Hotfix 1.72 et Halloween

Répondre
Partager Rechercher
Citation :
NEW THINGS AND BUG FIXES

- Reaver spells in different spell lines should no longer share recast timers. This fixes a bug that was causing all Reaver spells to share the same recast timer.

- The Druid's single target and AoE version of instant root should no longer share the same recast timer.

- Foresters who choose to start in Shrouded Isles will now start at the correct location.



CLASSIC CAMELOT WORLD NOTES


Bounty Quests


Albion

- The Pristine She-wolf Pelt, Great Boar Hide, Cliff Crawler Legs now have delve information.

Midgard

- The Malefic Tooth, Melted Ghoul Flesh, Ice Shard now have delve information.

Hibernia

- The Magic Clay, Vial of Moss Juice, Vial of Deamhan Breath, Glowing Veined Stone, Speghoul Heart now have delve information.

Trials of Atlantis (all realms)

- The Diver Ray Barb now has delve information.


Item Notes

- The player-crafted quarterstaff (Albion) should once again look like a staff.
Source.
Citation :
Trick or treat!

If you're in game now, you'll need to log out and patch in order for some of these changes to take effect.

NEW THINGS AND BUG FIXES

- When killed, you should once again see the death camera.

- When getting off a boat, your camera should be clamped back to normal range, even if it was panned far out on the boat.


HALLOWEEN FUN

- Treat sellers have been spotted selling sugary confections at Meath, Erikstaad, and Caerwent.

- The consignment merchants would like to show you their Halloween spirit! Pick up the merchant and place it back down on your house porch and he will change into a Halloween outfit for you!

- Be aware adventurers! Ghosts haunt the streets of your capital cities as the pumpkin moon rises!

- The horses you once rode have joined the spirit realm.

- Something strange has happened to all of the puppies.

- The pumpkins have been carved into jack o' lanterns!
Source.
Citation :
NEW THINGS AND BUG FIXES

- Fixed a bug where the Reaver's spells were incorrectly sharing timers in some cases. With this change, Reaver spells should now work exactly as they did prior to 1.72.

Bounty Quests

- Hibernia - The Long White Boar Tusk and Shadowy Helm now have delve information.

- Hibernia - The delve information for the Cervideth Antlers now correctly states that Sarah is in Aalid Feie.

- Midgard - The Ghostly Necklace, Iceberg Teeth, and Frozen Teardrop now have delve information.

- Albion - The Ghoulic Viper Fang, Crystallized Darkfire, Pristine Cockatrice Feather, and Ever-burning Ember now have delve information.

- All Realms - The Leopard Shark Fin now has delve information.


CAMELOT CLASSIC WORLD NOTES

Quests - Midgard

- Thanes should once again be able to speak to Taldos on step 1 of Taldos' Amulet.

FOUNDATIONS NOTES

- (Albion) Wendover Market, in the Chiltern housing zone, has been renamed to Chiltern Market
Source.

Traduction :

- Les différents sorts du fléau d'Arawn ne partagent plus le même minuteur de réutilisation.

- Les sorts d'enracinement de zone et simple du druide ne partagent plus le même minuteur de réutilisation.

- Quand l'on débarque d'un navire, la caméra revient à distance normale si elle s'en était trop éloignée.

Spécial Halloween :

- Des vendeurs de friandises se sont établis à l'entrée des zones résidentielles.

- Les PNJs revendeurs, si retirés et remis, sont déguisés pour l'occasion.

- Des fantômes hantent les rues des capitales, et la lune a pris un air de citrouille.

- Les montures sont devenues fantomatiques.

- Les familiers chiots (copie Mythic de la quête GOA des fylgjas) sont devenus cadavériques (comme les familiers des serveurs GOA l'an dernier)

- Les décorations citrouilles ont été évidées et ornées d'une bougie.
Citation :
Publié par Nof Samedisthjofr

- Quand l'on débarque d'un navire, la caméra revient à distance normale si elle s'en était trop éloignée.
Ah bah non alors ! Comment je vais continuer à faire mes superbes prises de vue moi?!
C'est sans doute un bug introduit en 1.72 parce que a l'heure actuelle, j'ai 1 timer différents pour chaque type de sort (instant dot, instant dd, aura dd, aura debuff abs, aura debuff dps) et en plus j'ai accès à l'aura de niveau max et à celle de niveau inférieur du même type qui sont sur 2 timers différent

Par exemple comme c'est pas clair : je peux lancer mon aura dd lv 33, puis juste apres mon aura dd lv 26, puis 8sec après je peux relancer chacune de mes auras dd, j'ai donc 6 timers différents pour mes 6 auras utilisable, et 1 pour le dd et 1 pour le dot.


Je vais enquêter sur les vnboards pour avoir des précisions.

[Edit après enquête] http://vnboards.ign.com/Reaver_Forum/b22325/77827020/?9 (et http://vnboards.ign.com/Reaver_Forum...5/77672985/?60)
Le TL indique ici que en 1.72 un bug introduit avait mis les 6 auras sur le même timer 1.72, ce qui faisait en effet un énorme "stealth nerf" en plus du "debug" des auras debuff qui interrompent plus, des posters indiquent à la fin du post que le hot fix à remis les auras sur 6 timers différents comme aujourd'hui.

Mais http://vnboards.ign.com/Reaver_Forum...5/77879134/?13
ils ont à priori introduit un bug faisant que le dd de niveau max et celui de niveau inférieur sont sur timer différents, ce qui fait que si le bug reste on a 2 dd différent chacun sur un timer de 30sec (ce qui rend par la même occasion la spé tourmant beaucoup plus valable)
<pris Dieu Mythic pour qu'ils s'en rendent pas compte >
Répondre

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés