En résumé rapide pour les anglophobes :
- Planète pour les lvl50
- C'est une grosse planète dont la moitié de la zone à vocation à des conquêtes d'objectifs
- 5 points de contrôles (base républicaine au nord, base impériale au sud et trois bases centrales)
- Il faut conquérir les 5 bases pour remporter la victoire
- La conquête des 5 points simultanés donne un buff permanent à toute la faction et des bonus dans le gain des points acquis Ien open pvp
- il y a une persistance des objectifs (pas de remise à zéro à une heure ou un jour précis)
- Il y a des ressources rares pour l'artisanat sur la planète
- La zone peut contenir plusieurs centaines de joueurs
- Un groupe de raid peut contenir 24 joueurs mais les opérations (raids) sont conçus pour 8 ou 16 joueurs.
- Ilum is a level 50 end-game zone
- About half of the planet’s size is used for the world PvP objective, and it’s a large planet
- There are 5 control points in the zone: a Republic and Empire base at the north and south, as well as 3 central resources
- All 5 points must be under control simultaneously for victory
- Certain control points engage/deploy walkers that can and need to be take down by special shoulder-mounted rocket launchers, and perhaps other means. It takes a good 10 seconds to fire one of these rockets
- Victory conditions award a buff that can stack, which awards extra Valor points (earned during other forms of PvP such as Warzones)
- This buff is faction-wide
- The status is persistent, no timers for the game to artificially start or “reset” – it’s always on
- There are rare crafting resources available throughout the zone
- Zone can hold hundreds of players
- Design accounts for population differences
- Operation (raid) group size is 24 players. (Note: PvE Operation instanced content is designed for 8 or 16, but the group itself can have 24 people in it.)
Dernière modification par Zav' ; 08/11/2011 à 15h18.
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