[Actu] Première mise à jour de H1Z1

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Oui la maj se trouve ici :

http://www.reddit.com/r/h1z1/comment..._downtime_120/

Citation :
Servers will be going down at 2:00PM with an approximate downtime of up to 2 hours. Servers should be returning around 4:00PM Pacific.
The update includes the following fixes:
•Fixed issue with loot rules which were preventing spawning items inside containers
•Metal Gate should now work properly
•Floating Arrows should no longer cause damage or obstruct vehicles.
•Structures are now more resistant to damage
•Zombies should no longer slide or attack while knocked down
•Dragging a stack of items that was too large to fit in your inventory would not move any of the stack. It now tops off as much as it can fit
•Fixed issue where the inventory wouldn't accept the maximum it could hold when picking up items from proximity/containers.
•The dew collector should work now, seriously
•Adjusted many items so that they will stack in the inventory properly
•Added a recipe for a Metal Door that is more durable than a wooden door
•Additional server list sorting options are now available
•The inventory option "Delete" has been removed
•“Drop”, “Unload” and “Place” inventory options have been removed from proximity items
•Rebalanced melee damage, including fists
•Enabled melee headshot damage for NPC's and players Have feedback on the new melee changes? Post them in Jimmy's thread here
•Fixed issue with the Runamok Toxic Cavern container not working
•Stagnant water can now be purified in barbecue.
•Bear meat can now be cooked on a barbecue.
•Rabbit stew can now be cooked. It now requires cooked rabbit meat instead of raw rabbit meat.
•Hammers, wrenches, and combat knives can now be melted down into bars inside of a furnace.
•Some larger items like the machete and AR15 now yield more metal bars when melted in a furnace.
•Animal traps now take damage.
•The animal trap recipe now require four nails.
•Fixed picking overlapping blackberry bushes where players sometimes had crouch to pick them successfully
•Fixed event tickets so that tickets found in the world are granted and the name and count show up properly
Citation :
•The animal trap recipe now require four nails.
Il va tout de suite être moins rapide de faire des pièges

Citation :
•Fixed event tickets so that tickets found in the world are granted and the name and count show up properly
Rhaaa ! J'en ai loot deux cet après midi ... enfin des tickets fantômes en fait! Bonne nouvelle
Impossible de lancer le jeu, est-ce que c'est down (je ne trouve aucune info nul part) ?

J'ai ce message :
Citation :
GAME ERROR G99
MALFUNCTION:
There is an issue connecting to the login server. The login server may be down for maintenance. Please try again a little later. Be sure to check the forums for announcements on planned server shutdowns and estimated downtimes. If there has been no notification of a server shutdown, validate your game files from the LaunchPad and make sure that H1Z1.exe, awesomiumprocess.exe and launchpad.exe are all set as exceptions in your firewall/antivirus program(s). The login server may still be shut down without notification, but running through these steps will ensure that the problem is not on your end.
Servers will be going down at 2:00PM with an approximate downtime of up to 2 hours. Servers should be returning around 4:00PM Pacific.

Cela réponds a ta question
C'est pour cela que je suis plus que confiant avec H1Z1 ils ont une grosse team avec des moyens pour améliorer assez rapidement le jeu sans oublier le nombre de serveur qui peuvent disposer pour leur jeu.

Par contre je serai pour l'implantation de la chance ou la mal chance aléatoire comme au jeu de dé , mais qui soit invisible au yeux du joueur pour que cela reste mystique.

Techniquement cela devrait possible de le mettre en place le personnage génére le dé de chance/mal chance sur des situations , le loot par exemple , dégat critique lors d'une baston , ou un exemple de situation un psychopathe qui poursuit une victime mais une poisse lui arrive se blesse à la cheville ( réduction de la vitesse de déplacement) et pour l'achever il se prend un spawn de zombie .

Mais cela pourrait etre l'inverse aussi celui qui fuit se tord la cheville se prend les zombs et le psychopathe en plus .

Voir meme les deux qui tord la cheville double spawn de zombs sont tout les 2 dans la merde .

Bref la chance ou la poisse .
Citation :
Publié par Itsuri
Servers will be going down at 2:00PM with an approximate downtime of up to 2 hours. Servers should be returning around 4:00PM Pacific.

Cela réponds a ta question
Heure pacific ? C'est 10 ou 11h de décalage non ? Donc il n'est même pas 14h chez eux..

Bon peu importe, en gros ça ne vient pas de moi, merci.
Citation :
Publié par Evranick
Heure pacific ? C'est 10 ou 11h de décalage non ? Donc il n'est même pas 14h chez eux..

Bon peu importe, en gros ça ne vient pas de moi, merci.
Il y a +9h de décalage avec la France.
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