Futur extension DAOC ...

Répondre
Partager Rechercher
Next Camelot Retail Expansion Announced
from Matt Firor
2003-05-05 14:13:36


We're proud to announce our next retail expansion called Dark Age of Camelot: Trials of Atlantis, where your Camelot character can explore the fabled underwater lost civilization.

We have launched a website dedicated to TOA at www.trialsofatlantis.com, where you'll be able to track the expansion as it goes through development. We're not going to release screenshots or detailed information about the expansion at this time, but we will be demonstrating it at E3 next week. Stay tuned to the TOA website, as we'll release concept art, screenshots, and other detailed information on a regular basis.

Please note that we will be working on TOA and the upcoming RvR expansion at the same time - we'll release more details on the RvR expansion in a month or so.

Source ... :http://www.camelotherald.com/more/868.php
Message supprimé par son auteur.
Citation :
Provient du message de Nof Samedisthjofr
J'ai très, très peur des "masters level".
En effet, si Mythic se décide à permettre d'augmenter encore ses capacités personnelles pour faire encore plus la différence entre les jeunes haut level et les anciens...

Déjà les RA ont augmenté ces différences..
Le SC a fait de même, une armure épique n'a plus d'autre intéret que la beauté de son skin..

Pourtant, d'un autre coté, Mythic s'efforce à diminuer les inégalités entre différentes classes (nerf et up de plusieurs classe depuis 5 ou 6 versions.)...

Qu'en pensez-vous ?
Citation :
All new underwater areas, effects, dungeons, and exploration capabilities
One new player race per realm


Sinon les " master level " si c bien fait ca peut être très intéressant
Citation :
Do I have to have Dark Age of Camelot: Shrouded Isles to play it?

Yes, you must have the original game as well as the Shrouded Isles expansion pack in order to play Trials of Atlantis. This is an expansion pack, not a stand-alone product.
Je plains les petits gars qui vont commencer à jouer.

Faudra DAoC + SI + TOA


Didiou et celui qui a pas acheté SI parce que les "plus" ne l'interessait pas et qui veux absolument jouer à TOA se sera retenu d'avoir acheter SI pour rien puisqu il faudra SI pour pouvoir y jouer.

Z'ont un bon filon les p'tits gars de Mythic
Nota bene que lorskil sagissait de SI, mythik avait deja fait allusion a des mondes sous marins. J'ai plus de sources, mais je sais que ca m'avait marqué enormement.

Plein de surprise ce jeux.

Mais, evidement, ca sera 1 extention pour gosse de riche demandant 1 becane encore plus grosse
Répondre

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés