[Wiki] Carrière - Ingénieur

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Vous trouverez ici toutes les informations connues sur les Carrières (ou classes) de Warhammer Online. Ces informations proviennent des informations données par le jeu et des retours d’expérience des joueurs de la bêta européennes et américaines.

Attention cependant, les compétences et par conséquence le rôle des Carrières peuvent encore un peu changer durant la béta, et nous pouvons nous attendre à ce qu'elles subissent également des modifications après la release, comme tout bon MMO qui se respecte...

Les compétences présentées sont toutes celles que peut posséder une carrière donnée au niveau 40, ceci comprenant les compétences de bases et celles de spécialisations.

Les valeurs des compétences, données à titre d'indication, sont celles de personnages de niveau 31 avec 5 points dans chaque voie de Maitrise, issus de la version 3.2 de la Beta.


Description générale


https://jolstatic.fr/upload/war/Site/Zeb/Beta/Inge2s.jpg

- Points Forts :
  • Polyvalence dans les types de dégats (monocible, aire d'effet, dégats directs, dégats dans le temps, débuffs)
  • Tourelles
  • Très efficace en défense

- Points Faibles :
  • Faible résistance
  • Peu de moyens de se sortir du contact
  • Necessite parfois un temps de préparation entre chaque déplacement (activation de la tourelle)

- L'apport de la classe dans le groupe :
  • Grande polyvalence dans les types de compétences de dégats ce qui lui permet de s'adapter à toutes les situations
  • Quelques débuffs de zone très intéressants pour les alliés.
  • Possibilités de ralentir ou immobilisés les cibles ennemis
- Gameplay de la classe :
  • Le gameplay de base de l'Ingénieur s'articule sur l'utilisation cumulée des tirs directs de son fusil, des compétences de zone et débuffs de ses grenades et des dégats de sa tourelle. Cette fonction de couteau-suisse fait qu'il n'excelle dans aucun domaine mais représente une source de dégats importante au final tant qu'il n'a pas d'ennemis sur le dos.
  • Sa faible résistance et le peu de moyens mis à sa disposition pour se défaire d'ennemis au contact le rendent très vulnérable seul donc il doit bien gérer son placement et se faire défendre par son groupe pour être réellement utile.
  • En se spécialisant l'Ingénieur peut devenir vraiment efficace dans un type d'arme possible, et il n'a plus besoin de jongler entre toutes les différentes sources de dégats. Le gameplay est alors assez différent d'une spécialité à l'autre : l'Ingénieur qui se spécialise dans l'utilisation du fusil a le rôle classique d'un DPS distance monocible, celui qui s'oriente vers les grenades vient plus près de la bataille pour lancer rapidement une multitude de grenades pour cumuler dégats directs, dégats dans le temps, et débuffs sur ses ennemis, alors que l'Ingénieur qui se tourne vers les tourelles et les mines s'adonne à planifier et tendre des pièges sournois à ses ennemis.
  • Enfin l'Ingénieur (en particulier celui spécialisé en Grenades ou Tourelles) excelle dans la défense d'objectifs et de forts grace à l'utilisation de ses grenades, tourelles et mines.

- Voies de Maitrise:
  • The Rifleman : attaques au fusil à longue portée
  • The Grenadier : attaques à courte portée à l'aide de grenades et de bombes
  • The Tinkerer : combat rapproché avec tourelles et gadgets


Compétences


Acid Bomb
20 Action Points - 65 ft range - Instant cast
You toss a grenade which splatters a corrosive acid everywhere. Your target and all other enemies within 20 feet of them have their armor reduced by 618 and their Corporeal resistance reduced by 236 for 10 seconds.

Addling Shot
20 Action Points - 100 ft range - Instant cast - 15s cooldown
You Detaunt your target, making them hate you less and causing them to deal 50% less damage to you for 15 seconds. If you attack anyone that you have Detaunted, the effect will immediately end.

Ammo Compartment
No Cost - 20 ft range - Instant cast - 120s cooldown - Requires a Turret
You grab a handful of parts from your turret's ammunition compartment, instantly regaining 250 Action Points but leaving your turret unable to attack for 10 seconds.

Barbed Wire
30 Action Points - Instant cast - 20s cooldown
You fling coils of barbed wire all around you, rooting all enemies within 30 feet in place for 5 seconds. There is a 50% chance of the root breaking with every hit.


Blunderbuss Blast
40 Action Points - 2s cast - 5s cooldown
You fire a blast of short-range pellets which deal 99 damage to all enemies in front of you, up to 65 feet away.

Bolster War Engine
No Cost - 5 ft range - 3s cast - 300s cooldown - Only usable on Siege Engines
Siege Targetted buff. Increases damage done by that siege engine by 10% for 30 seconds. Does not work on Rams. Only one effect of this type per siege engine.

Bombardment Turret
120 Action Points - 3s cast - 5s cooldown
You construct a turret with an auto-firing grenade launcher. Every 2 seconds, the turret will lob a grenade at an enemy up to 65 feet away, usually dealing 66 Corporeal damage. 10% of the time, the turret will launch an explosive grenade which deals 133 Corporeal damage to the target and all other enemies within 20 feet of them. You may only have a single turret at a time.

Bugman's Best
45 Action Points - 2s cast - 10s cooldown
You carefully unpack a mini-keg of rare and precious Bugman's Finest Stout with reverential awe. For the next 15 seconds, the faint vapors escaping from the keg will rejuvenate any allies within 30 feet of it, restoring 60 health every 3 seconds. You dream of the day that the brew will be aged enough to actually tap and drink.

Concussion Grenade
30 Action Points - 65 ft range - 1s cast - 10s cooldown
You lob a grenade that releases a powerful shockwave on impact, dealing 225 Corporeal damage to your target and knocking the player back a short distance. Monsters will be knocked down.

Crack Shot
40 Action Points - 100 ft range - 2s cast - 30s cooldown
A well-aimed shot which deals 308 damage and disarms your target for 5 seconds, making them unable to use their weapons.

Diminish War Engine
No Cost - 100 ft range - 3s cast - 300s cooldown - Only usable on Siege Engines
Siege Targetted debuff. Decreases damage done by that siege engine by 10% for 30 seconds. Does not work on Rams. Only one effect of this type per siege engine.

Field Repair
15 Action Points - 20 ft range - Instant cast - Requires a Turret
You focus on repairing your turret for up to 3 seconds, restoring 108 health to it every second. This effect will end if you lose your concentration or run out of action points.

Fire Bomb
45 Action Points - 65 ft range - 1s cast - 10s cooldown
You toss a grenade filled with flaming pitch which deals 175 Corporeal damage to your target immediately, and another 366 Corporeal damage over 9 seconds.

Flame Turret
120 Action Points - 3s cast - 5s cooldown
You construct a turret with a self-firing flamethrower. Every 3 seconds, the turret will usually blast out a cone of fire that deals 100 Corporeal damage to all enemies in front of it, up to 65 feet away. 10% of the time, the turret will vent a fiery explosion which deals 200 Corporeal damage to all enemies within 30 feet of it. You may only have a single turret at a time.

Flashbang Grenade
30 Action Points - 65 ft range - 1s cast
You toss a grenade which explodes with a burst of force, dealing 150 Corporeal damage to the target and setting back any ability which they were building up by an additional 1 seconds.

Focused Fire
25 Action Points - 100 ft range - Instant cast - 8s cooldown
You focus all of your shots on your enemy for up to 3 seconds, dealing 155 damage to them every second. This effect will end if you lose your concentration or run out of action points.

Fragmentation Grenade
45 Action Points - 65 ft range - 1s cast - 5s cooldown
You lob a grenade which shatters when it hits your enemy, dealing 435 Corporeal damage over 15 seconds to the target and all other enemies within 20 feet of them.

Friction Burn
30 Action Points - 5 ft range - Instant cast
A powerful swipe with your spanner which afflicts your target with an Ailment, dealing 231 Corporeal damage to the enemy over 9 seconds.

Gun Turret
120 Action Points - 3s cast - 5s cooldown
You construct a turret with a self-aiming gun. Every 4 seconds, the turret will shoot at an enemy up to 100 feet away, usually dealing 136 damage. 10% of the time, the turret will fire a rapid series of powerful shots that deals 266 damage over 3 seconds and ignores all of the target's armor. You may only have a single Turret at a time.

Hamper War Engine
No Cost - 100 ft range - 3s cast - 300s cooldown - Only usable on Siege Engines
Siege Targetted debuff. Increases the times it takes to fire that siege engine by 2 seconds for 30 seconds

High-Explosive Ammo
25 Action Points - Instant cast - 120s cooldown
You load your gun with a few rounds of special ammunition. For the next 12 seconds, your Gun Blast, Hip Shot, Snipe, and gun autoattacks will also deal an additional 103 damage to all enemies within 20 feet of your target.

Hip Shot
40 Action Points - 100 ft range - Instant cast - 10s cooldown
A quick shot from the hip which deals 180 damage.

Incendiary Rounds
45 Action Points - 100 ft range - Instant cast - 10s cooldown
You fire bullets that burst into flame when they strike the enemy, dealing 402 Corporeal damage over 9 seconds.

Land Mine
55 Action Points - 3s cast - 60s cooldown
You deploy a faintly-camouflaged land mine which will persist for up to 2 minutes. When an enemy gets close to the mine, it will detonate, destroying itself and dealing 500 damage to all enemies within 30 feet. Any enemy hit by the blast has a 25% chance to become knocked down for 5 seconds.You may only have a single land mine at a time.

Pepper Bomb
25 Action Points - 65 ft range - 1s cast - 30s cooldown
You lob a grenade packed full of a noxious choking powder, dealing 150 Corporeal damage to your enemy and silencing them for 5 seconds, making them unable to use magic.

Phosphorous Shells
13 Action Points - 65 ft range - Instant cast - 16s cooldown
A barrage of mortar attacks which continuously fire at a spot on the ground that you select for up to 6 seconds, dealing 199 Corporeal damage each second to all enemies within 20 feet of that spot. This requires careful aim, and if hit you'll lose .5 seconds from the channel.

Self-Destruct
40 Action Points - 100 ft range - Instant cast - 60s cooldown - Requires a Turret
You activate the self-destruct mechanism built into your turret, destroying the turret and knocking down all enemies within 30 feet of it for 5 seconds.

Signal Flare
25 Action Points - 100 ft range - Instant cast - 60s cooldown
You mark the enemy with a bright signal flare, reducing their chance to dodge attacks by 10% for 10 seconds.

Slow And Steady
25 Action Points - Instant cast - 60s cooldown
No one can rush a Dwarf who's determined to take their time and do the job right. Your Ballistic Skill is increased by 62, but your run speed is reduced by 20%. Use this ability again to deactivate it.

Snipe
30 Action Points - 150 ft range - 3s cast - 10s cooldown
A slow but powerful gun shot which deals 412 damage to your enemy and can not be defended against.

Steam Vent
25 Action Points - 100 ft range - Instant cast - 8s cooldown - Requires a Turret
You adjust several safety settings on your turret, venting out blasts of hot steam for up to 3 seconds. The steam deals 166 Corporeal damage every second to all enemies within 30 feet of the turret, but leave the turret unable to attack while this is happening. This effect will end if you lose your concentration or run out of action points.


Tactics


Ancestral Inheritance
Increases your Armor by 511.

Bandolier
All of your Path Of The Grenadier abilities cost 35% fewer action points.

Clever Recovery
If an enemy dodges any of your attacks, you will regain 75 Action Points. This effect will not trigger more than once every 3 seconds.

Concussive Mine
Land Mines will now knock players away from the impact. Monsters will be knocked down.

Coordinated Fire
Signal Flare will now also cause the victim to suffer 15% more damage from all sources.

Expert Skirmisher
You deal 25% more damage when you are within 45 feet of your target, but 20% less damage when you are further than 45 feet away from them.

Extra Powder
Acid Bomb and Fragmentation Grenade gain a 75% increase to the size of their areas of effect.

Hand-Crafted Scope
Increases your autoattack speed by 50% when using a gun.

Hollow-Points
Snipe and Gun Blast will now deal an additional 315 damage over 9 seconds.

Pierce Defenses
If an enemy blocks, dodges, or parries any of your attacks, their chances to block, dodge, and parry will be reduced by 15% for 10 seconds.

Proximity Alarm
Increases your chance to detect hidden enemies by 50% as long as you are standing within 20 feet of your turret.

Quick Reloader
All of your Path Of The Rifleman abilities cost 35% fewer action points.

Reinforced Casing
Adds 124 Wounds to your turrets.

Rune Of Forging
When you construct a turret, it will gain a protective barrier which will absorb up to 660 damage within the first 180 seconds.

Runes Of Warding
Everyone in your group has their Disrupt chance increased by 5 as long as they are within 40 feet of your turret.

Steady Aim
Increases your Ballistic Skill by 124

Steady Hand
Reduces the chance that you'll be set back from taking damage by 50%.

Stopping Power
Hip Shot now will knock the victim back a short distance.

Stoutness Of Stone
You recover from Stuns and Knockdowns 50% quicker. You will still gain immunity based on the original duration.

Stubbornness
Increases your Corporeal resistance by 195.

Tangling Wire
After ending or being removed, Barbed Wire will now Snare targets by 40% and deal 198 damage over 5 seconds.

Throwing Arm
Increases the ranges of all Path Of The Grenadier abilities by 50%.

Tracer Rounds
Increases your chance to critically hit by 15% as long as you are within 20 feet of your turret.

Well-Oiled Machine
You can now construct your turrets instantly.


Morales


Armored Plating
Morale Rank 2 - No Cost - Instant cast - 60s cooldown
Everyone in your group takes 20% less damage for 20 seconds.

Artillery Barrage
Morale Rank 4 - No Cost - 100 ft range - Instant cast - 60s cooldown
You select a spot on the ground and call in an artillery strike for up to 4 seconds, dealing 400 damage per second to all enemies within 30 feet of that spot.

Autoloader
Morale Rank 1 - No Cost - Instant cast - 60s cooldown
You regain action points 30% faster for 10 seconds.

Cannon Smash
Morale Rank 3 - No Cost - 100 ft range - Instant cast - 60s cooldown
A massive cannonball smashes into your target, dealing 1440 damage and knocking them down for 5 seconds. The victim's armor is reduced by 1085 for 30 seconds.

Concealment
Morale Rank 1 - No Cost Instant cast - 60s cooldown
With luck and experience you are able to both Dodge and Disrupt all attacks against you for 7 seconds.

Explosive Shots
Morale Rank 3 - No Cost - Instant cast - 60s cooldown
All of your ranged attacks will explode for the next 10 seconds, dealing 210 damage to all enemies within 30 feet of your target.

Fling Explosives
Morale Rank 4 - No Cost - Instant cast - 60s cooldown
You fling packets of explosives all around you for up to 4 seconds, dealing 400 damage each second to all enemies within 30 feet.

Focused Mind
Morale Rank 2 - No Cost - Instant cast - 60s cooldown
For the next 10 seconds, you will remove and ignore any silencing, disarming, rooting, snaring effects and your abilities will build 50% faster and may not be set back.

Hail Of Doom
Morale Rank 4 - No Cost - 100 ft range - Instant cast - 60s cooldown
You focus on a spot on the ground for up to 5 seconds, constantly shooting at all enemies within 30 feet of that area for 240 damage.

Point-Blank
Morale Rank 1 - No Cost - 65 ft range - Instant cast - 60s cooldown
A mid-range attack that deals 480 damage and knocks targeted player away. Monsters will be knocked down.

Scattershot
Morale Rank 4 - No Cost - Instant cast - 60s cooldown
You release a string of several gun blasts in a row for up to 4 seconds, dealing 412 damage each second to all enemies in front of you, up to 65 feet away.

Unshakable Focus
Morale Rank 2 - No Cost - Instant cast - 60s cooldown
A cold unyielding focus increases your damage by 100% for 7 seconds.
Dernières modifications :
(Voir) 04/2/2009 06:56:43 : Kedare (Amélioration majeure de la présensation)
(Voir) (Comparer)04/2/2009 06:26:53 : Kedare (Amélioration de la présentation, Modification des Points Faibles)
(Voir) (Comparer)21/9/2008 19:08:06 : Scard (Modification des compétences et par conséquent du rôle de l'Ingénieur.)
Compétences

Acid Bomb
20 Action Points - 65 ft range - Instant cast
You toss a grenade which splatters a corrosive acid everywhere. Your target and all other enemies within 20 feet of them have their armor reduced by 618 and their Corporeal resistance reduced by 236 for 10 seconds.
vous lancez une grenade qui émet un acide corrosif de partout. Votre cible et tous les ennemies dans les 20 pieds autour de lui auront leur armure réduite de 618 et leurs résistances corporelles réduite de 236 durant 10 secondes.



Addling Shot
20 Action Points - 100 ft range - Instant cast - 15s cooldown
You Detaunt your target, making them hate you less and causing them to deal 50% less damage to you for 15 seconds. If you attack anyone that you have Detaunted, the effect will immediately end.
vous distrayer (detaunt) votre cible, vous faisant moins haïre d'elle, elle vous causera 50% de degat en moins pendant 15 secondes. Si vous attaquez une cible distraite (detaunted), l'effet prendra immédiatement fin.


Ammo Compartment
No Cost - 20 ft range - Instant cast - 120s cooldown - Requires a Turret
You grab a handful of parts from your turret's ammunition compartment, instantly regaining 250 Action Points but leaving your turret unable to attack for 10 seconds.
vous ramassez une partie utile depuis le compartiment de munitions de votre tourelles, regagnant instantanément 250 point d'action mais laissant votre tourelles dans l'incapacité de tirer durant 10 secondes.


Barbed Wire
30 Action Points - Instant cast - 20s cooldown
You fling coils of barbed wire all around you, rooting all enemies within 30 feet in place for 5 seconds. There is a 50% chance of the root breaking with every hit.
vous déployez du cable barbelé tout autour de vous, immobilisant (root) tous les ennemies dans les 30 pieds durant 5 secondes. Il y a 50% de chance que l'immobilisation soit cassé par n'importe quel coup reçu par l'ennemi.



Blunderbuss Blast
40 Action Points - 2s cast - 5s cooldown
You fire a blast of short-range pellets which deal 99 damage to all enemies in front of you, up to 65 feet away.
vous faites feu à courte porté des boulettes qui inflige 99 degat à tous les ennemis en face de vous jusqu'à 65 pied de distance.

Bolster War Engine
No Cost - 5 ft range - 3s cast - 300s cooldown - Only usable on Siege Engines
Siege Targetted buff. Increases damage done by that siege engine by 10% for 30 seconds. Does not work on Rams. Only one effect of this type per siege engine.
Amélioriation de siège sur la cible. Augmente les degats faite par une machine de siège de 10% durant 30 secondes. Ne fonctionne pas sur les béliers. L'effet ne peut pas se cumuler avec un autre du même type.

Bombardment Turret
120 Action Points - 3s cast - 5s cooldown
You construct a turret with an auto-firing grenade launcher. Every 2 seconds, the turret will lob a grenade at an enemy up to 65 feet away, usually dealing 66 Corporeal damage. 10% of the time, the turret will launch an explosive grenade which deals 133 Corporeal damage to the target and all other enemies within 20 feet of them. You may only have a single turret at a time.
vous construisez une tourelles avec un lance grenade automatique. Toutes les 2 secondes, la tourelle lancera une grenade à 1 ennemi jusqu'à 65 pied de distance, infligeant 66 degats corporel. 10% du temps, la tourelle lancera une grenade explosive qui infligera 133 degat corporel à tous les ennemies dans les 20 pieds de la cible. vous pouvez avoir seulement une tourelle à la fois.


Bugman's Best
45 Action Points - 2s cast - 10s cooldown
You carefully unpack a mini-keg of rare and precious Bugman's Finest Stout with reverential awe.
For the next 15 seconds, the faint vapors escaping from the keg will rejuvenate any allies within 30 feet of it, restoring 60 health every 3 seconds. You dream of the day that the brew will be aged enough to actually tap and drink.
vous sotez un tonnelet de bière de Bugman, breuvage réputé [...]. Pour les 15 prochaines secondes, de faible vapeurs s'échapperont des pieds et soigne vos alliez dans les 30 pieds de 60 point de vie toutes les 3 secondes. Vous revez du jour où le breuvage sera suffisamment vieilli pour la découvrir et vous enivrer!

Concussion Grenade
30 Action Points - 65 ft range - 1s cast - 10s cooldown
You lob a grenade that releases a powerful shockwave on impact, dealing 225 Corporeal damage to your target and knocking the player back a short distance. Monsters will be knocked down.
vous lancez une grenade qui produit une puissante onde de choc à l'impact, infligeant 225 degat corporel à votre cible et fait reculer les joueurs sur une courte distance. Les monstres seront mit à terre.


Crack Shot
40 Action Points - 100 ft range - 2s cast - 30s cooldown
A well-aimed shot which deals 308 damage and disarms your target for 5 seconds, making them unable to use their weapons.
un tire ciblé qui inflige 308 degat et désarme votre cible pour 5 secondes, le rendant incapable d'utiliser leurs armes.



Diminish War Engine
No Cost - 100 ft range - 3s cast - 300s cooldown - Only usable on Siege Engines
Siege Targetted debuff. Decreases damage done by that siege engine by 10% for 30 seconds. Does not work on Rams. Only one effect of this type per siege engine.
Bridage d'engin de siège. Diminue les degats fait par les engins de siège de 10% pour 30 secondes. Seulement 1 effet du même type par engins de siege.


Field Repair
15 Action Points - 20 ft range - Instant cast - Requires a Turret
You focus on repairing your turret for up to 3 seconds, restoring 108 health to it every second. This effect will end if you lose your concentration or run out of action points.
vous vous concentre sur la réparation de votre tourelle durant 3 secondes, restaurant 108 point de vie toutes les secondes. Cet effet prendra fin si vous perdez votre concentration, ou que vous n'avez plus de point d'action.



Fire Bomb
45 Action Points - 65 ft range - 1s cast - 10s cooldown
You toss a grenade filled with flaming pitch which deals 175 Corporeal damage to your target immediately, and another 366 Corporeal damage over 9 seconds.
vous lachez une grenade remplie de produit inflammeable qui inflige 175 degats corporel sur votre cible immédiatement et 366 degat corporel durant 9 seconds.



Flame Turret
120 Action Points - 3s cast - 5s cooldown
You construct a turret with a self-firing flamethrower. Every 3 seconds, the turret will usually blast out a cone of fire that deals 100 Corporeal damage to all enemies in front of it, up to 65 feet away. 10% of the time, the turret will vent a fiery explosion which deals 200 Corporeal damage to all enemies within 30 feet of it. You may only have a single turret at a time.
vous construisez une tourelle avec un lance flamme intégré. Toutes les 3 secondes, la tourelles crachera un cône de feu qui inflige 100 degat corporel à tous les ennemies en face d'elle, jusqu'à 65 pied de distance. 10% du temps, la tourelle enverra une explosition ardente qui infligera 200 degat corporel à tous les ennemies dans les 30 pied d'elle. Vous pouvez seulement avoir une seule tourelle à la fois.


Flashbang Grenade
30 Action Points - 65 ft range - 1s cast
You toss a grenade which explodes with a burst of force, dealing 150 Corporeal damage to the target and setting back any ability which they were building up by an additional 1 seconds.
vous lancez une grenade qui explose avec une force brutale, infligeant 150 degat corporel a la cible et la ralentissant dans la préparation de n'importe quelle compétence d'une seconde.



Focused Fire
25 Action Points - 100 ft range - Instant cast - 8s cooldown
You focus all of your shots on your enemy for up to 3 seconds, dealing 155 damage to them every second. This effect will end if you lose your concentration or run out of action points.
vous concentrez tout vos tir sur votre cible durant 3 seconde, infligeant 155 degat a eux chaque seconde. Cet effet prend fin si vous perdez votre concentration ou n'avez plus de points d'action.


Fragmentation Grenade
45 Action Points - 65 ft range - 1s cast - 5s cooldown
You lob a grenade which shatters when it hits your enemy, dealing 435 Corporeal damage over 15 seconds to the target and all other enemies within 20 feet of them.
vous lancez une grenade à fragmentation quand elle touche votre cible, elle inflige 435 degat corporel sur 15 secondes à votre cible et tous les ennemies dans les 20 pied autour d'elle.


Friction Burn
30 Action Points - 5 ft range - Instant cast
A powerful swipe with your spanner which afflicts your target with an Ailment, dealing 231 Corporeal damage to the enemy over 9 seconds.
une attaque puissante avec votre clé à molette qui frape votre cible une blessure, infligeant 231 degats corporel durant 9 secondes.


Gun Turret
120 Action Points - 3s cast - 5s cooldown
You construct a turret with a self-aiming gun. Every 4 seconds, the turret will shoot at an enemy up to 100 feet away, usually dealing 136 damage. 10% of the time, the turret will fire a rapid series of powerful shots that deals 266 damage over 3 seconds and ignores all of the target's armor. You may only have a single Turret at a time.
vous construisez une tourelles à fusil à visé intégré. Toutes les 4 secondes, la tourelles tire sur un ennemi jusqu'à 100 pied de distance, infligeant 136 degat. 10% du temps la tourelle tirera une série rapide de coup de feu qui infligeront 266 degat sur 3 secondes et ignoreront toutes l'armure de la cible. Vous ne pouvez avez une seule tourelle à la fois.



Hamper War Engine
No Cost - 100 ft range - 3s cast - 300s cooldown - Only usable on Siege Engines
Siege Targetted debuff. Increases the times it takes to fire that siege engine by 2 seconds for 30 seconds
bridage d'engin de siège. Augmente le temps que met à tiré cet machine de guerre de deux secondes durant 30 secondes.


High-Explosive Ammo
25 Action Points - Instant cast - 120s cooldown
You load your gun with a few rounds of special ammunition. For the next 12 seconds, your Gun Blast, Hip Shot, Snipe, and gun autoattacks will also deal an additional 103 damage to all enemies within 20 feet of your target.
vous chargez votre arme avec des munitions spéciales. Pour les prochaines 12 secondes,queque soit votre attaque avec votre arme, elle ajoutera 103 degats supplémentaire à tous les ennemies dans les 20 pied de votre cible.


Hip Shot
40 Action Points - 100 ft range - Instant cast - 10s cooldown
A quick shot from the hip which deals 180 damage.
un tir rapid depuis la hanche qui inflige 180 degat

Incendiary Rounds
45 Action Points - 100 ft range - Instant cast - 10s cooldown
You fire bullets that burst into flame when they strike the enemy, dealing 402 Corporeal damage over 9 seconds.
vos balles qui s'enflamme en frappant votre cible, infligeant 402 degat corporel durant 9 seconds.


Land Mine
55 Action Points - 3s cast - 60s cooldown
You deploy a faintly-camouflaged land mine which will persist for up to 2 minutes. When an enemy gets close to the mine, it will detonate, destroying itself and dealing 500 damage to all enemies within 30 feet. Any enemy hit by the blast has a 25% chance to become knocked down for 5 seconds.You may only have a single land mine at a time.
vous déployez une mine camouflé qui persiste 2 minute. Quand un ennemi s'approche trop prêt de celle-ci, elle explose, se détruisant elle-même et infligeant 500 degat à tous les ennemis dans les 30 pied. N'importe quel ennemi touché par le soufle a 25% de chance de tomber à terre pour 5 secondes. Vous pouvez mettre une seule mine à la fois.


Pepper Bomb
25 Action Points - 65 ft range - 1s cast - 30s cooldown
You lob a grenade packed full of a noxious choking powder, dealing 150 Corporeal damage to your enemy and silencing them for 5 seconds, making them unable to use magic.
vous lancez une grenade pleine d'un gaz toxique inervant, infligeant 150 degats corporel à vos enemie et les réduit au silence pour 5 seconde, les rendant incable d'invoquer leur magie.







Phosphorous Shells
13 Action Points - 65 ft range - Instant cast - 16s cooldown
A barrage of mortar attacks which continuously fire at a spot on the ground that you select for up to 6 seconds, dealing 199 Corporeal damage each second to all enemies within 20 feet of that spot. This requires careful aim, and if hit you'll lose .5 seconds from the channel.
Un barrage au mortier qui tire continuellement sur un point du sol que vous selectionnez durant 6 secondes, infligeant 199 degat corporel chaque seconde à tous les ennemies qui sont dans les 20 pied autour du point. Il requiert un ciblage précis, et si vous etes touché, vous perdrez une demi seconde de durée de l'effet (channel).


Self-Destruct
40 Action Points - 100 ft range - Instant cast - 60s cooldown - Requires a Turret
You activate the self-destruct mechanism built into your turret, destroying the turret and knocking down all enemies within 30 feet of it for 5 seconds.
vous activez l'auto destruction du méchanisme que vous avez installé dans votre tourelles, détruisant la tourelle et mettant à terre tous les ennemies dans les 30 pied d'elle durant 5 secondes.


Signal Flare
25 Action Points - 100 ft range - Instant cast - 60s cooldown
You mark the enemy with a bright signal flare, reducing their chance to dodge attacks by 10% for 10 seconds.
vous éblouissez l'ennemie avec une lumière brillante, réduisant la chance d'éviter les attaques de 10% durant 10 secondes


Slow And Steady
25 Action Points - Instant cast - 60s cooldown
No one can rush a Dwarf who's determined to take their time and do the job right. Your Ballistic Skill is increased by 62, but your run speed is reduced by 20%. Use this ability again to deactivate it.
personne ne peut charger un nain qui est déterminé a prendre leur temps pour faire son travail correctement. Votre compétence ballistique est augmenté de 62, mais votre vitesse de course est réduite de 20%. Utilisé à nouveau cette compétence pour la désactiver.


Snipe
30 Action Points - 150 ft range - 3s cast - 10s cooldown
A slow but powerful gun shot which deals 412 damage to your enemy and can not be defended against.
un lent mais puissant tir qui inflige 412 degat à votre ennemie et ne peut pas être défendu.


Steam Vent
25 Action Points - 100 ft range - Instant cast - 8s cooldown - Requires a Turret
You adjust several safety settings on your turret, venting out blasts of hot steam for up to 3 seconds. The steam deals 166 Corporeal damage every second to all enemies within 30 feet of the turret, but leave the turret unable to attack while this is happening. This effect will end if you lose your concentration or run out of action points.
vous ajustez certain paramètre de sureté de votre tourelle, déchargeant des explosion de valeur brulante durant 3 secondes. La vapeur inflige 166 degat corporel à tous les ennemie dans les 30 pied de la tourelle, mais rend la tourelle incapable d'attaque pendant ce temps. Cet effet prend fin si vous perdez votre concentration ou n'avez plus de point d'action.
Bonjour,
juste une petite question concernant l'ingénieur à haut lvl.
La capacité de combat influence t-elle les grenades ?
Merci d'avance et à bientot in game
Doubi
De ce que j'ai lu sur les différents sujets du forum, les grenades sont seulement influencées par la capacité de tir.

Par contre, la capacité de combat entrerait en partie en compte pour les dégâts du fusil.

Au pire, trouves toi des gemmes de capacité de tir et de combat et fais tes propres essaies.
Oui je vais essayer
Par contre juste une petite question, est-ce interressant de monter la compétence de fabrication de talisman (au niveau des points rajoutés par les talismans créer ). Et comment la monte t-on ? (je crois que c'est en faisant des talismans mais y a t-il des recettes ou des maitres de métier talismans ?)
Voila merci d'avance !
Et a bientôt en jeu
Doubi
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