: sha_subraces1, and sha_subraces2.
#include "sha_subr_methds"
void main()
{
//Functions available for use are:
//
// ::The Most Important Method (Used to define your subrace). MUST BE CALLED BEFORE ALL OTHERS.::
//----- CreateSubrace(int Race, string SubraceName, string HideResRef, string UniqueItemResref, int IsLightSensitive = FALSE, int DamageTakenWhileInLight = 0, int IsUndergroundSensitive = FALSE, int DamageTakenWhileInUnderground = 0, int ECL = 0, int IsUndead = FALSE, int PrestigiousSubrace = FALSE)
//
// ::Used to Add another Race that can be part of the Subrace.::
// ::Reuse as many times as needed.::
//----- AddAdditionalBaseRaceToSubrace(string subraceName, int AdditionalBaseRace)
//
// ::Used to add an Alignment Restriction to a Subrace.
//----- CreateSubraceAlignmentRestriction(string subraceName, int CanBeAlignment_Good = TRUE , int CanBeAlignment_Neutral1 = TRUE, int CanBeAlignment_Evil = TRUE, int CanBeAlignment_Lawful = TRUE, int CanBeAlignment_Neutral2 = TRUE, int CanBeAlignment_Chaotic = TRUE)
//
// ::Used to add a Class restriction on the Subrace.
//----- CreateSubraceClassRestriction(string subraceName, int CanBe_Barbarian = TRUE, int CanBe_Bard = TRUE, int CanBe_Cleric = TRUE, int CanBe_Druid = TRUE, int CanBe_Fighter = TRUE, int CanBe_Monk = TRUE, int CanBe_Paladin = TRUE, int CanBe_Ranger = TRUE, int CanBe_Rogue = TRUE, int CanBe_Sorcerer = TRUE, int CanBe_Wizard = TRUE)
//
// ::Used to change a Player Subrace's Appearance::
// ::Use only ONCE per subrace::
//----- CreateSubraceAppearance(string subraceName, int AppearanceChangeTime, int MaleAppearance, int FemaleAppearance)
//
// ::Used to give PC's a change in Ability scores, or Attack Bonus or Armour Class. During the day or Night.
// ::USed in conjunction with CreateCustomStats() <Look Below>.
//----- CreateTemporaryStatModifier(string subraceName, struct SubraceStats Stats, int TimeToApply, int InInteriorArea = TRUE, int InExteriorArea = TRUE, int InNaturalArea = TRUE, int InArtifacialArea = TRUE, int InUndergroundArea = TRUE, int InAbovegroundArea = TRUE)
//
// ::Used to define the Ability increase or decrease, AC increase/decrease, AB increase/Decrease.
//----- SubraceStats CreateCustomStats(int StatModifierType, float StrengthModifier, float DexterityModifier, float ConstitutionModifier, float IntelligenceModifier, float WisdomModifier, float CharismaModifier, float ACModifier, float ABModifier)
//
// ::Used to disable/allow only the use of melee, ranged or other kind of weapons during certain times of day or permanently.
// ::Use only ONCE per subrace::
//----- SubraceRestrictUseOfWeaponsOfType(string subraceName, int WeaponType, int TimeOfDay = TIME_BOTH)
//
// ::Used to disable/allow only the use of heavy, medium or light armour during the day, night or permanently.
// ::Use only ONCE per subrace::
//----- SubraceRestrictUseOfArmourAndShieldsOfType(string subraceName, int Type, int TimeOfDay = TIME_BOTH, int Allow = FALSE)
//
// ::Add a favored Class to Subrace
// ::Use only ONCE per subrace::
//----- AddSubraceFavoredClass(string subraceName, int MaleFavoredClass, int FamaleFavoredClass)
//
// ::Add an effect to the Subrace, that takes effect during the night (lasts until morning), day(lasts until dusk) or permanently.
// ::Use as many times as desired::
//----- AddSubraceEffect(string subraceName, int EffectID, int Value1, int Value2, int nDurationType, float fDuration, int TimeOfDay)
//
// ::Add another skin for the subrace to be equipped at a particular level.
// :: Use as Many times as desired.
//----- AddAdditionalSkinsToSubrace(string subraceName, string SkinResRef, int EquipLevel, int iTime = TIME_BOTH)
//
// ::Use to create varying Spell resistance for the subrace.
//----- CreateSubraceSpellResistance(string subraceName, int SpellResistanceBase, int SpellResistanceMax)
//
// ::Add 'claws' to the playable subrace.
// :: Use as many times as desired.
//----- AddClawsToSubrace(string subraceName, string RightClawResRef, string LeftClawResRef , int EquipLevel)
//
// :: Setup the player belonging to the subrace to 'switch' to another subrace
//----- SetupSubraceSwitch(string subraceName, string switchSubraceName, int Level, int MustMeetRequirements = TRUE)
//
// :: Give additional 'unique' items
//----- AddSubraceItem(string subraceName, string ItemResRef, int Level = 1)
//
// :: Set-up a Prestige class restriction for a subrace.
//----- CreateSubracePrestigiousClassRestriction(string subraceName, int MinimumLevels = 1, int CanBe_ArcaneArcher = TRUE, int CanBe_Assasin = TRUE, int CanBe_Blackguard = TRUE, int CanBe_ChampionOfTorm = TRUE, int CanBe_RedDragonDisciple = TRUE, int CanBe_DwarvenDefender = TRUE, int CanBe_HarperScout = TRUE, int CanBe_PaleMaster = TRUE, int CanBe_ShadowDancer = TRUE, int CanBe_Shifter = TRUE, int CanBe_WeaponMaster = TRUE);
//
//
// The following scripts load up the example subraces created by me (Shayan).
// You can use these or add to them or delete them all.
// You can find the Creature Hide relating to these subraces in Items -> Custom -> Creature Items -> Skin/Hide
// You can also find the Unique Items relating to these subraces in Items -> Plot Items
 
//:: Spell Hooking - Uncomment line 93 to enable it. Remember to have imported
//::                 sha_spellhooks script.
//SetLocalString(GetModule(), "X2_S_UD_SPELLSCRIPT", "sha_spellhooks");
 
//Pre-made subraces... If you do not want to use them, comment or delete the lines below.
//:: Loads the 'normal' subraces...
DelayCommand(1.0ExecuteScript("sha_subraces1"GetModule()));
//:: Loads the 'monsterous' subraces...
DelayCommand(2.0ExecuteScript("sha_subraces2"GetModule()));
//---------------- Use the space below to add your own subraces -----------------//
 
// Debut de mon script
 
CreateSubrace(RACIAL_TYPE_HALFLING"pixie""sha_pc_pixie""sha_subrace_pixie"FALSE0FALSE03);
 
CreateSubraceAlignmentRestriction("pixie"FALSETRUEFALSE);
 
CreateSubraceClassRestriction("pixie"FALSETRUEFALSEFALSEFALSEFALSEFALSETRUETRUETRUE);
 
AddSubraceFavoredClass("pixie"CLASS_TYPE_SORCERERCLASS_TYPE_SORCERER);
 
CreateSubraceAppearance("pixie"TIME_BOTHAPPEARANCE_TYPE_FAIRYAPPEARANCE_TYPE_FAIRY);
 
AddSubraceEffect("pixie"EFFECT_TYPE_VISUALEFFECTVFX_DUR_PIXIEDUSTFALSEDURATION_TYPE_PERMANENT0.0TIME_BOTH);
 
CreatureSubraceSpellResistance("pixie"1555);
 
SubraceRestrictUseOfWeaponsOfType("pixie"SUBRACE_RESTRICTION_WEAPON_TINYTIME_BOTHTRUE);
 
SubraceRestrictUseOfArmourAndShieldsOfType("pixie"SUBRACE_RESTRICTION_DEFENSE_CLOTHINGTIME_BOTHTRUE); 
Et dès la première ligne, j'ai un message d'erreur "invalid declaration".
Merci de m'aider.
"invalid declaration" ca veux dire que tu n'as pas respecté la bonne nomenclature pour la fonction.
Par exemple si tu mets GetNearestObject(nInteger) il va te mettre cette erreur. De meme par exemple si tu fait GetLocalInt(oObject) oubliant le string requis pour le nom de la variable donc.
Après ton script il utilise les fonctions d'un include, il faut donc que tu regarde ce que demande les fonction de l'include si ce ne sont pas des fonctions de base.
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