recherche de monstres

Répondre
Partager Rechercher
bonjour à tous !!

bin voila on me dit vas tuer kitchik un flamme beetles avec sa garde mais je sais po ou est le monsieur *enfin le scarabée*

je tourne dans tous les sens c une quete de dragon mici de m'aider...

Des pygmies en dessous du lvl 20 aussi sa serai top ....
Les deux type de bebettes se trouvent a Dralk.

Pour le flame beetle repondant au doux nom de Kitchik, il est assez difficile d'expliquer. Tout ce que je peux te dire c'est qu'il faut monter le chemin (à partir de la ville de Dralk) et ensuite ... dur dur.

Il se trouve dans une crevasse en charmante compagnie de flame beetle lvl 10 environ. La crevasse est circulaire et au centre se trouve un petit mont.

Je sais que cela ne va pas beaucoup t'aider mais lorsque j'y suis allé, un gentil gros dragon m'a aidé

Pour les pygmée, suis la route (toujours en montant) il est assez dur de ne pas tombé dessus.

Un conseil, whisp un gros dragon et demande lui gentillement de te montrer. Je ne sais pas sur quel serveur tu joues mais sur Ice, J'ai rencontré que des gens sympa pour le moment.
Pour Kitchik tu prends la route qui monte dans Dralk, première bifurcation à gauche, deuxième bifurcation à droite.

Tu arrives sur une sorte de plateau avec des cascades de laves sur ta droite, tu continues la route qui descend légèrement.

Peu après tu verras sur ta gauche un pic entouré d'un creux circulaire. Kitchik sera là. Attention, quand tu l'attaques il se fait aider par ses congénères
Copier du forum www.tazoon.com ...

Citation :
Levels 1-14

Kion flame beetles - if you hit the "left" coast of kion and walk your way up, you'll find progressively harder beetles, no agro and plenty to go around. only go up to 14 though.
(there are also (3) quests for killing them available in kion, your class master, imperial task master, and kendra up to level 20)

Levels 14-22

Sand beetles (heavily camped, and also have 1 agro mob type, the harvester) (class quest available 20-29)
Ice golems outside mahagra (range from 19-22, tend to be pretty camped, more of a solo spot) (class quest available 20-29)
Frost Ogre's (all level 20) pretty easy mob, decent spawn, but are camped alot of the time (near kirasanct) (class quest available 20-29)
strawblights outside dalimond (18-23) (class quest available)

Levels 22-25
Mummy's outside tazoon south (VERY social, but otherwise a great spot) (class quest available 20-29)
Bone Golems near Chiconis and outside kirasanct (great spot, 25-26 mobs) (class quest available 20-29)
Zombies/skeletons between kion and sslanis on the road (class quest available 20-29)


Levels 25-30
Strawblight & red spiders ( 26 - 30 ) - Outside of sslanis, when you enter in the forest.... just follow the road (class quest available 20-29)
Zombies south of chiconis (23-27 as I recall) (class quest available 20-29)

Levels 30-35
Automatons 0.4a's near rachival (class quest available 30-39?)
Werewolves between aug and harro (careful though, they're casters alot of 'em)
Various undead directly out the east gate of aughundell. (range from 35-38 or so)
Golems and mages in south tazoon - (HEAVILY camped spot) from 30(mages) and 32-35 (golems)

Levels 35-40
Gnome ghost's near rachival (very plentiful, generally lvl 38-39, bit social)
Automaton 0.8a's (all lvl 40, not extremely plentiful though and tend to come in 2's) (class quest available 30-39?)
Meatblights near harro (lvl 40)
Pale Shamblers 37-43 Level ~40 spiritists, scouts and mages SE from aughundel.

Levels 40-45
Level 41-45 Pale Shamblers near Harro AND level 45 healer, shaman, spiritists on the same spot.

Levels 50-55
Steel, Gold and Granite golems South of harro OR Pale shamblers level 50 and spiritist, healers and shamans on Harro mountain.

Levels 55-70
Blighted area SE from Harro. level 60 Spiritists, Healers, shamans and archers.
Répondre

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés