[ serveur Asie SEA ] Patch Notes 0.1.7

Répondre
Partager Rechercher
J'ai trouvé interessant de vous faire partager ceci. C'est surement ce qui nous attend pour l'OB

UPDATE:
If you have issues with a corrupted Patcher due to download-interruption while patching, please download this replacement Patcher.exe (thanks Crimson_Moon) and save it over the one in your Dragonica folder.

General
  • Level Limit increased to 60.
  • Opened second continent, Faeras.
  • Party Leader able to kick members in Mission Maps, except in Boss Battles.
  • Disabled warp item usage during Safety Foam status. Blocked party warp, teleport cards, and Love Warp.
  • Added an option to toggle the glass break effect (Smash Effect). Trapper's Rocket Launcher skill will trigger the effect even if it is off as it is supposed to be part of the skill’s CG effect.
  • Added Back to Login button on Character Selection screen.
  • 5 Portal Cards have been added to Dr. Farrell’s Dungeon. Portal Cards warp players to Elite Mob rooms.
  • Increased elite monster HP per party member
    • 2 > 16% increase
    • 3 > 24% increase
    • 4 > 30% increase
  • Adjusted skill range of Bahamole's stomping attack
  • Adjusted AOE range of Tutu's axe attack
Known Issues
  • Thieves' claws/weapons will still appear one-handed due to a graphical glitch. This will be resolved soon.
Vending Machines
  • Vending Machines sells game potions for Gada Coins now.
Items
  • Added Eye of Aram
  • Added Eye of Aram Recipe
  • Removed Enhancement Powders from Elite Mobs in Dr. Farrell’s Dungeon.

Quests
  • Hunting Season (4): Reward changed to 15 Tiny Health Nourishers.
  • Fun Fishing: Reward changed to 10 Minor Potions of your choice.
  • Passion of Fishing: Reward changed to 10 Minor Potions of your choice.
  • Old Playmate Sen (3): Reward changed to 10 Milk.
  • Increased EXP reward of quests
  • Added new Quest (For Titan Weapon Series): Wield the Myst Elves’ secret recipes!

Dungeon
  • Magmus: Adjusted Mana Bullet drop rate.
  • Dr. Farrell’s Dungeon: Decreased difficulty by adding teleport scrolls to Elite Mobs and revising obstacles.

Cash Shop
  • Some buffs are saved on logout now, particularly Cash Item buffs.
  • Eternity Potion’s total healing amounts are adjusted.

Bug Fixes
  • Able to launch targets under the Stun Effect properly.
  • When dealt damage, character animations displays properly in PvP now.
  • Swift Attack no longer causes character to freeze.
  • Damage of Mist Vanish skill now functions properly.
  • Channel changing in the game functions properly.
  • Private parties are now unsearchable in Party Search.
  • Sacred Protection Tooltip displays the correct information now.
  • Hyper and Spring Jump icons are displayed correctly on the mini map.
  • Monster will not be able to attack players while facing away.
  • Mission rank message and Megaphone message input box will now display the correct messages.
  • Rarity of Cursed items is now working as intended.
  • Fixed the problem of cursed weapon doing only one damage.
  • Barricade skill now removes correctly when MP runs out.
  • Vega and Toto charges the right directions with their Dash and Whirlwind skills.
  • Message of Jewel being obtained is removed for instance where jewel stacks are divided.
  • Toto’s Shoulder Ornament will now display correctly.
  • General Blood's Traces Quest will not complete by looting Sen's Bag.
  • NPC marks are now showing correctly in Nautilus Port map.
  • Texture of exclamation and question marks will display correctly now.
  • Mutisha Hero Quest will now display a red exclamation mark.

Warriors
  • Sacred Protection: Damage taken in place of nearest party member is now 10% at Level 1, 20% at Level 2, and up to 50% at Level 5.
  • Spear Jab: Cooldown has been increased from 5 to 10 secs. And correctly hits for 5 combos.
  • Wild Rage: Buff range has been adjusted.
Magicians
  • Barbarian renamed to Flasher, and visual range and area of effect are now sync-ed.
  • Air Combo: Casting delay shortened from 3 to 0.1 sec.
  • Magic Missile: Cooldown has been increased from 5 to 15 secs.
  • Cloud Kill: Changed skill effect from Lv4 Poison to Lv1 Serious Poison.
  • Fire Emblem renamed to Ball Lightning, and cooldown time increased from 3 sec to 10 sec.
Archers
  • Wolf Rush: Added 1.2 sec combo delay.
  • Autoshot System: Cooldown time changed from 30 sec to following: lv1 = 59 sec, lv2 = 62 sec, lv3 = 65 sec, lv4 = 68 sec, lv5 =71 sec
  • Gatling Rush: Cooldown time increased from 9 sec to 15 sec
  • Blitz: Added 1.3 sec combo delay
  • Arrow Shower: Added 2.5 sec combo delay

Thieves
  • Burrow: MP consumption has been changed to 10 MP per sec.
  • Ninja Frenzy: MP consumption has dropped from 50 per sec to 15 per sec.
  • Mist Vanish: Cooldown time is now 4 sec.
  • Mist Vanish: Now launches enemy and no longer knock back.
  • Mist Vanish: Absolute attack power is changed from 400 to 1200
  • Hypnotizer: Skill range adjusted to sync with the effect.

Cash Shop
  • Item release is limited during pre-OBT and more will be added in batches over the test phase.
  • Players may use cash points as currency to trade in the in-game "Market" for items and equipment.
Source : http://dragonica.mmosite.com/content/2009-06-04/20090604013249210.shtml
je m'en douter, ma petite Gatling chérie s'est fait augmenter son CD de 6 seconde de plus....
c'est opas qui m'enpechera de roxxer XD

d'ailleurs il y a que les archer et les mages qui sont nerf :P

sa commence bien si il commence déjà a nerf des classes alors qu'il ne connaisse pas le end game...

je serais pas surpris que certaine classe soit plus fort que d'autre au lvl 100.
Ça prouve qu'ils essaient déjà d'équilibrer les classes et je trouve ça bien

Quand on voit que sur des jeux payants qui ont des centaines de milliers d'abonnés (Warhammer) et qui au bout d'une 50ène de patchs n'ont fait qu'1 ou 2 patchs d'équilibre complètement loupés...

La version est en 0.1.7... Est ce que il est logique de penser qu'il n'y aura pas de reset au passage de la release ?
oui il essaie, mais la il nerf parce-que plein de monde se plein des skill de l'archer, et a l'obt, je suis sur si on peut jouer avec la 3eme évolution pour le guerrier, qui es le myrmidon, quand il vont voir qu'il tape trop fort...

puis après au lvl 100 il vont modifier les classes nerfer pour les up car ils seront nul set a vas toujours changer...

je peut me tromper, mais bon le skill gatling c'est pas rajouter un temps en plus que sa vas changer beaucoup, si il es bien placer il feras toujours aussi mal...

bref vous l'aurez compris j'aime pas les UP et Nerf avant d'avoir pus jouer avec tout les skill disponible
Merci de mieux préciser pour quel serveur est ce patch note

En l'occurence ici même ils sont pour un serveur asiatique. A ne pas confondre avec ceux de la version européenne.

Modification du titre de la discussion pour être plus clair
Mué le nerf mage, Missile je suis d accord car c'était légèrement abuser en pvp mais bolt of lightning la je comprend moins.. c'était un peu le sort de "base" du mage vue que l'auto attaque est ridicule et maintenant qu'il est a 10s de cd on va se retrouver a lancer 2 sort et glander 10s..

Bref c'est la loi du up est du nerf comme tout les jeux xD
Mais bon je trouve le cd est trop haut, a la limite de 3 a 5s pourquoi pas mais 10...

A voir pour nos serveur mais bon je pense qu'il sera équivalent chez nous ce petit patch !
Sinon ya du bon, augmentation de l'xp des quêtes ect !
oua, avec l'augmentation de 30% en
f4
a partir de hooka ça va etre chaudard
c'est bien par contre qui on rajouté le kick en mission map parceque c'est relou autrement
Comme dit plus haut, n'oublions pas que ce patch est destiné au serveur asiatique, mais vu que tout commence par là-bas, on pourrait supposer que ces changements seront tout aussi appliqués chez nous. Dans tout les cas, ce n'est pas plus mal d'équilibrer chaque classes. Souhaitons bonne chance à l'équipe des développeurs de Dragonica.
Je ne vois pas de prédominance de Cash Shop dans cette mise à jour et j'espère qu'il sera de même pour les autres et les items n'ont pas l'air très puissants . Cela me plaît !
__________________
Ceci est une signature. *fly aways*
Tant gPotato n'aura pas mis en ligne leur note de mise à jour, nous ne saurons pas exactement ce qui sera implanté dans la version européenne.

IAH et gPotato sont certes des serveurs Dragonica, mais les ajouts ne seront pas forcément identiques ( même si je l'accord très ressemblant )
Citation :
Party Leader able to kick members in Mission Maps, except in Boss Battles.
Assez stressant si cette MAJ arrive sur notre continent ... Je n'imagine déjà pas le nombres de "kikoo" qui vont inviter pour farm le boss en solo et bénéficier de l'xp de groupe
Bien que d'un autre coté cela nous permettra d'éviter les "AFK"


Citation :
Thieves' claws/weapons will still appear one-handed due to a graphical glitch. This will be resolved soon.
Ca lève le voile sur le fait que les voleurs n'ont pas qu'une seule arme mais bien deux. Même si c'est qu'un unique ITEM !


Bref que du bonheur ce jeu ! Du nerf , du nerf !
PS : J-1

Orcus
__________________
http://static.aioncard.com/uk/45/k/kuni/asmotemplar.jpg
Répondre

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés