Template voleur atypique

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le voici:
Assassination Talents (5 points)


Malice - 5/5 points
Increases your critical strike chance by 5%.




Combat Talents (25 points)


Improved Gouge - 3/3 points
Increases the effect duration of your Gouge ability by 1.5 seconds.


Improved Sinister Strike - 2/2 points
Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5 Energy.


Improved Backstab - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Backstab ability by 30%.


Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.


Precision - 5/5 points
Increases your chance to hit with melee weapons by 5%.


Riposte - 1/1 point
A strike that becomes active after parrying an opponent's attack. This attack deals 150% weapon damage and disarms the target for 6 seconds.


Dual Wield Specialization - 1/5 point
Increases the damage done by your offhand weapon by 10%.


Blade Flurry - 1/1 point
Increases your attack speed by 20%. In addition, attacks strike an additional nearby opponent. Lasts 15 seconds.


Sword Specialization - 4/5 points
Gives you a 4% chance to get an extra attack after dealing damage with your Sword.




Subtlety Talents (21 points)


Master of Deception - 5/5 points
Reduces the chance enemies have to detect you while in Stealth mode. More effective than Master of Deception (Rank 4)


Opportunity - 5/5 points
Increases the damage dealt when striking from behind with your Backstab, Garrote, or Ambush abilities by 20%.


Elusiveness - 3/5 points
Reduces the cooldown of your Evasion, Vanish, and Blind abilities by 45 seconds.


Improved Ambush - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Ambush ability by 40%.


Ghostly Strike - 1/1 point
A strike that deals 125% weapon damage and increases your chance to dodge by 15% for 7 seconds. Awards 1 combo point.


Improved Sap - 3/3 points
Adds a 90% chance to return to stealth mode after using your Sap ability.


Preparation - 1/1 point
When activated, this ability immediately finishes the cooldown on your other Rogue abilities.


Le principe c'est de taper a l'épée et de switcher sur une dague "lente" pour les coups de dos et garrots.

La partie combat est bizarre mais il faut bien mettre des points pour atteindre la spé épée.
ouais, bof

Tu penses sincérement que la spé épée que tu veux mérite tous ces points en combat ? surtout si tu veux t'amuser à ambush et switch ?

Fais nous un bon 21/XX/21 minimum, va
En ce qui me concerne, je trouve ça intéressant. Pour ma part je monte plusieurs voleurs en parallèle et je me suis orienté vers deux projets principaux : un mort vivant avec l'essentiel de ses points en finesse, spé embuscade et doubles dagues; et un troll avec surtout des points en combat, spé épée comme toi.

Et bien après avoir pas mal pratiqué les deux, j'ai du mal à dire quel mode de combat je préfère. J'avoue être séduit par le voleur type berzerker, qui compte sur sa vitesse de frappe et ses capacités d'esquive. Avec évasion boostée . Je trouve d'ailleurs que le troll est très efficace dans ce rôle...
ma voleuse qui tape dur dur c'est plutot ça
(en double épée)

Assassinat (21 points)

Eviscération Améliorée - Rang 3/3
Malice - Rang 5/5
Némésis - Rang 3/3
Frappes Implacables - Rang 1/1
Exposer l'Armure Amélioré - Rang 3/3
Mortalité - Rang 5/5
Sang Froid - Rang 1/1


Combat (30 points)

Attaque Pernicieuse Améliorée - Rang 2/2
Réflexes Eclairs - Rang 5/5
Déviation - Rang 5/5
Précision - Rang 5/5
Riposte - Rang 1/1
Spécialisation Ambidextrie - Rang 5/5
Déluge de Lames - Rang 1/1
Spécialisation Epée - Rang 3/5
Agressivité - Rang 3/3
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