Patch 1.1 - Highlights and More

Répondre
Partager Rechercher
Mark nous informe qu'il va être installé très bientôt sur les serveurs de test Américains et donne les grandes lignes (va falloir revenir pour les détails )

Citation :
Folks,

Patch 1.1 is going up on the PTS later today and after some more internal testing, we hope to open it up to the public tomorrow morning. So, as usual, here are the highlights. Please keep two things in mind before commenting on the highlights:

1) This patch was in development before 1.0.6 went LIVE so don't expect to see a lot of changes to 1.0.6 in there yet. We'll continue to hotfix whenever possible and possibly patch 1.1 with changes that have arisen because of the 1.0.6 patch. Again, let me say again that 1.1 has been on our internal servers for a quite a while because of the delay in getting 1.0.6 out the door and as such, doesn't have all the latest additions/changes we are working on.

2) As of now the complete patch notes are at 14 pages so the highlights do not even come close to representing all the fixes/changes in the game. This patch touches on more aspects of the game even than 1.0.6.

So, without further ado, here are the highlights from 1.1.

Open RvR Influence System – As part of our ongoing effort to encourage people to take part in oRvR, we are pleased to announce the release of an influence system geared solely to oRvR. Players who participate in this part of WAR will now have additional incentives for fighting for their realm. As part of this patch we have also made quite a number of changes and fixes to oRvR settings and NPCs as well. And as always, we have a lot more going in for oRvR over the next couple of months as well.

New Careers For Everyone - With this version the Empire’s Knight of the Blazing Sun, and the Dark Elf’s Blackguard are available for all players!

Easy Public Quests – PQs are great but sometimes it’s hard to get enough people together to complete them, especially in the lower tiers. So, we are redesigning one PQ per chapter so that it can be completed by 1-3 people.

Chat Hyperlinking – One of the most requested features by the community has been adding the ability to hyperlink items, abilities and quests in the chat window and now it has been added.

Armor Set Rebalance – After scrubbing through our armor sets we’ve made a lot of changes to ensure to various armor sets in the game to make them more useful and prized by the players.

Main Assist – RvR is exciting, chaotic and always challenging but this feature will make it just a little bit easier to help your group fight the good fight.

Player Statue System – Nothing says “you’ve made it” more than having a statue with your name on it in the capitol city of your realm.

New Content – Whether it is new lairs, new quests, new drops in dungeons, new PQ rewards and changes to items (such as cloaks), this patch is full of lots of fun new content additions to the game.

User Interface – Lots and lots of fixes, changes and new additions to our user interface and API functionality, new additions to the chat system and graphic options incorporating community requested features a channel flashing on activity, the ability to turn the chat bubbles on/off, a gamma slider and so much more.

Lots and lots of Bug Fixes - 'Nuff said.

The full notes will of course cover all of these highlights in greater detail.
http://vnboards.ign.com/warhammer_on...9615698/p1/?32

Edit par Darwyn : L'actualité JoL, avec une traduction/analyse sommaire.
OMG... on va avoir les statues des roxxors en capitale.

Ca va être beau côté Ordre: Un nain, un flamby, un nain, un flamby, un nain, un flamby

Pour le reste, j'attends les précisions
Citation :
Publié par Falkynn
OMG... on va avoir les statues des roxxors en capitale.

Ca va être beau côté Ordre: Un nain, un flamby, un nain, un flamby, un nain, un flamby

Pour le reste, j'attends les précisions

Et chez la destru: Furie, Furie, DK, Furie, DK, Furie ..=p
Ha ça donne envie
Citation :
https://jolstatic.fr/upload/war/Site/Romeo/MarkJacobs.gif

Mark Jacobs s'exprime sur le forum IGN Vault et trace les grandes orientations suivies pour la prochaine version de WAR, la 1.1, qui devrait être testée à partir de demain.
(avec une traduction/analyse sommaire pour ceux qui sont encore plus mauvais que moi en anglais ).

Merci à Elpi pour la news.
Argantael


Plus sérieusement, je ne sais pas si ça suffira à sauver le RvR ouvert mais je ne peux que le souhaiter du fond du cœur IRL et RP!

En tout cas je trouve monsieur Jacobs plus sexy de jour en jour, il a un skyblog ?
Plutôt sympa et prometteur, couplé au 1.0.6 ça devrait déjà le faire dans le sens que je demandais.

Vivement que mon "chevalier à plumes dans l'cul" soit dispo pour moi et hop je reviens sur War.

++
Pour ce qui est des quetes publiques, quel que soit le tier, ce n'est pas la difficulté qui posait probleme, mais l'homogeneité des groupes, du au manque de tank, notemment coté elfe noirs.

Pour pruve hier, ou bien sur une floraison epidemique de gardes noirs a apparu en t1 elfe noir, l'enchainement des quetes publiques a été une vraie ballade de santé, soit l'extreme opposé de précédemment.
quelques BG avec boubou, d'autres avec armes d'hast, quelques disciples de khaine et quelques furies.
Les heros des quetes publiques se sont fait violer =)
Osef grave du systeme d'influence pour surement des loots en open RvR.

On veut la fin du lock de zone et la possibilité de prendre un fort en Vallée de Kadrin sans avoir à se soucier si mont du tonerre est lock.
On veut des forteresses attaquables quelque soit le moment, après moins de fort pris dans le front correspondant = plus de garde ubber pour géner (des gardes qui tapent à 3k par exemple). Mais c'est un choix.

Et stop de devoir avoir le ubber set mes couilles pour tank un lord de forteresse car il faut le bonus de set 4 pieces ou + sinon = oneshot...

Le seul truc à garder dans ton systeme de lock, c'est le double forteresse de pris pour acceder à la capitale.
Et encore faudrait que la forteresse capturée ne reset pas en 12h mais en 72h.
Citation :
Publié par Enetsylax
Le seul truc à garder dans ton systeme de lock, c'est le double forteresse de pris pour acceder à la capitale.
Et encore faudrait que la forteresse capturée ne reset pas en 12h mais en 72h.
Je suis d'accord pour le timer 72h mais pour le reste tu devrais changer de ton... j'aimerais te voir parler a quelqu'un comme ça irl ! =p
Le Main assist, ça sent la mauvaise nouvelle : plus de focus, plus d'insta kill, moins de fun...
Quand je pense que certains joueurs demandent déjà d'enlever la fonction assist, je me demande ce que fait Mythic.
__________________
Page G+ MMO
AO (off) -> WoW (off) -> TR (RIP) -> VG (off) -> AoC (off) -> WAR (off) -> DF (off) -> Aion (off) -> GW (off) -> EVE (ON) -> Rift (Off) > GW2 (off) > NVW (off) > TSW (off) > ESO (off) > AA (ON)
Répondre

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés