[Archive] Patch Notes [Sept.. 11]

Fil fermé
Partager Rechercher
je note cette phrase :
Citation :
- Matchmaking now displays the number of players in your region and skill when searching for a game
qui laisse donc supposer qu'il y a une sorte de rating pour la création des parties.
Citation :
Publié par Mimu
J'attends les critiques des puristes qui défonçaient les ronds de LoL.
Hmm ? On a toujours eu les rond pour voir la range, faut juste foutre ton cursor sur le spell, c'est toujours la même chose après ce patch.
Citation :
Publié par Wired1923
Hmm ? On a toujours eu les rond pour voir la range, faut juste foutre ton cursor sur le spell, c'est toujours la même chose après ce patch.
Ben je les attends encore plus du coup. Je savais pas, on a pas trop accès au jeu en fait.
C'est moche en tout cas (visuellement j'entends).
Citation :
Publié par Wired1923
Hmm ? On a toujours eu les rond pour voir la range, faut juste foutre ton cursor sur le spell, c'est toujours la même chose après ce patch.
Sur HoN c'est vachement discret quand même,

Ca passe du gris au jaune, c'est débile (l'oeil n'est pas attiré vers ces couleurs).


Alors que du vert au rouge, c'est tout de suite plus utile.
Hon c'est vert/jaune.

là tu as les ronds dispo quand tu as le curseur sur le spell, donc pas bien utile d'autant plus que tu n'as pas la valeur de la range d'indiqué pour l'instant ce qui me manque.

Bref c'est discret


Citation :
GAMEPLAY

Enabled Kunkka and Bloodseeker.
Enabled Bot Support
Fixed some creep aggro behaviors
Fixed Juggernaut's Omnislash not ministunning the initial target.
Fixed Juggernaut's Healing Ward not having an AoE cursor.
Fixed Critical Strikes (both Juggernaut's and item-based) not denying correctly.
Fixed Ion Shell being dispelled during Bladefury.
Fixed Razor's Static Link working on Juggernaut while he is omnislashing.
Fixed Doom gaining a ranged attack by orb walking after eating a ghost creep.
Fixed Dazzle's Shadow Wave, it now properly deals physical damage, and damages magic immune units.
Fixed Ancients not regenerating.
Fixed Lich's Dark Ritual being usable on couriers.
Fixed players instantly losing vision of dying units.
Fixed the radius of vision players get from attacking units.
Fixed units being knocked back into trees potentially getting stuck.
Fixed Ring of Basilius, it no longer automatically resets its toggle state on death.
Fixed Illusions doing significantly reduced damage to buildings.
Fixed a bug that prevented selection hitboxes from scaling along with the unit.
Fixed a bug where creeps would over-commit to defending an allied hero being attacked.
Adjusted juke areas around Dire Side Shop.

UI

Added support for muting voice & text chat of other players via the scoreboard.
Fixed a bug with item combining when the courier brings items to a hero in fountain range.
Changed how upgradable items are displayed in the shop: now all upgrade levels are shown in the combine tree.
Upgradeable items, such as Necronomicon, now show the upgrade level in their shop tooltips.
Added Legacy key support for Juggernaut.
Fixed a bug where players who bought items while dead in range of the side or secret shop would have their items drop on the ground.
Changed secret shop item color to teal.
Updated player slot colors.
The player's own minimap icon now shows their player color.
Fixed a bug that prevented camera movement while spectating a game directly (not via DOTA TV).
Fixed several issues with Fog of War while spectating.

VISUALS

Illusions in the portrait and multi-unit selection UI now show the illusion status effect.
Vengeful Spirit's Magic Missile is more obviously a projectile now.
Beastmaster's Wild Axes now flow along the ground, and are more prominent overall.
Completed a rough pass over the Dire Secret Shop.
Added a new custom effect for Lich's Frost Armor.
Lich's Chain Frost is now more visible.
Vengeful Spirit now has a new model and weapon.
Added bloody footprints to Axe's Cull effect.
Fixed a bug that caused portraits to sometimes have missing (or extra) body parts on Heroes.

AUDIO

Added more voice content to several heroes.
Added Dire Defeat music piece.
Je connais mal DotA mais bien HoN et LoL donc désolé si sa parait bête comme question.

Le Faceless Void existe dans HoN sous la forme de Chronos (chronosphère stun 5 sec all) ?

Si c'est lui, sa va me plaire de retourner dessus !
Putain c'est bon qu'ils changent l'apparence de certains sorts.
Go trouver un moyen d'éviter les icônes au dessus de la tête des héros, et ça sera parfait. https://jolstatic.fr/forums/jol/images/icons/icon14.gif

J'en profite pour dire que je trouve le 1er skill de Spectre (si c'est comme sur HoN, le truc qui balance la traînée noire) ultra-classe.
Fil fermé

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés