AC2 Legions: The Facts

Répondre
Partager Rechercher
En provenance directe de AC2 Warcry

--------------------------

Game Description:
Asheron’s Call 2: LegionsTM is the long-awaited expansion to the award winning online massively multiplayer fantasy RPG Asheron’s Call 2: Fallen Kings®. In this extensive update, players can join thousands of others from around the world and race to uncover the secrets of the mystical Empyreans.

In the world of Dereth, a new continent has been discovered – along with an ominous new evil that threatens to consume the entire land and everything within it. Asheron’s Call 2: Legions challenges players to expand their world, decode ancient mysteries, and achieve new levels of power, all while combating the greatest evils ever faced.

Features:
· Massive New Continent
o Players can explore the mystical continent of Knorr. The continent adds more than 30 percent to the size of the game world.
· Playable Empyrean Race Revealed
o Recalled from portal-space by Asheron himself, players can choose to help the Empyreans rebuild their power on Dereth.
· 300 New Skills & Abilities Added
o Completely new skill trees and hierarchies for players to experience.
· 3 New Prestige Classes
o These elite classes extend gameplay for the new race by offering special options to high-end players.
· Hero System 2.0 Extends Elder Challenge
o New skill system and advancement model for high-level characters. Includes the ability to chain skills for spectacular results in combat.
· 40+ New Weapons
o A wide variety of weapons for all races have been added.
· 100+ New Quests
o Designed for a full span of level ranges, this is practically a full game in itself.
· 20+ New Dungeons
o Players enter these underground lairs of the Olthoi Queen and fight for dominance of Knorr.
· 10 New Monster Types
o These monsters are unique to the world of Knorr and add to the already uniquely creative complement of creature in Asheron’s Call 2: Fallen Kings®.
· Engine Upgrades
o Major game system improvements enhance performance and smooth the gameplay experience.

System Requirements:
Minimum:
· One of the following operating systems:
o Microsoft Windows 98
o Microsoft Windows Millennium Edition (Me)
o Microsoft Windows 2000
o Microsoft Windows XP
· 256 megabytes (MB) of random access memory (RAM)
· 733 MegaHertz (MHz) processor
· 3 gigabytes (GB) free hard disk space
· 32 MB 3D video adapter with hardware T&L
· 4x CD, sound card and speakers or headphones.
· Microsoft Mouse, or another compatible pointing device.
· 56 Kilobits Per Second (Kbps) or faster connection. You must have Internet access to play.

Recommended:
· One of the following operating systems:
o Microsoft Windows 98
o Microsoft Windows Millennium Edition (Me)
o Microsoft Windows 2000
o Microsoft Windows XP
· 1 Gigabyte (GB) of random access memory (RAM)
· 2 GigaHertz (MHz) processor
· 3 gigabytes (GB) free hard disk space
· 128 MB 3D DirectX 9.0 compliant video adapter with hardware T&L and vertex shaders
· 4x CD, sound card and speakers or headphones.
· Microsoft Mouse, or another compatible pointing device.
· 56 Kilobits Per Second (Kbps) or faster connection. You must have Internet access to play the game.
Ouais mais j'espère que mon Ordi va pas exploser quand on va faire Eidelon

Mais point positif, on dirait que niveau graphisme ça va être encore mieux que la première version, déjà qu'il est magnifique
Citation :
Publié par Kalimdor
Ouais mais j'espère que mon Ordi va pas exploser quand on va faire Eidelon

Mais point positif, on dirait que niveau graphisme ça va être encore mieux que la première version, déjà qu'il est magnifique
Il ne peut être que mieux... J'explique : Turbine utilise le même moteur que AC2 MAIS l'utilise d'une manière plus intelligente, notamment pour la construction des donjons. De plus, Dx9 est sorti et ils ont l'air de l'utiliser --> meilleur gestion de certains graphiques.

Par contre, point négatif : déjà qu'il fallait une grosse config et que cela ramait pas mal, je sens que cela va être pire . Va falloir investir dans la RAM
Citation :
Publié par Sherlo-X
Il ne peut être que mieux... J'explique : Turbine utilise le même moteur que AC2 MAIS l'utilise d'une manière plus intelligente, notamment pour la construction des donjons. De plus, Dx9 est sorti et ils ont l'air de l'utiliser --> meilleur gestion de certains graphiques.

Par contre, point négatif : déjà qu'il fallait une grosse config et que cela ramait pas mal, je sens que cela va être pire . Va falloir investir dans la RAM
o Major game system improvements enhance performance and smooth the gameplay experience.

Ca ca a l'air de dire le contraire non ?
ben, en fait et pour te dire la vérité, je ne crois jamais ce que des développeurs peuvent dire de leur jeu. Je me base toujours sur la base de la config recommandée et je l'augmente un peu pour être certain que le jeu tourne correctement. Si je prend la config recommandée pour Légion, la plupart des pc ne conviendront déjà pas pour jouer avec un niveau de détail moyen. Or, quel est l'intérêt de jouer à un jeu qui à des super annonces aux niveaux graphiques mais que tu dois mettre au niveau minimum pour pourvoir le faire tourner correctement ?
Si Turbine a élevé le niveau graphique de Légion, c'est bien mais encore faut-il en profiter ! Ce qui ne sera pas le cas d'une majorité de joueurs qui ne voudront ou ne pourront pas upgrader leur matériel
C'est vrai que c'est alléchant, tout ça... On dirait - presque - un nouveau jeu complet.

Reste plus que la campagne de pub suive pour amener des joueurs. Parce qu'AC2 peut bien être un superbe jeu, si y'a pas de pub, les joueurs viendront pas, et sans joueurs...
Citation :
Publié par Chantemer
Reste plus que la campagne de pub suive pour amener des joueurs. Parce qu'AC2 peut bien être un superbe jeu, si y'a pas de pub, les joueurs viendront pas, et sans joueurs...
Ben sans joueurs nouveaux, mirras a gogo...
je sors

Ben si les anciens joueurs d'Ac2 reviennent ça fait déjà beaucoup de monde, mais une centaine de nouveaux joueurs ne ferait pas de mal certe
Répondre

Connectés sur ce fil

 
1 connecté (0 membre et 1 invité) Afficher la liste détaillée des connectés